CX/GL Te és Motorod
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdvözlök mindenkit,
A nevem Szabó László Oszkár,Székesfehérvár, 79-es vagyok, 14 éves korom óta szenvedek a benzingőz fertőzéstől. Akkor a bátyám aki ma sem motorozik, de hirtelen fellendülésben vett egy 350es JAWA-t még a régit, 59-est amit hamar meg is örököltem. Ez volt a tanulógép.Igen, nem a legalkalmasabb, egy Babetta inkább illet volna hozzám, mivel akkor még a lábam nemért le, vagy patka mellől vagy nagyobbak segítségével indultam-álltam meg. aztán hirtelen elkezdtem nőni 15 majd 16 lettem. Ekkor már a szerelés is érdekelt. ízeire szedtem szépen felújítottam, lefestettem. Sajnos utána bukta lett az egész mert rutin hiányában, se rongy semmit nem tettem amikor leszedtem a hengert és a dugó csapszeg rögzítő zéger elröpült. Persze hova is eshetett? De csak késibb derült ki mikor szépen lefestett vasat beindítottam és 10 mp után csattanás és leállt.Na, ekkor megkerült a zéger.
Később lett 250 ETZ. Erről nem sokat írók, de mindenképpen jól szolgált. Ami emlékezetes,hogy be is jártam Erdélyt vele 2002 nyarán.
2003. Szert tettem egy gyönyörűségre! Vette egy 250 es kardános csodát: SIMSOn AWO 425 sport. Gyártási év 1952.
Ezt Erdélyben vettem és Székesfehérvárig gurultam vele. Mint a svájci óra! Kinézetre nem volt megnyerő, mert Choppert akartak belőle faragni...sajnos. Szívfájdalmak közepette megváltam, de ezt nem részletezném. Boldog lehet az új tulaj. Széles utat neki is!!!
Kis szünet után itt vagyok a CX 500 al amit 2007 ben szerváltam. 30 km után bállt a főtengely. ez annak tudható, hogy 13 évet állt a vas, amítől kiszáradt és a rozsda kikezdte. Nem kis pénz, de sikerült rendbe rakni. azóta jól szolgál, de a napokba a CDI box megadta magát, bal hengerbe nincs szikra. Már szét is szedtem de még nem sikerült "legyártani" az újat.
Röviden ennyi.
Széles utat!!!
A nevem Szabó László Oszkár,Székesfehérvár, 79-es vagyok, 14 éves korom óta szenvedek a benzingőz fertőzéstől. Akkor a bátyám aki ma sem motorozik, de hirtelen fellendülésben vett egy 350es JAWA-t még a régit, 59-est amit hamar meg is örököltem. Ez volt a tanulógép.Igen, nem a legalkalmasabb, egy Babetta inkább illet volna hozzám, mivel akkor még a lábam nemért le, vagy patka mellől vagy nagyobbak segítségével indultam-álltam meg. aztán hirtelen elkezdtem nőni 15 majd 16 lettem. Ekkor már a szerelés is érdekelt. ízeire szedtem szépen felújítottam, lefestettem. Sajnos utána bukta lett az egész mert rutin hiányában, se rongy semmit nem tettem amikor leszedtem a hengert és a dugó csapszeg rögzítő zéger elröpült. Persze hova is eshetett? De csak késibb derült ki mikor szépen lefestett vasat beindítottam és 10 mp után csattanás és leállt.Na, ekkor megkerült a zéger.
Később lett 250 ETZ. Erről nem sokat írók, de mindenképpen jól szolgált. Ami emlékezetes,hogy be is jártam Erdélyt vele 2002 nyarán.
2003. Szert tettem egy gyönyörűségre! Vette egy 250 es kardános csodát: SIMSOn AWO 425 sport. Gyártási év 1952.
Ezt Erdélyben vettem és Székesfehérvárig gurultam vele. Mint a svájci óra! Kinézetre nem volt megnyerő, mert Choppert akartak belőle faragni...sajnos. Szívfájdalmak közepette megváltam, de ezt nem részletezném. Boldog lehet az új tulaj. Széles utat neki is!!!
Kis szünet után itt vagyok a CX 500 al amit 2007 ben szerváltam. 30 km után bállt a főtengely. ez annak tudható, hogy 13 évet állt a vas, amítől kiszáradt és a rozsda kikezdte. Nem kis pénz, de sikerült rendbe rakni. azóta jól szolgál, de a napokba a CDI box megadta magát, bal hengerbe nincs szikra. Már szét is szedtem de még nem sikerült "legyártani" az újat.
Röviden ennyi.
Széles utat!!!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szevasz Kentaur!
De örülök, hogy itt újra látlak! Remélem emlékszel még rám. Van egy nyitott "bizniszünk" amit most hogy a CDI-val gondom van, le is botolhatjuk.
Előre is kösz.
De örülök, hogy itt újra látlak! Remélem emlékszel még rám. Van egy nyitott "bizniszünk" amit most hogy a CDI-val gondom van, le is botolhatjuk.
Előre is kösz.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
163 CX/GL Te és Motorod
Győző!
Szétkaptam a Kawa karburátorát a tippem talált membránszakadása volt ezért nem ment rendesen.
Megragasztottam ma kipróbáltam 120 a vége nyomatékos ügyes kis motor, az asszony gyakorolhat.
Üdv LF
Szétkaptam a Kawa karburátorát a tippem talált membránszakadása volt ezért nem ment rendesen.
Megragasztottam ma kipróbáltam 120 a vége nyomatékos ügyes kis motor, az asszony gyakorolhat.
Üdv LF
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
lehet h csak én nem találom... hol lehet a fórumot testre szabni, gondolok itt email értesítés, avatar stb?
Köszönöm
Köszönöm
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
167: CX/GL Te és Motorod
164-re
A neten találtam ötletet, vékony orvosi gumikesztyű 15ft/db alkohollal zsírtalanítva gumi kivág majd mindkét oldalra folt körbe nem egyszerű de működik, gumiragasztót használtam.
Tegnap óta a helyén van.
Egyébként nyomatékos kis moci, annak idején nagyon menők lettünk volna vele.
Üdv LF
A neten találtam ötletet, vékony orvosi gumikesztyű 15ft/db alkohollal zsírtalanítva gumi kivág majd mindkét oldalra folt körbe nem egyszerű de működik, gumiragasztót használtam.
Tegnap óta a helyén van.
Egyébként nyomatékos kis moci, annak idején nagyon menők lettünk volna vele.
Üdv LF
-
- Hozzászólások: 123
- Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
- Kapcsolat:
168 Membrán javítás
szia mindenki!
Én még így nem javítottam menbránt, az ötlet jó. De azért egy kis infó a gumikesztyűről. Két féle alapanyagból készül orvosi kesztyű. Az egyik LATEX, általában ez kapható, nem benzinálló. A másik PVC, ritkábban kapható, benzinálló, nehezebben szakad, szerintem a rugalmassága megfelelő ehez a javításhoz.
Remélem kipihentétek a hétvégét.
üdv András
Én még így nem javítottam menbránt, az ötlet jó. De azért egy kis infó a gumikesztyűről. Két féle alapanyagból készül orvosi kesztyű. Az egyik LATEX, általában ez kapható, nem benzinálló. A másik PVC, ritkábban kapható, benzinálló, nehezebben szakad, szerintem a rugalmassága megfelelő ehez a javításhoz.
Remélem kipihentétek a hétvégét.
üdv András
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára öregkis 2010.05.19., szer. 19:54-kor.
-
- Hozzászólások: 123
- Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
- Kapcsolat:
169 Kemény Lászlónak
email érkezett
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég