Alkatrész
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Ebben van E betű ?!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Oszy!
Ez valószínűleg semennyire nem szabályos nálunk. Szerény véleményem az, hogy ennyi erővel pávatollat is dughatnál a se@@edbe...
Egyébként én is nemrég láttam ezt a "lámpát", ha elolvasod a visszajelzéseket, akkor nem nagyon vannak oda tőle (a valóság és a mellékelt kép nincs igazán összhangban).
Ezt lehet, hogy még Győző se vállalná be...!
Ez valószínűleg semennyire nem szabályos nálunk. Szerény véleményem az, hogy ennyi erővel pávatollat is dughatnál a se@@edbe...
Egyébként én is nemrég láttam ezt a "lámpát", ha elolvasod a visszajelzéseket, akkor nem nagyon vannak oda tőle (a valóság és a mellékelt kép nincs igazán összhangban).
Ezt lehet, hogy még Győző se vállalná be...!
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
16333 Pesta
már gondolkodom rajta de még nem igazán látom magam előtt
ha már itt lenne azért kipróbálnám :- )
már gondolkodom rajta de még nem igazán látom magam előtt
ha már itt lenne azért kipróbálnám :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Kosz Pesta. Maradok a lampanal, a pavatollas megoldast neked hagyom.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Sajnos az csak a látszat. Inkább azt mondanám, hogy működőképes, de amennyi meglepetést találtam már csak az elektromos hálózatban, csodálkozom ezen is Az előző tulajdonosai mindenfelé belekóbászoltak, összeforrasztatlan, összesodort, szigszalagozott, más színűre cserélt, átkötött, elvágott, elrohadt vezetékek... Legalább 15 helyen van ilyen.fgyozo írta:16323 Oszy
Csak hogy a te motorod sz@r volt de ez a Dudás Zoli motorja volt és az jó
A szelephézag beállítása után nem sikerült reprodukálnom a csörgést. Szóval akár a túl nagy hézag is okozhatta, mert mintha elcsendesedett volna.
Viszont túl sokig nem tudtam próbálgatni, ugyanis egyszer csak leállt. Az alapjárat eleve 1000-ig sem kúszott fel. Mintha benzinellátási problémák lettek volna. Aztán még durrant egy nagyot valahol indítózás közben, talán a jobb oldali hengernél. Azóta nem indul, eléggé el vagyok keseredve most.
A szelepfedélnél mintha kinyomott volna kis olajat is. Lehet hogy nem kellett volna azt bolygatnom, gondolom a tömítések sem mai darabok.
Kezdem feladni, hogy valaha is kész leszek vele egyedül. Kénytelen leszek szakértő segítséget kérni. Van ötletetek Budapesten?
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Mintha Fgyozo kabelezeserol beszelnel.
Na komolyra, ez 30 eves gep es lehetnek meglepetesek. Ne add fel, megbanod. A durrogas az sztem gyujtas.
Gyetya ki, porgetni. Szepen csattognak a gyertyak akkor jo. Ha halvany ill sarga szikra akkor gaz van.
Ha nem kap benyat akkor karbi kipucol.
Ha a szikra gyenge vagy nincs akkor kezdj pcit aggódni. Azt mond meg melyik fajta gyujtas van benne.
CDI vagy TCI?
Na komolyra, ez 30 eves gep es lehetnek meglepetesek. Ne add fel, megbanod. A durrogas az sztem gyujtas.
Gyetya ki, porgetni. Szepen csattognak a gyertyak akkor jo. Ha halvany ill sarga szikra akkor gaz van.
Ha nem kap benyat akkor karbi kipucol.
Ha a szikra gyenge vagy nincs akkor kezdj pcit aggódni. Azt mond meg melyik fajta gyujtas van benne.
CDI vagy TCI?
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
TI gyújtás van a GL500-ban. Semmi gond nincs vele, a gyújtás rendben van szépen ment (Miután megtaláltam az összesodort és szétvált vezetékeket elrejtve szigszalag, zsugorcsó és bandzás alá:) ).Oszy írta: Ha a szikra gyenge vagy nincs akkor kezdj pcit aggódni. Azt mond meg melyik fajta gyujtas van benne.
CDI vagy TCI?
Ez nem elektromos probléma, hanem a motorblokkban valami. Lehet hogy rossz ütemre állítottam a szelephézagot? Az okozhat ilyesmit?
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2016.05.02., hétf. 22:07
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Azt hiszem megvan a hiba forrása. Kicseréltem a gyertyákat vadiújra és pöccre indult, bár a zörgés nem szűnt meg a szelephézag állítással azt hiszem. Csak később jön elő.
A nagy durranás a henger felől szerintem az volt, hogy a gyertya mellett kifingott a komoresszió a hengerből. Nem zárt már rendesen, annyiszor lett kiszedve az évek során. De ez csak elmélet. A másik gyertya is meghalt, pedig egy napja jó volt még. Valószínű sokéve mentek mert feketére voltak égve teljesen.
A nagy durranás a henger felől szerintem az volt, hogy a gyertya mellett kifingott a komoresszió a hengerből. Nem zárt már rendesen, annyiszor lett kiszedve az évek során. De ez csak elmélet. A másik gyertya is meghalt, pedig egy napja jó volt még. Valószínű sokéve mentek mert feketére voltak égve teljesen.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
16346-ra
Gory,
A szelephezag allitasanak modjat megtalalod a letoltes menupontban levo manualban. Ha aszerint jarsz el, nem fogod rossz "utemben" allitani.
A gyertya mellett nem tud kifingani,illetve ha ilyen lenne, akkor mar nagy a baj.
Ha fekete a gyertya akkor sokat kap, az pedig karburator beallitas, szinkron problema. Az inditozas kozbeni durrogas is ezert van. A Mikuni karbik vannak fent mar? Be lett allitva, szinkronizalva vagy csak ugy feltetted?
A csorges bami lehet. Vezermulanc, vezermulanc vezeto, feszito tores, veztengely, himbak kopasa, szelepek szetverodve, olajpumpalanc lazasaga (beleer a kuplungkosarba) stb.
A szelephezag allitasanak modjat megtalalod a letoltes menupontban levo manualban. Ha aszerint jarsz el, nem fogod rossz "utemben" allitani.
A gyertya mellett nem tud kifingani,illetve ha ilyen lenne, akkor mar nagy a baj.
Ha fekete a gyertya akkor sokat kap, az pedig karburator beallitas, szinkron problema. Az inditozas kozbeni durrogas is ezert van. A Mikuni karbik vannak fent mar? Be lett allitva, szinkronizalva vagy csak ugy feltetted?
A csorges bami lehet. Vezermulanc, vezermulanc vezeto, feszito tores, veztengely, himbak kopasa, szelepek szetverodve, olajpumpalanc lazasaga (beleer a kuplungkosarba) stb.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég