CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
196
Szerettel Üdvözöllek közöttünk, az oldalon !!!
Biri Mátyás - ugye nem fogsz megint eltünni? Most is már rég hallattál magadról ... merre jársz?
Debreceni Kálmán - nincs infóm ... röffent már a 650-es?
Homoky Sándor - üdvözöllek, régóta várom h végre lássam ki segítette a Hitehagyót Remélem Te is szeretni fogod azt 2. legszebb vasat
Kemény Csaba - mikor mutatod már végre be személyesen is gyönyőrű Piroskát?
Lantos Ferenc - nézd csak meg asszonykád arcát a képen a Szimpatizánsok között. Szerinted mosolyog?
Mihalkovics Miklós - örülök h már találkoztunk néhányszór de már nem kéne tovább dogdosnod a mocidat:-) Mit gondolsz ?
Szabó László Oszkár - azt hiszem nyugodt szívvel mondhatom h tényleg több a csapatunk így h csatlakoztál ...
Remélem hamarossan karikázunk együtt! Remek alkalom lenne erre a jun.24(25) ös indulással tervezett Erdélyi Túra. Mit gondoltok?
Biri Mátyás - ugye nem fogsz megint eltünni? Most is már rég hallattál magadról ... merre jársz?
Debreceni Kálmán - nincs infóm ... röffent már a 650-es?
Homoky Sándor - üdvözöllek, régóta várom h végre lássam ki segítette a Hitehagyót Remélem Te is szeretni fogod azt 2. legszebb vasat
Kemény Csaba - mikor mutatod már végre be személyesen is gyönyőrű Piroskát?
Lantos Ferenc - nézd csak meg asszonykád arcát a képen a Szimpatizánsok között. Szerinted mosolyog?
Mihalkovics Miklós - örülök h már találkoztunk néhányszór de már nem kéne tovább dogdosnod a mocidat:-) Mit gondolsz ?
Szabó László Oszkár - azt hiszem nyugodt szívvel mondhatom h tényleg több a csapatunk így h csatlakoztál ...
Remélem hamarossan karikázunk együtt! Remek alkalom lenne erre a jun.24(25) ös indulással tervezett Erdélyi Túra. Mit gondoltok?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- masnapos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
- Tartózkodási hely: Tabdi
- Kapcsolat:
Re: 198
195-re
Üdv.Mindenkinek!
Tehát a részletek,amiért a mocim 4000-esfordulat felett erőtlen volt.
Két dolgot kell először is megkülönböztetni.Rájöttünk, mi a baja a másik pedig ,hogy meg is bírtuk csinálni.Ebben csak az a baj hogy egyiksem az én érdemem.Bár az lett volna! Utólag úgy látom Én is megjavítottam volna!? Ráadásul nem kellett volna ennyi munkadíjat fizetnem ÖREGKIS-nek.Hogy mennyit ? Semennyit.Csak azt nem tudom így miből fog megélni.......?
Szombat reggel 8h-kor rövid reggeli után nekiláttunk kivenni a blokkot ,hogy a vezérműlánc és gyujtás környékén szétnézzünk.A bontás nagyrésze rám várt így sok mindent elsajátítottam.Ez így volt a nap hátralévő felében is.Én adtam a munkás kezet András barátom pedig lenyűgöző szaktudását .Egyedül azt volt nehéz megszoknom hogy minden szerszámot mindig a helyére tegyek vissza .Nem midig sikerült. Viszont ebben az esetben percekig kerestem egy rohadt 12-es krovafejet a káoszban.Ezzel a pár mondattal remélem igazoltam ,hogy nem csak ért hozzá amit már egyébkéntis tudtuk hanem tapasztal preciz szaki a barátunk.
Miutá lebontottuk a gyujtáspanelt elénk tárult a hiba oka.A röpsúlyos előgyujtás szabályzó mechanika megszorult.
Hogy mitől ? Attól hogy Andrástól némileg kevesebbet tudó szaktárs....,nem hinném hogy szedett már szét ilyen blokkot....mielőtt ezen alkatrészeket leszerelte volna ,elkezte lefeszíteni a hátso deklit.Persze a mechanika szélei megakadtak a deklibe ,így az elgörbölt /eltört/és a röpsulyok nem bírtak kinyilni tehát nem vol magasabb fordulaton elögyujtás szabályzásom.Ezek következtében természetesen a dekli is azon a ponton eltört de azt már utolág ők megragasztották.Tovább bontva hegesztett rezgéscsillapítóval,toldot sponolóvéggel a spanolón 10-szer erősebb rugóval találkoztunk.Gondolták...nincs az a megnyut vez.lánc amit ők ne tudnának megfeszíteni.Az sem érdekelte őket ,hogy már-már a lánc össze ér.
Tehát . Ezen alkatrészek kicserélésének András páratlan /csak CX-es ?/tudásának, és délután az előgyujtás mechanikával megérkező a munkákból oroszlán részt vállaló Kentaurnak köszönhetően eredményesen a mocim újra BIKA-lett.Képeket Kentaúr készített a csúnyaságokról,akit érdekl hát nála lehet érdeklődni.
Szóval hazaérve a munkák után SOPRONI ÁSZOK program és lefekvés
De másnap más vírus miatt voltam másnapos !
Röviden ennyit és végül nagy köszönet a szakiknak,ÖREGKIS-nek és Kentaur Gyurinak.Ajánlom őket mindenkinek
100% pozitív mint a vaterán.....!!!!!
Üdv: másnapos
Üdv.Mindenkinek!
Tehát a részletek,amiért a mocim 4000-esfordulat felett erőtlen volt.
Két dolgot kell először is megkülönböztetni.Rájöttünk, mi a baja a másik pedig ,hogy meg is bírtuk csinálni.Ebben csak az a baj hogy egyiksem az én érdemem.Bár az lett volna! Utólag úgy látom Én is megjavítottam volna!? Ráadásul nem kellett volna ennyi munkadíjat fizetnem ÖREGKIS-nek.Hogy mennyit ? Semennyit.Csak azt nem tudom így miből fog megélni.......?
Szombat reggel 8h-kor rövid reggeli után nekiláttunk kivenni a blokkot ,hogy a vezérműlánc és gyujtás környékén szétnézzünk.A bontás nagyrésze rám várt így sok mindent elsajátítottam.Ez így volt a nap hátralévő felében is.Én adtam a munkás kezet András barátom pedig lenyűgöző szaktudását .Egyedül azt volt nehéz megszoknom hogy minden szerszámot mindig a helyére tegyek vissza .Nem midig sikerült. Viszont ebben az esetben percekig kerestem egy rohadt 12-es krovafejet a káoszban.Ezzel a pár mondattal remélem igazoltam ,hogy nem csak ért hozzá amit már egyébkéntis tudtuk hanem tapasztal preciz szaki a barátunk.
Miutá lebontottuk a gyujtáspanelt elénk tárult a hiba oka.A röpsúlyos előgyujtás szabályzó mechanika megszorult.
Hogy mitől ? Attól hogy Andrástól némileg kevesebbet tudó szaktárs....,nem hinném hogy szedett már szét ilyen blokkot....mielőtt ezen alkatrészeket leszerelte volna ,elkezte lefeszíteni a hátso deklit.Persze a mechanika szélei megakadtak a deklibe ,így az elgörbölt /eltört/és a röpsulyok nem bírtak kinyilni tehát nem vol magasabb fordulaton elögyujtás szabályzásom.Ezek következtében természetesen a dekli is azon a ponton eltört de azt már utolág ők megragasztották.Tovább bontva hegesztett rezgéscsillapítóval,toldot sponolóvéggel a spanolón 10-szer erősebb rugóval találkoztunk.Gondolták...nincs az a megnyut vez.lánc amit ők ne tudnának megfeszíteni.Az sem érdekelte őket ,hogy már-már a lánc össze ér.
Tehát . Ezen alkatrészek kicserélésének András páratlan /csak CX-es ?/tudásának, és délután az előgyujtás mechanikával megérkező a munkákból oroszlán részt vállaló Kentaurnak köszönhetően eredményesen a mocim újra BIKA-lett.Képeket Kentaúr készített a csúnyaságokról,akit érdekl hát nála lehet érdeklődni.
Szóval hazaérve a munkák után SOPRONI ÁSZOK program és lefekvés
De másnap más vírus miatt voltam másnapos !
Röviden ennyit és végül nagy köszönet a szakiknak,ÖREGKIS-nek és Kentaur Gyurinak.Ajánlom őket mindenkinek
100% pozitív mint a vaterán.....!!!!!
Üdv: másnapos
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
- masnapos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
- Tartózkodási hely: Tabdi
- Kapcsolat:
Re: 202
201-re
Szeva Győző !
Konkrétan? Könnyedén veszi a fordulatot 4-5ezres fordulatt felett , és a nyomaték ezek felett is erőteljes.Hazafelé egy belátható egyenesben bátorsággal felvértezve odacsaptam a paripáknak és röpke másodpercek alatt elérte a 150-et.És még ment volna erőből tovább.Amióta megvettem erre a pillanatra vártam.
Ezt az erőt érezve a mociban már nyugottan pihentünk le mindketten a nap végén!
Üdv: másnapos
Szeva Győző !
Konkrétan? Könnyedén veszi a fordulatot 4-5ezres fordulatt felett , és a nyomaték ezek felett is erőteljes.Hazafelé egy belátható egyenesben bátorsággal felvértezve odacsaptam a paripáknak és röpke másodpercek alatt elérte a 150-et.És még ment volna erőből tovább.Amióta megvettem erre a pillanatra vártam.
Ezt az erőt érezve a mociban már nyugottan pihentünk le mindketten a nap végén!
Üdv: másnapos
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
204
198-ra
..nos akkor beszéljenek minden más komment helyett - a képek..
Olajnyomás legyen Veletek!
üdv
kentaur
198-ra
..nos akkor beszéljenek minden más komment helyett - a képek..
Olajnyomás legyen Veletek!
üdv
kentaur
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
205
Udv Emberek!
Eljott a nagy nap, a verda keszen! A tankra varom meg az USAbol az emblemat, mert az uj tulaj meglatta a Varadi Feri motorjan es aszonta inkabb olyan legyen, mint matrica. Reggel, melo elott egy kutyafutasban keszult kep... Du csinalok jobbat, tobbet.
Eljott a nagy nap, a verda keszen! A tankra varom meg az USAbol az emblemat, mert az uj tulaj meglatta a Varadi Feri motorjan es aszonta inkabb olyan legyen, mint matrica. Reggel, melo elott egy kutyafutasban keszult kep... Du csinalok jobbat, tobbet.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég