Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
Retro
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
Tartózkodási hely: Hajdúdorog
Kapcsolat:

222

#321

Hozzászólás Szerző: Retro » 2010.07.09., pén. 13:45

221-re összefüggésben a 218 al.
Tyűűű azt a betyárját ez aztán egyre bonyolultabb.Ezek szerint akkor eddig az a biztos,hogy az oszy-nak nincs doboza,de az nem biztos,hogy az enyémet megveszi!Szerintem ezt mindenki eltudja dönteni,hogy mire van, vagy nincs szüksége a szabad választás jogát azt azért hagyjuk meg mindenkinek.Ezzel kapcsolatban az a tisztelet teljes kérésem mások nevében ne fórumozzon aki illetéktelen! ;)
UFF.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

223

#322

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.07.09., pén. 14:30

222-re
a töltetet nem igazán értem úgy h most inkább kifejtem, nehogy rámenjen a rák a vetésre.
Szóval:
Oszy -val és Kálmánnal voltunk Öregkisnél ahol is az Erdélyi túra előtt Oszy gépére felficcent egy krauzer és
két doboz oldalra Öregkis jóvoltából.
Ekkor és a túra során is megjegyezte Oszy h kéne neki egy 3. doboz is középre.
Láttam az általad feltett képet és nyomban beugrott Oszy, ezért írtam 219-ben azt amit ...
Aztán láttam a Te 220-as kérdésed és azt is h Oszy nem reagált.
Erre írtam 221-et mert azt gondolom h ez állhat részéről a hallgatás hátterében.
Feltételezem h ő maga még nem is látta 218 -adat.
MIndezek tudatában azt hiszem érthető a 222-eseddel kapcsolatos értetlenségem.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Retro
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
Tartózkodási hely: Hajdúdorog
Kapcsolat:

224

#323

Hozzászólás Szerző: Retro » 2010.07.09., pén. 14:56

Győző te nem akarsz valamit venni az általam felkínált dolgokból? ;)
UFF.

Avatar
Palusek
Hozzászólások: 59
Csatlakozott: 2009.11.08., vas. 23:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

225

#324

Hozzászólás Szerző: Palusek » 2010.07.13., kedd 19:34

Sziasztok,

Szét lett bontva a motorom! Darabjaira!
Holnap kezdődik az alkatrészek állapotának a felmérése!
Amire biztos szükség lesz:
- vezérműlánc
- hajtókarcsapágyak
- főtengely csapágyak
- gyűrű szett
- karburátor leömlő csonkok

Ha valaki tud vagy látott jutányos áron ilyeneket, akkor kérem jelezze!
Minél hamarabb szeretném ezeket beszerezni és lehetőleg nem túl horror áron!
Minden segítség és infó jól jön!

Ami a felújítást illeti, le lesz gyöngyszórva az egész blokk, majd le lesz festve! A szelepfedelek le lesznek polírozva és lakkozva!
A bukókeret és a doboztartó konzolok feketére szinterezve és a blokkösszetartó csavarok feketére eloxálva!
Reményeim szerint nagyon szépen fog kinézni és egy vagyonba fog kerülni!
Az biztos, hogy ha már ennyit költök rá, még évekig a szolgálatomban lesz az öreg trágyapumpa egy szinte új szívvel!

Szóval várok ötleteket!
Köszönettel!
Széles utat!
Üdv, Palusek

Avatar
Retro
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
Tartózkodási hely: Hajdúdorog
Kapcsolat:

226

#325

Hozzászólás Szerző: Retro » 2010.07.13., kedd 20:15

Szia Palu a szelepdekli lakkozás nem biztos,hogy jó ötlet elég rövid időn belül besárgul,szerintem jobb,ha a polírozott felületet 2-3 évenként fel frissíted.Ez csak az én véleményem.Sok sikert! ;)
UFF.

Avatar
Palusek
Hozzászólások: 59
Csatlakozott: 2009.11.08., vas. 23:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

227

#326

Hozzászólás Szerző: Palusek » 2010.07.13., kedd 21:39

Retro írta:Szia Palu a szelepdekli lakkozás nem biztos,hogy jó ötlet elég rövid időn belül besárgul,szerintem jobb,ha a polírozott felületet 2-3 évenként fel frissíted.Ez csak az én véleményem.Sok sikert! ;)
Szia Retro,
Köszi az infót!
Aki ajánlotta kolléga már párszor csinált ilyet, szerinte tuti megoldás és remélem igaza van!
Majd referálok!
Széles utat!
Üdv, Palusek

Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

228

#327

Hozzászólás Szerző: klb » 2010.07.14., szer. 08:47

225-re.

Szia Palusek!

Veled halgattuk 2009-ben Izsákon, hogy egyforma a hangja van a motorunknak?

Valószínű hasonló gondjaim lesznek nekem is.

K.L.

Avatar
Palusek
Hozzászólások: 59
Csatlakozott: 2009.11.08., vas. 23:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

229

#328

Hozzászólás Szerző: Palusek » 2010.07.14., szer. 09:00

228-ra

Nem tudom, hogy velem hallgattad-e a motor hangját, lehet, hogy bátyámmal!
Az enyémnek szelephangja volt csak, az is kicsi!
Tény és való, hogy az én motoromnál se, mint ahogy legtöbbünknél nem megállapítható, hogy pontosan mennyit ment!
A szerelés közben kiderült, hogy már volt bontva, ráadsul volt olyan tömítés ami elég szarul volt berakva!
A szerelő cimborám szerint egyébként elég szépen rendben van a blokk!
Az viszont biztos, hogy ha tényleges 88e km van már a blokkomban és nem több, akkor is illik megnézni!
Az igaz, hogy elmennek ezek sokat szerelés nélkül, de komoly lovakat lehet veszíteni itt-ott kopásokon!
Ha nincs az olajszivárgás, akkor valószínűleg nem bontom meg a vasat, de ha már így alakult akkor nem akarok félmunkát csinálni!
Széles utat!
Üdv, Palusek

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

225-re

#329

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2010.07.14., szer. 13:39

Hello Gábor!
Várom, hogy visszahívj - 1 hete, amennyiben még nem oldódott meg a beszerzési gondod.

Mielőbb lehelj lelket és olajnyomást a 'gülle' be !

üdv
kentaur

Avatar
Palusek
Hozzászólások: 59
Csatlakozott: 2009.11.08., vas. 23:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

230

#330

Hozzászólás Szerző: Palusek » 2010.07.14., szer. 13:51

Szia Kentaur,
Azért nem kerestelek, mert még mindig nem kaptam meg a végleges listát, hogy mi kellene pontosan!
Amiket a 225-ben leírtam, azok kellenek tutira!
Ha tudsz azokra beszerzési forrást vgay árat és szállítási időt, akkor jól jönne!
Széles utat!
Üdv, Palusek

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég