CX/GL Te és Motorod
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
utánfutó
Bocsi az off-ért, de ezt úgy érzem közölnöm kell!
Az interstate-em után szeretném kötni, ezt a jelenleg még igencsak rozsdaboglyának tekinthető motorkulit, amelyik e hó 10-én került a családba.
http://forum.index.hu/Article/viewArtic ... &t=9165123
Bármilyen ötletet tanácsot, priviben megköszönök: Art!
Az interstate-em után szeretném kötni, ezt a jelenleg még igencsak rozsdaboglyának tekinthető motorkulit, amelyik e hó 10-én került a családba.
http://forum.index.hu/Article/viewArtic ... &t=9165123
Bármilyen ötletet tanácsot, priviben megköszönök: Art!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14666-ra
Arthur!
Forrestnak van kulija... tudtommal úgy vette hogy a moci forgalmijában már benne volt.
DE te hogy akarod vizsgáztatni?
Utána néztél ennek mi a módja?
Arthur!
Forrestnak van kulija... tudtommal úgy vette hogy a moci forgalmijában már benne volt.
DE te hogy akarod vizsgáztatni?
Utána néztél ennek mi a módja?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: #14675
Köszi Győző, eszembe jutott nekem is Forrest, és felvettem vele a kapcsolatot.
Kaptam mindenféle instrukcija-t
Egyenlőre még nem tudom, de valszínűleg nem OT-s kerül rá.
Persze felújítás után.
Kaptam mindenféle instrukcija-t
Egyenlőre még nem tudom, de valszínűleg nem OT-s kerül rá.
Persze felújítás után.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Arthur 2015.05.27., szer. 07:06-kor.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 190
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
- Kapcsolat:
KLB részére
Laci.
Megnéztem a lámpát. Valóban tudja mind a három funkciót. A kapcsoló gyors váltásával változtatja a fényt.
SF
Megnéztem a lámpát. Valóban tudja mind a három funkciót. A kapcsoló gyors váltásával változtatja a fényt.
SF
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14714-re
Nem látom rajta az üveglapot, ami az asztallap lenne.
Szép, gratulálok, egy újabb gyöngyszem.
Nem látom rajta az üveglapot, ami az asztallap lenne.
Szép, gratulálok, egy újabb gyöngyszem.
By Plero
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdv Szakik!
Mint tudjátok, felújíttattam a hengerfejeimet, és azóta valami nincs rendben a pumpámmal. Ma reggel rájöttem, hogy mi a bibi. Hiába síkoltattam a hengerfejet, már az összerakásnál jelentkeztek az előjelek. a bal hengerem engedte a hűtővizet, pedig a szervizkönyv szerinti értékkel húztam le a hengerfej csavarokat. Utána húztam érzéssel. és megállt a szivárgás. A jobb hengerfejemmel látszólag rendben volt minden. Rátett a dologra, hogy a solenoidom is rendetlenkedett (azóta cserélve, mert végleg bedöglött), nem volt rendes töltésem (a régi relénél a csúszósaruk lazák voltak, és hol volt áramom, hol nem), és arra saccoltam, hogy amikor az akksim emiatt lemerült, azért hagyott ki a gyújtásom. Indításkor néha csinált olyat, hogy kattant egy hatalmasat, mint amikor a diesel vízütést kap. Az olajam nem keveredett a vízzel, ezt többször ellenőriztem, nem emulziósodott el, nem gyanakodtam a hengerfej pakolásra, mivel a vizem sem lett olajos. Tehát ma reggel, mikor nem indult a jobb hengerem, kivettem a gyertyát, és láss csodát, olajos volt, és egy csepp hűtőfolyadék csücsült a gyertya végén. Megpörgettem az önindítóval, és lőtte ki a vizet rendesen. Ezért a hengerfejet úgy, mint a balost érzéssel túlhúztam a megadott értéknél. Ma már mentem vele egy százast, úgy vettem észre nem jut már a hengerbe hűtőfolyadék és olaj sem. Bár a baloldali gyertya szép "őz barna" volt, a jobbos viszont kormos.
A kérdéseim:
Annak ellenére, hogy most úgy veszem észre, hogy nem ereszt a hengerfej pakolás, tegyek-e bele újat?
Az olajat érdemes-e lecserélnem, bár nem keveredett a hűtővízzel?
Ami aggaszt az az, hogy a hengereim falán még látszik a hónolás, szerintem valami gond lehet az illesztéssel, a képeken ez látszik, (# 14347-es hozzászólásomnál ebben a topicban) mivel szemmel láthatóan nagyobb a hézag, mint a manualban megengedett 0,22 mm. (oldalanként 0,11 mm)
Válaszokat előre is köszi: Art!
Mint tudjátok, felújíttattam a hengerfejeimet, és azóta valami nincs rendben a pumpámmal. Ma reggel rájöttem, hogy mi a bibi. Hiába síkoltattam a hengerfejet, már az összerakásnál jelentkeztek az előjelek. a bal hengerem engedte a hűtővizet, pedig a szervizkönyv szerinti értékkel húztam le a hengerfej csavarokat. Utána húztam érzéssel. és megállt a szivárgás. A jobb hengerfejemmel látszólag rendben volt minden. Rátett a dologra, hogy a solenoidom is rendetlenkedett (azóta cserélve, mert végleg bedöglött), nem volt rendes töltésem (a régi relénél a csúszósaruk lazák voltak, és hol volt áramom, hol nem), és arra saccoltam, hogy amikor az akksim emiatt lemerült, azért hagyott ki a gyújtásom. Indításkor néha csinált olyat, hogy kattant egy hatalmasat, mint amikor a diesel vízütést kap. Az olajam nem keveredett a vízzel, ezt többször ellenőriztem, nem emulziósodott el, nem gyanakodtam a hengerfej pakolásra, mivel a vizem sem lett olajos. Tehát ma reggel, mikor nem indult a jobb hengerem, kivettem a gyertyát, és láss csodát, olajos volt, és egy csepp hűtőfolyadék csücsült a gyertya végén. Megpörgettem az önindítóval, és lőtte ki a vizet rendesen. Ezért a hengerfejet úgy, mint a balost érzéssel túlhúztam a megadott értéknél. Ma már mentem vele egy százast, úgy vettem észre nem jut már a hengerbe hűtőfolyadék és olaj sem. Bár a baloldali gyertya szép "őz barna" volt, a jobbos viszont kormos.
A kérdéseim:
Annak ellenére, hogy most úgy veszem észre, hogy nem ereszt a hengerfej pakolás, tegyek-e bele újat?
Az olajat érdemes-e lecserélnem, bár nem keveredett a hűtővízzel?
Ami aggaszt az az, hogy a hengereim falán még látszik a hónolás, szerintem valami gond lehet az illesztéssel, a képeken ez látszik, (# 14347-es hozzászólásomnál ebben a topicban) mivel szemmel láthatóan nagyobb a hézag, mint a manualban megengedett 0,22 mm. (oldalanként 0,11 mm)
Válaszokat előre is köszi: Art!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Csereld ki a h.fej tomitest es az olajat is.
A hengerfalat szetszedett allapotban.tobb ponton furatintoval kell merni, az oldalankenti meresbol osszeszerelt allapotban nem lehet pontosan megallapitani szar vagy nem.
A hengerfalat szetszedett allapotban.tobb ponton furatintoval kell merni, az oldalankenti meresbol osszeszerelt allapotban nem lehet pontosan megallapitani szar vagy nem.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég