CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6431

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2017.04.19., szer. 22:47

Hideginditas...
Amiota uj CDI van benne, nincs inditasi gond.
Az elektromos alkatreszek is elfaradnak. A tranzisztorok zajosak, kondik kapacitasa csokken stb...
30 rengeteg ido.

Irtam es videot is raktam fel tavaly. A gyari CDI ennyi ido utan csak sejteti a szikrat. Egy uj CDI meg ilyesztoen csattog.

Janki, csak proba erejéig allits 0,5 :!: mm gyertyhezagot. Mielott kicsereltem a gyujtast, idoleges megoldasnak nekem bevalt. Nalam a fo problema meg az 5 ezres fordulatnal egyim henger kihagyott, ezzel ez megszunt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2017.04.20., csüt. 14:01-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6432

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2017.04.20., csüt. 00:41

Oszy!
Már megint belegeltél?
5 mm gyertyahézag :?: :o :shock: :?:
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6433

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2017.04.20., csüt. 12:34

0,5.. :)
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6434

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2017.04.20., csüt. 13:25

Azert, mert az uj CDI-vel 5mm-es gyertyahezagnal is roffenik a vas :lol:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6435

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2017.04.20., csüt. 14:00

A következő tesztem az lesz, hogy letöröm 2 gyertyának az egyik elektródáját. 100% hogy be fog indulni. :)
Úgyis van sok gyertyám a tavalyelőtti tortáról. :lol:
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6436

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2017.04.20., csüt. 14:07

Na még egyszer emlékeztetőűl, meg aki nem látta:


Új CDI teszt alatt:
https://www.youtube.com/watch?v=e98VH9RFPws



Régi CDI inditási kisérlet:

https://www.youtube.com/watch?v=mDRobLJ1qEg

Új CD inditás
https://www.youtube.com/watch?v=3N5MPzS-ihg
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6437

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2017.04.20., csüt. 14:45

1724 Arthur
A CX-re 5/8-os kell különben nem fog bekeményedni a fék mert nem nyom eleget.
Váradi F.-el és forrest -el már szívtunk ez miatt.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6438

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2017.04.20., csüt. 14:45

Magaert beszel!

Talalkoztam valamivel az elmult napokban ami az en elmeletem ellen szol. (hosszu alu szivocsonk)

GL1000 1975 (4hengeres boxer), meg hosszabb szivocsonkja van, mint a CX-nek es 4db, DE :!: akus gyujtasa.

Kb egy eve raktam rendbe a motort, jo sokat szivtam a 4 karbi szinkronjaval, benzinlevego beallitasaval, mire azt mertem mondani, hogy na mostmar jo lesz.

A motor egy honapja allt, nem lett leengedve a benzin, inditas elotti nap akut ratettem a toltore. Masnap nagy remenyekkel, de kicsit felve nyultam az inditogombhoz. Teljesen felhuzott szivato, az onindito szinte meg sem fordult es a motor jart. Teljesen visszatoltam a szivatot, gyonyoruen ruttyogott tovabb a motor.

5:50-tol
https://www.youtube.com/watch?v=cFfkHBfaIhk

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6439

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2017.04.20., csüt. 14:48

17243 ScheibliGL400
Ne keress hozzá másikat, az sem lesz igazán jó.

FÉM fékcső kell hozzá.
A gumi cső tágul amikor fékezel. Ez is olyan hatást kelt mintha levegős lenne.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6440

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2017.04.20., csüt. 22:02

Rendben Győző, nyugtáztam az adást!
De mielőtt a kákán is csomót keresők közé sorolnál, halkan megjegyzem:
1, Ferinek nem CX-e van! (GL400 egytárcsás fékkel, az 1 tárcsásokhoz gyárilag általában 9/16-ost szereltek)
2 Amit te fém fékcsőnek nevezel az is gumi fékcső! (csak egy keresztszövött fémhálóba van bújtatva, a tágulás megakadályozása végett. De megsúgom, a gumi fékcsőben is van erre szolgáló betét, de van amikor ez kevésnek bizonyul!)

Még az a szerencse, hogy vannak okos emberek, akiktől lehet tanulni! :twisted:
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég