CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Helló Norbert! Üdvözöllek a csapatban!
Egy tanács ha meg fogadod! Nos ha már rászántad magad a Honda CX-re én Pestára szavazok tehát a 650-es jó alternatíva!! Nekem mind a kettőből volt van!! Kicsit drágább (nagyon ) de hosszú útra én is jobbnak gondolom! Sokkal ritkább mint az 500-as és majdnem semmiben nem passzol vele! Egyébként megbízható jó gép mind kettő!!
Egy tanács ha meg fogadod! Nos ha már rászántad magad a Honda CX-re én Pestára szavazok tehát a 650-es jó alternatíva!! Nekem mind a kettőből volt van!! Kicsit drágább (nagyon ) de hosszú útra én is jobbnak gondolom! Sokkal ritkább mint az 500-as és majdnem semmiben nem passzol vele! Egyébként megbízható jó gép mind kettő!!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Cznorbi!
Ha biztosra akarsz menni és nem szeretnél meglepetéseket!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda ... g-10463245
Üdv.:moli
Ha biztosra akarsz menni és nem szeretnél meglepetéseket!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda ... g-10463245
Üdv.:moli
-
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:44
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Udv Mindenkinek,
Gabor vagyok, friss CX500 tulajdonos. Koszonom a lehetoseget, hogy csatlakozhattam.
'81-es a holgy, 37kw-os, sokat allt, keveset ment(43e az keves amugy?), a karbi szerint egy CX500-B tipus, meglepoen szep allapotban(nem a karbi). Szoval mukodik, de megsem annyira. A karbi ugy tunt tele van mocsokkal, de aztan megsem annyira, viszont ha mar szetszedtem, akkor ki is cserelem a tomiteseit, meg kipucolom teljesen es felujitom. Igazabol mar ossze sem tudnam rakni, mert valalmi nyulos dzsuvava valtak a tomitesek. Az elso dolgom volt amugy, hogy felujitattam a tankot, hogy belul soha tobbe ne rozsdasodjon, egy gonddal kevesebb.
Eddig inkabb kerekpar vonalon mozogtam, vazakat is epitettem, ez lesz az elso komolyabb motoros "utazasom". Kivancsian varom, milyen meglepeteseket tartogat az oreg holgy. Szeretem a kihivasokat, szoval johetnek a szeszelyek. Ellenben mivel teljesen kezdo vagyok, igy halas lennek, ha tanacsokat es segitseget kapnek majd itt, mert kerdeseim lesznek, az biztos.
Jelenleg ez lesz a projektem, amivel szeretnem magam elfoglalni ezen a telen, hogy aztan tavasszal gurulgassak vele ide-oda. Akar veletek is
Szep estet,
Gabor
Ez a kep nem akar megjelenni, szoval itt egy link rola:
https://www.dropbox.com/s/6fdw6fxp4iezo ... 0.jpg?dl=0
Gabor vagyok, friss CX500 tulajdonos. Koszonom a lehetoseget, hogy csatlakozhattam.
'81-es a holgy, 37kw-os, sokat allt, keveset ment(43e az keves amugy?), a karbi szerint egy CX500-B tipus, meglepoen szep allapotban(nem a karbi). Szoval mukodik, de megsem annyira. A karbi ugy tunt tele van mocsokkal, de aztan megsem annyira, viszont ha mar szetszedtem, akkor ki is cserelem a tomiteseit, meg kipucolom teljesen es felujitom. Igazabol mar ossze sem tudnam rakni, mert valalmi nyulos dzsuvava valtak a tomitesek. Az elso dolgom volt amugy, hogy felujitattam a tankot, hogy belul soha tobbe ne rozsdasodjon, egy gonddal kevesebb.
Eddig inkabb kerekpar vonalon mozogtam, vazakat is epitettem, ez lesz az elso komolyabb motoros "utazasom". Kivancsian varom, milyen meglepeteseket tartogat az oreg holgy. Szeretem a kihivasokat, szoval johetnek a szeszelyek. Ellenben mivel teljesen kezdo vagyok, igy halas lennek, ha tanacsokat es segitseget kapnek majd itt, mert kerdeseim lesznek, az biztos.
Jelenleg ez lesz a projektem, amivel szeretnem magam elfoglalni ezen a telen, hogy aztan tavasszal gurulgassak vele ide-oda. Akar veletek is
Szep estet,
Gabor
Ez a kep nem akar megjelenni, szoval itt egy link rola:
https://www.dropbox.com/s/6fdw6fxp4iezo ... 0.jpg?dl=0
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Gábor!
Örömmel látom, hogy te is CX-es lettél. Vélelmezem, hogy a fórum eddigi bejegyzéseit ha nem is mind, de legalább részben már elolvastad, és te is láthatod, hogy vagyunk néhányan, akik szeretünk a CX-eken "babrálni" - ha tudunk, akkor szívesen segítünk információban, tanácsadásban, tapasztalat-megosztásban.
Az "építést" nem tudom, miként értelmezzem, de látván a motor általános állapotát, azt mondanám, hogy érdemes lehet a gyári állapot visszaállíthatóságára/visszaállítására törekedni.
Esetleg a motor életútjáról megtudhatunk vmit? Idehaza vetted? Vagy kintről hoztad?
43ekm nem sok egy CX-nek, ha rendben volt tartva. Az sem kizárt, hogy az már 143ekm, de ezzel nem is érdemes foglalkozni: ha szépen jár a motorja, akkor még sokáig használható lesz a gép.
A dobozok eladását is megfontolnám a helyedben - ha esetleg a nyáron te is szeretnél egy többnapos erdélyi útra beszállni, akkor szinte nélkülözhetetlenek!
Örömmel látom, hogy te is CX-es lettél. Vélelmezem, hogy a fórum eddigi bejegyzéseit ha nem is mind, de legalább részben már elolvastad, és te is láthatod, hogy vagyunk néhányan, akik szeretünk a CX-eken "babrálni" - ha tudunk, akkor szívesen segítünk információban, tanácsadásban, tapasztalat-megosztásban.
Az "építést" nem tudom, miként értelmezzem, de látván a motor általános állapotát, azt mondanám, hogy érdemes lehet a gyári állapot visszaállíthatóságára/visszaállítására törekedni.
Esetleg a motor életútjáról megtudhatunk vmit? Idehaza vetted? Vagy kintről hoztad?
43ekm nem sok egy CX-nek, ha rendben volt tartva. Az sem kizárt, hogy az már 143ekm, de ezzel nem is érdemes foglalkozni: ha szépen jár a motorja, akkor még sokáig használható lesz a gép.
A dobozok eladását is megfontolnám a helyedben - ha esetleg a nyáron te is szeretnél egy többnapos erdélyi útra beszállni, akkor szinte nélkülözhetetlenek!
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok,
köszönöm az eddigi segítséget, sajnos 650cm3es eladó CX hirdetést még nem láttam
ill. pont most láttam a hahun hirdetnek 1 szép példányt...sajnos drága nekem, s bízom benne, Pannónia mellett/után megfelelő lesz az 50Le is következő lépésnek
viszont van egy szépnek tűnő példány, nem eredeti fényezéssel, mit gondoltok erről a kékségről?
kb. 470-480e Ft telefonon az ára
köszönöm az eddigi segítséget, sajnos 650cm3es eladó CX hirdetést még nem láttam
ill. pont most láttam a hahun hirdetnek 1 szép példányt...sajnos drága nekem, s bízom benne, Pannónia mellett/után megfelelő lesz az 50Le is következő lépésnek
viszont van egy szépnek tűnő példány, nem eredeti fényezéssel, mit gondoltok erről a kékségről?
kb. 470-480e Ft telefonon az ára
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Norbi!
Az a helyzet, hogy személy szerint nem rémlik, hogy kié a motor a képeken. Ha tudnám, akkor sem szeretném minősíteni, lehet, hogy vmelyik klubtársunkat hoznám ezzel kellemetlen helyzetbe. A képen egy átfényezett motor látható, amelyről semmi egyebet nem tudok megállapítani a kép alapján – egyébként tényleg nem egy leharcolt darabnak tűnik.
Amit viszont nyíltan le merek írni:
1. A CX-ek árazása elég sajátos.
Idehaza kevés van belőlük, és miután nem egy kimondottan tömegmotorról van szó (már csak a korából adódóan sem), ez a helyzet valószínűleg nem fog változni. Következésképpen a CX-ek ára olyan, amilyen. Lehet hirdetni sokszázezer Ft-ért CX-et azért, hogy hátha megveszi vki, meg lehet hirdetni moderált áron azért, hogy tényleg el is keljen.
Idehaza még úgy-ahogy megvan ennek a motornak a nimbusza, viszont pl. Németországban már mindenféle állapotú fellelhető, ott tényleg tömegjárgány volt (nem véletlenül hívták szegényember BMW-jének...). Odakinn vannak múzeális állapotú gépek, és vannak eresz alatt tárolt darabok is, amiket sok türelem, idő és pénz árán lehet újra talpraállítani. Itthon talán a középmezőny erősebb a lelkes tulajdonosi körnek hála.
Ha leírnám, hogy a nagymotorjaimat mennyiért vettem (amik tisztán használati érték, pl. biztonság, megbízhatóság, alkatrészellátás, pláne teljesítmény szempontjából azért a CX-ek fölött állnak), akkor többen felhördülnének (igen, viszonylag olcsón is lehet nagymotort venni - de akkor késznek kell lenni szerelésre is...).
Ezzel természetesen nem azt akarom mondani, hogy semmi értelme egy CX-nek (dehogynincs!), csak tudni kell, hogy ki miért és mivel(!) motorozik vagy bütyköl, és mennyit hajlandó erre a passzióra áldozni. A motorozGATáson kívül semmit nem akarnék kezdeni egy kifogástalan állapotú CX-szel, márpedig ha évente tízezerszámra nyomnám a km-eket a motorba, akkor biztos, hogy ezt nem a CX-be tenném, mert ahhoz már túl öregnek, azaz egyre inkább megőrzendő állapotúnak tartom. (Az enyém az idén nem ment 1000km-t sem pedig néhány Erdély-túrát még szeretnék rajta végigülni... )
2. Moliról tudni kell, hogy a csapat „szerelője”, többen (a régi CX-esek közül is) hozzá hordják a motort javításra, generálra, vagy egyszerűen csak műszakiztatni. Ő maga is sokat CX-ezett, és bár tudomásom szerint már nem nyúzza őket, de javítani éppúgy szereti, mint régebben.
Ne tévesszen meg, hogy csak egy szűkszavú hozzászólásban ajánlotta a GL500-at, szerintem (ha érdekelhet az a motor), hívd fel, és beszéljétek meg a továbbiakat. Abban biztos lehetsz, hogy ha ő azt mondja, hogy nincs baja a motornak, akkor az úgy is lesz.
Ezt mindössze azért írom, mert ismeretlen előéletű motorokkal nagyon nagyot is lehet ám szívni (elnézést). Az alkatrészek után kajtatni kell, és mire tényleg jó lesz egy motor, addigra lehet, hogy lemegy a következő szezon is. Szumma-szummárum, ha elsősorban motorozni akarsz a CX-en, akkor érdemes rászánni azt a 150-200eFt többletet egy „igazoltan” jó állapotú példányra, ha viszont imádsz a garázsban széthányt motor fölött görnyedni hetekig, akkor minél olcsóbb, annál jobb: több munka lesz vele… meg öröm, amikor elkészül.
Az a helyzet, hogy személy szerint nem rémlik, hogy kié a motor a képeken. Ha tudnám, akkor sem szeretném minősíteni, lehet, hogy vmelyik klubtársunkat hoznám ezzel kellemetlen helyzetbe. A képen egy átfényezett motor látható, amelyről semmi egyebet nem tudok megállapítani a kép alapján – egyébként tényleg nem egy leharcolt darabnak tűnik.
Amit viszont nyíltan le merek írni:
1. A CX-ek árazása elég sajátos.
Idehaza kevés van belőlük, és miután nem egy kimondottan tömegmotorról van szó (már csak a korából adódóan sem), ez a helyzet valószínűleg nem fog változni. Következésképpen a CX-ek ára olyan, amilyen. Lehet hirdetni sokszázezer Ft-ért CX-et azért, hogy hátha megveszi vki, meg lehet hirdetni moderált áron azért, hogy tényleg el is keljen.
Idehaza még úgy-ahogy megvan ennek a motornak a nimbusza, viszont pl. Németországban már mindenféle állapotú fellelhető, ott tényleg tömegjárgány volt (nem véletlenül hívták szegényember BMW-jének...). Odakinn vannak múzeális állapotú gépek, és vannak eresz alatt tárolt darabok is, amiket sok türelem, idő és pénz árán lehet újra talpraállítani. Itthon talán a középmezőny erősebb a lelkes tulajdonosi körnek hála.
Ha leírnám, hogy a nagymotorjaimat mennyiért vettem (amik tisztán használati érték, pl. biztonság, megbízhatóság, alkatrészellátás, pláne teljesítmény szempontjából azért a CX-ek fölött állnak), akkor többen felhördülnének (igen, viszonylag olcsón is lehet nagymotort venni - de akkor késznek kell lenni szerelésre is...).
Ezzel természetesen nem azt akarom mondani, hogy semmi értelme egy CX-nek (dehogynincs!), csak tudni kell, hogy ki miért és mivel(!) motorozik vagy bütyköl, és mennyit hajlandó erre a passzióra áldozni. A motorozGATáson kívül semmit nem akarnék kezdeni egy kifogástalan állapotú CX-szel, márpedig ha évente tízezerszámra nyomnám a km-eket a motorba, akkor biztos, hogy ezt nem a CX-be tenném, mert ahhoz már túl öregnek, azaz egyre inkább megőrzendő állapotúnak tartom. (Az enyém az idén nem ment 1000km-t sem pedig néhány Erdély-túrát még szeretnék rajta végigülni... )
2. Moliról tudni kell, hogy a csapat „szerelője”, többen (a régi CX-esek közül is) hozzá hordják a motort javításra, generálra, vagy egyszerűen csak műszakiztatni. Ő maga is sokat CX-ezett, és bár tudomásom szerint már nem nyúzza őket, de javítani éppúgy szereti, mint régebben.
Ne tévesszen meg, hogy csak egy szűkszavú hozzászólásban ajánlotta a GL500-at, szerintem (ha érdekelhet az a motor), hívd fel, és beszéljétek meg a továbbiakat. Abban biztos lehetsz, hogy ha ő azt mondja, hogy nincs baja a motornak, akkor az úgy is lesz.
Ezt mindössze azért írom, mert ismeretlen előéletű motorokkal nagyon nagyot is lehet ám szívni (elnézést). Az alkatrészek után kajtatni kell, és mire tényleg jó lesz egy motor, addigra lehet, hogy lemegy a következő szezon is. Szumma-szummárum, ha elsősorban motorozni akarsz a CX-en, akkor érdemes rászánni azt a 150-200eFt többletet egy „igazoltan” jó állapotú példányra, ha viszont imádsz a garázsban széthányt motor fölött görnyedni hetekig, akkor minél olcsóbb, annál jobb: több munka lesz vele… meg öröm, amikor elkészül.
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
az általam küldött képeken látható motor egy idősebb Úré Hajdúdororgon, ez a 3. CX-e, a 2. egy custom volt, s most már túl nagy/nehéz neki, nem biztonságos, ezért válna meg tőle, ennyit tudok róla, mondjuk fura, hogy október óta nem adta el, de állítólag csak 1 valaki nézte meg, persze nem tudom mennyire "kapós" a típus?
nagyon messze van tőlem (kb. 800km oda-vissza), emiatt szeretnék minél több oldalról infót kapni, ne fussak lukra, igyekszem egy volt osztálytársamat Bárándról átvezérelni a motorhoz, készítsen több, részletesebb képet, meg egyáltalán nézzen rá, s ezért tettem fel ide is a hirdetésben szereplőeket
én nem patika állapotú motort keresek, hanem magán egy normális használati nyomokat viselő darabot, persze ez kinek-kinek mást jelenthet, de pl. horpadt tank, komolyabban rozsdásodó elemek már kicsit sok nekem, s ebbe belefér, hogy esetleg nem mindene "gyári", pl. a fényezése sem, bár nyilván ha lehetne választani...
viszont megbízható, jó műszaki állapotú példány legyen, amivel el merek indulni évente 1-2 alkalommal az ország másik felébe és vissza is érek
abszolút 7végi jóidős motornak keresem, aminek igyekeznék mindent megadni műszakilag, de megőrzendő értéknek én személy szerint a Pannóniámat tartom, bár lehet ezt most nem kellett volna itt hangoztatnom
teljesen egyetértek Veled, hogy nincs jobb annál, mint ha ismert a motor előélete, nem utolsó sorban ezért is regisztráltam, ezért is zaklatlak benneteket a kérdéseimmel
a moli által ajánlott idom nélküli GL-nél nekem a magas kormány, az ülés, a tank alakja nagyon zavaró, nem akarom megszokni, ezt a chopperes stílust én kerülném, sima túrás CX500-t keresek
ezzel kapcsolatban kérdeztem még a legelső hozzászólásomban, ezeket mekkora macera cserélni? lehet-e találni és egyáltalán csereszabatosak-e a 2 altípus ezen alkatrészei? ki lehet-e alakítani pl. Customból vagy GL-ből túra CX-et?
nagyon messze van tőlem (kb. 800km oda-vissza), emiatt szeretnék minél több oldalról infót kapni, ne fussak lukra, igyekszem egy volt osztálytársamat Bárándról átvezérelni a motorhoz, készítsen több, részletesebb képet, meg egyáltalán nézzen rá, s ezért tettem fel ide is a hirdetésben szereplőeket
én nem patika állapotú motort keresek, hanem magán egy normális használati nyomokat viselő darabot, persze ez kinek-kinek mást jelenthet, de pl. horpadt tank, komolyabban rozsdásodó elemek már kicsit sok nekem, s ebbe belefér, hogy esetleg nem mindene "gyári", pl. a fényezése sem, bár nyilván ha lehetne választani...
viszont megbízható, jó műszaki állapotú példány legyen, amivel el merek indulni évente 1-2 alkalommal az ország másik felébe és vissza is érek
abszolút 7végi jóidős motornak keresem, aminek igyekeznék mindent megadni műszakilag, de megőrzendő értéknek én személy szerint a Pannóniámat tartom, bár lehet ezt most nem kellett volna itt hangoztatnom
teljesen egyetértek Veled, hogy nincs jobb annál, mint ha ismert a motor előélete, nem utolsó sorban ezért is regisztráltam, ezért is zaklatlak benneteket a kérdéseimmel
a moli által ajánlott idom nélküli GL-nél nekem a magas kormány, az ülés, a tank alakja nagyon zavaró, nem akarom megszokni, ezt a chopperes stílust én kerülném, sima túrás CX500-t keresek
ezzel kapcsolatban kérdeztem még a legelső hozzászólásomban, ezeket mekkora macera cserélni? lehet-e találni és egyáltalán csereszabatosak-e a 2 altípus ezen alkatrészei? ki lehet-e alakítani pl. Customból vagy GL-ből túra CX-et?
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Helló cznorbert !
Az a Hajdúdorogi Úr nem Incze Ferenc "RETRÓ" volt esetleg. Alacsony, köpcös bajuszos, esetleg kis szakállal ?????
Az a Hajdúdorogi Úr nem Incze Ferenc "RETRÓ" volt esetleg. Alacsony, köpcös bajuszos, esetleg kis szakállal ?????
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hello semegijanos,
de igen, Ő lessz az, személyesen nem találkoztunk, de a nevét említette bemutatkozáskor telefonban, nem emlékeztem rá, de Ő az
akkor már nem mondható ismeretlen előéletűnek a motor, ugye?
de igen, Ő lessz az, személyesen nem találkoztunk, de a nevét említette bemutatkozáskor telefonban, nem emlékeztem rá, de Ő az
akkor már nem mondható ismeretlen előéletűnek a motor, ugye?
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hello cznorbert !
Annyit tudok a CX500C első motorjára nagyon büszke volt. Príma állapotban tartotta.Ismertem a motort, nehezen vált meg tőle ! Ha még a következő kettő is CX volt és van, akkor nagyon szereti ezt a márkát. Az elsőt megtalálod a tagok közötti felsorolásban Incze Ferenc neve alatt. Ajánlom, hogy Papp Gyurit kérd meg a CX ügyében. Mi az Ő véleménye, talán ismeri Retró eladó motorját.
Annyit tudok a CX500C első motorjára nagyon büszke volt. Príma állapotban tartotta.Ismertem a motort, nehezen vált meg tőle ! Ha még a következő kettő is CX volt és van, akkor nagyon szereti ezt a márkát. Az elsőt megtalálod a tagok közötti felsorolásban Incze Ferenc neve alatt. Ajánlom, hogy Papp Gyurit kérd meg a CX ügyében. Mi az Ő véleménye, talán ismeri Retró eladó motorját.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 16 vendég