Alkatrész
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Jani Bátyám!
Szólhattál volna, hogy ez a probléma. Győző nekem is megmutatta már három napja 10-es kulccsal indítom a motort. Holnap megyek egy boltba indító relét venni. Majd onnan felhívlak.
Szólhattál volna, hogy ez a probléma. Győző nekem is megmutatta már három napja 10-es kulccsal indítom a motort. Holnap megyek egy boltba indító relét venni. Majd onnan felhívlak.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: relé
Az indító relét (solenoid), holnap postára adom! (express)semegijanos írta: ARTHUR , a solenoidot következő címre küld minivaj társaságában: Semegi János 4625. ZÁHONY, Vágó Béla u. 6.
( javítottam )
Remélem megtalálom!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Az én indító relém már működik. Szétkaptam, megtakarítottam és röpül a gépsárkány.
Csak azt tudom mondani amit pénteken is: Köszi Oszy
(azért veszek egy tartalékot)
Csak azt tudom mondani amit pénteken is: Köszi Oszy
(azért veszek egy tartalékot)
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Szia Arthur !
A relét ne küld el addig míg a szerelőnél lévő 2 relét megnézi, hogy javítható -e! Ha Zpityunak bejött, akkor való szinű, hogy a 2 reléből lesz valami !
KERESLEK HA KELL A RELÉ !
A relét ne küld el addig míg a szerelőnél lévő 2 relét megnézi, hogy javítható -e! Ha Zpityunak bejött, akkor való szinű, hogy a 2 reléből lesz valami !
KERESLEK HA KELL A RELÉ !
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Főfékhenger
Sziasztok!
A hozzáértők segítségét kérem vagy azét aki utána tud nézni.
Adott 2 főfékhenger, csatolok róla 1 képet.
A kettő tök egyformán néz ki, a típusuk is azonos, NISIN.
Az egyiket nevezzük a A –nak a másikat B-nek.
A –ra az alábbi van írva: 5/8 2 B 1 (ez van most a mocimon)
B - re az alábbi van írva: 14 9K (ez van a képen)
Kérdés: melyik nyom több olajat?
A hozzáértők segítségét kérem vagy azét aki utána tud nézni.
Adott 2 főfékhenger, csatolok róla 1 képet.
A kettő tök egyformán néz ki, a típusuk is azonos, NISIN.
Az egyiket nevezzük a A –nak a másikat B-nek.
A –ra az alábbi van írva: 5/8 2 B 1 (ez van most a mocimon)
B - re az alábbi van írva: 14 9K (ez van a képen)
Kérdés: melyik nyom több olajat?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hűtés
Ahogy ígértem, csatolok 2 képet az „ Elefánt fül ” –ről annak aki még nem látta.
A lényeg, h a légterelőkkel gyakorlatilag megdupláztam a hűtési felületet.
A légterelő Elefánt fül -ek nagyjából dupla annyi levegőt kényszerítenek át a hűtőn.
Ennek hatására 2 osztással alacsonyabb hőfokon dolgozik a motorom.
A lényeg, h a légterelőkkel gyakorlatilag megdupláztam a hűtési felületet.
A légterelő Elefánt fül -ek nagyjából dupla annyi levegőt kényszerítenek át a hűtőn.
Ennek hatására 2 osztással alacsonyabb hőfokon dolgozik a motorom.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Az 5/8-os nyom tobbet az ~16mm. A 14-es az 14mm, az nem lesz jo CX-hez.
Az elefantfullel nem duplaztad meg a hutofeluletet, csak a levegonek a huton valo atterelese lett jobb. Ezt mar mondtam, hogy ezzel az alapproblema nincs megoldva... A huto lamellai egy ujhoz kepest "eldugultak", osszehajlottak stb., tehat a huton valo levegoataramlas szar. Ezen segit az elefantful, de attol meg szar.
Ez kb olyan, mint amikor el van gyengulve egy motor (lanchajtasu) es tesznek ra kisebb fogaskereket elore es lam megjon benne az ero. Persze. Ugy erzed.
Az elefantfullel nem duplaztad meg a hutofeluletet, csak a levegonek a huton valo atterelese lett jobb. Ezt mar mondtam, hogy ezzel az alapproblema nincs megoldva... A huto lamellai egy ujhoz kepest "eldugultak", osszehajlottak stb., tehat a huton valo levegoataramlas szar. Ezen segit az elefantful, de attol meg szar.
Ez kb olyan, mint amikor el van gyengulve egy motor (lanchajtasu) es tesznek ra kisebb fogaskereket elore es lam megjon benne az ero. Persze. Ugy erzed.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Amíg nem lyukas addig könnyen javítható a hűtő. Ha van rá lehetőség. szedd le, ha nem akkor ahol van, az összes lamella kiegyengetése egy műanyag vagy fa szerszámmal. Utána mosd át, de csak normál nyomással. A nagynyomású mosó elhajlítja megint. Érdemes valami autósampont vagy hasonlót a jobb zsíroldásér. Jelentősen javul a hatásfoka. Persze belül is tisztának kell kenni. Ha mindig megfelelő folyadékot és nem csapvizet használtál akkor lerakodás, vízkő nincs benne. Ha mégis akkor át kel mosni. Erre is vannak szakszerű szerek.
A másik: Mert alacsonyabb a hőfok, az nem jelent. Jót. 80-95 C a "normál" üzemmód.
Amikor a mutató mozog le fel, araszolva felmegy 2 harmad tartományba, ill. A hidegebb időben 1/harmadnál, ott még mindig. 10C fok intervallumban mozog és ez lófaszt sem számít. Ilyen egy Otto-motor hőháztartása vízhűtésnél és nyitottan. autónál más a helyzet, a motor nem kap szelet, így a menetszél a blokkot nem hűti, több a folyadék és olaj is ami nagy termó-inerciót eredményez.
Pesta. Amit. Mondott pici lyuk a termosztáton az azért van, hogy áramoljon a víz valamennyire. Ha nem tenné akkor a termosztátnál addig. Hideg maradna míg a henger környékén már gőz lenne. Mint tudjuk a víz nem jó hővezető(a glikolos folyadék nagy része víz) így nagyon későn érné el a meleg, hogy nyisson. Itt akkora hősokkot kapna a rendszer, hogy a blokk, hengerek netalán csövek azonnal elrepednének.
Pesta, ne forraszd be csak ha ki akarod dobni a blokkot!
A másik: Mert alacsonyabb a hőfok, az nem jelent. Jót. 80-95 C a "normál" üzemmód.
Amikor a mutató mozog le fel, araszolva felmegy 2 harmad tartományba, ill. A hidegebb időben 1/harmadnál, ott még mindig. 10C fok intervallumban mozog és ez lófaszt sem számít. Ilyen egy Otto-motor hőháztartása vízhűtésnél és nyitottan. autónál más a helyzet, a motor nem kap szelet, így a menetszél a blokkot nem hűti, több a folyadék és olaj is ami nagy termó-inerciót eredményez.
Pesta. Amit. Mondott pici lyuk a termosztáton az azért van, hogy áramoljon a víz valamennyire. Ha nem tenné akkor a termosztátnál addig. Hideg maradna míg a henger környékén már gőz lenne. Mint tudjuk a víz nem jó hővezető(a glikolos folyadék nagy része víz) így nagyon későn érné el a meleg, hogy nyisson. Itt akkora hősokkot kapna a rendszer, hogy a blokk, hengerek netalán csövek azonnal elrepednének.
Pesta, ne forraszd be csak ha ki akarod dobni a blokkot!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2015.09.23., szer. 19:46-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2009.10.27., kedd 19:54
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
15237-re.Szia Jani ! Örülök hogy tudtam segíteni.
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Győző!
Szombaton már megütötték a szememet a füleid. Ha lehet a méreteit írd már meg légyszíves!
Köszi Zpityu
Szombaton már megütötték a szememet a füleid. Ha lehet a méreteit írd már meg légyszíves!
Köszi Zpityu
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég