Így van. Csak éppenséggel a CX500E nem található.semegijanos írta:Szevasztok !
A CMSNL.com található a CX500 79-től - 81-ig, CX500C 79-től 82-ig, CX500Delux 79-től 81-ig, CX500Turbo 1982
CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Pesta !
A placix írta, hogy a cmsnl.com nincs CX500 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A placix írta, hogy a cmsnl.com nincs CX500 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- placix
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2014.07.07., hétf. 22:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Bocs, CX 500 E -t akartam írni.
Nekünk az van, így azt keressük mindenhol.
Nekünk az van, így azt keressük mindenhol.
placix
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Kedves placix !
Csak a jó szándék vezérelt, nem haragszom ! További sikeres kutakodást CX500E ügyekben.
Csak a jó szándék vezérelt, nem haragszom ! További sikeres kutakodást CX500E ügyekben.
- placix
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2014.07.07., hétf. 22:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Naazé' !
Nehéz a CX 500E tulajdonosok élete!
Én is cserélgettem mindent, mértem mindent, hogy a hidegindításnál jelentkező durrogás, tarakírozás okát kiszűrjem.semmi konkrét eredmény. Ha csak az nem, hogy indítás után a szívócsonkok környékét Contact Cleanerrel (Brake Clean-em nem volt) befújtam. A motor járása ettől egy pillanatra kisimult!
Egyébként majd be....ok, hogy a CX 500 E újra ütőképes legyen, ma épp a régi, rongyos Alu szívócsonk levágva + CX 500C -hez illő szívócsonk fém részének szeletével (más a szögben áll, más a hossza, nem cserebaszatos!) + hűtővíz tömlőkből (két különböző átmérőjű cső) összedugva adja a szívócsonkot) próbáltam meg a fals levegő mentes üzemanyag hozzávezetést megoldani. Talán holnap elkészül! Éljen a CX 500 E! Sok mindent nem lehet már kapni hozzá, még az e.bayen sem. Több helyen vagyok várólistán pl. szívócsonk ügyben, mégis szobrászkodni kell. A régi szívócsonkokat már többször fásliztam, ragasztottam gumis ragasztóval (Soudal), de ezexerint nem tökéletesen tömör....
Gyújtótrafó pl. csak az USA-ból szerezhető be, az is használtan, ami nem nagy vigasz.
Ma vettem gyertyakábelt a Kuglernél Szentendrén, azt is kicserélem... pedig mérés alapján minden jó.
A kardán- kivezetésnél a szétmállott gumiharangot pl Skoda 120 féltengely gumiharangból szobortam meg. Lehet, hogy ez sikerült! Majd meglátjuk...
Szóval, akinek CX 500 E-je van, annak sem könnyebb!
Jó szerencsét!
Nehéz a CX 500E tulajdonosok élete!
Én is cserélgettem mindent, mértem mindent, hogy a hidegindításnál jelentkező durrogás, tarakírozás okát kiszűrjem.semmi konkrét eredmény. Ha csak az nem, hogy indítás után a szívócsonkok környékét Contact Cleanerrel (Brake Clean-em nem volt) befújtam. A motor járása ettől egy pillanatra kisimult!
Egyébként majd be....ok, hogy a CX 500 E újra ütőképes legyen, ma épp a régi, rongyos Alu szívócsonk levágva + CX 500C -hez illő szívócsonk fém részének szeletével (más a szögben áll, más a hossza, nem cserebaszatos!) + hűtővíz tömlőkből (két különböző átmérőjű cső) összedugva adja a szívócsonkot) próbáltam meg a fals levegő mentes üzemanyag hozzávezetést megoldani. Talán holnap elkészül! Éljen a CX 500 E! Sok mindent nem lehet már kapni hozzá, még az e.bayen sem. Több helyen vagyok várólistán pl. szívócsonk ügyben, mégis szobrászkodni kell. A régi szívócsonkokat már többször fásliztam, ragasztottam gumis ragasztóval (Soudal), de ezexerint nem tökéletesen tömör....
Gyújtótrafó pl. csak az USA-ból szerezhető be, az is használtan, ami nem nagy vigasz.
Ma vettem gyertyakábelt a Kuglernél Szentendrén, azt is kicserélem... pedig mérés alapján minden jó.
A kardán- kivezetésnél a szétmállott gumiharangot pl Skoda 120 féltengely gumiharangból szobortam meg. Lehet, hogy ez sikerült! Majd meglátjuk...
Szóval, akinek CX 500 E-je van, annak sem könnyebb!
Jó szerencsét!
placix
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
placix !
Van a cx500E-z az ebay.de egy pár alkatrész he érdekel, pl.artikel 122543526111 számon trafó, 10 Euro a kikiáltási ár,de még nem licitál rá senki
Van a cx500E-z az ebay.de egy pár alkatrész he érdekel, pl.artikel 122543526111 számon trafó, 10 Euro a kikiáltási ár,de még nem licitál rá senki
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
placix !
Van a cx500E-z az ebay.de egy pár alkatrész he érdekel, pl.artikel 122543526111 számon trafó, 10 Euro a kikiáltási ár,de még nem licitál rá senki
Van a cx500E-z az ebay.de egy pár alkatrész he érdekel, pl.artikel 122543526111 számon trafó, 10 Euro a kikiáltási ár,de még nem licitál rá senki
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Én a szívócsonkot amin a gumi megrepedt gyantás zsugorcsővel "javítottam".
By Plero
- placix
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2014.07.07., hétf. 22:26
- Kapcsolat:
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok,
Szívó csonkot ujat németből eBay en rendeltem, DHL-el eggyüt párban kb 22 ropi volt. Nem olcsó......de lehet kapni.
A regiek amit leszedtem, csunya repedt volt de csak kívül!
Igy elraktam....
Szívó csonkot ujat németből eBay en rendeltem, DHL-el eggyüt párban kb 22 ropi volt. Nem olcsó......de lehet kapni.
A regiek amit leszedtem, csunya repedt volt de csak kívül!
Igy elraktam....
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég