CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ma kipróbáltam , valóban jó,bár még megkell szokni a hűtőviz kijelző nem megy fel annyira, bár fene tudja mióta volt rossz. Félszemmel mindíg a hűtővíz mutatót kellett figyelnem.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: #16256
Szia Druszám!
A szervizkönyv a nyitást 80-84 Cels.fok közé írja, a teljes nyitás 93-97 Cels.fok.
A teljes nyitásnak 95 Cels.fokon 8mm-nek kell lennie
Üdv: Art!
A szervizkönyv a nyitást 80-84 Cels.fok közé írja, a teljes nyitás 93-97 Cels.fok.
A teljes nyitásnak 95 Cels.fokon 8mm-nek kell lennie
Üdv: Art!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Artur, köszi de nem a termosztát volt a beszélgetés tárgya hanem a hütő ventilátort működtető HŐGOMBA.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: #16278
Most, hogy figyelmesebben elolvastam, valóban!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
fgyozo! nem tudom miért Te jutottál eszembe mikor megláttam ezt a képet!
By Plero
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 96
- Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
- Tartózkodási hely: Szerbia
- Kapcsolat:
Hűtőviz gondok
Helo Mindenkinek!
Szoval a problémám az hogy tulmelegszik a vizem.Mielőtt uj termosztátot vennék megkérdezném hogy azon kivül mi baj lehet még. 81es cx500 c ről van szo. Vettem ilyen hűtörendszer átmoso adalékot utána se változott a helyzet.A hűtörácsot kimostam a portol piszoktol.Fagyálo van a rendszerbe.Ilyen melegben a mutato a vastag csik közepéig kuszik fel.Nem tudom hány fokot jelenthet.Nagyon idegesit a dolog.Ha megálok szemafornál akkor muszáj leálitanom a gépet mert mégjobban megindul a mutato.
Valakinek ötlete?
Szoval a problémám az hogy tulmelegszik a vizem.Mielőtt uj termosztátot vennék megkérdezném hogy azon kivül mi baj lehet még. 81es cx500 c ről van szo. Vettem ilyen hűtörendszer átmoso adalékot utána se változott a helyzet.A hűtörácsot kimostam a portol piszoktol.Fagyálo van a rendszerbe.Ilyen melegben a mutato a vastag csik közepéig kuszik fel.Nem tudom hány fokot jelenthet.Nagyon idegesit a dolog.Ha megálok szemafornál akkor muszáj leálitanom a gépet mert mégjobban megindul a mutato.
Valakinek ötlete?
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: 16378 - túlmelegedés
Roli!
Ha eddig nem így "mozgott" az a fránya mutató, akkor bizony ott van valami gond. Ki is nyomja a vizet a kiegyenlítő tartályon át, vagy csak a hőmérő mutatja a melegedést?
A folyadékszintet ellenőrizted a HŰTŐBEN? Jól zár a hűtősapka?
Elsőre a belevegősödésre gyanakodnék (ne gondoljunk egyből a legrosszabbra!), szóval érdemes lenne megnézni a csöveket, csatlakozásaikat, leeresztőcsavar nem enged-e be levegőt, stb. A helyedben megnézném a hűtőfolyadékot levett hűtősapka mellett is: feltelik-e (és túlyfolyik-e) a hűtő, ahogy melegszik a motor, vagy buborékol is?
Szerintem azt kellene biztosan kiküszöbölni, hogy lehűléskor ne tudjon levegőt visszaszívni a kiegyenlítő tartály felől, mert ez is átverhet... Ehhez érdemes "elárasztani" a hűtőrendszert, hogy minél kevesebb levegő lehessen benne.
Remélem, sikerül megoldani a problémát, mert ez a szitu elég bosszantó, arról nem beszélve, hogy egy rosszul sikerült túlmelegedés komoly károsodást okozhat a motorban.
Írd majd meg kérlek, hogy mire jutottál!
Ha eddig nem így "mozgott" az a fránya mutató, akkor bizony ott van valami gond. Ki is nyomja a vizet a kiegyenlítő tartályon át, vagy csak a hőmérő mutatja a melegedést?
A folyadékszintet ellenőrizted a HŰTŐBEN? Jól zár a hűtősapka?
Elsőre a belevegősödésre gyanakodnék (ne gondoljunk egyből a legrosszabbra!), szóval érdemes lenne megnézni a csöveket, csatlakozásaikat, leeresztőcsavar nem enged-e be levegőt, stb. A helyedben megnézném a hűtőfolyadékot levett hűtősapka mellett is: feltelik-e (és túlyfolyik-e) a hűtő, ahogy melegszik a motor, vagy buborékol is?
Szerintem azt kellene biztosan kiküszöbölni, hogy lehűléskor ne tudjon levegőt visszaszívni a kiegyenlítő tartály felől, mert ez is átverhet... Ehhez érdemes "elárasztani" a hűtőrendszert, hogy minél kevesebb levegő lehessen benne.
Remélem, sikerül megoldani a problémát, mert ez a szitu elég bosszantó, arról nem beszélve, hogy egy rosszul sikerült túlmelegedés komoly károsodást okozhat a motorban.
Írd majd meg kérlek, hogy mire jutottál!
Üdv.
Pesta
Pesta
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Roli
Nekem is ilyen problémáim voltak. Hengerfej tömítés csere után minden jó lett. A tömítés teljesen szétmállott.
Nekem is ilyen problémáim voltak. Hengerfej tömítés csere után minden jó lett. A tömítés teljesen szétmállott.
By Plero
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég