CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18075 Olvastlan hozzászólásSzerző: Pesta »
Lám és mindkettő 1 tárcsás!
Vajon mekkora tárcsa van rajtuk?
Mert ugye a CX-en (én már nem is merek típust írni) a 2 tárcsa elől is kevésnek bizonyul.
Akkor mi van ezeknél ha csak 1 van?
Vagy az mennyivel nagyobb? - persze csak ha az.
És milyen féknyereg tartó konzolja van?
Attól tartok hogy az oldalunkon található Honda CX/GL menüpont alatt található felsorolást
újra kell gondolnunk?
Azt már tudjuk egy ideje hogy pl. a DeLux hiányzik belőle.
Ezek szerint már azt is hogy más is?
Lám és mindkettő 1 tárcsás!
Vajon mekkora tárcsa van rajtuk?
Mert ugye a CX-en (én már nem is merek típust írni) a 2 tárcsa elől is kevésnek bizonyul.
Akkor mi van ezeknél ha csak 1 van?
Vagy az mennyivel nagyobb? - persze csak ha az.
És milyen féknyereg tartó konzolja van?
Attól tartok hogy az oldalunkon található Honda CX/GL menüpont alatt található felsorolást
újra kell gondolnunk?
Azt már tudjuk egy ideje hogy pl. a DeLux hiányzik belőle.
Ezek szerint már azt is hogy más is?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Nagyobb a tarcsa, nezd meg az Ernan, ez ugyanaz a meret. Es ha nagyon raersz es kiszamolod, ugyanazt a fekhatast tudja, mint az dupla kistarcsas. Ami a legtutibb, az a nagytarcsas Eurosport, ennek a fektarcsanak a merete az elobb emlitett ketto kozott van. Neked is ilyen van.
A feknyeregtarto konzol feljebb van az egytarcsas villaszaron. Bar ez mindketto 33-as teleszkop es nem fujhato, 80-tol 35-os a villaszar es fujhato.
A Pesta altal belinkelt motor mindketto 78-79-es, Honda kerekekkel. 80-tol Comstar kerek van.
Sot. Ha megnezed az Ernanak az elso villajat (vagy a ZPityunak is ilyen van leven C-s USA modell), a kerek tengely a teloszar ele esik, nem vele egyvonalban van. Ettol persze a sarvedo is mas... szoval vannak itt nyalanksagok
Egyszer osszeirtam, hogy az USA C es az europai C kozott harmincnehany kulonbseg van, a hatso lampa buratol a kormanykapcsolokig. Es az csak az USA export modellek. Volt mar francia CX-em is, ott is voltak kulonbsegek a nemethez kepest. A japan belpiacosok pedig nyomonkovethetetlenek. Evjarattol es orszagtol fuggoen kismillo verzio es kereskedelmi nev.
A feknyeregtarto konzol feljebb van az egytarcsas villaszaron. Bar ez mindketto 33-as teleszkop es nem fujhato, 80-tol 35-os a villaszar es fujhato.
A Pesta altal belinkelt motor mindketto 78-79-es, Honda kerekekkel. 80-tol Comstar kerek van.
Sot. Ha megnezed az Ernanak az elso villajat (vagy a ZPityunak is ilyen van leven C-s USA modell), a kerek tengely a teloszar ele esik, nem vele egyvonalban van. Ettol persze a sarvedo is mas... szoval vannak itt nyalanksagok
Egyszer osszeirtam, hogy az USA C es az europai C kozott harmincnehany kulonbseg van, a hatso lampa buratol a kormanykapcsolokig. Es az csak az USA export modellek. Volt mar francia CX-em is, ott is voltak kulonbsegek a nemethez kepest. A japan belpiacosok pedig nyomonkovethetetlenek. Evjarattol es orszagtol fuggoen kismillo verzio es kereskedelmi nev.
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Tegnap a bécsi Luis-ban találtam.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CX650C a Louis-ban
Pityu!
Látom, neked is fülig ért a szád az "élménytől". Nekem is.
Kicsit elszomorító volt ugyan a gondolat, hogy egy ilyen ritka motort ilyesmire használnak, de még mindig jobb, mint a bontó...
Látom, neked is fülig ért a szád az "élménytől". Nekem is.
Kicsit elszomorító volt ugyan a gondolat, hogy egy ilyen ritka motort ilyesmire használnak, de még mindig jobb, mint a bontó...
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18079 Olvastlan hozzászólásSzerző: Zpityu
Ez a motor és összkép egyszerűen gyönyörű !!!! :- )
Ez a motor és összkép egyszerűen gyönyörű !!!! :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Mi van Győző? Romlik a látásod?
Még a motor, meg a háttér az hagyján! De a pasas???
Még a motor, meg a háttér az hagyján! De a pasas???
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18085 Olvastlan hozzászólásSzerző: Arthur » Ma, 05:51
Ahhh, nagyon szép fiuka ez a Zoller gyerek
Rád azért ezt már nem mondanám
Nem is értem az asszonykádat
Nálad inkább a motorod a szép!
Ahhh, nagyon szép fiuka ez a Zoller gyerek
Rád azért ezt már nem mondanám
Nem is értem az asszonykádat
Nálad inkább a motorod a szép!
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Köszi srácok!
Tényleg megdobbant a szívem amikor belépve megláttam!!!
Tényleg megdobbant a szívem amikor belépve megláttam!!!
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok,
tudom nem igazán legjobb dolog a távgyógyítás, de hátha...
tegnap gurultam kicsit a gépezettel, s fura súrlódó zajra lettem figyelmes, de ez a zaj nem a motorfordulattal, hanem a sebességgel változott
visszalassulva kb 40km/h környékére hirtelen elhallgatott, majd gyorsítva 50-60 körül újra hallottam, amennyira a szélzajtól lehetett hallani, majd visszalassítva 40nél újra elhallgatott
ez talán nem a blokkból jön ugye? tömítéscseréhez leszedtem a hátsó öntvényt, szétesett az öníndító áttételt adó fogaskereke, de 1-1 távtartóval a kerék előtt és mögött raktam vissza, így néztem a robbantott ábrán
első fékre gondoltam, de használva a féket, nem változott semmi
még a hátsó kerékhez nyúltam, itt lehet valami?
kiszedtem még a hátsó kereket, zsíroztam az agynál azt a körmös illesztő részt, O-gyűrűt cseréltem itt, olajat cseréltem a hajtásban ill. nyomtam zsírt a zsírzószembe, majd vissza a kerék, itt van valami trükk? először asszem megszorítottam a csavarral a villában a tengelyt, majd a tengely anyájával szorosra húztam az egészet és lebiztosítottam, ez így oké, nem?
vagy a blokk kihajtó tengelycsonkja és a kardán csatlakozásánál lehet valalmi? mondjuk ott nemtudom mi csinálhatná ezt....
arra gondoltam még, középsztenderen sebességbe rakott motornál hallgatózok, csak parázok, nehogy leérjen a hátsó kerék...
van valakinek ötlete? köszönöm előre is
tudom nem igazán legjobb dolog a távgyógyítás, de hátha...
tegnap gurultam kicsit a gépezettel, s fura súrlódó zajra lettem figyelmes, de ez a zaj nem a motorfordulattal, hanem a sebességgel változott
visszalassulva kb 40km/h környékére hirtelen elhallgatott, majd gyorsítva 50-60 körül újra hallottam, amennyira a szélzajtól lehetett hallani, majd visszalassítva 40nél újra elhallgatott
ez talán nem a blokkból jön ugye? tömítéscseréhez leszedtem a hátsó öntvényt, szétesett az öníndító áttételt adó fogaskereke, de 1-1 távtartóval a kerék előtt és mögött raktam vissza, így néztem a robbantott ábrán
első fékre gondoltam, de használva a féket, nem változott semmi
még a hátsó kerékhez nyúltam, itt lehet valami?
kiszedtem még a hátsó kereket, zsíroztam az agynál azt a körmös illesztő részt, O-gyűrűt cseréltem itt, olajat cseréltem a hajtásban ill. nyomtam zsírt a zsírzószembe, majd vissza a kerék, itt van valami trükk? először asszem megszorítottam a csavarral a villában a tengelyt, majd a tengely anyájával szorosra húztam az egészet és lebiztosítottam, ez így oké, nem?
vagy a blokk kihajtó tengelycsonkja és a kardán csatlakozásánál lehet valalmi? mondjuk ott nemtudom mi csinálhatná ezt....
arra gondoltam még, középsztenderen sebességbe rakott motornál hallgatózok, csak parázok, nehogy leérjen a hátsó kerék...
van valakinek ötlete? köszönöm előre is
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Kosd ki a kmora spiralt (valszeg "befagyott" a telen) es menj egy kort.
Hatso kerek viszarakasnal eloszor a tengelyt huzod meg,majd a rogzitocsavarjat, aztan a szoghajtas elozoleg lelazitott 3db 10-es anyat ami a lengovillahoz rogziti.
Igen, 2db hezagolo van a kozlokereknel.
Hatso kerek viszarakasnal eloszor a tengelyt huzod meg,majd a rogzitocsavarjat, aztan a szoghajtas elozoleg lelazitott 3db 10-es anyat ami a lengovillahoz rogziti.
Igen, 2db hezagolo van a kozlokereknel.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég