Alkatrész
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Szia Gory!
Tegnap beszéltem Dudás Zolival és mesélte...
Neki ez volt a motorja:
Mentem is vele, én tudom hogy ez egy jó gép!
Neked hogy tetszik?
Tegnap beszéltem Dudás Zolival és mesélte...
Neki ez volt a motorja:
Mentem is vele, én tudom hogy ez egy jó gép!
Neked hogy tetszik?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Gory,
A dobozokat megneznem, merre laksz?
A dobozokat megneznem, merre laksz?
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Forrest: Pesten lakom, itt tudnád megnézni ha jó úgy.
Szia fgyozo!
Igen, alapvetően tényleg jó gép. Működik korrektül, megy, lehet vele közlekedni. Azért némi gondoskodást elvisel, nem nagyon voltak szerintem elvégezve rajta olajcserén kívül más műveletek és azért mégiscsak 34 éves
Kellett egy karburátor szinkron, szelephézag állítás elsőnek, mert hidegen nehezen kelt életre és az alapjárat is magas volt, mostmár szebben megy és kevésbbé csörög. (Vezérműláncot szezon után cserélek, most nincs kedvem kiszedni a blokkot, de mindenképp azt is fel akarom újítani, biztos rejteget meglepetést szimeringek terén)
A karburátort jövő hónapban kiszedem és újjá varázsolom nulláról. Amint megjött Japánból a felújító kit hozzá és a könyv a felújításhoz szétszedem és kap egy ultrahangos tisztítást, kicserélek benne mindent és felpolírozom. De szeretnék két új Mikuni-t beletenni, ha lesz érdeklődő a gyárira.
Szívócsonkok is bandázzsal vannak most kifoltozva, azt még nem tudom hogy, de tisztességesen megcsinálom mert zavar
Fékcsövet fémre cserélem, néhány gumi/műanyag borítás is csúnya a fék és kuplungkar környékén. Az egyik első féktárcsa is cserére érett, már ki van vállasodva eléggé.
A H-boxot eszi a rozsda, azt is felületkezelni fogom, de az nem olyan égető kérdés, van benne anyag, eheti még picit
Az elektronikát is újjá szeretném építeni, újrakábelezni és más vezetékezést csinálok hozzá. Van itt-ott kontakthiba, ez-az elvágva, kapcsoló fordítva bekötve amiket le fogok tisztázni mert ez is zavar
Tankon van horpadás, meg van ahol karcos és már alatta rozsdásodik, azt is fel szeretném újítani a végén.
Így egyelőre ennyi Ha valakit érdekel szívesen beszámolok róluk menet közben. Azt nem ígérem, hogy idén végzek vele
Szia fgyozo!
Igen, alapvetően tényleg jó gép. Működik korrektül, megy, lehet vele közlekedni. Azért némi gondoskodást elvisel, nem nagyon voltak szerintem elvégezve rajta olajcserén kívül más műveletek és azért mégiscsak 34 éves
Kellett egy karburátor szinkron, szelephézag állítás elsőnek, mert hidegen nehezen kelt életre és az alapjárat is magas volt, mostmár szebben megy és kevésbbé csörög. (Vezérműláncot szezon után cserélek, most nincs kedvem kiszedni a blokkot, de mindenképp azt is fel akarom újítani, biztos rejteget meglepetést szimeringek terén)
A karburátort jövő hónapban kiszedem és újjá varázsolom nulláról. Amint megjött Japánból a felújító kit hozzá és a könyv a felújításhoz szétszedem és kap egy ultrahangos tisztítást, kicserélek benne mindent és felpolírozom. De szeretnék két új Mikuni-t beletenni, ha lesz érdeklődő a gyárira.
Szívócsonkok is bandázzsal vannak most kifoltozva, azt még nem tudom hogy, de tisztességesen megcsinálom mert zavar
Fékcsövet fémre cserélem, néhány gumi/műanyag borítás is csúnya a fék és kuplungkar környékén. Az egyik első féktárcsa is cserére érett, már ki van vállasodva eléggé.
A H-boxot eszi a rozsda, azt is felületkezelni fogom, de az nem olyan égető kérdés, van benne anyag, eheti még picit
Az elektronikát is újjá szeretném építeni, újrakábelezni és más vezetékezést csinálok hozzá. Van itt-ott kontakthiba, ez-az elvágva, kapcsoló fordítva bekötve amiket le fogok tisztázni mert ez is zavar
Tankon van horpadás, meg van ahol karcos és már alatta rozsdásodik, azt is fel szeretném újítani a végén.
Így egyelőre ennyi Ha valakit érdekel szívesen beszámolok róluk menet közben. Azt nem ígérem, hogy idén végzek vele
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
16037 Gory !
Elég tevékenynek hangzik :- )
... két új Mikuni-t ... - ez micsoda?
Ha kell, van eladó féktárcsám és talán vezérmű láncom is.
Elég tevékenynek hangzik :- )
... két új Mikuni-t ... - ez micsoda?
Ha kell, van eladó féktárcsám és talán vezérmű láncom is.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Érdekelne mindkettő.
A Mikuni egy elég ismert karburátor márka. A VM34-es népszerű a cafe racer építők körében, a CX és GL-ből is jó dolgokat lehet kihozni vele meg egy új légszűrő és kipufogó rendszerrel, ha össze van hangolva.
A Mikuni egy elég ismert karburátor márka. A VM34-es népszerű a cafe racer építők körében, a CX és GL-ből is jó dolgokat lehet kihozni vele meg egy új légszűrő és kipufogó rendszerrel, ha össze van hangolva.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
16039 Gory !
Amikor 2015-ben mentünk a tengerre, Zoli panaszkodott a fogyasztására.
Említette a karbi szinkront és a légszűrő cserét.
Ezt meg is tette utána pedig 2(!) literrel csökkent a fogyasztása.
Azt mondta h már rendben van.
Akkor most mégis karbi csere szükséges?
Vagy ez a Mikuni annyival jobb?
Ez mit tud?
Én a XVII.kerben lakom. Gyere át valamikor és kitaláljuk a dolgokat.
Amikor 2015-ben mentünk a tengerre, Zoli panaszkodott a fogyasztására.
Említette a karbi szinkront és a légszűrő cserét.
Ezt meg is tette utána pedig 2(!) literrel csökkent a fogyasztása.
Azt mondta h már rendben van.
Akkor most mégis karbi csere szükséges?
Vagy ez a Mikuni annyival jobb?
Ez mit tud?
Én a XVII.kerben lakom. Gyere át valamikor és kitaláljuk a dolgokat.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Nem szükséges a karbi cseréje egyáltalán. Teljesen jó a gyári, ha nem kel el meg is tartom. Ez csak az én hülyeségem, hogy szeretnék másikat bele.
A Mikunival csak jobb a gázreakció a tapasztalatok szerint (egybowdenes emellett) meg harapósabb a motor, több erő van benne. A kuplung rugókat is érdemes hozzá kicserélni a heavy duty verzióra és a gyertyapipán is szoktak hekkelni valamit. Ezen kívül könnyebb hangolni ahhoz a kipufogó és légszűrő kombinációhoz, amit én szeretnék.
De amúgy a gyárival is megoldható mindez a fúvókák megfelelő megválasztásával.
Azt hiszem (lehet hogy megköveztek ezért) de én inkább az a típus vagyok, aki magát az átalakítás, szétszedés és alkotás folyamatát élvezem jobban mint többszáz kilómétereket túrázni. Talán ezért is mentem anno mérnöknek
Összehozhatunk egy találkozót benne vagyok, csak gyorsan kerítek egy ideiglenes első lámpát
A Mikunival csak jobb a gázreakció a tapasztalatok szerint (egybowdenes emellett) meg harapósabb a motor, több erő van benne. A kuplung rugókat is érdemes hozzá kicserélni a heavy duty verzióra és a gyertyapipán is szoktak hekkelni valamit. Ezen kívül könnyebb hangolni ahhoz a kipufogó és légszűrő kombinációhoz, amit én szeretnék.
De amúgy a gyárival is megoldható mindez a fúvókák megfelelő megválasztásával.
Azt hiszem (lehet hogy megköveztek ezért) de én inkább az a típus vagyok, aki magát az átalakítás, szétszedés és alkotás folyamatát élvezem jobban mint többszáz kilómétereket túrázni. Talán ezért is mentem anno mérnöknek
Összehozhatunk egy találkozót benne vagyok, csak gyorsan kerítek egy ideiglenes első lámpát
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
16043
De amúgy a gyárival is megoldható mindez a fúvókák megfelelő megválasztásával - már hallom is Pestát meg Moli -t egyébként meg igazat is adok nekik.
Szóval a kérdés: miért gondolod hogy otthon a "sufniban" jobbat tudsz kihozni mint a tervező asztalon és a gyárban a japán mérnökök?
A gyári átfúvókázásra gondolok.
Az persze lehet h egy korszerűbb vagy másabb alkatrésszel tud valami jobb lenni mint annak idején a gyári.
Erre példa BakaJoe elmondása, aki azt mondta h feltette a forrest által vett kínai gyújtást a CXre (a nagy fekete doboz helyett) és azzal jobb a mocija.
De amúgy a gyárival is megoldható mindez a fúvókák megfelelő megválasztásával - már hallom is Pestát meg Moli -t egyébként meg igazat is adok nekik.
Szóval a kérdés: miért gondolod hogy otthon a "sufniban" jobbat tudsz kihozni mint a tervező asztalon és a gyárban a japán mérnökök?
A gyári átfúvókázásra gondolok.
Az persze lehet h egy korszerűbb vagy másabb alkatrésszel tud valami jobb lenni mint annak idején a gyári.
Erre példa BakaJoe elmondása, aki azt mondta h feltette a forrest által vett kínai gyújtást a CXre (a nagy fekete doboz helyett) és azzal jobb a mocija.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Nem gondolom egyáltalán, hogy jobbat tudok kihozni. Nem a teljesítmény tunning ami mozgat, hanem a tanulás. Ez a tanulás része, hogy az ember elkezd kísérletezni.
Eleve tökéletes megoldás ritkán van. Kompromisszumot kötnek a tervezők is a gyárban, valamit valamiért feláldoznak. Valamire optimalizálnak. Fogyasztás, nyomatékgörbe, eleve a túramotor felhasználásából adódóan valamire terveznek. Én köthetek más kompromisszumot, ha pl a fogyasztás nem érdekel.
Például, két külön légszűrőt téve a karburátorra és kisebb fojtású kipufogóval más lesz a motor hangja is, karakterisztikája is, a több levegő miatt több benzint is kell neki adni. Emiatt kell más fúvóka bele. A fogyasztás megnő valószínűleg, a motor hangja is más lesz, a teljesítmény és motor karaktersiztika meg kérdéses merre változik. Esztétikailag pl szebb a pod filter vagy a velocity stack például.
Nem tudom megmondani mi lesz a végeredmény, de az út a lényeg nem a cél
Eleve tökéletes megoldás ritkán van. Kompromisszumot kötnek a tervezők is a gyárban, valamit valamiért feláldoznak. Valamire optimalizálnak. Fogyasztás, nyomatékgörbe, eleve a túramotor felhasználásából adódóan valamire terveznek. Én köthetek más kompromisszumot, ha pl a fogyasztás nem érdekel.
Például, két külön légszűrőt téve a karburátorra és kisebb fojtású kipufogóval más lesz a motor hangja is, karakterisztikája is, a több levegő miatt több benzint is kell neki adni. Emiatt kell más fúvóka bele. A fogyasztás megnő valószínűleg, a motor hangja is más lesz, a teljesítmény és motor karaktersiztika meg kérdéses merre változik. Esztétikailag pl szebb a pod filter vagy a velocity stack például.
Nem tudom megmondani mi lesz a végeredmény, de az út a lényeg nem a cél
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
16045 Gory
Igen, a szempontok valóban lehetnek eltérőek.
Értem mire gondolsz, és igen, valóban izgalmas a kísérletezés.
Érdeklődve várom a végeredményt.
Akkor erre gondoltál amikor légszűrő cserét említettél korábban?
Mert akkor nem tudtam hova tenni.
Jól értem? Dobod a mostani dobozt és valami más légszűrő lesz rajta?
Emlékeim szerint a mocinak most a kipufogó végén van 1-1 kis lefelé mutatő
csövecske. Ez is folytás.
Az is repül? - az egyébként nekem nem tetszett, viszont lehet hasznos ha az miatt
nem égeti ki a dobozt.
Igen, a szempontok valóban lehetnek eltérőek.
Értem mire gondolsz, és igen, valóban izgalmas a kísérletezés.
Érdeklődve várom a végeredményt.
Akkor erre gondoltál amikor légszűrő cserét említettél korábban?
Mert akkor nem tudtam hova tenni.
Jól értem? Dobod a mostani dobozt és valami más légszűrő lesz rajta?
Emlékeim szerint a mocinak most a kipufogó végén van 1-1 kis lefelé mutatő
csövecske. Ez is folytás.
Az is repül? - az egyébként nekem nem tetszett, viszont lehet hasznos ha az miatt
nem égeti ki a dobozt.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég