CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Gratulálok forrest
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18214 HozzászólásSzerző: Gaborvrg »
Hát igen!
CX csempézett környezetben.
Gratulálok, szép !
Hát igen!
CX csempézett környezetben.
Gratulálok, szép !
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18222 forrest99
Erőt, egészséget, türelmet, kitartást kívánok l!!!!
Új korszak kezdődik ...
Erőt, egészséget, türelmet, kitartást kívánok l!!!!
Új korszak kezdődik ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18216 Oszy!
Utálni? - de hát van akit csak szeretni lehet - persze nem Téged :- )
Szóval a leírtak alapján én is úúúútáltalak volna ezért hogy a tiéd 2.-ra beindult.
Persze csak az írigység miatt.
Azért nincs bennem most ez az érzés mert az enyém is 1.(!) re beindult!!!!
Titkon reméltem de nem fogadtam volna erre.
A lényeg hogy hétvégén én is megtettem az idei 1. karikát.
Szóval Oszy én most köszönetet érzek, köszönöm a gyors telefonos segítséget, már a riasztóm is működik.
Utálni? - de hát van akit csak szeretni lehet - persze nem Téged :- )
Szóval a leírtak alapján én is úúúútáltalak volna ezért hogy a tiéd 2.-ra beindult.
Persze csak az írigység miatt.
Azért nincs bennem most ez az érzés mert az enyém is 1.(!) re beindult!!!!
Titkon reméltem de nem fogadtam volna erre.
A lényeg hogy hétvégén én is megtettem az idei 1. karikát.
Szóval Oszy én most köszönetet érzek, köszönöm a gyors telefonos segítséget, már a riasztóm is működik.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- tibogre
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: 2009.11.18., szer. 22:20
- Tartózkodási hely: Szántód
- Kapcsolat:
18222 Forrest99
Isten áldja a családot!
20 pelenka = 1 liter benzin!!
20 pelenka = 1 liter benzin!!
- tibogre
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: 2009.11.18., szer. 22:20
- Tartózkodási hely: Szántód
- Kapcsolat:
18201-Tibogre motor
Egy kérdés fiúk!
Mekkora meló széthúzni a blokkot? Mennyi új cuccal jár? Tömítésgarnitúra, hűtővíz... ? Kell spec. szerszám vagy mire kell vigyázni? Kb. mennyi idő? Ki teker generátort? Előgyújtó tekercset?
Mekkora meló széthúzni a blokkot? Mennyi új cuccal jár? Tömítésgarnitúra, hűtővíz... ? Kell spec. szerszám vagy mire kell vigyázni? Kb. mennyi idő? Ki teker generátort? Előgyújtó tekercset?
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18231 re: tibogre »
Hááát, hűtővíz le, hűtő le, olaj le.
Kupufogó le, elketromos csatlakozások ki.
Blokktartó csavarok ki, blokk alá emelő.
Van akinek ezek már rutinból mennek és megvannak vele
akár 1 óra alatt is.
Nekem sokkal több idő kellett hozzá.
Aztán mikor a blokk már az asztalon van, akkor jönnek a finomságok.
A blokk hátulja könnyedén lejönne.
De a generátor forgó részénél kezdődik a matek.
Ehhez már nem árt célszerszám.
Szóval magam részéről olyan 3 órát mondanék a műveletre.
Nekem Gary tekercselte a generátoromat. Jobbra csinálta mint az új.
Vastagabb vezetékből.
Az ő kontaktját esetleg Lichtenberger Janin keresztül lehetne megszerezni.
KI szerel? – Molit vagy forrestet javasolnám, őket kéne körbe udvarolnod. Ha náluk van, jó kezekben, van remény :- )
De nyilván én nem nyilatkozhatok a nevükben.
Hááát, hűtővíz le, hűtő le, olaj le.
Kupufogó le, elketromos csatlakozások ki.
Blokktartó csavarok ki, blokk alá emelő.
Van akinek ezek már rutinból mennek és megvannak vele
akár 1 óra alatt is.
Nekem sokkal több idő kellett hozzá.
Aztán mikor a blokk már az asztalon van, akkor jönnek a finomságok.
A blokk hátulja könnyedén lejönne.
De a generátor forgó részénél kezdődik a matek.
Ehhez már nem árt célszerszám.
Szóval magam részéről olyan 3 órát mondanék a műveletre.
Nekem Gary tekercselte a generátoromat. Jobbra csinálta mint az új.
Vastagabb vezetékből.
Az ő kontaktját esetleg Lichtenberger Janin keresztül lehetne megszerezni.
KI szerel? – Molit vagy forrestet javasolnám, őket kéne körbe udvarolnod. Ha náluk van, jó kezekben, van remény :- )
De nyilván én nem nyilatkozhatok a nevükben.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hat, 3 ora alatt szet lehet boritani villamban, de aztan a mosogatas, tomitofeluletek tisztitasa, osszerakas... az kb 2x vagy 3x annyi ido.
-
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:44
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok,
szeretnek tanacsot kerni. Mukodik a motor, van benne 48e km, ennek megfelelolen szepen szol, jol megy. Nemet papirokkal van, rendszam nelkul, szoval jonne az atiras, muszaki, eredetvizsgalat, stb. Gondoltam a melo mellett korulmenyes utanajarni mindennek, kerestem(a volt tulaj ajanlotta) egy '"neppert", aki ezt megoldana nekem. A kovetkezo arajanlatot kaptam:
Vizsga: kb:55.000-
Regadò:13.500-
Reg.ügyintèzès:11.000-
Eredetvizsga:19.000-
Àtìràs:11.100-
Frsz+tk:19.000-
Mdìj:5000-
Biztosìtàs megkötèse:3000-
Összesen:136.600-
Gondoltam, hogy nem lesz filleres a dolog, de ennyit kicsit sokallok igy hirtelen. Teny, hogy uj vagyok, ez az elso nagymotorom. De megis. Szoval mennyire realis ar ez? Illetve mennyire lehet levinni az arat, ha ugy gondolom, hogy megis beleolom az idot es utanajarok egyedul mindennek? Illetve hogyan tudnam a legegyszerubben forgalomba helyeztetni? Nagyon tetszik ez a motor, nem szivesen hagynam, ha mar ennyit foglalkoztam vele.(A veteranositas egyelore nem jatszik.)
Elore is koszonom a segitseget.
Gabor
szeretnek tanacsot kerni. Mukodik a motor, van benne 48e km, ennek megfelelolen szepen szol, jol megy. Nemet papirokkal van, rendszam nelkul, szoval jonne az atiras, muszaki, eredetvizsgalat, stb. Gondoltam a melo mellett korulmenyes utanajarni mindennek, kerestem(a volt tulaj ajanlotta) egy '"neppert", aki ezt megoldana nekem. A kovetkezo arajanlatot kaptam:
Vizsga: kb:55.000-
Regadò:13.500-
Reg.ügyintèzès:11.000-
Eredetvizsga:19.000-
Àtìràs:11.100-
Frsz+tk:19.000-
Mdìj:5000-
Biztosìtàs megkötèse:3000-
Összesen:136.600-
Gondoltam, hogy nem lesz filleres a dolog, de ennyit kicsit sokallok igy hirtelen. Teny, hogy uj vagyok, ez az elso nagymotorom. De megis. Szoval mennyire realis ar ez? Illetve mennyire lehet levinni az arat, ha ugy gondolom, hogy megis beleolom az idot es utanajarok egyedul mindennek? Illetve hogyan tudnam a legegyszerubben forgalomba helyeztetni? Nagyon tetszik ez a motor, nem szivesen hagynam, ha mar ennyit foglalkoztam vele.(A veteranositas egyelore nem jatszik.)
Elore is koszonom a segitseget.
Gabor
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: hazai forgalombahelyezés
Gábor!
Az utóbbi években (az utóbbi 5 évben) 2 autót és 2 motort is helyeztettem forgalomba, bár az éppen aktuális szabályokat nem ismerem, tehát a "korábbi" (másfél évvel ezelőtti) tapasztalataimat tudom leírni. Okmányiroda = kormányablak, vagy mi...
Az eljárás a következő:
1. Bejelented a motorodat egy műszaki vizsgaállomáson. A motor külföldi papírjai már itt is kellenek! Mivel egyedi forgalomba helyezésről van szó (nem tudom, hogy miért egyedi, de így szokták), ennek is van egy díja. Ha nincs érvényes EU-s műszaki vizsga a motoron, akkor jön mellé egy műszaki vizsga díj is. A kettő összege együtt kb. 25.000Ft, megjegyzem, hogy KPM-állomáson (merthogy ilyet talán csak ott lehet), a műszaki vizsga díja kevesebb, mint 5.000Ft. A többi az egyedi forgalomahelyezési előzetes vizsgálat, ami kb. 20.000Ft. A papírokon szereplő adatokat ellenőrizd le, nehogy később derüljön ki, hogy nem jó valamelyik...
2. A műszaki vizsga során kiállított műszaki adatlappal és forgalombahelyezési engedéllyel elmész a vámhivatalba, ahol megállapítják a regisztrációs adót - ehhez ki kell tölteni vmi papírt, most nem vágom a nevét, de tkp. egy kérvény, amin kéred ennek a megállapítását (kérné a f.szom, de kell...) ... Ezt előzetesen egy megfelelő kalkulátor oldalon meg tudod nézni, hogy mennyi. Az erre megadott összeg reálisnak látszik. Ekkor már érdemes kötni egy kötelező felelősségbiztosítást a gépre, mert az okmányiroda már azt is kérni fogja.
3. A regadót befizeted, a csekkel visszamész a vámhivatalba, ahol adnak egy papírt, amivel aztán irány az okmányiroda, ahol megállapítják a vagyonszerzési illetéket (ha ez az "átírás" címen szereplő tétel, az is reálisnak tűnik), befizeted a befizetnivalókat (törzskönyv és rendszám szerintem motor esetében 12.000Ft) és ha szerencséd van, akkor aznap megkapod a rendszámot, mehetsz motorozni.
Tudomásom szerint külföldről behozott, első hazai forgalombahelyezés esetén NINCS eredetvizsga (autóra sem!), ezt a tételt szerintem bekamuzta, aki ajánlatot adott.
Összességében szerintem kijössz kb. 50-60eFt-ból.
Hogy neked mennyit ér az időd, nem tudom, de ha szerencséd van, 1 nap alatt mindent letudsz, ha nagyon nehézkesen megy a dolog, akkor a 3 hivatal eljátszhatja 2-4 napodat.
Én magam csinálnám, elsőre én is be voltam rezelve, de az időn kívül semmi gáz nincs vele. A hivatalok manapság olyan mennyiségben csinálják az ilyen ügyeket, hogy egészen flottul megy minden, hacsak vmi gebasz be nem jön, de az nem csak téged, hanem a neppert is megakasztaná.
Az utóbbi években (az utóbbi 5 évben) 2 autót és 2 motort is helyeztettem forgalomba, bár az éppen aktuális szabályokat nem ismerem, tehát a "korábbi" (másfél évvel ezelőtti) tapasztalataimat tudom leírni. Okmányiroda = kormányablak, vagy mi...
Az eljárás a következő:
1. Bejelented a motorodat egy műszaki vizsgaállomáson. A motor külföldi papírjai már itt is kellenek! Mivel egyedi forgalomba helyezésről van szó (nem tudom, hogy miért egyedi, de így szokták), ennek is van egy díja. Ha nincs érvényes EU-s műszaki vizsga a motoron, akkor jön mellé egy műszaki vizsga díj is. A kettő összege együtt kb. 25.000Ft, megjegyzem, hogy KPM-állomáson (merthogy ilyet talán csak ott lehet), a műszaki vizsga díja kevesebb, mint 5.000Ft. A többi az egyedi forgalomahelyezési előzetes vizsgálat, ami kb. 20.000Ft. A papírokon szereplő adatokat ellenőrizd le, nehogy később derüljön ki, hogy nem jó valamelyik...
2. A műszaki vizsga során kiállított műszaki adatlappal és forgalombahelyezési engedéllyel elmész a vámhivatalba, ahol megállapítják a regisztrációs adót - ehhez ki kell tölteni vmi papírt, most nem vágom a nevét, de tkp. egy kérvény, amin kéred ennek a megállapítását (kérné a f.szom, de kell...) ... Ezt előzetesen egy megfelelő kalkulátor oldalon meg tudod nézni, hogy mennyi. Az erre megadott összeg reálisnak látszik. Ekkor már érdemes kötni egy kötelező felelősségbiztosítást a gépre, mert az okmányiroda már azt is kérni fogja.
3. A regadót befizeted, a csekkel visszamész a vámhivatalba, ahol adnak egy papírt, amivel aztán irány az okmányiroda, ahol megállapítják a vagyonszerzési illetéket (ha ez az "átírás" címen szereplő tétel, az is reálisnak tűnik), befizeted a befizetnivalókat (törzskönyv és rendszám szerintem motor esetében 12.000Ft) és ha szerencséd van, akkor aznap megkapod a rendszámot, mehetsz motorozni.
Tudomásom szerint külföldről behozott, első hazai forgalombahelyezés esetén NINCS eredetvizsga (autóra sem!), ezt a tételt szerintem bekamuzta, aki ajánlatot adott.
Összességében szerintem kijössz kb. 50-60eFt-ból.
Hogy neked mennyit ér az időd, nem tudom, de ha szerencséd van, 1 nap alatt mindent letudsz, ha nagyon nehézkesen megy a dolog, akkor a 3 hivatal eljátszhatja 2-4 napodat.
Én magam csinálnám, elsőre én is be voltam rezelve, de az időn kívül semmi gáz nincs vele. A hivatalok manapság olyan mennyiségben csinálják az ilyen ügyeket, hogy egészen flottul megy minden, hacsak vmi gebasz be nem jön, de az nem csak téged, hanem a neppert is megakasztaná.
Üdv.
Pesta
Pesta
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég