Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1978
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Ebben van E betű ?!

#3921

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2016.06.16., csüt. 08:14

Vajon mennyire szabályos nálunk? :lol:
Link itt kapható 10$
Kép
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3922

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2016.06.16., csüt. 08:45

Oszy!

Ez valószínűleg semennyire nem szabályos nálunk. Szerény véleményem az, hogy ennyi erővel pávatollat is dughatnál a se@@edbe...
Egyébként én is nemrég láttam ezt a "lámpát", ha elolvasod a visszajelzéseket, akkor nem nagyon vannak oda tőle (a valóság és a mellékelt kép nincs igazán összhangban).

Ezt lehet, hogy még Győző se vállalná be...! :D
Üdv.
Pesta

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3923

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2016.06.16., csüt. 12:16

16333 Pesta

már gondolkodom rajta de még nem igazán látom magam előtt :-)
ha már itt lenne azért kipróbálnám :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1978
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3924

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2016.06.16., csüt. 13:55

Kosz Pesta. Maradok a lampanal, a pavatollas megoldast neked hagyom.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Gory
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3925

Hozzászólás Szerző: Gory » 2016.06.16., csüt. 21:04

fgyozo írta:16323 Oszy
Csak hogy a te motorod sz@r volt de ez a Dudás Zoli motorja volt és az jó :)
Sajnos az csak a látszat. Inkább azt mondanám, hogy működőképes, de amennyi meglepetést találtam már csak az elektromos hálózatban, csodálkozom ezen is :) Az előző tulajdonosai mindenfelé belekóbászoltak, összeforrasztatlan, összesodort, szigszalagozott, más színűre cserélt, átkötött, elvágott, elrohadt vezetékek... Legalább 15 helyen van ilyen.

A szelephézag beállítása után nem sikerült reprodukálnom a csörgést. Szóval akár a túl nagy hézag is okozhatta, mert mintha elcsendesedett volna.
Viszont túl sokig nem tudtam próbálgatni, ugyanis egyszer csak leállt. Az alapjárat eleve 1000-ig sem kúszott fel. Mintha benzinellátási problémák lettek volna. Aztán még durrant egy nagyot valahol indítózás közben, talán a jobb oldali hengernél. Azóta nem indul, eléggé el vagyok keseredve most.
A szelepfedélnél mintha kinyomott volna kis olajat is. Lehet hogy nem kellett volna azt bolygatnom, gondolom a tömítések sem mai darabok.
Kezdem feladni, hogy valaha is kész leszek vele egyedül. Kénytelen leszek szakértő segítséget kérni. Van ötletetek Budapesten?

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1978
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3926

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2016.06.17., pén. 00:28

Mintha Fgyozo kabelezeserol beszelnel. :lol:

Na komolyra, ez 30 eves gep es lehetnek meglepetesek. Ne add fel, megbanod. A durrogas az sztem gyujtas.
Gyetya ki, porgetni. Szepen csattognak a gyertyak akkor jo. Ha halvany ill sarga szikra akkor gaz van.
Ha nem kap benyat akkor karbi kipucol.
Ha a szikra gyenge vagy nincs akkor kezdj pcit aggódni. Azt mond meg melyik fajta gyujtas van benne.
CDI vagy TCI?
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.


Gory
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3928

Hozzászólás Szerző: Gory » 2016.06.17., pén. 10:50

Oszy írta: Ha a szikra gyenge vagy nincs akkor kezdj pcit aggódni. Azt mond meg melyik fajta gyujtas van benne.
CDI vagy TCI?
TI gyújtás van a GL500-ban. Semmi gond nincs vele, a gyújtás rendben van szépen ment (Miután megtaláltam az összesodort és szétvált vezetékeket elrejtve szigszalag, zsugorcsó és bandzás alá:) ).
Ez nem elektromos probléma, hanem a motorblokkban valami. Lehet hogy rossz ütemre állítottam a szelephézagot? Az okozhat ilyesmit?

Gory
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3929

Hozzászólás Szerző: Gory » 2016.06.18., szomb. 13:28

Azt hiszem megvan a hiba forrása. Kicseréltem a gyertyákat vadiújra és pöccre indult, bár a zörgés nem szűnt meg a szelephézag állítással azt hiszem. Csak később jön elő.

A nagy durranás a henger felől szerintem az volt, hogy a gyertya mellett kifingott a komoresszió a hengerből. Nem zárt már rendesen, annyiszor lett kiszedve az évek során. De ez csak elmélet. A másik gyertya is meghalt, pedig egy napja jó volt még. Valószínű sokéve mentek mert feketére voltak égve teljesen.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

16346-ra

#3930

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2016.06.19., vas. 22:08

Gory,

A szelephezag allitasanak modjat megtalalod a letoltes menupontban levo manualban. Ha aszerint jarsz el, nem fogod rossz "utemben" allitani.
A gyertya mellett nem tud kifingani,illetve ha ilyen lenne, akkor mar nagy a baj.
Ha fekete a gyertya akkor sokat kap, az pedig karburator beallitas, szinkron problema. Az inditozas kozbeni durrogas is ezert van. A Mikuni karbik vannak fent mar? Be lett allitva, szinkronizalva vagy csak ugy feltetted?
A csorges bami lehet. Vezermulanc, vezermulanc vezeto, feszito tores, veztengely, himbak kopasa, szelepek szetverodve, olajpumpalanc lazasaga (beleer a kuplungkosarba) stb.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég