Alkatrész

Válasz küldése
oregkis

155, a150-re

#251

Hozzászólás Szerző: oregkis » 2010.06.08., kedd 17:34

Miky !
Azt mégis kell tudnod, hogy félautómata v autómata a láncfeszítés, mert az első esetben a te dolgod, hogy időnként utána állítsál, míg a másiknál nem.
Ezek szerint még nem állítottad a láncfeszítést. A blokk hátulján, nagyjából a szívócsonk alatt látsz egy kb 5 cm-es kicsavarható dugót. A dugó előtti függőleges felületen kiáll egy csavarvég, amit 10-es kulcsal lehet megfogni. Ezt a csavart kell legalább minden olajcserekor (5-6000 km) meglazítani és ujból meghúzni. Üzemmeleg motornál de nem kicsavarni. Meglazításkor egy rugó utánállítja, ha még nincs túlnyúlva a lánc.
üdv

Avatar
Miki650
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Kapcsolat:

156.

#252

Hozzászólás Szerző: Miki650 » 2010.06.08., kedd 18:41

155-re!
Még nem állítottam de most megpróbálom! Vettem gyertyákat de a melegen nem indulok probléma megmaradt.?Még csak pöffeni sem pöffen vagy legalább durrogna .
Semmi csak tekeri az ön indító és annyi!Most várom hogy hűljön!
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!

ScheibliGL400
Hozzászólások: 190
Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
Kapcsolat:

Re: Alkatrész157

#253

Hozzászólás Szerző: ScheibliGL400 » 2010.06.09., szer. 13:43

Miki
Ha jól értem, melegen nem indul a géped?
A napokban hallottam egyik szerelő barátomtól a következőt.
Próbáld ki azt, hogy mikor nem indul a moci, tedd rá az akkutöltőt. Ha ilyenkor indítod és beindul, akkor elképzelhető, hogy az önindítója vagy szénkefés, vagy a csapágy vacakol benne. Állítólag ilyenkor az a jelenség ál fen, hogy a csapágynál meg tud feszülni, és ugyan forgatja de, nincs meg az-az intenzitás, ami a motor indulásához szükséges.
Remélem nem írtam túl nagy marhaságot és segítettem.
Feri

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

158

#254

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.06.09., szer. 14:05

igen, a lagymatag pörgetés valóban okozhat indulási problémát ... viszont ez nem csak melegen !
Ráadásul melegen még a gyengébb akksi is elég mert ' tágult ' a rendszer könyebben forgat.
VISZONT ha tágult a rendszer kisebb a kompresszió (ennek hiányában nincs indulás) ami csak akkor
tud nőni ha visszahül és visszaszűkül.
Én egy kompresszió mérést javasolnék.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

159

#255

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.06.09., szer. 14:09

... visszatérek az örökzöld slágeremre.
Ha meleg és nem indul, gyertya lekap,fecskendőből benzin bespriccel ...
ha ekkor nyomban robban és indul akkor karbi ill. benzin ellátás gond.
Ha ekkor sem indul, marad a kompresszió hiány gyanu ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Miki650
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Kapcsolat:

160.

#256

Hozzászólás Szerző: Miki650 » 2010.06.09., szer. 15:01

Köszönöm a tanácsokat! Gyanús az önindító kérdés mert ha töltök kicsit az aksiba akkor indít.Oszival szét szedjük majd
és megvizsgáljuk.A fecskendezős módszert kipróbálom mert azt is gyanítom,hogy nem kap elegendő üzemanyagot!
Még egyszer köszi mindenkinek!
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!

kodi57

Re: Alkatrész

#257

Hozzászólás Szerző: kodi57 » 2010.06.09., szer. 18:05

Üdvözlök minden márkatársat.
Konrád József vagyok, Bicskén lakom.
Van egy GL 500-as mocim szeretném életben tartani,ezért kerestem meg ezt a fórumot.
Bízom a márka társak segítő késégében,alkatrész beszerzés és műszaki tanácsadásaiba.
Eddig is sokat köszönhetek K. Andrásnak,ez úton is szeretném meg köszöni a segítségét.
(és KENTAURNAK szintén)A motorról még annyit vannak még meg oldatlan problémák,
de ezekről később.
Üdv:kodi57

öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

162 kodi57 nek

#258

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2010.06.09., szer. 21:53

Köszöntelek József itt a fórumon.
Mint az első üdvözlőd nekem a feladatom, hogy a fórum használatánál felhívjam a figyelmed arra, hogy a sorszámozás nem autómata. A hozzászólásod magadnak kell sorszámozni, azért, hogy későbbi hozzászólók a sorszámra hivatkozhassanak. Amikor megnyitod a hozzászólás lapot, a Téma: utáni Re: -al kezdődő sorba a szöveg helyére ird a sorszámot ami egyel több az előzőnél. A hozzászólásod lett volna a 161, az enyém a 162. Elnézésed kérem hogy nem jelentkeztem, de el voltam havazva,és nem is találtam meg a kért adatot.
üdvözöl K.András

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

163

#259

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.06.10., csüt. 09:49

szia kondi57,
erősítem öregkis észrevételét remélem nem okoz majd gondoot a sorszám kérdés
és akkor majd tudunk hivatkozni a hozzászólásodra.

De mindenek alőtt üdvözöllek itt, közöttünk ! Ha öregkis -t ismered és Kentaur -t is
akkor már jó kezekben vagy.

Bicske ... ismered Káli Laci -t ? Honda CX500
Ossz meg vekünk néhány képet a mocidról ... rendben?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

kodi57

Re: 164

#260

Hozzászólás Szerző: kodi57 » 2010.06.10., csüt. 13:44

Üdvözlők mindenkit
Köszönöm a fogadtatást Andrásnak és fgyozonek(ami lehet ,hogy Győzőt jelent)
fgyozo ha tudsz segíteni ,hogy felvegyem a személyes kapcsolatot Káli Lacival.
András a gép már majdnem jó,de még szerintem mindig nagyon sok üzemanyagot kap.
A légszüröre gyanakszom,de nem tudom hol lehet beszerezni.
Még olyanokat csinál,hogy jár alapjáraton és egyszer csak le áll, de lehet újra indítani.
Amit még nem tudok a hűtött színig töltöm hidegen majd járatom a vízpumpa alatt
nyom ki egy kis vízet .Ha vissza hűtőm a hűtőből hiányzik kb.2cm.Erős lehet hűtő
rugója? A vizem nem melegszik ha így járok vele,és további viz folyás sincs.
A kérdés ez normális,vagy nem?
Üdv:Kodi57

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég