CX/GL Te és Motorod
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
30 év utan, hengerfej tomites csere, neadj Isten más henger v hengerfej kerul a vasra, en tennek passztat vagy egyeb kiegészítő tömítést.
Az enyem nem lett megkennve sem a Jankie es mind2 konnyezik. Meg sem merem mondani a vegen, h csak alig eszreveheto szivargas legyen, a gyari (ha jol tudom) 60 Nm helyett mennyivel lett lehuzva.... No comment.
Nem javaslat, csak velemeny.
Ui. Nem en szereltem, tehat halgassatok a nagyokra.
Az enyem nem lett megkennve sem a Jankie es mind2 konnyezik. Meg sem merem mondani a vegen, h csak alig eszreveheto szivargas legyen, a gyari (ha jol tudom) 60 Nm helyett mennyivel lett lehuzva.... No comment.
Nem javaslat, csak velemeny.
Ui. Nem en szereltem, tehat halgassatok a nagyokra.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2017.04.14., pén. 19:01-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- placix
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2014.07.07., hétf. 22:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Azt hiszem igazad van, köszi!
Én sem akarom még egyszer megbontani! A hideg futkos a hátamon, hogy milyen közel vannak egymáshoz a víz, olaj és henger terei. Érkeznek a tömítések, O-gyűrűk, simmerringek, most épp kéményseprő vagyok (hengerfej, szelepek). Ha eredeti a hengerfej és igaz a km számláló, 88444 km van benne, de lehet, hogy a duplája, mert a cmsnl-nél egy srác tájékoztatott, hogy ebbe a vázba nem ezt a motort tették eredetileg. Ezért is kaptam szét, mert kíváncsi voltam, mit találok belül. (télen hidegindításkor nagyon kopogott valami). Minden nagyon szép, persze szelepeket kell csiszolni. Az automata vezérműlánc feszítő "visszarugózik" úgy kb. 8 mm-t. Asszem kicserélem, meg a láncot is (ha már így terítékre került).
Ha összerakom és nem megy, vagy nem jól megy, hát tö... szú... magam!
mégegyszer köszi, Oszy!
Én sem akarom még egyszer megbontani! A hideg futkos a hátamon, hogy milyen közel vannak egymáshoz a víz, olaj és henger terei. Érkeznek a tömítések, O-gyűrűk, simmerringek, most épp kéményseprő vagyok (hengerfej, szelepek). Ha eredeti a hengerfej és igaz a km számláló, 88444 km van benne, de lehet, hogy a duplája, mert a cmsnl-nél egy srác tájékoztatott, hogy ebbe a vázba nem ezt a motort tették eredetileg. Ezért is kaptam szét, mert kíváncsi voltam, mit találok belül. (télen hidegindításkor nagyon kopogott valami). Minden nagyon szép, persze szelepeket kell csiszolni. Az automata vezérműlánc feszítő "visszarugózik" úgy kb. 8 mm-t. Asszem kicserélem, meg a láncot is (ha már így terítékre került).
Ha összerakom és nem megy, vagy nem jól megy, hát tö... szú... magam!
mégegyszer köszi, Oszy!
placix
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
azt meg hozzateszem, hogy Pestn keszitett, egy oreg szaaki altal tomitesek kerultek bele. ott ultem a muhelybe mig kivagta.
tehat nem a "szerelom" hibaja.
tehat nem a "szerelom" hibaja.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Honda = eredeti hántolatlan rizs
Egy kis nyelvlecke,
Ugye a Honda név az alapító nevéből származik :Soichiro Honda.
A japán nevek jelentéssel bírnak.
A Honda = eredeti hántolatlan rizs
本 田
Hon da
Meaning: Original Rice paddy (eredeti hántolatlan rizs)
Forrás:
https://www.google.hu/amp/s/www.morebik ... amaha/amp/
Soichiro Honda was the man behind the distinctive wing logo, but until around 170 years ago, most Japanese people only had a given name (ie Dave or Bob), but no sur- or family name. When this changed, family names were created from the more than 1800 characters in the Japanese language.
While the big four manufacturers aren’t all based on the family names of their founders, each has a meaning…
木, pronounced ‘Ki’, means ‘Tree’. Add a small horizontal line near the bottom to represent the root of the tree – 本 – and it becomes ‘Original’ (as in the origin, or root), pronounced ‘Hon’.
Japanese characters have evolved from drawings of the objects they represent. Some are still more recognisable than others… 田 represents a rice field, or paddy, the symbol illustrating the way the crops are divided up. This character is pronounced ‘Da’.
Ugye a Honda név az alapító nevéből származik :Soichiro Honda.
A japán nevek jelentéssel bírnak.
A Honda = eredeti hántolatlan rizs
本 田
Hon da
Meaning: Original Rice paddy (eredeti hántolatlan rizs)
Forrás:
https://www.google.hu/amp/s/www.morebik ... amaha/amp/
Soichiro Honda was the man behind the distinctive wing logo, but until around 170 years ago, most Japanese people only had a given name (ie Dave or Bob), but no sur- or family name. When this changed, family names were created from the more than 1800 characters in the Japanese language.
While the big four manufacturers aren’t all based on the family names of their founders, each has a meaning…
木, pronounced ‘Ki’, means ‘Tree’. Add a small horizontal line near the bottom to represent the root of the tree – 本 – and it becomes ‘Original’ (as in the origin, or root), pronounced ‘Hon’.
Japanese characters have evolved from drawings of the objects they represent. Some are still more recognisable than others… 田 represents a rice field, or paddy, the symbol illustrating the way the crops are divided up. This character is pronounced ‘Da’.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2017.04.27., csüt. 10:25-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Áldott Húsvéti ünnepeket!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
folyékony tömítő
Szia Placix!
Ha tapadós, ragacsos tapintású a beszerelendő tömítés én sem kenném. Azt,hogy a száraz tömítéseket folyékony tömítőanyaggal kenem és hogy szívesen adok belőle, ha kell, nem viccből írtam!moli
Ha tapadós, ragacsos tapintású a beszerelendő tömítés én sem kenném. Azt,hogy a száraz tömítéseket folyékony tömítőanyaggal kenem és hogy szívesen adok belőle, ha kell, nem viccből írtam!moli
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Oszy motorjat en csinaltam es "konyorogtem" hogy varjuk meg az ebayes tomites szettet, azzal rakjuk ossze. Aztan sajnos a Jokai teren lett vagatva hozza es folyt is. Nem szivargott, folyt.
Az ebayes tomites szettel kb 30 CX blokkot raktam mar ossze, abbol egynel volt problema, az oreg Klock Jani Eurosportjanal. Szetszedtem, megsikoltattam, aztan ujra ossze es jo lett. Igaz a gyari 60Nm helyett 70-nel huztam le, azota is igy csinalom es sosincs gond vele.
A kis Klock Jani most csinalta az ovet ugyanezzel a tomotes szettel, ott minimalis konnyezes volt, de mas miatt Majd O leirja, ha gondolja.
Pasztat ne!!! Ha mar mindenkepp ra akartok kenni valamit, inkabb a Moli fele sprayt. A blokk es hengerfej kozotti olajfuvoka vagy a belso hengerfejcsavarok melletti olajjarat gyonyoruen el tud tomulni egy alapos pasztazastol, a spraytol nem.
Az ebayes tomites szettel kb 30 CX blokkot raktam mar ossze, abbol egynel volt problema, az oreg Klock Jani Eurosportjanal. Szetszedtem, megsikoltattam, aztan ujra ossze es jo lett. Igaz a gyari 60Nm helyett 70-nel huztam le, azota is igy csinalom es sosincs gond vele.
A kis Klock Jani most csinalta az ovet ugyanezzel a tomotes szettel, ott minimalis konnyezes volt, de mas miatt Majd O leirja, ha gondolja.
Pasztat ne!!! Ha mar mindenkepp ra akartok kenni valamit, inkabb a Moli fele sprayt. A blokk es hengerfej kozotti olajfuvoka vagy a belso hengerfejcsavarok melletti olajjarat gyonyoruen el tud tomulni egy alapos pasztazastol, a spraytol nem.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hát igen, de siettem vele.
Most végre nem folyik, kb 100NM-el lehúzva.
Amint írtam Forrest mindent megtett az ügy érdekében.
Mindképpen hallgassatok a nagyokra s ne rám!
Molli tudja mit beszél és Forri is az olajjárattal kapcs.
A kenés nem azt jelenti h telenyomni. A folyékony biztos nem árt.
UI. És mi volt a JAnkiéval?
Most végre nem folyik, kb 100NM-el lehúzva.
Amint írtam Forrest mindent megtett az ügy érdekében.
Mindképpen hallgassatok a nagyokra s ne rám!
Molli tudja mit beszél és Forri is az olajjárattal kapcs.
A kenés nem azt jelenti h telenyomni. A folyékony biztos nem árt.
UI. És mi volt a JAnkiéval?
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Majd vmi turan elmondja este a tabortuznel ha eleget ivott
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok!
A spré használatával nincsen szükség túlhúzásra és a Jókai teres tömítéssel is csodát tud tenni.(kb 3hete raktam össze egy Jókaist, semmi szivárgás.)moli
A spré használatával nincsen szükség túlhúzásra és a Jókai teres tömítéssel is csodát tud tenni.(kb 3hete raktam össze egy Jókaist, semmi szivárgás.)moli
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég