Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3471

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2015.04.25., szomb. 06:50

Feher gyertya

Olvasom itt az atfuvokazast es a tapasztalatokat. Nem akarok okoskodni, de ha a gyari fuvokaval, kipuval, legszurovel nem jo a gyertyakep, akkor ott mas gond van. Vagy falsol vagy nincs rendesen kitakaritva a karbi. Es a karbitakaritason nem csak a fuvokak kifujkalasat ertem, hanem azt hogy meg kell "erteni" a rendszer mukodeset es ennek megfeleloen kipucolni az osszes kiszerelheto alkatreszt, es ami nagyon fontos, a jaratokat is :!: Vagy lehet olyan is, hogy vmi barbar furoval tagitott valamelyik levegojaraton... Lattam mar ilyen fuvokat pl.
Most epul a 10. cafe racer, restauraltam 4-5 CX-et, javitottam f..sz tudja hanyat, tehat lattam mar nehanyat de ilyet meg nem tapasztaltam.

A 125-os valoban az atmerot takarja (1,25mm), de az akkor is csak ~10%-kal tobb uzemanyag adott egysegnyi levegohoz, mint a gyari 112-vel ami ugye 1,12mm. A 118-hoz kepest pedig csak +6%, nem 25% ami a negyedevel tobb lenne.

Amugy az eges akkor a legtokeletesebb, ha a a benzin-levego keverek leginkabb kozelit a 1/15-hoz. Ha ettol szegenyebb vagy dusabb, akkor szarabbul fog menni a motor, nem jobban. Ezt ugy tudod megtapasztalni, hogy meleg motornal rahuzod a szivatot es kb le fog allni a motor, de legalabbis betegen fog jarni. Vagy elzarod a csapot es amikor fogy ki a benya felporog akadozva kezd el jarni a motor.
Ergo mindket fenti esetben a normaltol eltero benzin-levego kevereknel szarabb lesz a helyzet.
Na befogtam ;)

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3472

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2015.04.25., szomb. 14:13

Forrest!
Az átmérő négyzetével növekszik a fúvóka keresztmetszete, ezért írtam a 25% többletet.
Üdv.
Pesta

maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Fehér gyertya

#3473

Hozzászólás Szerző: maclas » 2015.04.25., szomb. 17:27

Forrest nem veszem okoskodásnak amit írsz, köszönöm a leírtakat! Nyilván sokkal-sokkal többet szettél szét mint én!
Most értem vissza az Oroszlányi túráról, nos a fogyasztás 6,5l de nem is ez a baj hanem, hogy ugyan olyan fehér lett a gyertyám mint volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roll: :( Én nem értem!
Most az következik, hogy megpróbálom egy másik karbival (még jó, hogy van)!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

cxkopi
Hozzászólások: 203
Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
Tartózkodási hely: Hosszúpályi
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3474

Hozzászólás Szerző: cxkopi » 2015.04.26., vas. 18:31

MACLAS!
valami nem tiszta előttem a motor megy 170-et.
Ezek szerint jól megy a gép.nem lehet gyenge.Ha jó nem érzed rossznak, mi a baj?
Fehér a gyertya- nem akarok okoskodni a gyertya nem kicsi hőértékű? mielőtt szétszeded a motort.

Toth Zoli
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: 2010.02.19., pén. 15:56
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3475

Hozzászólás Szerző: Toth Zoli » 2015.04.26., vas. 19:16

Sziasztok. Ha valaki igazán jó polírpasztára vágyik akkor jelezze máj. 8. kb 3000 ft váltástól függően.

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Gyujtáskapcsoló

#3476

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.04.26., vas. 21:40

Sziasztok Szakik!

Mint többen észrevették, sajnos ki kellett hagynom az oroszlányi kolbászolást. :cry:
Bemutatom a bűnöst:
kupak1_sm.jpg
kupak2_sm.jpg
kupak3_sm.jpg
Jelenleg egy műanyag kábelkötegelő és szigetelőszalag kombinációja tartja a helyén a gyújtáskapcsolóm elektromos részét. :idea: Ha valakinek lenne egy ilyen kupakja, egy szétszedett gyújtáskapcsoló maradványaképp, szívesen megvenném! Esetleg bárkinek ötlete lenne a probléma megoldására, örömmel olvasnám! :D

Köszönettel: Arthur!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Fehér gyertya

#3477

Hozzászólás Szerző: maclas » 2015.04.27., hétf. 08:06

cxkopi!
Köszi a hozzászólást! Persze nagyon jó a gép pont ezért nem akarnám ha a szegény keverék miatt valami baja lenne!! Ezért kérdezem a véleményeteket! Nagyobb hőértékű gyertyával nem próbáltam mert ez a gyári, ami benne van, de mondasz valamit, kipróbálom nem a gyári értékkel! ;) :roll:
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: fehér gyertya

#3478

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2015.04.27., hétf. 11:04

CXKoPi!

Nagyon tetszett a hozzászólásod: a motor megy, akkor most mi a baj...?! (Még mielőtt szétszedné...! :D Ismersz ilyen embert?! ;) ).

Maclas!
Próbáltad már a másik karburátorral is?
Esetleg képet tudnál feltenni, hogy milyen is a gyertya pontosan? (Nemrégiben láttam egy weboldalt, ahol -meglepő módon- a fehér szigetelőjű gyertyára volt írva, hogy az a jó!!! :o )

Esetleg még akkor kaphat sok levegőt a motor, ha a gázdugattyút visszatérítő rugó túl gyenge. De ez már szőrszálhasogató okoskodás... (Forrest! Igen, okoskodunk: szeretnénk megtalálni a megoldást, ezért. Szóval az okoskodás szerintem nem egy perverz szokás, csak segíteni próbálunk egymáson! ;) )

Melegszik még a motor? Hűtőfolyadék/olaj rendben van?
Üdv.
Pesta

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: gyújtáskapcsoló

#3479

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2015.04.27., hétf. 11:07

Arthur!

Nem szeretem én se az ilyesmit, de ezesetben azt hiszem, sokkal jobb lenne venned egy új gyújtáskapcsolót... 30EUR körül van az ebay-en...
Üdv.
Pesta


Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég