Alkatrész
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
15270 Szerző: Zpityu
Nincs méret, adja magát.
Férjen be a hűtőrács keretébe és annyira álljon ki amennyire neked tetszik.
Az alsó pedig anniyra álljon ki hogy ne érjen a sárvédőbe.
Ennyi
Nincs méret, adja magát.
Férjen be a hűtőrács keretébe és annyira álljon ki amennyire neked tetszik.
Az alsó pedig anniyra álljon ki hogy ne érjen a sárvédőbe.
Ennyi
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Vazze, csinaljatok mar meg hutolamellak tisztitasat/egyengeteset, ne gagyizzatok agyon szerencsetlen motorokat
Pesta!
A tkp az mi? tgk = tehergepkocsi, szgk = szemelygekocsi, mkp = motorkerekpar. Ha ebbol indulok ki, akkor a tkp = teherkerekpar
Pesta!
A tkp az mi? tgk = tehergepkocsi, szgk = szemelygekocsi, mkp = motorkerekpar. Ha ebbol indulok ki, akkor a tkp = teherkerekpar
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Forrest!
Igazad van. Azok a "fülek" adnak a fogyasztásnak rendesen...
tkp. = tulajdonképpen
Igazad van. Azok a "fülek" adnak a fogyasztásnak rendesen...
tkp. = tulajdonképpen
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Szevasztok !
Jenetem a Nagyérdeműnek, hogy a vasam újból a régi !!!!!!!!!!!!!
Zpikyu nem kell a 10-es villáskulcs. de az alternatív indítást legalább megtanultam ! A szabolcsi 2 emberes erőforrást se nem kell már igénybe venni!Mindenben a Forrestnek lett igaza. Köszönöm Neki !
Arthur a rellé marad nálad, mert Nekem is van még 2 darab üzemképes tartalék, akinek szüksége lesz rá keressen .
Papp Gyuri javaslata teljesen jó volt a hibafeltárásban !
Mindenkinek köszönöm a segítő szándékát !!
Jenetem a Nagyérdeműnek, hogy a vasam újból a régi !!!!!!!!!!!!!
Zpikyu nem kell a 10-es villáskulcs. de az alternatív indítást legalább megtanultam ! A szabolcsi 2 emberes erőforrást se nem kell már igénybe venni!Mindenben a Forrestnek lett igaza. Köszönöm Neki !
Arthur a rellé marad nálad, mert Nekem is van még 2 darab üzemképes tartalék, akinek szüksége lesz rá keressen .
Papp Gyuri javaslata teljesen jó volt a hibafeltárásban !
Mindenkinek köszönöm a segítő szándékát !!
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Sziasztok!
Jani Bácsi: örülök, hogy jó lett a vas.
A hűtő fülek megléte csak akkor jelentkezik a fogyasztásban ha gyorsan mész. A Győzőnek csak azért volt jó a fogyasztása hazafelé Jósvafőről mert utánam jött és én nem nagyon megyek 90 fölött. Ja meg természetesen szélárnyékban jött. A hűtésen pedig szerintem segíthet. Persze csak lamella tisztítás után.
Jani Bácsi: örülök, hogy jó lett a vas.
A hűtő fülek megléte csak akkor jelentkezik a fogyasztásban ha gyorsan mész. A Győzőnek csak azért volt jó a fogyasztása hazafelé Jósvafőről mert utánam jött és én nem nagyon megyek 90 fölött. Ja meg természetesen szélárnyékban jött. A hűtésen pedig szerintem segíthet. Persze csak lamella tisztítás után.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Új occó CDI
Sziasztok,
Forrestnek köszönhetőenés kemény 50ezer HUF áldozatán mára sikerült egy olcsó CDI beszerzése mindössza 22USD kb 7ezer forintér. Ezt bárki Aliexpres, vagy Ebay en megrendelheti.
2016.05.17 -update!!!
Pl. itt, ide kattintva
Ehhez kábelt is érdemes igy lessz 22-25$
Ma teszteltem asztalon, motorba holnap kerül. Azért igy előbb, hogy lássam mit tud meg mértem is.
Lentebb láthatjátok a videókat.
Eredmény:
Már 8 V-ról stabilan működik.
Fogyasztás nem érte el a 100 mA-ert
Már 1,5 V-os jellel is működik.
Szikra hossza 15mm!!!!!!(Videó 2)
Nem kell megiedni, h 8 Valatt nem működik és mi van ha gyenge az aksi és inditáskor leesik 8-9 voltra vagy alá, mert van benbn egy nagy puffer kondi és amig köszörülsz addig (modjuk 3 mp-ig) innen 12 V megvan.
Itt a 2 videó:
https://youtu.be/fn7TOppkIMc
https://youtu.be/e98VH9RFPws
Bekötés:
Természetesen 2 hengerhez 2 db ilyen kell.
Csati kivezetések számozása:
-------------
/ 1 2 / 5 /
/ 3 4 / 6 /
--------------
A blokkból feljövő többi kábel üressen marad. Jól leszigetelni, zárlat ne legyen!!!
Én a egy régi CDI csatiját kötm rá, igy bármikor bármelyiket használhatom, régi eredeti vagy ezt.
Forrestnek köszönhetőenés kemény 50ezer HUF áldozatán mára sikerült egy olcsó CDI beszerzése mindössza 22USD kb 7ezer forintér. Ezt bárki Aliexpres, vagy Ebay en megrendelheti.
2016.05.17 -update!!!
Amint lentebb irtam az csak majdnem igaz. mivel nincs előgyújtás (mára már többen is megtapasztaltuk) a gépbe nincs erő. ha van emelkedő ill szembe szél v egyéb terhelés, 100km/h-nál nem megy jobban és erőtlen.
Az ideiglenes megoldás, hogy nem a sima narancs ill. kékbe (2-es,4-es pont)kötjük és vesszük a jelet, hanem a narancs/piros ill. kék/piros 2-es, 6-os pontból
A jelenség, hogy
1.indulásnál túl hamar begyullad az üzemanyag és furcsa hangokat ad, majd, h visszateker ill. olyan mintha aksi v önindító gyenge lenne.
2. alapjáratot magasabbra kell emelni, és ilyenkor olyan 1500-2000 rpm-ig kopogo a hangja.
Amíg készül a végleges megoldás (PIC, AVR vagy bármi elektronika) amivel lesz fasza előgyújtás görbe addig megoldható egy általam RETTENET kapcsolóval.
indításkor sima színűbe kapcsol (15 fokos alapjárati előgyújtás) mikor meleg és indulsz piros csikos vezetékbe (37 fokos magas fordulati előgyújtás)
További okoskodás itt és ez után:
http://cx-gl.hu/forum/viewtopic.php?p=16079#p16079
Pl. itt, ide kattintva
Ehhez kábelt is érdemes igy lessz 22-25$
Ma teszteltem asztalon, motorba holnap kerül. Azért igy előbb, hogy lássam mit tud meg mértem is.
Lentebb láthatjátok a videókat.
Eredmény:
Már 8 V-ról stabilan működik.
Fogyasztás nem érte el a 100 mA-ert
Már 1,5 V-os jellel is működik.
Szikra hossza 15mm!!!!!!(Videó 2)
Nem kell megiedni, h 8 Valatt nem működik és mi van ha gyenge az aksi és inditáskor leesik 8-9 voltra vagy alá, mert van benbn egy nagy puffer kondi és amig köszörülsz addig (modjuk 3 mp-ig) innen 12 V megvan.
Itt a 2 videó:
https://youtu.be/fn7TOppkIMc
https://youtu.be/e98VH9RFPws
Bekötés:
Természetesen 2 hengerhez 2 db ilyen kell.
Csati kivezetések számozása:
-------------
/ 1 2 / 5 /
/ 3 4 / 6 /
--------------
- 1. Jeladó: Világoskék (Jobb) Narancssárga (Bal) Illetve kábel, 1es, 4es csati pont a blokkból.(Lásd kép) Értelemszerűen Jobb ill. Bal.
2. Gyújtótekercs: Ide a Rózsaszín (Jobb) ill. Sárga(BAl) vezeték ami a tekercsekhez mennek (Megint csak Jobb ill Bal külön, helyesen ahogy a jeladót kötöttük.)
3-4. Test-: Ez szimplán a vázra vagy aksi negatívja
5. Kill Engyine: Ez testre téve le kéne álljon, de gyakorlatban ez nem működik!!! legalább is az enyémeknél Leállitás, pozitiv táp elvétel (Kulcs).
6. Táp -12V: Értelemszerűen ide aksiról kell + tápot vinni, gyújtáskapcsolón (Kulcson) keresztül
A blokkból feljövő többi kábel üressen marad. Jól leszigetelni, zárlat ne legyen!!!
Én a egy régi CDI csatiját kötm rá, igy bármikor bármelyiket használhatom, régi eredeti vagy ezt.
A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2016.05.17., kedd 13:23-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Üdv Forrest!
Dobd már fel légyszíves a számla számodat mert én egy ezressel csak hozzájárulnék a történethez és rajtam kívül gondolom mások is. Mindenesetre köszönjük, hogy közkincsé tettétek!
Üdv Zpityu
Dobd már fel légyszíves a számla számodat mert én egy ezressel csak hozzájárulnék a történethez és rajtam kívül gondolom mások is. Mindenesetre köszönjük, hogy közkincsé tettétek!
Üdv Zpityu
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: Új occó CDI
[quote="Oszy"][/quote]
Robogó gyújtásokban van korlátozás, hogy ne forogjon túl sokat a motor vagyis így érik el a moped:35km/h vagy 45-50km/h sebességet.
Kiváncsi vagyok a motorban való tesztelésre. Meddig forog el vele a motor.
Robogó gyújtásokban van korlátozás, hogy ne forogjon túl sokat a motor vagyis így érik el a moped:35km/h vagy 45-50km/h sebességet.
Kiváncsi vagyok a motorban való tesztelésre. Meddig forog el vele a motor.
By Plero
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CDI robogó-gyújtás
Kb. másfél éve én is vettem egy ilyen cuccot, de még nem jutottam el odáig, hogy érdemben foglalkozzak vele (köszi Oszy!).
Egyébként úgy rémlik, hogy "tuning" CDI-ként hirdették, tehát remélhetőleg semmiféle fordulatszám-korlátozás nincs benne.
Azt viszont nem értem, hogy milyen vezetékek maradnak ki a bekötésből...
Egyébként úgy rémlik, hogy "tuning" CDI-ként hirdették, tehát remélhetőleg semmiféle fordulatszám-korlátozás nincs benne.
Azt viszont nem értem, hogy milyen vezetékek maradnak ki a bekötésből...
Üdv.
Pesta
Pesta
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Pesta,
A 8 pines csatiból csak 2 kell a jeladók. A 2esből, kék féhér sem kell. Már nem innen kap tápot hanem akksiról.
Pleró,
Ernába ilyen van és szét is lett hajtva az erdélyi túrán. Nincs benne korlátozás. A mopedek folytva vannak, ill a karbi is pici. A külömbség, higüy azt Forrest agy magyar viszonteladótól vette annyiért...
Zpityu,
A félajánlásod szép gésztus, támogatom. Vagy 2 üveg jó bor amikor találkozunk vele, vagy akinek kell rendeltesse vele. Az utalgatás az amolyan....nem is tudom, persze Forrika hogy legyen?
A 8 pines csatiból csak 2 kell a jeladók. A 2esből, kék féhér sem kell. Már nem innen kap tápot hanem akksiról.
Pleró,
Ernába ilyen van és szét is lett hajtva az erdélyi túrán. Nincs benne korlátozás. A mopedek folytva vannak, ill a karbi is pici. A külömbség, higüy azt Forrest agy magyar viszonteladótól vette annyiért...
Zpityu,
A félajánlásod szép gésztus, támogatom. Vagy 2 üveg jó bor amikor találkozunk vele, vagy akinek kell rendeltesse vele. Az utalgatás az amolyan....nem is tudom, persze Forrika hogy legyen?
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég