Alkatrész
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Szia Papa !
Ez így nem segítség ! A méretet és cikkszámot Neked kellene megadnod !
Ez így nem segítség ! A méretet és cikkszámot Neked kellene megadnod !
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: kormánycsapágy
Oszy nem egyformák!
Pontosan ki kell keresni évjárat szerint, az 500-as és a 650-es is más. Ahogy nézegettem, 3 fajta garnitúra létezik, a csapágyak összehasonlítása alapján. bár lehet, hogy tévedek.
Pontosan ki kell keresni évjárat szerint, az 500-as és a 650-es is más. Ahogy nézegettem, 3 fajta garnitúra létezik, a csapágyak összehasonlítása alapján. bár lehet, hogy tévedek.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: kormánycsapágy
Utána néztem, 2 fajta helyettesítő kúpgörgős létezik.
Hogy melyikbe melyik kell, azt a nagyvas.hu-n ki tudod keresni.
Hogy melyikbe melyik kell, azt a nagyvas.hu-n ki tudod keresni.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Köszi Arthur! Hamarosan meg kell csinálni.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Sziasztok!
Mint a közelmúltban már írtam, van némi probléma a 650E-m műszereivel.
A legnagyobb gondom a fordulatszámmérő nyikorgása.
Szétszedtem a műszerfalat, és meg vagyok lőve…
Erős a gyanúm, hogy a nyikorgás annak tudható be, hogy az utólag felszerelt (értsd: nem gyári), és egyébként nagyon hasznos fejidom miatt kicsit át kellett faragni a műszeregység tartóját.
Ennek úgy tűnik, az lett a következménye, hogy a műszerek behajtásánál (ahol a spirálok csatlakoznak) egy kicsit mindkét műszer behajtása állandóan feszült. Emiatt a spirált fogadó hüvely lötyög a lemezben, amibe egyébként sajtolással be van fogatva (csakhogy ez a sajtolás kilazult, és elég hozzáférhetetlen helyen van).
A lötyögés és a feszülés együtt at eredményezte, hogy a mágneskerék, és az általa „hajtott” alumínium fazék szöge nem a gyári, hanem inkább a merőlegeshez húz. Szerintem erre vezethető vissza, hogy mindkét műszer a valós értéktől (szokatlan módon) kevesebbet mért.
Nem szeretném szétbarmolni a műszereket (főleg a sebességmérő komplexitása riaszt, hiszen abban van még két számlálómű is...), de ha tényleg meg akarom csinálni ezt a dolgot, az az érzésem, hogy nem kerülhetem meg a további szétszedést.
Kérdéseim:
1. Aki cserélt már műszer-számlapot: a mutatót egyszerűen le kell „tépni” a tengelyéről, vagy van valami trükkje a leszedésének?
2. Ha mégis a sajtolt lemezház szétvágása mellett döntök, szerintetek miként tudom helyreállítani az eredeti állapotot? Hegesztéssel? (Nem tudom, hogy ilyen vékony anyagot hogy lehet hegeszteni.) Vagy egy közdarab rácsavarozásával? Van más módja?
Mellékelek képet is, hogy egyértelműbb legyen, miről is van szó.
Mint a közelmúltban már írtam, van némi probléma a 650E-m műszereivel.
A legnagyobb gondom a fordulatszámmérő nyikorgása.
Szétszedtem a műszerfalat, és meg vagyok lőve…
Erős a gyanúm, hogy a nyikorgás annak tudható be, hogy az utólag felszerelt (értsd: nem gyári), és egyébként nagyon hasznos fejidom miatt kicsit át kellett faragni a műszeregység tartóját.
Ennek úgy tűnik, az lett a következménye, hogy a műszerek behajtásánál (ahol a spirálok csatlakoznak) egy kicsit mindkét műszer behajtása állandóan feszült. Emiatt a spirált fogadó hüvely lötyög a lemezben, amibe egyébként sajtolással be van fogatva (csakhogy ez a sajtolás kilazult, és elég hozzáférhetetlen helyen van).
A lötyögés és a feszülés együtt at eredményezte, hogy a mágneskerék, és az általa „hajtott” alumínium fazék szöge nem a gyári, hanem inkább a merőlegeshez húz. Szerintem erre vezethető vissza, hogy mindkét műszer a valós értéktől (szokatlan módon) kevesebbet mért.
Nem szeretném szétbarmolni a műszereket (főleg a sebességmérő komplexitása riaszt, hiszen abban van még két számlálómű is...), de ha tényleg meg akarom csinálni ezt a dolgot, az az érzésem, hogy nem kerülhetem meg a további szétszedést.
Kérdéseim:
1. Aki cserélt már műszer-számlapot: a mutatót egyszerűen le kell „tépni” a tengelyéről, vagy van valami trükkje a leszedésének?
2. Ha mégis a sajtolt lemezház szétvágása mellett döntök, szerintetek miként tudom helyreállítani az eredeti állapotot? Hegesztéssel? (Nem tudom, hogy ilyen vékony anyagot hogy lehet hegeszteni.) Vagy egy közdarab rácsavarozásával? Van más módja?
Mellékelek képet is, hogy egyértelműbb legyen, miről is van szó.
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
17558 Olvastlan hozzászólásSzerző: Pesta »
Forrest már csinált műszert, többet is.
Hegesztéstől félnék, forrasztásban viszont látok fantáziát.
Persze tudom h nem minden fém forrasztható de lehet h forrasz anyagával igen?
Forrest már csinált műszert, többet is.
Hegesztéstől félnék, forrasztásban viszont látok fantáziát.
Persze tudom h nem minden fém forrasztható de lehet h forrasz anyagával igen?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
By Plero
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: műszerek
Győző!
Természetesen én is reméltem, hogy forrest megszólal majd a műszer szétszedését illetően, de úgy tűnik, hiába várom.
Nyilván olyan dolgot kérdeztem, amivel az ember szerencsés esetben sosem szembesül, tehát nem feltételeztem, hogy itt mindenkinek hozzá kellene tudni szólnia a témához - de, hogy még forrest sem?! (Mi van veled, forrest?!)
Azóta kicsit "rápróbáltam" a műszer szétszedésére, és azt tapasztaltam, hogy a lemezek összeillesztésénél, ahol a "deformációs" kötések vannak, bizony nem puha az anyag, így már a szétszedés sem ment - valószínűleg csak az anyag eltávolításával menne.
Ebből kiindulva úgy tűnik, marad az eredeti verzió: szét kell vágnom a műszer hátsó részét, aztán majd összecsavarozom - remélve, hogy belefér majd így is a műanyag házába a egység.
Természetesen én is reméltem, hogy forrest megszólal majd a műszer szétszedését illetően, de úgy tűnik, hiába várom.
Nyilván olyan dolgot kérdeztem, amivel az ember szerencsés esetben sosem szembesül, tehát nem feltételeztem, hogy itt mindenkinek hozzá kellene tudni szólnia a témához - de, hogy még forrest sem?! (Mi van veled, forrest?!)
Azóta kicsit "rápróbáltam" a műszer szétszedésére, és azt tapasztaltam, hogy a lemezek összeillesztésénél, ahol a "deformációs" kötések vannak, bizony nem puha az anyag, így már a szétszedés sem ment - valószínűleg csak az anyag eltávolításával menne.
Ebből kiindulva úgy tűnik, marad az eredeti verzió: szét kell vágnom a műszer hátsó részét, aztán majd összecsavarozom - remélve, hogy belefér majd így is a műanyag házába a egység.
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Hozzászólás száma:#17561 Olvastlan hozzászólásSzerző: Pesta » 54 perccel ezelőtt
szerintem mostanában nem nézi a fórumunkat.
szerintem mostanában nem nézi a fórumunkat.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Dehogynem! Es mi ez a forum-kisajatitas Gyozo?! Az enyem is vazze
Csorogj ram Pesta, bocsi el vagyok havazva ettol a sok nyari fesztivaltol 06309000435 Legalabb meglesz nekem is a te szamod.
Csorogj ram Pesta, bocsi el vagyok havazva ettol a sok nyari fesztivaltol 06309000435 Legalabb meglesz nekem is a te szamod.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég