CX/GL Te és Motorod
- placix
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2014.07.07., hétf. 22:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Igen, Oszy, de az nyilván CX 500 C- hez való volt. Én is vettem olyat, de a CX 500 E -hez való hosszabb és más szögben áll. Sajnos mindenhol (cmsnl, davidsilverspares, stb.) azt mondják, hogy az E-hez kifutott termék és feliratkozhatsz a várólistára. Egyszer a cmsnl értesített is, hogy van, megrendeltem, utaltam is a pénzt.... aztán visszaküldték a pénzt, hogy bocs, mégse!
Piero, milyen az a gyantás zsugorcső? hol lehet beszerezni? ez érdekelne.
semegijanos, köszi, megnézem...
Piero, milyen az a gyantás zsugorcső? hol lehet beszerezni? ez érdekelne.
semegijanos, köszi, megnézem...
placix
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: kihagyós henger
Urak! (csak tanulságként: )
Bár már nem először kaptam ezt a tippet (valahogy mindig megfeledkeztem róla), de most jobb dolgom nem lévén, kitoltam a CX-et a garázsból, beindítottam, és féktisztító-sprés falslevegő-kutatásba kezdtem.
Az első számú gyanúsított helyen (szívócsonk-hengerfej találkozás) nem volt semmi, de a karburátor-szívócsonk csatlakozásánál már igen.
Ami érdekes volt: elég volt (fellazítás után) elfordítani a bilincset, máris helyreállt a hengerek összjátéka. Most már elég stabil az alapjárat.
Ma este 9-kor Bikini koncert lesz Bükkzsércen. Jön vki?
Bár már nem először kaptam ezt a tippet (valahogy mindig megfeledkeztem róla), de most jobb dolgom nem lévén, kitoltam a CX-et a garázsból, beindítottam, és féktisztító-sprés falslevegő-kutatásba kezdtem.
Az első számú gyanúsított helyen (szívócsonk-hengerfej találkozás) nem volt semmi, de a karburátor-szívócsonk csatlakozásánál már igen.
Ami érdekes volt: elég volt (fellazítás után) elfordítani a bilincset, máris helyreállt a hengerek összjátéka. Most már elég stabil az alapjárat.
Ma este 9-kor Bikini koncert lesz Bükkzsércen. Jön vki?
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok srácok!
Egy CX kedvelő a facebookon keres egy Honda gyűjtő emberkét Szombathely környékén. Nem ismertek ilyet?
Üdv Zpityu
Egy CX kedvelő a facebookon keres egy Honda gyűjtő emberkét Szombathely környékén. Nem ismertek ilyet?
Üdv Zpityu
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Placix,
Az enyem A(B mindegy) és azt kaptam.
Igaz nem tudom s most megnezni sem, van kulombseg, azaz mas az E?
A, B C és D az viszont egyforma?
Az enyem A(B mindegy) és azt kaptam.
Igaz nem tudom s most megnezni sem, van kulombseg, azaz mas az E?
A, B C és D az viszont egyforma?
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Zpityu !
A féktárcsa átmérője 275 mm, vastagsága 5.0 mm.
A féktárcsa átmérője 275 mm, vastagsága 5.0 mm.
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Köszi Jani Bácsi!
Nem jutottam még hozzá, hogy megmérjem de ha jó akkor majd intézek valakit aki felhozza.
Köszi!
Nem jutottam még hozzá, hogy megmérjem de ha jó akkor majd intézek valakit aki felhozza.
Köszi!
-
- Hozzászólások: 96
- Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
- Tartózkodási hely: Szerbia
- Kapcsolat:
Tulmelegedés
Hali mindenki.
Van egy kis problémám a géppel remélem tud valaki valami okosat mondani.
Szoval egyszerűen kb 30km után tulmelegszik a gép, nyilt uton is.Nem tekerem tul max 5000fordulaton hajtom városban pedig pláne nem csupálom neki.Csereltem henger fej pakolást mert belepuffantotta a kompresziot a vizbe reméltem megszünik majd a baj de mégsem.A termosztatot lemértem ott nyit és anyit amenyit kell. tehát rendbe van.A hűtörendszer átmosattam az erre valo adalékkal friss fagyálot tettem bele.Vizet nem fogyasztja nem tünik el.
Valakinek valami ötlete hogy mi lehet a gond?
Köszi
Van egy kis problémám a géppel remélem tud valaki valami okosat mondani.
Szoval egyszerűen kb 30km után tulmelegszik a gép, nyilt uton is.Nem tekerem tul max 5000fordulaton hajtom városban pedig pláne nem csupálom neki.Csereltem henger fej pakolást mert belepuffantotta a kompresziot a vizbe reméltem megszünik majd a baj de mégsem.A termosztatot lemértem ott nyit és anyit amenyit kell. tehát rendbe van.A hűtörendszer átmosattam az erre valo adalékkal friss fagyálot tettem bele.Vizet nem fogyasztja nem tünik el.
Valakinek valami ötlete hogy mi lehet a gond?
Köszi
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Roli,
Vizpumpa rendben van?
Vizpumpa rendben van?
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Túlmelegedő CX
Roli!
(Örülök, hogy hallunk felőled!)
Feltételezem, hogy a "víz"(nem)fogyasztást a hűtőben (is) ellenőrződ, és nem csak a kiegyenlítő tartályban.
Ha így van, akkor Oszy felvetését támogatom, vagyis meglehet, hogy nem megy a vízpumpád (bár ez vadul hangzik), hallottam már olyasmiről, hogy egyik-másik CX-ről "eltűnt" a vízpumpa lapátozása...
Még mielőtt szétszednéd:
Vedd le a hűtősapkát, indítsd be és járasd a termosztát nyitásáig a motort. Ha ekkor szemlátomást megindul az áramlás a hűtőben, akkor nagy baj talán nincs a vízpumpával. Ha azonban nem mozdul a lé, akkor valószínűleg nem szállít a vízpumpa...
A hűtőfolyadék túlmelegedését érzékeled máshogy is, vagy kizárólag a műszerre hagyatkozol?
A műszert illetően: nem tudom, hogy miként működik, de (bár eléggé egzotikus a feltételezés a CX-ek esetében) nem tölt túl a generátorod? (Jó a fesszabályzó?)
(Örülök, hogy hallunk felőled!)
Feltételezem, hogy a "víz"(nem)fogyasztást a hűtőben (is) ellenőrződ, és nem csak a kiegyenlítő tartályban.
Ha így van, akkor Oszy felvetését támogatom, vagyis meglehet, hogy nem megy a vízpumpád (bár ez vadul hangzik), hallottam már olyasmiről, hogy egyik-másik CX-ről "eltűnt" a vízpumpa lapátozása...
Még mielőtt szétszednéd:
Vedd le a hűtősapkát, indítsd be és járasd a termosztát nyitásáig a motort. Ha ekkor szemlátomást megindul az áramlás a hűtőben, akkor nagy baj talán nincs a vízpumpával. Ha azonban nem mozdul a lé, akkor valószínűleg nem szállít a vízpumpa...
A hűtőfolyadék túlmelegedését érzékeled máshogy is, vagy kizárólag a műszerre hagyatkozol?
A műszert illetően: nem tudom, hogy miként működik, de (bár eléggé egzotikus a feltételezés a CX-ek esetében) nem tölt túl a generátorod? (Jó a fesszabályzó?)
Üdv.
Pesta
Pesta
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég