CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6421

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2017.04.19., szer. 10:39

17231 Janki !
betoltad a CX -et? - fejet hajtok előtted!

Az én masinámon is kellett hengerfej tömítést cserélni, nem tudom talán 2 éve?
Én is a Cseh tömítő (a Körvasútsor címen) által készített friss tömítést tettem be a Váradi F. -el.
Emlékeim szerint se pasztát sem pedig semmi mást nem tettünk rá.
Jó lett.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

moli
Hozzászólások: 314
Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
Kapcsolat:

hengfejtömspré

#6422

Hozzászólás Szerző: moli » 2017.04.19., szer. 11:40

Sziasztok!
http://www.derek.com.au/gud.html
Pesta!
Már egy régebbi hozzászólásban leírtam, ő lenne az, bár nekem sárga dobozban van. Úgy tudom eu-ban nem forgalmazzák, amerikásból szoktam hozatni, mikor ismerősöm megy családlátogatni. Ezt az anyagot nem most kezdtem el használni, talán már 20 éve is van (vagy több?), hogy kaptam pár dobozzal valakitől, és akkor bizony az alkatrészbeszerzés nem volt túl egyszerű, előfordult, hogy-jobb híján- használt tömítést tettem vissza és nem okozott problémát.
Janki!
(először csak) hidegindítási problémát okozott frissen összerakott blokk hengerfejtömítése. A tömítés ragacsos volt, olyan szép és méretpontos, hogy csak na, de utóbb kiderült a tömítés anyaga wc-papír minőség és a beépítés pillanatától beszivárgott a hűtőfolyadék ami nehéz indítást okozott. Nézd meg nincs-e folyadék a hengerben. De ez csak egy tipp, lehet, neked más a probléma.üdv:moli

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6423

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2017.04.19., szer. 13:05

Szevasz Feri !

Saját tapasztalat és a Feri ajánlata aksi ügyben :
Kezdő CX-es koromban Yuasa YB 14L-A2 12volt 14amperóra 190A indító áramú aksit vettem, amit már nem forgalmaznak. Csak 175 A indító áramút. Azóta is (4-k éve) a Yuasa 190A aksit használom és még jól működik.
A piacon 190A indító áramú 12volt 14Ah aksi csak a Varta 12N14-3A /ami az YB14L-A2 aksinak felel meg . Én ezt a típust javaslom.

Feri:
Főfékmunkahengert az ebay.de, fékjavító készletet a cmsnl.com lehet beszerezni HondaSzásznál !

Avatar
placix
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2014.07.07., hétf. 22:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6424

Hozzászólás Szerző: placix » 2017.04.19., szer. 15:21

Hú, moli, megnéztem a Hylomar anyagokat, meg a kapcsolódó YouTube videókat is.

Ez tényleg jó cucc!
placix

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: #17237

#6425

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2017.04.19., szer. 19:49

Feri főfékhenger és fékmunkahenger felújítót az Ebayről érdemesrendelni. ;)
De mielőtt rendelsz meg kell mérni a főfékhenger dugó átmérőjét, mert több fajta vagyon. :o
Ha gumi fékcsöveid vannak, okozhat olyan érzést, mintha levegős lenne a rendszer. :(

szerkesztve:

Ez egy 9/16"-os (14,28mm):
http://www.ebay.com/itm/HONDA-CX500-CX6 ... q0&vxp=mtr

Ez pedig egy 5/8"-os (15,87mm):
http://www.ebay.com/itm/Brake-Master-Cy ... z6&vxp=mtr
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Arthur 2017.04.19., szer. 20:04-kor.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

ScheibliGL400
Hozzászólások: 190
Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
Kapcsolat:

fék

#6426

Hozzászólás Szerző: ScheibliGL400 » 2017.04.19., szer. 20:01

Szevasz Artúr!
A fékcső gumi.Ránézésre még talán az eredeti!!! Vagy legalább is gyárinak tűnik. Ahogy a netten kutakodtam a hiba okára, találtam a fékcsőre vonatkozóan ilyen hibajelenséget. Ahogy írják a szakik,a fékcsöveket illene pár évente cserélni. Egy biztos, mióta nálam van a motor nem lett cserélve. Az én motorom (talán emlékszel) egy tárcsás, így egy hosszú fékcsöve van. Keresek hozzá egy csere darabot.
Köszönöm a választ!
SF

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: #17243

#6427

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2017.04.19., szer. 20:40

Igen emléxem!
Akkor a tied a 9/16"-os méret valszínűleg.
De, ha nem folyik az olaj belőle egyenlőre ne nyúlj bele.
Szép sorjában. Próbálj meg egy fémhálós fékcsövet szerezni hozzá, amin van valamiféle szám is, mert a vizsgán a szám nélküli fékcsövet megbuktatják, lehet az akár goodridge is!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Janki
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2013.03.01., pén. 20:12
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6428

Hozzászólás Szerző: Janki » 2017.04.19., szer. 20:47

Moli!
Köszönöm a tippet, és a segítséget, mindenképpen látok benne logikát, lehet hogy hidegen az az a csöpp pára bennt nem engedi a pöccre indulást? Erre nem is gondoltam..
Hm, mindenesetre, meg kell javítani az tény és akkor pont kerül a mondat végére. Lehet hogy megpróbálom a Csenteri féle tömítést, az úgy tűnik eddig mindenkinek bevált.
Tegnap néztem az ebayen a hylomar sprayt, és én csak az angol ebayen találtam spray formában.
http://www.ebay.co.uk/itm/252868961892
Ha előbb feljön a téma akkor tudtam volna faterral hozatni 2 hónapja Amcsiból...
Mindegy, Rendeltem belőle bár elég húzós, de ha néhány motort összerakok vele akkor már megérte.

Még egy kérdés: A Csenterinek kell mintát küldenem vagy megvan neki a CX tömítés?

Semegi Jani! Varta akssit vettem, de meg kell néznem a pontos tipust de azt hiszem olyat amit leirtál legalábbis a gyárinak megfelelőt.
A Loctite tömítőpasztázás olyan mint az önkielégítés... Mindenki tagadja mégis mindenki csinálja.

Janki
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2013.03.01., pén. 20:12
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6429

Hozzászólás Szerző: Janki » 2017.04.19., szer. 20:50

Győző!
Igen betoltam a CX et, de ne tudd meg 2 esben is úgy fog a kuplung hogy csak lendulet közben raktam be sebességbe. Ja és amikor elindult majdnem lehagyott a motor mert ugye csak félseggel ráugrottam! :D
A Loctite tömítőpasztázás olyan mint az önkielégítés... Mindenki tagadja mégis mindenki csinálja.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6430

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2017.04.19., szer. 22:32

Na, mivel 3-szor is felmerul a nevem, reagálnék.
Soha nem javasoltam a lehuzast, csak megjegyeztem, hogy en igy jartam....
Bízok Forriba, de akkor sem javaslom a 100NMert.
Igy jartam, s mivel a gép jol szuperal nem bontom meg.
a kovetkezo szethuzasnal majd csavar csere ha indokolt.

Ha már szavazasra dobtad a temat: 2
;)
Janki írta:Folytatás hideginditással kapcsolatban. Másnap reggel nem indult. De sokáig nem tekerte mert az akksi feladta, meg is döglött, csak utolsó szuszként lőtt egyet a hajnali csendben. Utána már hiába töltöttem nem sokáig tartotta a szuflát,igy kb.4évesen kilehelte a lekét, rendeltem egy új akksit. VISZONT! A CX-et nagyon nem könnyű egyedül, sík terepen betolni, de gondoltam megpróbálom. Első pöffenésre sikerült! Na most akkor mi van?
Azóta bennt az uj akksi, és indul, de nem ugy ahogy régen, hanem minden hideg inditáskor kb. 5mp-es nyiknyiknyik nyik, és azonnal mindkét henger jár. Egyenlőre ez most megteszi, hiszen alig ment a motor 50-60km-t, és jól megy nincs vele semmi gond.
Vagyis de.
A másik téma ama bizonyos hengerfej tömítés. Csak hogy tiszta legyen a kép leirom hogy volt(Oszy!)
Lehúztam a csavarokat 50Nm el, de a hitelesített nyomatékkulcsom csak 50 ig van kalibrálva.Túltekerni lehet,ott már nincs skála, ezt beállítva kb. 60 ra húztem meg. Miután feltöltöttem vízzel, és előkészitettem az inditásra, észrevettem hogy gyöngyözik a viz a tömitésnél. Na bazmeg gondoltam, majd ráhúzok. Elinditottam(nagynehezen ugye),pár precig járt, majd Fateromtól kértem egy nagyobb kulcsot, és lehúztam 75Nm re. Itt jegyzem meg hogy a 60Nm-n is kipróbáltam és annyi volt. Azóta mentem amotorral, és később még ráhúztam 80-ra.
Azt nem mondom hogy folyik de sajnos még mindig láthatóan nedves a tömítés éle, és kb. 20 km után egy cseppnyi gyöngyözik.
Úgy döntöttem, nem húzok már rá, annak ellenére hogy Oszinak bevált, lehet hogy a menet kibirja de a..........
1. Veszek gyári tömítést és összerakom azzal
2.Veszek ugyanolyat mint ami benne van (Forrestnek bevált)és lefújom Hylomarral
3.Itthoni maszek tömítés + Hylomar
4. Letörölgetem a cseppeket (mondjuk nem azért vertem rá 2kilót a motorra)
5.Tudom Oszi,de már nem akarok jobban ráhúzni.. :D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2017.04.19., szer. 22:48-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég