CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
254-re

Re: CX/GL Te és Motorod

#801

Hozzászólás Szerző: 254-re » 2010.07.01., csüt. 19:34

Elég brutál,az igaz.Ahogy Borat mondta:Ebben van "puncimágnes".De a feleségemmel jobbáracsak túrázunk majd vele.(5.-ben 40-240-ig.)Van nyomaték.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

256

#802

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.07.01., csüt. 21:52

Boldog szuletesnapot az asszony motorjanak!
Ma 29 eves es holnap lesz forgalomba helyezve!

Avatar
Boda kapitány
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2010.01.23., szomb. 12:23
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Kapcsolat:

Re: 252,,,,,,,,,Bodakapitánynak

#803

Hozzászólás Szerző: Boda kapitány » 2010.07.01., csüt. 21:56

oregkis írta:Hálás köszönetem a próbálkozásért, melyet maximális jószándék és segítőkészség vezérelt.
üdv András
Igazán nincsen mit... sokkal szebb lett volna, ha sikerül is... egyébként meg bármikor bármiben...
Ketten voltunk Jóskák a faluban: én meg a Sipőcz Pista...

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

258

#804

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.07.04., vas. 12:26

Üdv Urak!

Összeírtam a típusjellemzőit, eltéréseit az EU-s modellekhez képest az USA export modellnek 81-ben. Ezekből sok mindent rátettek 83-tól az EU modellekre. Mivel elég sok kép, ezért nem töltöm fel, akit érdekel szóljon és elküldöm mailben.

-nincs fénykürt és annak gombja sincs a bal kormánykapcsolón
-fújható első teleszkóp
-a felső kormánykiflin nincs szorítócsavar a tank felől
-rövidebb első indexszárak
-mph óra
-egytárcsás első fék, nagyobb tárcsa, egy nagydugattyús munkahenger
-eltérő alsó telószárak
-vákumos benzincsap - más karburátor
-eltérő váznyak és típustábla
-hátsó blokkfedélen nincs kartercső kivezetés
-a 2 hengerfej kartercső egybe torkollik a váz alatt úgy megy a légszűrőházba
-középtámasz egyrúgós, nincs fordítólemez, közvetlenül csatlakozik az egy rugó a vázra, oldaltámasznál ugyanez
-a 3 luk nélküli hátsó sárvédő - nincs sárfogó műanyagtoldás
-hátsó lámpaburába integrált 3db prizma (hátra, oldalra) - nincs külön alsó prizma/rendszámtábla konzol
-nagyobb, műanyag hátsólámpa foncsor
-hangkibocsátásra és a törvényre utaló feliratozott jobb oldali kipudob
-kapaszkodószíj nélküli ülés
-kormányzár nélküli váznyak - kormányzár a gyújtáskapcsolóban
-középen a tank alatt blokktartós váz
-USA szabvány, égővel együtt lévő foncsor
-oldaldobozon cirádás típusjelzés
-csak 37KW-os verzió
-első irányjelzők sötétebb borostyánsárgák, mint a hátsók a folyamatosan a világítással együttműködés miatt, a kábelezés ennek megfelelően más

oregkis

259,,,,,forrest99-nek

#805

Hozzászólás Szerző: oregkis » 2010.07.04., vas. 18:14

szia forrest!
Pontosítsd, jól értettem, amiket leírtál azok a 81-es usa modelleken találhatók? és a cx500 A/B re vagy aC-re vonatkoznak?

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

260

#806

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.07.04., vas. 19:15

259-re

Ja, bocsánat ezt nem írtam. Ez egy 81-es CX500C USA export modell.

bakajoe
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2009.11.19., csüt. 17:55
Kapcsolat:

Re:261

#807

Hozzászólás Szerző: bakajoe » 2010.07.05., hétf. 23:46

258-ra
Szia forrest,és a többiek!
Még egy kis adalék a témához.
(CX 500C)
-Az EU Változatnál a 80 as évjáraton is van középen blokkfelfüggesztés,
észrevételeim szerint 82-től ez megszűnt.
-A kartergázcső kivezetésének helye is változatos képet mutat.:
-USA modellnél a két henger mögötti csonkról T elágazással jut a légszűrőházba, ahogy ezt említetted,(ue. gl 400)
- 80 EU, kartergázcső hátsó blokkfedél jobb oldalt, a hengereknél az ellőbb említett csonkok gumikupakkal lezárva.
Tank és deknimatrica, külön a csíkozás és az embléma
- 81 EU szerintem ua. mint 80
- 82 EU, kartercső, hátsó blokkfedél hátulsó kis " generátorfedél" alól indul, az " USÁs" csonkok helyéről csak két dudor tanuskodik,középső blokkfelfüggesztés lespórolva.
A tank és deknimatrica "teli" matrica, egy flekk az egész, ( hátránya, hogy megkopik idővel )
Volt valami csavaros régzítésű szárnyas HONDA embléma is talán 83-tól ezt nem tudom pontosan.

oregkis

262,,,,,,,,,258,ra....261-re

#808

Hozzászólás Szerző: oregkis » 2010.07.06., kedd 08:31

Mia különbség az EU és USA modell között? Errről sokáig lehetne diskurálni.
A 30 éveseknél már azt sem tudni mi az eredeti rajta. Mondjuk 20 éve a németeknél lévő usa gépen, vajon amerikásan javítottak?
A középső felfüggesztés nem stílusbeni, öncélú különbség. Már kezdettől kétféle hátsódekli készült. A középen függesztett (cx A/B és C) , valamint a nem függesztett GL és Sport. A két változat között a gyujtás rendszerében van különbség. A függesztett elektronikus előgyujtás szabályzással (nagy CDI az ülés alatt). a másik mechanikus előgyujtás szabályzóval (röppsújos). Későbbi összes változatnál (93-tol) már a mechanikus rendszert találni. A két hásórész nem csereszabatos. Csak a teljes gyujtásrendszerrrel, a generátorral és töltésszabályzóval együtt cserélhető. Hallomásból tudom, van aki megtette.
Az eredeti kérdés: Mi a különbség? ,,,, vagy éppen milyen blokkból javítottak.
üdv

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

263

#809

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.07.06., kedd 11:58

262-re

Ez is igaz, viszont en eredetisegbetegsegben szenvedek :D igy tuzetesen atneztem a 81-es USAra vonatkozo robbantott abrat. A leirt kis aprosagok tenyleg letezo, cikkszam szerinti elteresek az EU modellekhez kepest.

silverwing
Adminisztrátor
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 15:59
Kapcsolat:

264

#810

Hozzászólás Szerző: silverwing » 2010.07.06., kedd 18:44

Sziasztok!

Forrest-től származó polírozott keret a műanyagkeret helyére szerelve hűtőcsere nélkül. A cx már az uj tulajdonosnál, remélem hamarosan üdvözölhetjük köztünk.
A políron öregkis látható.

üdv öregkis
Csatolmányok
forrest féle hűtőkeret.JPG

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég