CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6321

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2017.03.07., kedd 11:38

17049 Zpityu !

Ami ott van az nincs itt, ami pedig itt van az meg ott nincs!
Ez világos de nem is ez volt a kérdés.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6322

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2017.03.07., kedd 18:20

Minek vagytok ennyire beizgulva?! 8-)

Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6323

Hozzászólás Szerző: klb » 2017.03.08., szer. 00:51

Zpityu!

Ide csak az tud írni aki regisztrál, bárki nem, de mindenki láthatja.
Viszont itt is kialakítható egy zárt téma, amibe belépés után azok láthatnak, és írhatnak, akiknek a nick nevük hozzá van rendelve,
Ha érdekes lehet megpróbálok egy ilyen témát felvenni.

KLB

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6324

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2017.03.08., szer. 10:17

17053 klb
Laci!
Ne őröld fel ezzel a kapacitásod.
Nagyon jól van ahogy most van.
Esetleg abban lehetne változás hogy a túra menüpont szerkeszthető legyen
vagy hogy lehessen feltölteni képeket a galériába.
Inkább ebben van lemaradás, nyilván úgy halad ahogy időd engedi.
De ha meg lenne rá a lehetőség ezen a téren lehetne teheremntesíteni téged.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6325

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2017.03.08., szer. 13:12

...es a hoesest is le kene mar venni! ;)
Latod Gyozo, a facebook ilyet nem tud :lol:

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6326

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2017.03.08., szer. 19:49

Laci Bátyó!
Ezt írtam én is, hogy ide csak az tud írni aki be van regisztrálva.
A túra menüpont és fénykép feltöltéssel kapcsolatban egyet értek a Győzővel.
Hozzá kel tennem , hogy ezért jó ez az oldal mert itt mindenkinek van jó ötlete és mindenki jó valamire.
Például itt van az Oszy Ő is jó valamire, ha más nem hát elrettentő példának. :)

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6327

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2017.03.14., kedd 11:33

17056 Zpityu !
elrettentő példának :-)
ez jó szöveg, ja, az a disznó!
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
droford
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:21
Tartózkodási hely: Békés, Békés megye
Kapcsolat:

CX pontosítás

#6328

Hozzászólás Szerző: droford » 2017.03.22., szer. 16:53

Sziasztok!
Egy kis megerősítést kérnék, illetve segítséget a tisztán látásért.
A CX-em forgalmijában 1980 van, pontosabban akkor lett elsőnek forgalomba helyezve.
A motor és alvázszáma CX500-al kezdődik.
Kérdéseim:
1. Az én motorom „helyesen” CX 500? Semmi utójelzéssel?
2. A motor gyártása inkább ’80 előtti (’78-’79)? Gondolom a miatt is hogy a hűtő takarója védője műanyag, a felnik „küllői” nem kifordította (nem peremes).
3. Eredetileg lehetett rajta plexi (légterelő)?
Segítségeteket köszönöm!
Honda CX 500 (1980)

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: CX500 módozatok

#6329

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2017.03.23., csüt. 10:37

Szia droford!

Az a helyzet, hogy a forgalombahelyezés éve és a modellév nem feltétlenül azonos, sőt, ez tkp. nyilvánvaló. A helyzetet tetézi az, hogy a modellév sem azonos a naptári évvel...
Szóval lehet kavarodás, és azt is el tudom képzelni, hogy vannak darabok, amik még egy-egy részüket tekintve a régi és az új keveréke lettek végül.

Anno volt egy excel-táblám arról, amit a neten találtam a CX500-as modelltörténetről, de most elég nehéz lenne előkeresni.

Elvileg a CX500-at 1977 őszén kezdték Európában forgalmazni, ez ugyebár már a '78-as modellévet jelenti.
A weboldalunkon is van egy "Honda CX/GL" menüpont, ott láthatsz ezt-azt, de egyrészt nem részletesek a képek, másrészt pl. az első szériás CX500-at szerintem Európában nem forgalmazták egy szem féktárcsával.

Szóval, a kérdéseidre (saját ismereteim mértékéig) válaszolva:

1. CX500, vagy CX500Z (Z, mint Zero), vagy CX500S (S, mint Standard) a szokásos megnevezés.
2. Ahogy írod, műanyag hűtőtakaró, "sima" Comstar felnik, a szegecseknél műanyag burkolattal (ez már a '79-es modelleken eltűnt), és kerek fékfolyadéktartály (elöl), 12e-ig skálázott fordulatszám-mérő, másfajta karburátor, más karterszellőzés, más főizzó elöl (eleinte nem H4-es volt még), talán az elülső kerékméret is változott, meg még ki tudja...?! (Mondjuk pl. Forrest...)
3. A plexi nehéz kérdés: nekem is van egy '78-as CX500-asom, azon van. De nem kizárt, hogy utólag szerelték fel rá - amit meg tudok érteni, mert anélkül eléggé védtelen a műszerfal...

Ha sokat nem is segítettem, remélem, legalább össze nem zavartalak! :D
Üdv.
Pesta

Avatar
droford
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:21
Tartózkodási hely: Békés, Békés megye
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6330

Hozzászólás Szerző: droford » 2017.03.23., csüt. 14:17

Szia Pesta!

Köszönöm a hozzászólásodat, összezavarásodat :D
Azt láttam a neten hogy a legelsőknek még egy tárcsás volt a fékjük, és még volt olyan is ami egy kipufogós volt.
Az enyém dupla tárcsás és szögletes a féktartály, a fordulatszám 10 ezerig van skálázva felni, felnik simák a hátsó műanyag burkolattal az elsőn nincs takarás., első kerék méretet most nem tudok mondani
Nemrég láttam a fb-on egy képet ahol egy záró csavar volt ott nekem kartel cső kivezetésem van.
Én inkább 78-79-nek mondanám a motoromat, bár lehet "össze" rakott motor :D
Egyenlőre maradok a sima CX 500 megnevezésnél ;)
Most nézeme ezt az oldalt: https://motofaction.org/motorcycles/hon ... l-numbers/
Ez szerint 78-as (motor és alvázszám szerint).
Na akkor mége egy kíváncsiságom van. A motorszám és az alvázszám között van 117 számjegy eltérés, szerintem ez nem fetételezi azt hogy valamelyik cserés lett volna az évek alatt, simán csak a gyártási folyamán alakult így.
Nah egyenlőre ennyit erről... :)
Honda CX 500 (1980)

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég