CX/GL Te és Motorod
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Vajon ezt a "CX500 GL"-t eredetileg hol gyárthatták
https://www.kepesmotor.hu/honda-chopper ... 400&mc=500
https://www.kepesmotor.hu/honda-chopper ... 400&mc=500
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CXGL?
Arthur!
Ilyen, 80mph-ig skálázott órát talán a japán belpiacos motorokon lehet látni.
Nincsenek első kézből származó információum, csak láttam már (képen) olyan japán CX500T-t, amin hasonlóan "túlskálázott" volt (ha jól rémlik, 140km/h-ig) a sebességmérő. (Meg a piros lámpácska villog/világít 80km/h felett.)
Ami azért elég vicces, hiszen mégiscsak egy 200-at megfutó motorról beszélünk...
A másik pedig: annyi tákolt motor van már ebben a "korosztályban", hogy sose tudni, mi eredeti, meg mi nem...
(Gondolkodtatok már rajta, hogy a legöregebb CX-eink már a 4X-esek osztályába léptek? Még leírni is nehéz... ).
Ilyen, 80mph-ig skálázott órát talán a japán belpiacos motorokon lehet látni.
Nincsenek első kézből származó információum, csak láttam már (képen) olyan japán CX500T-t, amin hasonlóan "túlskálázott" volt (ha jól rémlik, 140km/h-ig) a sebességmérő. (Meg a piros lámpácska villog/világít 80km/h felett.)
Ami azért elég vicces, hiszen mégiscsak egy 200-at megfutó motorról beszélünk...
A másik pedig: annyi tákolt motor van már ebben a "korosztályban", hogy sose tudni, mi eredeti, meg mi nem...
(Gondolkodtatok már rajta, hogy a legöregebb CX-eink már a 4X-esek osztályába léptek? Még leírni is nehéz... ).
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CX vagy GL?
Maradva a japán-témánál.
Sosem értettem, hogy miért kavartak a japánok a különféle típusnevekkel.
Azt még valamelyest belátom, hogy a japán autógyárak próbáltak "álnéven" bekerülni az amerikai piacra (Honda/Acura, Nissan/Infinity, Toyota/Lexus), de azt, hogy egy Honda motorkerékpár miért kapja a CX400 nevet Európában, és miért lesz ugyanaz a motor GL400 japánban, miközben mind a CX, mind a GL jól körülírható stílusjegyekkel rendelkezik - egészen addig, amíg össze nem keverik a két nevet, ráadásul tette mindezt a gyártó -, na ezt már nem veszi be a logikám.
Ja, és a CX400/GL400 gyakorlatilag az általunk CX500C-nek ismert fizimiskával rendelkezik.
A "Silverwing" japánban a sima CX500 (hacsak nem volt ott 400-as blokkal a standard CX), de olyasmi is dereng, hogy az általunk sima CX500-ként ismert motor Japánban GL500, és a kistesó, a 400-as a Silverwing (amit mi CX400-nak neveznénk).
A GL700 az Ausztráliában forgalmazott limitált szériás GL650I (vagy II?).
Meg ki tudja még, mennyi variálás volt.
A lényeg: nehéz ennyi év távlatából és a "legszélesebb" földrész által elválasztva biztosat mondani - így marad a találgatás, ha épp erre van igény/kedv.
Sosem értettem, hogy miért kavartak a japánok a különféle típusnevekkel.
Azt még valamelyest belátom, hogy a japán autógyárak próbáltak "álnéven" bekerülni az amerikai piacra (Honda/Acura, Nissan/Infinity, Toyota/Lexus), de azt, hogy egy Honda motorkerékpár miért kapja a CX400 nevet Európában, és miért lesz ugyanaz a motor GL400 japánban, miközben mind a CX, mind a GL jól körülírható stílusjegyekkel rendelkezik - egészen addig, amíg össze nem keverik a két nevet, ráadásul tette mindezt a gyártó -, na ezt már nem veszi be a logikám.
Ja, és a CX400/GL400 gyakorlatilag az általunk CX500C-nek ismert fizimiskával rendelkezik.
A "Silverwing" japánban a sima CX500 (hacsak nem volt ott 400-as blokkal a standard CX), de olyasmi is dereng, hogy az általunk sima CX500-ként ismert motor Japánban GL500, és a kistesó, a 400-as a Silverwing (amit mi CX400-nak neveznénk).
A GL700 az Ausztráliában forgalmazott limitált szériás GL650I (vagy II?).
Meg ki tudja még, mennyi variálás volt.
A lényeg: nehéz ennyi év távlatából és a "legszélesebb" földrész által elválasztva biztosat mondani - így marad a találgatás, ha épp erre van igény/kedv.
Üdv.
Pesta
Pesta
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Pesta,
Ezek kereskedelmi nevek, a tipus PC01, PC02...
De, hogy teljes legyen a kavarodas. ime egy CXEURO nevre hallgato japan belpiacos
Arhur,
Amit belinkeltel egy USA piacos GL500, oda minden logika nelkul volt 80 es 120 merfoldes oraval szerelt is.
Mondjuk a hirdetesben szereplo "gyari allapotu" kijelentessel vitatkoznek... A Tibinek, na annak gyari volt.
https://motofaction.org/motorcycles/hon ... 400-cx400/
Ezek kereskedelmi nevek, a tipus PC01, PC02...
De, hogy teljes legyen a kavarodas. ime egy CXEURO nevre hallgato japan belpiacos
Arhur,
Amit belinkeltel egy USA piacos GL500, oda minden logika nelkul volt 80 es 120 merfoldes oraval szerelt is.
Mondjuk a hirdetesben szereplo "gyari allapotu" kijelentessel vitatkoznek... A Tibinek, na annak gyari volt.
https://motofaction.org/motorcycles/hon ... 400-cx400/
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL
Köszönöm a felvilágosítást! Igen érdekes témákat volt szerencsém olvasni Pesta és Forri által.
Én csak arra lettem volna kíváncsi, hogy ez a típus így létezett-e hogy "CX500 GL"
Tehát a márkajel utolsó 2 tagjára gondolok, ez nem elírás ezek szerint, hanem létező típus volt? (gondolok itt Pesta 2.hsz 3.bek)
Köszi!
Én csak arra lettem volna kíváncsi, hogy ez a típus így létezett-e hogy "CX500 GL"
Tehát a márkajel utolsó 2 tagjára gondolok, ez nem elírás ezek szerint, hanem létező típus volt? (gondolok itt Pesta 2.hsz 3.bek)
Köszi!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18061 Arthur
Én láttam olyat aminek a forgalmijába azt volt írva h GL400 és úgy nézett
ki mint a CX500C.
Most így vissza gondolva lehet h az 1 tárcsás volt?
Én láttam olyat aminek a forgalmijába azt volt írva h GL400 és úgy nézett
ki mint a CX500C.
Most így vissza gondolva lehet h az 1 tárcsás volt?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
A Scheibli Feri motorjára tökéletes a győző írása !!
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Gyozo,
Az mar csak az okmanyiroda hulyesege...
Az mar csak az okmanyiroda hulyesege...
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: GL400 Custom
Forrest!
Az okmányirodát illető legutóbbi kijelentéseddel vitatkoznék - egyúttal magamat is helyre kell igazítsam, szóval:
Scheibli Feri óta tudom, hogy a GL400 Custom egy olyan motor, ami megjelenésre CX500C (legalábbis sokmindenben hasonlít hozzá), ugyanakkor egy 400-as blokk van benne. Első hallásra én is csak hümmögtem, hogy Feri biztos nem ismeri a CX-eket, de a neten utánanézve beigazolódott, hogy nem téved, íme:
http://japan.webike.net/moto_news/honda-gl400-custom/
(A CX400 Custom pedig ugyanúgy néz ki, mint a CX650 Custom...)
Az általam "leszilvervingezett" japán belpiaci CX500 pedig valójában GL500 Wing (Silver nélkül), lásd alább:
https://motofaction.org/motorcycles/hon ... -info-jdm/
Csak a típusőrület kedvéért...
Az okmányirodát illető legutóbbi kijelentéseddel vitatkoznék - egyúttal magamat is helyre kell igazítsam, szóval:
Scheibli Feri óta tudom, hogy a GL400 Custom egy olyan motor, ami megjelenésre CX500C (legalábbis sokmindenben hasonlít hozzá), ugyanakkor egy 400-as blokk van benne. Első hallásra én is csak hümmögtem, hogy Feri biztos nem ismeri a CX-eket, de a neten utánanézve beigazolódott, hogy nem téved, íme:
http://japan.webike.net/moto_news/honda-gl400-custom/
(A CX400 Custom pedig ugyanúgy néz ki, mint a CX650 Custom...)
Az általam "leszilvervingezett" japán belpiaci CX500 pedig valójában GL500 Wing (Silver nélkül), lásd alább:
https://motofaction.org/motorcycles/hon ... -info-jdm/
Csak a típusőrület kedvéért...
Üdv.
Pesta
Pesta
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ja, en altalaban ertettem az okmanyiroda ostobasagara. Jelen esetben egy letezo, kereskedelmi nevvel ellatott tipusrol van szo. En olyanokra gondoltam, hogy pl az en De Luxe-omat sima CX500-nak akartak beirni vagy VFR750 RC36/1-bol szamtalan verzio letezik forgalmi szerint, mert egy fos a rendszer amivel dolgoznak es amugy is hulyek...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég