Alkatrész

Válasz küldése
maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Fehér gyertya

#3481

Hozzászólás Szerző: maclas » 2015.04.27., hétf. 12:36

Szia Pesta!
Igen mindent megnéztem már az olajam olyan mint az új! :)
Karbit még nem cseréltem ki - pihentetem a projektet - de nem is melegszik a motor, szépen és jól megy csak engem zavar ez a nagy "fehérség" :) , egyébként voltam a HONDA-nál is és az új injektoros motorokban is hasonló szárazságú a gyertya, de ugye ez karbis!

Más az Oszy féle CDI gyújtás kapcsolási rajzát hol tudom megnézni?? ;)
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: CDI

#3482

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2015.04.27., hétf. 14:01

Maclas!

Az Oszy-félét nem tudom, de itt van egy (remélem, működik így is):
https://drive.google.com/drive/folders/ ... VlNDM5YzE2


Ugye nem a 650-esre akarsz CDI-t fabrikálni...?! ;)
Üdv.
Pesta

ScheibliGL400
Hozzászólások: 190
Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3483

Hozzászólás Szerző: ScheibliGL400 » 2015.04.27., hétf. 14:31

Pesta!

Az Osziféle CDI leírása a szerviz menüben!

Feri

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3484

Hozzászólás Szerző: Plero » 2015.04.27., hétf. 15:23

14542-re

ScheibliGL400 beröffent a motorod? kész?
By Plero

maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3485

Hozzászólás Szerző: maclas » 2015.04.27., hétf. 15:53

Scheibligl400
Az Oszy féle CDI a szervíz menüben nincs! :(
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

ScheibliGL400
Hozzászólások: 190
Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3486

Hozzászólás Szerző: ScheibliGL400 » 2015.04.27., hétf. 15:59

Plero és mindenki!

Azért nem írtam eddig, mert még nem teljesen menetkész a moci. Tegnap estére KL keze munkájának köszönhetően, újra hallottam a hangját. (hát mit ne mondjak, igen jó érzés volt) Jelenleg ott tart a projekt, hogy pöcre indul (tökéletesen), még hiányzik a bukócső és apróságok felszerelése. Ami még fontos az a tegnapi összeszerelésnél derült ki, hogy folyik a hűtővíz a fém cső pumpa felőli oldalán. A tegnap már nem kísérleteztünk vele, mert már ránk sötétedet. Ma megvettem a szükséges gumigyűrűket,este cserélem.
Ha teljesen készen lesz jelzem itt a fórumon!
Addig is köszönet mindazoknak akik önzetlenül segítettek. Azért nem kezdek a nevek felsorolásába, mert nem szeretnék senkit sem kihagyni, hiszen van aki segített a szerelésben van aki alkatrészben nyújtott segítséget, van aki szakmai tanácsokkal látott el. Köszönet mindenkinek érte!!!! :D
Remélem hamarosan én is így vigyorgok majd!!
Feri

CsR65
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2014.07.29., kedd 21:06
Kapcsolat:

Polírpaszta

#3487

Hozzászólás Szerző: CsR65 » 2015.04.27., hétf. 20:51

14531-re

Szia Zoli!
Engem érdekel a dolog.
Csernák Róbert 1db

Kösz!

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: Gyújtáskapcsoló

#3488

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.04.27., hétf. 22:51

Köszi Pesta!
De sajnos nem ilyen egyszerű a dolog. Utána néztem, és sajnos a gl650 interstatenek nem egyezik a gyújtáskapcsolója pl a gl 500-zal, amire a cx500 forum-on fel is hívják a figyelmet, és javasolnak egy sufni tuning javítási módot.
http://cx500forum.com/forum/technical-h ... witch.html
Sajna nem is nagyon kapható az ebay-en sem.
Legjobban talán ez hajaz rá, de a kulcs állásai sem egyeznek.
http://www.ebay.com/itm/Honda-CX500C-CX ... 5c&vxp=mtr
Ennek a vezetékelése más mint az enyém, ebbe 5 szál vezeték megy, az enyémbe 6 szál vezeték megy és a képen láthatókon kívül egy világos zöld/ fekete.
Egyébként ma ki kellett mennem Érdre, és elég jól kezdődött a gurulás, de kb 2 km múlva elkezdett rángatni, először csak néha - néha hagyott ki a gyújtás, aztán már mire kiértem, már alig ment. Csak csúsztatott kuplunggal tudtam felgyorsulni kb 60-70-re. Délután, mielőtt haza indultam volna, gyertyák ki, megtakarítottam őket, olyan szikrát produkáltak, hogy ökröt is süthettem volna. Egyébként kb 60 km van bennük, és pöccre indult, a gázt vette, rendesen felpörgött. :) Viszont most a budaörsi reptér mellett kezdte el azt amit az előbb leírtam. Nemtommiarákvanvele???? :?: :?:
A gyújtásom az ilyen:
cdi.jpg
Szerintem cdi-s legalább is az ebay-en azt írják róla, nem lehet hogy ez sz@r@xik?
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

roli
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3489

Hozzászólás Szerző: roli » 2015.04.28., kedd 07:11

Hali Mindenkinek!
Tudja valaki a kuplung dekninél a kis karnál lévő kis szimering méretét?(mivel nem leszek egy ideig moci közelbe nem tudom lemérni)

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3490

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2015.04.28., kedd 08:29

A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég