CX/GL Te és Motorod
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Silverwingem/1
Sziasztok!
Mint tudjátok (akikkel már részt vettem túrán), hogy a trágyapumpám igen csak gyengélkedett, és felettébb füstölt, illetve gázosította a környezetét.
Ezért úgy döntöttem, hogy szétborítom a blokkot, ami a múlt héten meg is történt.
Hát ez a kép fogadott:
A bal dugó és hajtókar csapágynál
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
A jobb dugó és hajtókar csapágynál
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
Ezeknél még örültem is, mert ránézésre nem tűntek agyonhasználtnak.
De jött a feketeleves a vezérmű tengely:
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/veze ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/veze ... es.hu_.jpg
Jó mi, vagy 2 mm hiányzik 2 bütyökről.
Na a vezérműhöz találtam felújítót, de blokkomat senki nem akarta még csak látni sem.
Aztán a vezérműtengelyes bácsika adott egy gyöngyösi telefonszámot, amit felhívtam, és előadtam a kérelmem, miszerint meg kellene szakérteni az RC10-es erőgépet. És nem kérdezett, hogy ez V motor? És hogy ez csak 2 hengeres? Olyan, mint a goldwing?
Egyből vágta a témát, és megbeszéltünk 1 találkozót.
Mesterünk megnézte, megmérte, megszakértette, majd a következő javaslatot tette:
1, A henger és dugó páros, még elmegy vagy 30-40 ezer km-t, de a gyűrűket mindenképp cserélni kell újakra.
2, Beszerzek egy garnitúra (OEM, nem magyar utángyártott) +2-es méretet, és felfúrja, akkor olyan, mintha most jött volna le a szalagról. Ez a költségesebb, és 2 nap alatt nem találtam még dugattyúkat, pedig igen nézegetem az internetet, mert beállt a derekam és úgy megyek, mint a su betű (remélem Ostobi, 17-re rendbe jövök!)
Ami nem opció kérdése:
1, A hengerek tetejét síkba kell köszörülni, mert igencsak van eltérés a síktól.
2, A hajtókar csapágyakat cserélni kell, feketével jelöltre.
Ezek után jönnek a finomságok:
Vezérmű lánc csere (+ a feszítő és a felcsapódás gátló)
Szerinten az olajpumpa meghajtólánc is erre a sorsra jut
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/olaj ... es.hu_.jpg
Vélemény? (A képminőség az objektíven lévő vékony olajréteg miatt van.)
Szükségem lenne még legalább 2 db alsó szelepemelőre, de ha 4 "asse" baj.
Hát röviden ennyi a kezdetekről. Bárki véleményét szívesen meghallgatom!
Üdv: Art!
(Folyt. köv.)
Mint tudjátok (akikkel már részt vettem túrán), hogy a trágyapumpám igen csak gyengélkedett, és felettébb füstölt, illetve gázosította a környezetét.
Ezért úgy döntöttem, hogy szétborítom a blokkot, ami a múlt héten meg is történt.
Hát ez a kép fogadott:
A bal dugó és hajtókar csapágynál
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
A jobb dugó és hajtókar csapágynál
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/dugo ... es.hu_.jpg
Ezeknél még örültem is, mert ránézésre nem tűntek agyonhasználtnak.
De jött a feketeleves a vezérmű tengely:
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/veze ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/veze ... es.hu_.jpg
Jó mi, vagy 2 mm hiányzik 2 bütyökről.
Na a vezérműhöz találtam felújítót, de blokkomat senki nem akarta még csak látni sem.
Aztán a vezérműtengelyes bácsika adott egy gyöngyösi telefonszámot, amit felhívtam, és előadtam a kérelmem, miszerint meg kellene szakérteni az RC10-es erőgépet. És nem kérdezett, hogy ez V motor? És hogy ez csak 2 hengeres? Olyan, mint a goldwing?
Egyből vágta a témát, és megbeszéltünk 1 találkozót.
Mesterünk megnézte, megmérte, megszakértette, majd a következő javaslatot tette:
1, A henger és dugó páros, még elmegy vagy 30-40 ezer km-t, de a gyűrűket mindenképp cserélni kell újakra.
2, Beszerzek egy garnitúra (OEM, nem magyar utángyártott) +2-es méretet, és felfúrja, akkor olyan, mintha most jött volna le a szalagról. Ez a költségesebb, és 2 nap alatt nem találtam még dugattyúkat, pedig igen nézegetem az internetet, mert beállt a derekam és úgy megyek, mint a su betű (remélem Ostobi, 17-re rendbe jövök!)
Ami nem opció kérdése:
1, A hengerek tetejét síkba kell köszörülni, mert igencsak van eltérés a síktól.
2, A hajtókar csapágyakat cserélni kell, feketével jelöltre.
Ezek után jönnek a finomságok:
Vezérmű lánc csere (+ a feszítő és a felcsapódás gátló)
Szerinten az olajpumpa meghajtólánc is erre a sorsra jut
http://kepfeltoltes.hu/view/160415/olaj ... es.hu_.jpg
Vélemény? (A képminőség az objektíven lévő vékony olajréteg miatt van.)
Szükségem lenne még legalább 2 db alsó szelepemelőre, de ha 4 "asse" baj.
Hát röviden ennyi a kezdetekről. Bárki véleményét szívesen meghallgatom!
Üdv: Art!
(Folyt. köv.)
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Olajcsere
Tegnap ostobi motorjában olajat cseréltünk. Leeresztettük az olajat az utolsó cseppig. Kicseréltük a szűrőt, még is csak 2,5 l olaj ment bele, és így is fullon van benne. Miért nem veszi be a gyárilag előírt 3,6 lityit
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2010.06.07., hétf. 11:11
- Tartózkodási hely: Bajna
- Kapcsolat:
Re:Olajcsere
Arthur!
Arra csak most gondoltam hogy lehet hogy ha jaratnad kicsit,mindenhova eljutna az olaj ahova kell es akkor lehet belemenne a maradek.
Nem akarok okoskodni de en mar jartam igy massal is meg most a 1100-el is.
Arra csak most gondoltam hogy lehet hogy ha jaratnad kicsit,mindenhova eljutna az olaj ahova kell es akkor lehet belemenne a maradek.
Nem akarok okoskodni de en mar jartam igy massal is meg most a 1100-el is.
"Tedd vagy ne tedd,de sohase próbáld!" (Yoda mester)
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
3,6 Liter?! Milyen motorrol van szo?
Cimby,
Megjottek a membranjaid.
Cimby,
Megjottek a membranjaid.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: 15943
CX500 custom (de csak 3,0 nem 3,6 elírtam) de akkor is kevesebb 5 decivel.
RE: 15942 Tegnap már járt vagy 10 percet
RE: 15942 Tegnap már járt vagy 10 percet
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 190
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
- Kapcsolat:
olaj
Üdv mindenkinek!
Arthur, nekem a GL400-ba ugyan ennyit lehet tölteni. Szerintem a blokk méretében nagy különbség nem lehet.
SF
Arthur, nekem a GL400-ba ugyan ennyit lehet tölteni. Szerintem a blokk méretében nagy különbség nem lehet.
SF
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Olajcsere
Arthur !
Üdv. Mindenkinek !
Nekem is CX500C motorom van. Most tavasszal cseréltem olajat. 2.6 liter ment bele, pedig olajszűrőt is cseréltem !
Üdv. Mindenkinek !
Nekem is CX500C motorom van. Most tavasszal cseréltem olajat. 2.6 liter ment bele, pedig olajszűrőt is cseréltem !
-
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2015.12.24., csüt. 16:41
- Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
15941-re
Sziasztok!
Szerintem nem is jött le belőle 3 liternyi olaj. Viszont Arthur a fájós derekával is rengeteget segített. Nekem megvan a rutin vizsgám, ha minden ok, akkor jövő héten szerdán lesz a forgalmi vizsga.
Sziasztok!
Szerintem nem is jött le belőle 3 liternyi olaj. Viszont Arthur a fájós derekával is rengeteget segített. Nekem megvan a rutin vizsgám, ha minden ok, akkor jövő héten szerdán lesz a forgalmi vizsga.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
A 3 litert szaraz motornal irja. Tehat ha teljesen szetszeded, kitakaritod, kifujogatod a jaratokat pl felujitasnak.
2,7 litert olaja + szuro cserenel ir. Es ha szakszeruen meleg motornal engeded le, hagyod jol kifolyni, akkor pont 2,7 megy vissza bele.
2,7 litert olaja + szuro cserenel ir. Es ha szakszeruen meleg motornal engeded le, hagyod jol kifolyni, akkor pont 2,7 megy vissza bele.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: 15948
Hát nem tudom, akkor lehet, hogy több manual forog közkézen?
Higgyétek el, nem az ujjamból szoptam az adatot.
Íme a screenshot a könyvről:
Ez a könyv szétszedés után 3,6l-t, és sima cserénél 3 litykót ír
Higgyétek el, nem az ujjamból szoptam az adatot.
Íme a screenshot a könyvről:
Ez a könyv szétszedés után 3,6l-t, és sima cserénél 3 litykót ír
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég