CX/GL Te és Motorod
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hideginditas...
Amiota uj CDI van benne, nincs inditasi gond.
Az elektromos alkatreszek is elfaradnak. A tranzisztorok zajosak, kondik kapacitasa csokken stb...
30 rengeteg ido.
Irtam es videot is raktam fel tavaly. A gyari CDI ennyi ido utan csak sejteti a szikrat. Egy uj CDI meg ilyesztoen csattog.
Janki, csak proba erejéig allits 0,5 mm gyertyhezagot. Mielott kicsereltem a gyujtast, idoleges megoldasnak nekem bevalt. Nalam a fo problema meg az 5 ezres fordulatnal egyim henger kihagyott, ezzel ez megszunt.
Amiota uj CDI van benne, nincs inditasi gond.
Az elektromos alkatreszek is elfaradnak. A tranzisztorok zajosak, kondik kapacitasa csokken stb...
30 rengeteg ido.
Irtam es videot is raktam fel tavaly. A gyari CDI ennyi ido utan csak sejteti a szikrat. Egy uj CDI meg ilyesztoen csattog.
Janki, csak proba erejéig allits 0,5 mm gyertyhezagot. Mielott kicsereltem a gyujtast, idoleges megoldasnak nekem bevalt. Nalam a fo problema meg az 5 ezres fordulatnal egyim henger kihagyott, ezzel ez megszunt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2017.04.20., csüt. 14:01-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Oszy!
Már megint belegeltél?
5 mm gyertyahézag
Már megint belegeltél?
5 mm gyertyahézag
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
0,5..
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Azert, mert az uj CDI-vel 5mm-es gyertyahezagnal is roffenik a vas
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
A következő tesztem az lesz, hogy letöröm 2 gyertyának az egyik elektródáját. 100% hogy be fog indulni.
Úgyis van sok gyertyám a tavalyelőtti tortáról.
Úgyis van sok gyertyám a tavalyelőtti tortáról.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Na még egyszer emlékeztetőűl, meg aki nem látta:
Új CDI teszt alatt:
https://www.youtube.com/watch?v=e98VH9RFPws
Régi CDI inditási kisérlet:
https://www.youtube.com/watch?v=mDRobLJ1qEg
Új CD inditás
https://www.youtube.com/watch?v=3N5MPzS-ihg
Új CDI teszt alatt:
https://www.youtube.com/watch?v=e98VH9RFPws
Régi CDI inditási kisérlet:
https://www.youtube.com/watch?v=mDRobLJ1qEg
Új CD inditás
https://www.youtube.com/watch?v=3N5MPzS-ihg
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
1724 Arthur
A CX-re 5/8-os kell különben nem fog bekeményedni a fék mert nem nyom eleget.
Váradi F.-el és forrest -el már szívtunk ez miatt.
A CX-re 5/8-os kell különben nem fog bekeményedni a fék mert nem nyom eleget.
Váradi F.-el és forrest -el már szívtunk ez miatt.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Magaert beszel!
Talalkoztam valamivel az elmult napokban ami az en elmeletem ellen szol. (hosszu alu szivocsonk)
GL1000 1975 (4hengeres boxer), meg hosszabb szivocsonkja van, mint a CX-nek es 4db, DE akus gyujtasa.
Kb egy eve raktam rendbe a motort, jo sokat szivtam a 4 karbi szinkronjaval, benzinlevego beallitasaval, mire azt mertem mondani, hogy na mostmar jo lesz.
A motor egy honapja allt, nem lett leengedve a benzin, inditas elotti nap akut ratettem a toltore. Masnap nagy remenyekkel, de kicsit felve nyultam az inditogombhoz. Teljesen felhuzott szivato, az onindito szinte meg sem fordult es a motor jart. Teljesen visszatoltam a szivatot, gyonyoruen ruttyogott tovabb a motor.
5:50-tol
https://www.youtube.com/watch?v=cFfkHBfaIhk
Talalkoztam valamivel az elmult napokban ami az en elmeletem ellen szol. (hosszu alu szivocsonk)
GL1000 1975 (4hengeres boxer), meg hosszabb szivocsonkja van, mint a CX-nek es 4db, DE akus gyujtasa.
Kb egy eve raktam rendbe a motort, jo sokat szivtam a 4 karbi szinkronjaval, benzinlevego beallitasaval, mire azt mertem mondani, hogy na mostmar jo lesz.
A motor egy honapja allt, nem lett leengedve a benzin, inditas elotti nap akut ratettem a toltore. Masnap nagy remenyekkel, de kicsit felve nyultam az inditogombhoz. Teljesen felhuzott szivato, az onindito szinte meg sem fordult es a motor jart. Teljesen visszatoltam a szivatot, gyonyoruen ruttyogott tovabb a motor.
5:50-tol
https://www.youtube.com/watch?v=cFfkHBfaIhk
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
17243 ScheibliGL400
Ne keress hozzá másikat, az sem lesz igazán jó.
FÉM fékcső kell hozzá.
A gumi cső tágul amikor fékezel. Ez is olyan hatást kelt mintha levegős lenne.
Ne keress hozzá másikat, az sem lesz igazán jó.
FÉM fékcső kell hozzá.
A gumi cső tágul amikor fékezel. Ez is olyan hatást kelt mintha levegős lenne.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Rendben Győző, nyugtáztam az adást!
De mielőtt a kákán is csomót keresők közé sorolnál, halkan megjegyzem:
1, Ferinek nem CX-e van! (GL400 egytárcsás fékkel, az 1 tárcsásokhoz gyárilag általában 9/16-ost szereltek)
2 Amit te fém fékcsőnek nevezel az is gumi fékcső! (csak egy keresztszövött fémhálóba van bújtatva, a tágulás megakadályozása végett. De megsúgom, a gumi fékcsőben is van erre szolgáló betét, de van amikor ez kevésnek bizonyul!)
Még az a szerencse, hogy vannak okos emberek, akiktől lehet tanulni!
De mielőtt a kákán is csomót keresők közé sorolnál, halkan megjegyzem:
1, Ferinek nem CX-e van! (GL400 egytárcsás fékkel, az 1 tárcsásokhoz gyárilag általában 9/16-ost szereltek)
2 Amit te fém fékcsőnek nevezel az is gumi fékcső! (csak egy keresztszövött fémhálóba van bújtatva, a tágulás megakadályozása végett. De megsúgom, a gumi fékcsőben is van erre szolgáló betét, de van amikor ez kevésnek bizonyul!)
Még az a szerencse, hogy vannak okos emberek, akiktől lehet tanulni!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég