CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6241

Hozzászólás Szerző: maclas » 2016.10.20., csüt. 08:02

Üdv. Úgy látom eljött az idő amikor a CX-es fgyőző BMW-t reklámoz a Honda fórumon!!!!!! 8-)
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6242

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2016.10.20., csüt. 10:55

maclas írta:Üdv. Úgy látom eljött az idő amikor a CX-es fgyőző BMW-t reklámoz a Honda fórumon!!!!!! 8-)
Ezen bizony én is el szoktam gondolkodni... az utóbbi időben egy másik géposztályra nyergeltem át, de legalább (többnyire... ;) ) maradtam a Hondánál.

A B*W is biztosan jó motor, de valahogy olyan érzésem van, hogy a HD-sekhez hasonló megítélés alá esik a márka és a körülötte található emberek. Pedig semmi egyébről nincs szó, mint hogy mindkét márka olyan gépeket gyárt, amelyeket kis hazánkban kevesen engedhetnek meg maguknak...

A B*W-kben még mindig nem látok szépséget, vagy legalábbis harmóniát. De azt el kell ismerni, hogy az utóbbi évtizedben nagyon feljöttek a bajorok. A HD-ről pedig: pár hónapja jártam Schwarzach-ban (egy német falu!), ahol egy szép HD-szalon van (benne kb. 20-25 motorral!), és bizony volt köztük néhány olyan motor, amire beindult a nyálelválasztásom. Merthogy szépnek szépek, de hogy jók-e..?

Akárhogy is csűröm-csavarom, ha az ember szépet és jót is akar magának, nincs más, marad a CX! 8-)
Üdv.
Pesta

moli
Hozzászólások: 314
Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6243

Hozzászólás Szerző: moli » 2016.10.21., pén. 11:09

Szia Pesta!
"amelyeket kis hazánkban kevesen engedhetnek meg maguknak..."
Köszönöm, hogy megerősítettél a hitemben, miszerint az egyetlen saját tulajdonú 20éves 1millás ...-mel a felső tízezerhez tartozom, meg a Győző és a Zézoli is. Már nem is köszönök előre senkinek, sőt már egymásnak sem! :D Üdv.:moli

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6244

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2016.10.21., pén. 14:24

Kedves Pesta!

A subrintás :oops: (a viharsarokban) nem más, mint egy jó kis kettyintés, vagy dugás, vagy nevezd ahogy akarod a lepedő akrobatikát. :lol:
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6245

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2016.10.24., hétf. 14:12

16751 Olvastlan hozzászólásSzerző: moli
Szia moli!
Akkor én sem köszönök!
Szia! :-)
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6246

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2016.10.24., hétf. 19:44

Sziasztok!
A festő sokáig halogatta, de végre elkészül a festés.
Ez lesz az új tag, Öcsi Gl500 -a.
Köszönet Forrestnek az akatrészért és a segítségért.
HPIM7255.JPG
HPIM7257.JPG

öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

Re:Silverwing

#6247

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2016.10.29., szomb. 21:43

Sziasztok!
Az Öcsi -nek (Unokaöccsnek) szánt gl500 jól halad.
Hangja még nincs, de már kezd összeállni.
Motorikusan csak vezérműláncra és szimmeringekre volt szükség, egyébként a kerékcsapágytól a főfékhengerig mindent rendbe tettünk.
Dobozok, ülések, és a kipufogók csak a fotó idejére lettek felillesztve
HPIM7266.JPG

öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6248

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2016.11.01., kedd 22:58

!Sziasztok!
Itt az egy hengeres GL 250 silverwing
This is a GL250 - the right hand piston, connecting
rod and cylinder head have been removed and a
blanking plate fitted. Thanks to Dick (in Raleigh) for
permission to use the photo. He says "The bike
pictured is a GL250 Single. The engine is running in
CX500 History http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/history/
12 of 13 7/2/2007 11:31 AM
the picture. The frame is my (original owner) 1981
GL500I with 6,300 miles. The correct engine is out of
the frame for a water pump rebuild. Used the frame to
test my single cylinder engine. It actually runs decent.
Not fast but I guarantee you won't complain about the
gearing being too low. The engine is made up from
bad and excess parts that were laying around.
"I had to re-balance the crank. The big end of the rod
is there to take up space and block the oil passage. The crank came from an engine that spun its
right rod bearing. The block has a nice groove in the right bore. Took a chance on an untested
stator and it is good. Exhaust will be stock components but haven't decided to use 1/2 of a
collector or a piece of pipe. Have to block off 1 passage to the air box hose.

A képet sajnos nem tudtam átmásolni, de ezen a linken a 11 oldalon található.
http://ftso.net/cx-gl/drop.io_stuff/Rob's%20CX500%20Web%20Resource.pdf
Valaki egy jó fordítással kiegészíthetné.
üdv : öregkis

cxkopi
Hozzászólások: 203
Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
Tartózkodási hely: Hosszúpályi
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6249

Hozzászólás Szerző: cxkopi » 2016.11.02., szer. 08:53

KERESEM Kopaszmotorost!
Ha tudja valaki az elérhetőségét kérem segítsen.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: egyhengeres GL

#6250

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2016.11.02., szer. 11:37

Öregkis!

Bár nem feltétlenül "jó" a fordítás, de nagyjából tartalomhű... :D
(Egyébként meg bizonyos értelemben irigylem az ilyen embereket, akiknek ilyet van idejük építeni... De legalább a pdf fájl érdekesnek látszik. Pedig biztosan láttam már, csak ugye a milliónyi impresszió, meg a CX-ezésemben eltöltött bő 17 év, meg a CX-mánia hullámzása, meg a 17 év homályába veszve sokminden újra újként élhető meg, vagy olvasható...)

Szóval (csak a kedvetekért fordítottam le, amúgy nem sok van benne...):

"
Ez egy GL250 – a jobb oldali dugattyú, a hajtókar és a hengerfej el lett távolítva, egy lappal le lett fedve. Köszönet Dicknek (Raleigh-ből), hogy felhasználhatom a képeket. Azt írja: „A képen egy egyhengeres GL250-es látható. A motorja működik! A váz egy 1981-es GL500I-é, 6300 mérfölddel. Az eredeti motorja vízpumpa-tömítés csere végett ki lett szerelve a vázból. Eközben a vázat az egyhengeres tesztelésére használtam. Egész jól fut! Nem túl gyors, de garantálom, hogy nem fogsz a rövid áttételezés miatt panaszkodni. A motort rossz és felesleges, hányódó alkatrészekből építettem fel.
Újra kellett balanszírozni a főtengelyt. A főtengelyen a (hiányzó) hajtókar alja fent lett hagyva, hogy kitöltse a főtengelycsapon megüresedett helyet, és zárja az olajfuratokat. A főtengely egy olyan motorból van, amelyben megfordult a jobb oldali hajtókat csapágya. A jobb oldali hengerben van egy szép csikarás. Betettem egy teszteletlen generátort, és működik! A kipufogó gyári lesz, de még nem döntöttem el, hogy a kollektor felét használjam, vagy egy szál cső lesz. A légszűrő egyik kimenő csonkját le kell zárni.
"
Üdv.
Pesta

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég