Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: 16034

#3811

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2016.05.04., szer. 18:32

Szia Gory, üdv a csapatban!

A plekó és a plekótartó érdekelne, ha bontod.
T.i én vettem egy plexit a gl 650-hez, talán 1 hónapot használtam, de az enyém hosszú, és esőben nem látok mögüle semmit. :shock:
Ez a kis aranyos ami a tieden van ez pont passzolna nekem. ;)
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Gory
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3812

Hozzászólás Szerző: Gory » 2016.05.04., szer. 19:49

Szia Arthur!

Egyelőre egyben szeretném az idomot eladni a plexivel. De ha nagyon nincs rá igény, beszélhetünk róla majd.

fgyozo:
Igen a légszűrő dobozt szeretném kiszedni úgy ahogy van és két különálló K&N sportlégszűrőt tenni a karburátorra. Amúgy van aki szerint a doboz alakja és elhelyezése például esetleges, a hely kitöltésére lett olyanra tervezve, nem pedig iszonyatosan megindokolt mérnöki tervezés :) Persze lehet hogy csak legenda.

A kipufogóra jól emlékszel. Be van tömve a vége csak két kis lefele mutató csőr van nyitva. Ez egy elég nagy fojtás. Ezen kívül középen a leömlő és a dob között van egy elem, ami a két kipufogót közösíti, hogy a hengerek jobban összedolgozzanak. Ezt az elemet kivenném és egy hajlított közdarbot teszek a helyére hogy felfele álljon kicst. A dobnak pedig vagy egy teljesen alap tölcsért vagy egy Harley Sportster dobot vadászok ebayen. Mindkettőnek kisebb a folytása mit a gyárinak, mondhatjuk hogy sima egyenes csövek. A hangjuk ezért nagyobb is, ami szerintem Budapesten az autósok miatt hasznos is. (A Yamahámon is volt egy Akrapovic kipufogó, amíg le nem lopták róla, azóta a halk gyári van.) Mivel ez négyütemű motor, kevésbé kritikus a kipufogórendszer hangolása, mint mondjuk egy kétüteműnél, ahogy sokkal nagyobb szerep jut neki.
Vannak injektoros motorok úgy tudom, amik még megengedőbbek, mert a beömlő levegőt is mérik meg lambda szonda is van és az elektronika sokkal jobban tudja kompenzálni a barbárságot :) (Ott a légszűrő csere problémásabb lehet, ha egy érzékelő méri a bejövő levegőt, de 2 vagy 4 külön légszűrőt szeretnénk rá a közös helyett)

Ezek mind olyan átalakítások amit már sokan elvégeztek Hondán. Nem én találom fel a spanyol viaszt, biztosra megyek szinte és kivitelezhető átalakításokkal kezdem. Sőt itthon is van aki ért hozzá ha segítségre volna szükségem.

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: 16049

#3813

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2016.05.04., szer. 20:27

Az átalakítgatásokkal, csak óvatosan.

Amikor Ostobi motorját vizsgáztattam, a vizsgáztató külön felhívta a figyelmemet, hogy az idén mi a sláger, amiért buktatnak.
1, fékcső, ha nincs rajta engedélyezési szám (nekem német TÜV vizsgás fékcsövem van, de nincs rajta a vizsga száma, ezért itthon nem fogadják el)
2, A 4szögletes prizma megléte
3, a kipufogón legyen meg az engedélyezési jel
4, Minden világító test buráján, izzóján legyen rajta az "E" jel, vagy EU előtti burák esetében, valamely európai ország jele. Ez természetesen vonatkozik a fényvisszaverőkre is.
5, Szőrösebb szívű vizsgabiztosok figyelik azt is, hogy nincs-e plusz világító test vagy prizma felszerelve.
Díszként lehet fenn, de nem működhet. :o
Persze a fékek, gumik, a szokásos biztonsági elemek is megfeleljenek!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Gory
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3814

Hozzászólás Szerző: Gory » 2016.05.04., szer. 21:36

Köszi a tanácsokat. Nagyjából tisztában voltam ezzel. Elvileg annyira nem kérnek lehetetlent :)
A problémásabb az, hogy ha változik a motor súlya mondjuk ami a forgalmiban van. Vagy a környezetvédelmi jellemzők, károsanyag kibocsátás, esetleg túl hangos lesz. Pláne ha a váz változik. Ezekhez már előzetes átalakítási engedély kell a hatóságoktól.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3815

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2016.05.05., csüt. 08:56

16050 Arthur !
1, fékcső, ha nincs rajta engedélyezési szám - basszus, nálam ilyet még sosem néztek.
DE hol van ez a szám egyáltalán?
Ugye bár már nekem is fém fékcsövem van de számot még sosem láttam rajta.

Lámpák:
Volt hogy 7 lámpa volt a mocimon elől.
Kép

Mindegyiken ott az E jel.
Leszedették.
Aztán mondtam hogy a rendelet szerint már a motoron is engedélyezett a DRL (Nappali Menetfény).
Vittem magammal alufoliát amivel a lámpákat becsomagoltam, letakartam.
Tehettem bármit, végül le kellett szednem mindent.
Ehhez képest furcsa amit írsz: Díszként lehet fenn, de nem működhet - nálam ezt teljesen kizárták.
Lehet h ezt is helye válogatja?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3816

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2016.05.05., csüt. 09:12

16049 Szerző: Gory
A Yamahámon is volt egy Akrapovic kipufogó, amíg le nem lopták róla- szép történet.
Hogy viselted?
Ez hol történt?

Amikor még kislány voltam … és egy zöld, PREDOM ROMET –tel jártam… egy alkalommal elmenetem este egy másik kislányhoz :- )
A szülei nem voltak otthon, megbeszéltük h ott alszom nála csak mint 2 kislány…
Panelban lakott. Gondoltam nem hagyom a ház előtt a parkolóban a ROMET-et, ki tudja mi történhet vele kint éjszaka. Féltettem.
A lényeg az h felkaptam a hónom alá és bevittem a lépcsőházba, leállítottam a lift mellé. Gondoltam itt jó helyen lesz!
Aztán másnap reggel, az ”átaggódott éjszaka” után mikor jövök le, lépek ki a liftből látom h a ROMET ott áll, megvan.
Megint a hónom alá kapom, kiviszem a lépcsőházból, rácsüccsenek, nyitom a benzincsapot h rúgom és indulok.
Igen ám, csak ahogy rutinból nyitom a csapot, látom ám h ömlik a benzin!
Lenézek és megdöbbenve nyugtázom h a benzincső csak úgy lóg a levegőbe mert a karburátor már nem volt a motoron:- (
Lelopták!
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

moli
Hozzászólások: 314
Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
Kapcsolat:

gumi, vagy műanyag alátét

#3817

Hozzászólás Szerző: moli » 2016.05.05., csüt. 09:45

Sziasztok!
Cx alkatrész javításához lenne szükségem olajálló gumi, vagy lágy műanyag alátétre.
A méretei:-nagy átmérő 32mm
-kis átmérő 14mm
vastagság 4mm
Nagy átm. lehet nagyobb, kis átm. kisebb, sőt lehet 4 mm-s lap is amiből lyukasztóval tudok csinálni.
Tud valaki segíteni?
Köszönettel:moli

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3818

Hozzászólás Szerző: Plero » 2016.05.06., pén. 20:52

Segítséget kérnék.

Milyen hosszú a fordulatszámmérő spirál a CX650EuroSport-ban?
By Plero

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3819

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2016.05.06., pén. 21:34

Plero írta:Segítséget kérnék.

Milyen hosszú a fordulatszámmérő spirál a CX650EuroSport-ban?
Szia Plero!

650mm-t mértem.
Üdv.
Pesta

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3820

Hozzászólás Szerző: Plero » 2016.05.06., pén. 21:39

Pesta írta:
Plero írta:Segítséget kérnék.

Milyen hosszú a fordulatszámmérő spirál a CX650EuroSport-ban?
Szia Plero!

650mm-t mértem.
Én 635-640mm-t becsomagolva!

Köszönöm.
By Plero

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 50 vendég