CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
roli
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

Tulmelegedés

#6151

Hozzászólás Szerző: roli » 2016.06.29., szer. 20:12

Plero: A hengerfejtömités 2 éve lett cserelve a Forest által ajánlott tipusra remélem avval nincs gond.

Pesta : A kiegyenlitőbe benyomja a vizet amikor felmelegszik de nem anyit hogy kifolyon vagy báris nem vettem észre.Amikor lehül akkor szépen vissza is huzodik.Ebből arra következtetek hogy a hűtösapka jol zár.Most hogy levegő van e benne azt nem tudom.

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Hirdetés

#6152

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2016.07.13., szer. 20:13

Ha valakit esetleg érdekel:
http://veteranapro.hu/szolo-motorkerekp ... tett-honda

Gory írtam privit!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6153

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2016.07.14., csüt. 10:43

Roli,

Amig a vastag csikon van kanikulaba az ok. Ha pirosba megy az a gaz. Ha csak lampanal alulrol kozeliti a pirossat meg akkor sincs nagy baj. A napokba 32 fok volt. Aszfalt meg nyom ra kb 42 van terdmagassagba. 90 fokon kell tartania, nehez 32 fokos levegovel huteni.
Telepulesen kivul biztos beall jol.
A napokba nekem is magasabban allt. Kora tavasszal 20 fok alatt a kozeptol lejjeb van a mutato. Ez par fokot jelent, valahol 80 es 90 között.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: hűtés

#6154

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2016.07.20., szer. 08:03

Roli!

Az a helyzet, hogy annyira nem lennék nyugudt, amennyire azt Oszy hozzászólása sugallja.
Ha állandó terhelés és hőmérséklet mellett is liftezik a hőfokmérő, az nem ad okot bizakodásra.

Jobb esetben van x mennyiségű levegő a hűtődben, ami épp elég amolyan "belső tágulási" térfogatként. Ez addig elmegy, amíg el nem kezd fogyni a hűtőfolyadék a hűtőből.

A helyedben rendszeresen ellenőrizném a hűtőben látható folyadékszintet. Nem jó egy megfőzött motorral bajlódni...
Üdv.
Pesta

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6155

Hozzászólás Szerző: Plero » 2016.07.22., pén. 20:39

Kép
By Plero

ostobi
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2015.12.24., csüt. 16:41
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6156

Hozzászólás Szerző: ostobi » 2016.07.25., hétf. 08:17

Elkészült az új doboz...
WP_20160724_12_39_46_Pro[1].jpg

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6157

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2016.07.26., kedd 12:16

Srácok!
Volt már veletek is h görcsöt kapott a kezetek a több órás gázhúzás miatt?
Én ebben látok fantáziát, a jóságos forrest meg is rendelte nekem:

https://www.youtube.com/watch?v=YI_GACkYPZA

De van itt más is:
Elsőre legyen itt a gyári megoldás:
https://www.youtube.com/watch?v=1Ja_0EvjNXA

Aztán ugyan ezen elv mentén a csináld magad.
Először azt hittem h a Lantos Ferit látom :-)
https://www.youtube.com/watch?v=kEmMvNYEq2o
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6158

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2016.07.26., kedd 15:59

Győző!
Az első bejátszás teljesen szimpatikus csak az a baj, hogy 01:00 körül föltűnik a három betűs matrica, így ez neked teljesen jó. Nekünk viszont csak CX van! :)

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: cruise control

#6159

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2016.07.26., kedd 18:36

Győző!

Ez a "szégyen" a CX-en ért, vagy a másik motorodon...?
A 3 mellékelt videóból az utóbbi kettőnél kb. a hajam szála állt az égnek: egy bizgentyűvel a fékkarnál matatni? Hát én nem szívesen használnék ilyet.

Egyébként ha a kezed elfárad motorozás közben, akkor lehet, hogy:
- kiegyensúlyozatlanság miatt (karbiszinrkon?) jobban ráz a motor, "mint kellene"
- nem jó úton motorozol (vagy az út ráz, vagy annyira unalmas, hogy sebességtartóval akarsz motorozni... - ÚJRATERVEZÉS! :) )
- nem jól ülsz a motoron: a kormányba nem görcsösen kapaszkodunk, a motort leginkább csípőből irányítjuk. A kezek csak a feltétlenül szükséges megtámasztás miatt kapjanak terhelést, és kezelik a kezelőszerveket
- nem jó a kesztyűd, vagy a markolatgumi

Amúgy ezek a sebességtartók szerintem nem sokat érnek. Engem inkább bosszantana, hogy szép lassan megy el a gáz (merthogy valószínűleg mindegyik kirázódik a helyéről idővel...).

Persze remélem, hogy neked beválik!
Üdv.
Pesta

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6160

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2016.07.26., kedd 21:18

Valahol lehet, hogy igaza van a Pestának.
Bár Ő nem írta oda, a lehetséges okok közzé, hogy már egy kicsit öregecske vagy! :)

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 24 vendég