Alkatrész

Válasz küldése
Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3631

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2015.09.22., kedd 17:01

Jani Bátyám!
Szólhattál volna, hogy ez a probléma. Győző nekem is megmutatta már három napja 10-es kulccsal indítom a motort. Holnap megyek egy boltba indító relét venni. Majd onnan felhívlak.

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: relé

#3632

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.09.22., kedd 19:20

semegijanos írta: ARTHUR , a solenoidot következő címre küld minivaj társaságában: Semegi János 4625. ZÁHONY, Vágó Béla u. 6.
( javítottam ) :oops:
Az indító relét (solenoid), holnap postára adom! (express)
Remélem megtalálom! :) :)
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3633

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2015.09.22., kedd 20:41

Az én indító relém már működik. Szétkaptam, megtakarítottam és röpül a gépsárkány.
Csak azt tudom mondani amit pénteken is: Köszi Oszy
(azért veszek egy tartalékot)

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3634

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2015.09.23., szer. 07:42

Szia Arthur !

A relét ne küld el addig míg a szerelőnél lévő 2 relét megnézi, hogy javítható -e! Ha Zpityunak bejött, akkor való szinű, hogy a 2 reléből lesz valami !
KERESLEK HA KELL A RELÉ !

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Főfékhenger

#3635

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2015.09.23., szer. 09:20

Sziasztok!
A hozzáértők segítségét kérem vagy azét aki utána tud nézni.
Adott 2 főfékhenger, csatolok róla 1 képet.
Kép

A kettő tök egyformán néz ki, a típusuk is azonos, NISIN.

Az egyiket nevezzük a A –nak a másikat B-nek.
A –ra az alábbi van írva: 5/8 2 B 1 (ez van most a mocimon)
B - re az alábbi van írva: 14 9K (ez van a képen)

Kérdés: melyik nyom több olajat?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hűtés

#3636

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2015.09.23., szer. 09:28

Ahogy ígértem, csatolok 2 képet az „ Elefánt fül ” –ről annak aki még nem látta.
A lényeg, h a légterelőkkel gyakorlatilag megdupláztam a hűtési felületet.
A légterelő Elefánt fül -ek nagyjából dupla annyi levegőt kényszerítenek át a hűtőn.
Ennek hatására 2 osztással alacsonyabb hőfokon dolgozik a motorom.
Kép
Kép
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3637

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2015.09.23., szer. 12:20

Az 5/8-os nyom tobbet az ~16mm. A 14-es az 14mm, az nem lesz jo CX-hez.

Az elefantfullel nem duplaztad meg a hutofeluletet, csak a levegonek a huton valo atterelese lett jobb. Ezt mar mondtam, hogy ezzel az alapproblema nincs megoldva... A huto lamellai egy ujhoz kepest "eldugultak", osszehajlottak stb., tehat a huton valo levegoataramlas szar. Ezen segit az elefantful, de attol meg szar.

Ez kb olyan, mint amikor el van gyengulve egy motor (lanchajtasu) es tesznek ra kisebb fogaskereket elore es lam megjon benne az ero. Persze. Ugy erzed.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3638

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2015.09.23., szer. 12:35

Amíg nem lyukas addig könnyen javítható a hűtő. Ha van rá lehetőség. szedd le, ha nem akkor ahol van, az összes lamella kiegyengetése egy műanyag vagy fa szerszámmal. Utána mosd át, de csak normál nyomással. A nagynyomású mosó elhajlítja megint. Érdemes valami autósampont vagy hasonlót a jobb zsíroldásér. Jelentősen javul a hatásfoka. Persze belül is tisztának kell kenni. Ha mindig megfelelő folyadékot és nem csapvizet használtál akkor lerakodás, vízkő nincs benne. Ha mégis akkor át kel mosni. Erre is vannak szakszerű szerek.
A másik: Mert alacsonyabb a hőfok, az nem jelent. Jót. 80-95 C a "normál" üzemmód.
Amikor a mutató mozog le fel, araszolva felmegy 2 harmad tartományba, ill. A hidegebb időben 1/harmadnál, ott még mindig. 10C fok intervallumban mozog és ez lófaszt sem számít. Ilyen egy Otto-motor hőháztartása vízhűtésnél és nyitottan. autónál más a helyzet, a motor nem kap szelet, így a menetszél a blokkot nem hűti, több a folyadék és olaj is ami nagy termó-inerciót eredményez.

Pesta. Amit. Mondott pici lyuk a termosztáton az azért van, hogy áramoljon a víz valamennyire. Ha nem tenné akkor a termosztátnál addig. Hideg maradna míg a henger környékén már gőz lenne. Mint tudjuk a víz nem jó hővezető(a glikolos folyadék nagy része víz) így nagyon későn érné el a meleg, hogy nyisson. Itt akkora hősokkot kapna a rendszer, hogy a blokk, hengerek netalán csövek azonnal elrepednének.
Pesta, ne forraszd be csak ha ki akarod dobni a blokkot!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2015.09.23., szer. 19:46-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

maestro
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2009.10.27., kedd 19:54
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3639

Hozzászólás Szerző: maestro » 2015.09.23., szer. 15:22

15237-re.Szia Jani ! Örülök hogy tudtam segíteni.

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3640

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2015.09.23., szer. 19:44

Győző!
Szombaton már megütötték a szememet a füleid. Ha lehet a méreteit írd már meg légyszíves!
Köszi Zpityu

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 47 vendég