CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6551

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2017.07.26., szer. 10:35

17583 roli
Zpityu arra utalt h a két első teló között beáramló levegő hűt.
ha van egy villa táskád ide feltéve akkor az pont kitakarja a hűtőt
és oda már nem jut levegő ami hűtene.
neked van ott villa táska?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6552

Hozzászólás Szerző: Plero » 2017.07.26., szer. 19:55

By Plero

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6553

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2017.07.26., szer. 20:22

Pesta!
Nem biztos, hogy te hibáztál.
Most olvastam a facebook-on:
Sirok és Eger között a 24-es főúton csak óvatosan mert minden kanyart meglocsoltak műszerolajjal.....
Előfordulhat, hogy ott is volt amerre te jártál.

roli
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

Tulmelegedés

#6554

Hozzászólás Szerző: roli » 2017.07.27., csüt. 06:46

Elöl nincs semmi zavaro dolog ami gátolná a légáramlást.Se villatáska se semmi.
Pesta egyébként mi az öszefüggés a tulmelegedés és az közt ha tultölt a generátorom vagy nem jó a fesz szabályozo?Hogy tudom ezt leelenőrizni?megmérni?

Avatar
papa
Hozzászólások: 109
Csatlakozott: 2014.04.08., kedd 22:14
Tartózkodási hely: Abádszalók
Kapcsolat:

Re: Tulmelegedés

#6555

Hozzászólás Szerző: papa » 2017.07.27., csüt. 16:16

roli írta:Elöl nincs semmi zavaro dolog ami gátolná a légáramlást.Se villatáska se semmi.
Pesta egyébként mi az öszefüggés a tulmelegedés és az közt ha tultölt a generátorom vagy nem jó a fesz szabályozo?Hogy tudom ezt leelenőrizni?megmérni?
Szia roli!
Most olvasom milyen gondod van, nézd meg a termosztát kinyitási magasságát, lehet hogy keveset nyit, kevés benne a gáz, vagy nem a sajátja van benne és kisebb a tárcsa átmérője. Nagyon sokat befolyásol. Én nm a Hondával, hanem az FJR-rel voltam így, eredet termosztát bele és semmigond nem volt.
Amit ma meg tehetsz, ne halazd holnapra, mert nem-biztos hogy megéred.

moli
Hozzászólások: 314
Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6556

Hozzászólás Szerző: moli » 2017.07.28., pén. 13:10

Szia Pesta!
Örülök, hogy egyben vagy és nagyobb baj nem történt!.....ha meg mégis Te csináltál el valamit, azt számon kérni nem fogja senki, ez előfordulhat bármelyikünkkel, aki motorra ül. Én azért a tanulómellény vándorserleget megszavaztam Neked, mer a motor nem dzsetcki :D

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re:Jetski

#6557

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2017.07.29., szomb. 07:26

Moli!

A tanulómellény jöhet, de csak akkor, ha elég feltűnő színű. Amikor elcsúsztam is, rajtam volt a "szép kukássárga" láthatósági mellényem is - valami hasonlóhoz ragaszkodok, fontos a jó észlelhetőség, ezt pedig nem a motor túráztatásával kívánom elérni... ;)
Üdv.
Pesta

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: Olajos kanyarok

#6558

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2017.07.29., szomb. 07:29

Zpityu!

Ugye csak vicceltél? Vagy legalább az, aki kiírta a Fb-rá ezt a kanyarolajozás-témát.
Elkeserítő lenne tudni, h még mindig vannak ilyen "emberek"... - szerintem az utóbbi években javult a motorosok iránti tolerancia.
Üdv.
Pesta

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: Műszer kimérése

#6559

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2017.07.29., szomb. 07:41

Roli!

Konkrétumként csak annyit tudok javasolni, h szabaddá teszed az akku érintkezőit, megméred multiméterrel a nyugalmi feszültségét (12,2-12,7V körül várható). Ezután beindítod a motort, és 5000-es fordulaton sem szabad 15V fölé mennie, de igazából 14,5V a jó. Fel lehet kapcsolni az összes fogyasztót, h lásd, akkor is normális szinten marad-e a feszültség - ha nem, akkor előbb-utóbb baj lesz, min. az akkut ki fogja nyírni.

Oszy leírta, h milyen hőfokon mennyi az érzékelő ellenállása, igaz, én magam sem értem, mert olyan rendezetlenek az adatok...

Lehet, h a töltéshez nem sok köze van a műszernek, csak abból indultam ki, h a CX500E-ről tudom, h ott egy 7V-os fesz-szabályzó van a benzinszintmérő körében. Lehet, h a tiednél is van ilyesmi - nem tudom, csak ötleteltem.

Még az lehet kérdéses, h mennyire (nem) tiszta a hűtő: írtad, h kimostad: tiszta volt a lé a végén?
Üdv.
Pesta

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6560

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2017.07.29., szomb. 11:38

Pesta!
Sajnos nem vicc. A srác lefényképezte a kezét és a karját. Csurom vér volt. Talán csak azért nem esett nagyobb baja mert egy Pannóniával ment. Mindenesetre vigyázzunk magunkra!

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég