CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
17049 Zpityu !
Ami ott van az nincs itt, ami pedig itt van az meg ott nincs!
Ez világos de nem is ez volt a kérdés.
Ami ott van az nincs itt, ami pedig itt van az meg ott nincs!
Ez világos de nem is ez volt a kérdés.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Minek vagytok ennyire beizgulva?!
- klb
- Hozzászólások: 322
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: Nyírpazony
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Zpityu!
Ide csak az tud írni aki regisztrál, bárki nem, de mindenki láthatja.
Viszont itt is kialakítható egy zárt téma, amibe belépés után azok láthatnak, és írhatnak, akiknek a nick nevük hozzá van rendelve,
Ha érdekes lehet megpróbálok egy ilyen témát felvenni.
KLB
Ide csak az tud írni aki regisztrál, bárki nem, de mindenki láthatja.
Viszont itt is kialakítható egy zárt téma, amibe belépés után azok láthatnak, és írhatnak, akiknek a nick nevük hozzá van rendelve,
Ha érdekes lehet megpróbálok egy ilyen témát felvenni.
KLB
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
17053 klb
Laci!
Ne őröld fel ezzel a kapacitásod.
Nagyon jól van ahogy most van.
Esetleg abban lehetne változás hogy a túra menüpont szerkeszthető legyen
vagy hogy lehessen feltölteni képeket a galériába.
Inkább ebben van lemaradás, nyilván úgy halad ahogy időd engedi.
De ha meg lenne rá a lehetőség ezen a téren lehetne teheremntesíteni téged.
Laci!
Ne őröld fel ezzel a kapacitásod.
Nagyon jól van ahogy most van.
Esetleg abban lehetne változás hogy a túra menüpont szerkeszthető legyen
vagy hogy lehessen feltölteni képeket a galériába.
Inkább ebben van lemaradás, nyilván úgy halad ahogy időd engedi.
De ha meg lenne rá a lehetőség ezen a téren lehetne teheremntesíteni téged.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
...es a hoesest is le kene mar venni!
Latod Gyozo, a facebook ilyet nem tud
Latod Gyozo, a facebook ilyet nem tud
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Laci Bátyó!
Ezt írtam én is, hogy ide csak az tud írni aki be van regisztrálva.
A túra menüpont és fénykép feltöltéssel kapcsolatban egyet értek a Győzővel.
Hozzá kel tennem , hogy ezért jó ez az oldal mert itt mindenkinek van jó ötlete és mindenki jó valamire.
Például itt van az Oszy Ő is jó valamire, ha más nem hát elrettentő példának.
Ezt írtam én is, hogy ide csak az tud írni aki be van regisztrálva.
A túra menüpont és fénykép feltöltéssel kapcsolatban egyet értek a Győzővel.
Hozzá kel tennem , hogy ezért jó ez az oldal mert itt mindenkinek van jó ötlete és mindenki jó valamire.
Például itt van az Oszy Ő is jó valamire, ha más nem hát elrettentő példának.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
17056 Zpityu !
elrettentő példának
ez jó szöveg, ja, az a disznó!
elrettentő példának
ez jó szöveg, ja, az a disznó!
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- droford
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:21
- Tartózkodási hely: Békés, Békés megye
- Kapcsolat:
CX pontosítás
Sziasztok!
Egy kis megerősítést kérnék, illetve segítséget a tisztán látásért.
A CX-em forgalmijában 1980 van, pontosabban akkor lett elsőnek forgalomba helyezve.
A motor és alvázszáma CX500-al kezdődik.
Kérdéseim:
1. Az én motorom „helyesen” CX 500? Semmi utójelzéssel?
2. A motor gyártása inkább ’80 előtti (’78-’79)? Gondolom a miatt is hogy a hűtő takarója védője műanyag, a felnik „küllői” nem kifordította (nem peremes).
3. Eredetileg lehetett rajta plexi (légterelő)?
Segítségeteket köszönöm!
Egy kis megerősítést kérnék, illetve segítséget a tisztán látásért.
A CX-em forgalmijában 1980 van, pontosabban akkor lett elsőnek forgalomba helyezve.
A motor és alvázszáma CX500-al kezdődik.
Kérdéseim:
1. Az én motorom „helyesen” CX 500? Semmi utójelzéssel?
2. A motor gyártása inkább ’80 előtti (’78-’79)? Gondolom a miatt is hogy a hűtő takarója védője műanyag, a felnik „küllői” nem kifordította (nem peremes).
3. Eredetileg lehetett rajta plexi (légterelő)?
Segítségeteket köszönöm!
Honda CX 500 (1980)
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CX500 módozatok
Szia droford!
Az a helyzet, hogy a forgalombahelyezés éve és a modellév nem feltétlenül azonos, sőt, ez tkp. nyilvánvaló. A helyzetet tetézi az, hogy a modellév sem azonos a naptári évvel...
Szóval lehet kavarodás, és azt is el tudom képzelni, hogy vannak darabok, amik még egy-egy részüket tekintve a régi és az új keveréke lettek végül.
Anno volt egy excel-táblám arról, amit a neten találtam a CX500-as modelltörténetről, de most elég nehéz lenne előkeresni.
Elvileg a CX500-at 1977 őszén kezdték Európában forgalmazni, ez ugyebár már a '78-as modellévet jelenti.
A weboldalunkon is van egy "Honda CX/GL" menüpont, ott láthatsz ezt-azt, de egyrészt nem részletesek a képek, másrészt pl. az első szériás CX500-at szerintem Európában nem forgalmazták egy szem féktárcsával.
Szóval, a kérdéseidre (saját ismereteim mértékéig) válaszolva:
1. CX500, vagy CX500Z (Z, mint Zero), vagy CX500S (S, mint Standard) a szokásos megnevezés.
2. Ahogy írod, műanyag hűtőtakaró, "sima" Comstar felnik, a szegecseknél műanyag burkolattal (ez már a '79-es modelleken eltűnt), és kerek fékfolyadéktartály (elöl), 12e-ig skálázott fordulatszám-mérő, másfajta karburátor, más karterszellőzés, más főizzó elöl (eleinte nem H4-es volt még), talán az elülső kerékméret is változott, meg még ki tudja...?! (Mondjuk pl. Forrest...)
3. A plexi nehéz kérdés: nekem is van egy '78-as CX500-asom, azon van. De nem kizárt, hogy utólag szerelték fel rá - amit meg tudok érteni, mert anélkül eléggé védtelen a műszerfal...
Ha sokat nem is segítettem, remélem, legalább össze nem zavartalak!
Az a helyzet, hogy a forgalombahelyezés éve és a modellév nem feltétlenül azonos, sőt, ez tkp. nyilvánvaló. A helyzetet tetézi az, hogy a modellév sem azonos a naptári évvel...
Szóval lehet kavarodás, és azt is el tudom képzelni, hogy vannak darabok, amik még egy-egy részüket tekintve a régi és az új keveréke lettek végül.
Anno volt egy excel-táblám arról, amit a neten találtam a CX500-as modelltörténetről, de most elég nehéz lenne előkeresni.
Elvileg a CX500-at 1977 őszén kezdték Európában forgalmazni, ez ugyebár már a '78-as modellévet jelenti.
A weboldalunkon is van egy "Honda CX/GL" menüpont, ott láthatsz ezt-azt, de egyrészt nem részletesek a képek, másrészt pl. az első szériás CX500-at szerintem Európában nem forgalmazták egy szem féktárcsával.
Szóval, a kérdéseidre (saját ismereteim mértékéig) válaszolva:
1. CX500, vagy CX500Z (Z, mint Zero), vagy CX500S (S, mint Standard) a szokásos megnevezés.
2. Ahogy írod, műanyag hűtőtakaró, "sima" Comstar felnik, a szegecseknél műanyag burkolattal (ez már a '79-es modelleken eltűnt), és kerek fékfolyadéktartály (elöl), 12e-ig skálázott fordulatszám-mérő, másfajta karburátor, más karterszellőzés, más főizzó elöl (eleinte nem H4-es volt még), talán az elülső kerékméret is változott, meg még ki tudja...?! (Mondjuk pl. Forrest...)
3. A plexi nehéz kérdés: nekem is van egy '78-as CX500-asom, azon van. De nem kizárt, hogy utólag szerelték fel rá - amit meg tudok érteni, mert anélkül eléggé védtelen a műszerfal...
Ha sokat nem is segítettem, remélem, legalább össze nem zavartalak!
Üdv.
Pesta
Pesta
- droford
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:21
- Tartózkodási hely: Békés, Békés megye
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Pesta!
Köszönöm a hozzászólásodat, összezavarásodat
Azt láttam a neten hogy a legelsőknek még egy tárcsás volt a fékjük, és még volt olyan is ami egy kipufogós volt.
Az enyém dupla tárcsás és szögletes a féktartály, a fordulatszám 10 ezerig van skálázva felni, felnik simák a hátsó műanyag burkolattal az elsőn nincs takarás., első kerék méretet most nem tudok mondani
Nemrég láttam a fb-on egy képet ahol egy záró csavar volt ott nekem kartel cső kivezetésem van.
Én inkább 78-79-nek mondanám a motoromat, bár lehet "össze" rakott motor
Egyenlőre maradok a sima CX 500 megnevezésnél
Most nézeme ezt az oldalt: https://motofaction.org/motorcycles/hon ... l-numbers/
Ez szerint 78-as (motor és alvázszám szerint).
Na akkor mége egy kíváncsiságom van. A motorszám és az alvázszám között van 117 számjegy eltérés, szerintem ez nem fetételezi azt hogy valamelyik cserés lett volna az évek alatt, simán csak a gyártási folyamán alakult így.
Nah egyenlőre ennyit erről...
Köszönöm a hozzászólásodat, összezavarásodat
Azt láttam a neten hogy a legelsőknek még egy tárcsás volt a fékjük, és még volt olyan is ami egy kipufogós volt.
Az enyém dupla tárcsás és szögletes a féktartály, a fordulatszám 10 ezerig van skálázva felni, felnik simák a hátsó műanyag burkolattal az elsőn nincs takarás., első kerék méretet most nem tudok mondani
Nemrég láttam a fb-on egy képet ahol egy záró csavar volt ott nekem kartel cső kivezetésem van.
Én inkább 78-79-nek mondanám a motoromat, bár lehet "össze" rakott motor
Egyenlőre maradok a sima CX 500 megnevezésnél
Most nézeme ezt az oldalt: https://motofaction.org/motorcycles/hon ... l-numbers/
Ez szerint 78-as (motor és alvázszám szerint).
Na akkor mége egy kíváncsiságom van. A motorszám és az alvázszám között van 117 számjegy eltérés, szerintem ez nem fetételezi azt hogy valamelyik cserés lett volna az évek alatt, simán csak a gyártási folyamán alakult így.
Nah egyenlőre ennyit erről...
Honda CX 500 (1980)
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég