CX/GL Te és Motorod
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hát ez bizony probléma. Mindenképp meg kell szerezned az eredeti ad-vét-et, mert anélkül bizony nem sokat érsz.
Az kell a honosításhoz, plusz egy megbízás az eredeti tulajtól, akinek a nevére szól a 2nyelvű. Ez bizony növeli a költségeket.
Tehát akkor először a honosítás annak a nevére aki behozta, majd átíratás a te nevedre, természetesen Állambácsi itt is lehúz majd a vagyonszerzési illetékkel (szebb néven: átírási illeték).
Azon a kalkulátor lapon, melynek linkjét elküldtem az előző hsz-ben, megtalálod az vagyonszerzési illeték kiszámítását is. Ez ebben az esetben kb 8-10.000,- Ft. Az okmányirodán egyszerre kell intézni az 2 ügyet, és akkor nem kell 2x kifizetni az új forgalmi és a törzskönyv árát.
Mivel az átíráshoz is kell eredetvizsga így azt nem kell még1x megcsináltatni, mert az 60 napig érvényes.
Az kell a honosításhoz, plusz egy megbízás az eredeti tulajtól, akinek a nevére szól a 2nyelvű. Ez bizony növeli a költségeket.
Tehát akkor először a honosítás annak a nevére aki behozta, majd átíratás a te nevedre, természetesen Állambácsi itt is lehúz majd a vagyonszerzési illetékkel (szebb néven: átírási illeték).
Azon a kalkulátor lapon, melynek linkjét elküldtem az előző hsz-ben, megtalálod az vagyonszerzési illeték kiszámítását is. Ez ebben az esetben kb 8-10.000,- Ft. Az okmányirodán egyszerre kell intézni az 2 ügyet, és akkor nem kell 2x kifizetni az új forgalmi és a törzskönyv árát.
Mivel az átíráshoz is kell eredetvizsga így azt nem kell még1x megcsináltatni, mert az 60 napig érvényes.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:44
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Nem hangzik tul jol. Akkor meg egy reszlet, ami talan szamithat. Szoval van nekem olyan, hogy "Fahrzeugbrief" , ami mar az elozo, magyar tulajdonos neven van, illetve a "Fahrzeugschein"(forgalmi), ami szinten az o neven van. Ilyenkor is kellenek az altalad leirtak? Elnezest, hoyg az elejen nem irtam le biovebben, hogy mire lehet szuksegem. Mindenesetre a nepper srac nem problemazott ezen.Arthur írta:Hát ez bizony probléma. Mindenképp meg kell szerezned az eredeti ad-vét-et, mert anélkül bizony nem sokat érsz.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
A 136k huf az pontosan duplája.
Tavaly egy autot vettem s irattam be. Külföldi rendszám nélküli. osszesen 70k volt regadoval, mindennel. annyi h kb 7e volt a műszaki honosítás. ha ez nincs akkor kb 20k. Motorra kevesebb. (A kocsi regadija esetembe 21k vilt. 1339cm3, hybrid)
A vámnal kell kezdeni. Utána KPM azaz NKH most a neve.
reggel elindultam es délben rendszám volt rajta.
136er en is megcsinalom neked.
Tavaly egy autot vettem s irattam be. Külföldi rendszám nélküli. osszesen 70k volt regadoval, mindennel. annyi h kb 7e volt a műszaki honosítás. ha ez nincs akkor kb 20k. Motorra kevesebb. (A kocsi regadija esetembe 21k vilt. 1339cm3, hybrid)
A vámnal kell kezdeni. Utána KPM azaz NKH most a neve.
reggel elindultam es délben rendszám volt rajta.
136er en is megcsinalom neked.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
gaborvrg,
add meg a szamod privatba felhivlak s elmondom....
add meg a szamod privatba felhivlak s elmondom....
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Na ezt nem tudom, hogy ha külföldi a szerkentyű, de magyar tulaj nevén van, akkor mi a helyzet. Hívd fel az NKH-t az megmondja a frankót. Vagy Oszyt
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: hazai forgalombahelyezés
Sziasztok!
Az a helyzet, hogy kicsit túlbonyolítjuk a dolgot - szerintem.
1. Ha még nem volt honosítva a jármű (azaz német rendszáma volt/van, és német papírjai vannak), akkor honosítani kell, ha rendeltetésének megfelelően, közúti forgalomban szeretné használni a gazda.
2. Ha nyilvánvalóan magyarul értő emberrel van kötve a szerződés (pl. magyar nevű személyről feltételezhető az ilyesmi), akkor nem kell kétnyelvűnek lennie. A jogalkotói szándék (bár ezt gyakran figyelmen kívül hagyják) ugyanis az a kétnyelvű adásvételivel, hogy mindkét fél értse annak a tartalmát. Azt nem tudom, hogy a hivatalok küldik-e egymás között (magyar a németnek) az adásvételi szerződést, ha nem, akkor semmi szükségét nem látom a kétnyelvűségnek.
3. Az első magyar tulajdonos (és a többi sem!) kötelezhető arra, hogy honosítsa a járművet. A magyar gyakorlatban van úgy, hogy x napon belül át kell íratni a gépet, mert itthon rendszámmal együtt, forgalombahelyezett állapotban szokás a járműveket adni-venni. A németek általában forgalomból kivonva adják át az adásvétel tárgyát.
4. Ha nincs forgalomban, akkor az csak egy "dísztárgy". Elegendő az addigi tulajdonosok közötti szerződés-láncolat. Sőt, ha egyik sem jelentette be a hatóságoknak (azaz nem helyeztette forgalomba), akkor a láncolat tagjai "átugorhatók", bár ez nyilván feltételez némi kockázatvállalási hajlandóságot - senkiről nem hallottam még, hogy ebbe belebukott volna...
Szumma-szummárum: nem kell betojni, egy kis kurázsival el kell menni a hivatalba, és az ügyintézők első, sablonos reflexeit egy-két okos kérdéssel/meglátással elbizonytalanítani, és meglesz a papír.
Az a helyzet, hogy kicsit túlbonyolítjuk a dolgot - szerintem.
1. Ha még nem volt honosítva a jármű (azaz német rendszáma volt/van, és német papírjai vannak), akkor honosítani kell, ha rendeltetésének megfelelően, közúti forgalomban szeretné használni a gazda.
2. Ha nyilvánvalóan magyarul értő emberrel van kötve a szerződés (pl. magyar nevű személyről feltételezhető az ilyesmi), akkor nem kell kétnyelvűnek lennie. A jogalkotói szándék (bár ezt gyakran figyelmen kívül hagyják) ugyanis az a kétnyelvű adásvételivel, hogy mindkét fél értse annak a tartalmát. Azt nem tudom, hogy a hivatalok küldik-e egymás között (magyar a németnek) az adásvételi szerződést, ha nem, akkor semmi szükségét nem látom a kétnyelvűségnek.
3. Az első magyar tulajdonos (és a többi sem!) kötelezhető arra, hogy honosítsa a járművet. A magyar gyakorlatban van úgy, hogy x napon belül át kell íratni a gépet, mert itthon rendszámmal együtt, forgalombahelyezett állapotban szokás a járműveket adni-venni. A németek általában forgalomból kivonva adják át az adásvétel tárgyát.
4. Ha nincs forgalomban, akkor az csak egy "dísztárgy". Elegendő az addigi tulajdonosok közötti szerződés-láncolat. Sőt, ha egyik sem jelentette be a hatóságoknak (azaz nem helyeztette forgalomba), akkor a láncolat tagjai "átugorhatók", bár ez nyilván feltételez némi kockázatvállalási hajlandóságot - senkiről nem hallottam még, hogy ebbe belebukott volna...
Szumma-szummárum: nem kell betojni, egy kis kurázsival el kell menni a hivatalba, és az ügyintézők első, sablonos reflexeit egy-két okos kérdéssel/meglátással elbizonytalanítani, és meglesz a papír.
Üdv.
Pesta
Pesta
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
igy van Pesta.de jobb ha törlöd.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok! Hátha érdekel valakit!
A Budapest Főváros Kormányhivatala XIII. Kerületi Hivatala Központi Okmányirodai Főosztályához (a továbbiakban: Központi Okmányiroda) 2017. szeptember 12. napján érkezett levelével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom.
Levelében az Ön által vásárolt, 1996-ban Ausztriában a forgalomból kivont jármű OT betűjelű különleges rendszámmal történő ellátására és Magyarországon történő forgalomba helyezésére irányuló eljárás menetéről kért hatóságomtól információt. Levelében arról tájékoztatott, hogy a jármű forgalmi engedélyével nem rendelkezik, a forgalomból kivonásról hivatalos irat, típusbizonyítvány, tulajdonos igazolás és kétnyelvű adásvételi szerződés viszont rendelkezésre áll.
A járművek forgalomba helyezésével kapcsolatos szabályokat a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról szóló 326/2011. (XII.28.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) szabályozza.
Tekintettel arra, hogy az Ausztriából behozni kívánt járműnek a forgalmi engedélye nem áll rendelkezésre, szükséges a jármű származás-ellenőrzése, mely származás-ellenőrzési nyilvántartásba vétellel valósul meg, és bármely kormányablakban kezdeményezhető.
A Korm. rendelet 43. § (2) bekezdése szerint a jármű származás-ellenőrzéséhez az ügyfélnek a kérelméhez be kell mutatnia:
- a tulajdonjog megszerzését igazoló eredeti okiratot vagy hitelesített másolati példányát, illetve ha az nem magyar nyelven került kiállításra, annak hiteles, az Országos Fordító- és Fordításhitelesítő Iroda (a továbbiakban: OFFI) által készített magyar nyelvű fordítását (kétnyelvű adásvételi szerződés esetén természetesen nincs szükség fordításra), valamint
- forgalmi engedély hiányában a külföldi hatóság által kiadott igazolást a jármű nyilvántartásba történő bejegyzésének tényéről, és az okiratot, amely a forgalmi engedély hiányának okát tartalmazza, valamint ezek OFFI által készített magyar nyelvű fordítását.
A származás-ellenőrzés hatósági díja 10 900,- forint.
Az OT betűjelű különleges rendszámtábla kiadásához szükséges a jármű muzeális jellegű minősítése. A közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet (továbbiakban: KöHÉM rendelet) 19/A. § (3) bekezdése értelmében a jármű muzeális jellegét a tulajdonos kérelmére, az általa biztosított műszaki dokumentáció figyelembevételével, minősítő vizsgálat keretében (a továbbiakban: muzeális minősítő vizsgálat) a Muzeális Minősítő Bizottság állapítja meg.
A muzeális minősítő vizsgálatra vonatkozó részletes szabályokkal kapcsolatban információk a Magyar Veteránjárművesek Autonóm Muzeális Szövetségénél (MAVAMSZ, cím: 1134 Budapest, Dózsa György út 53., honlap címe: www.mavamsz.hu) érhetők el.
A KöHÉM rendelet 19/A. § (6) bekezdése szerint a muzeális minősítő vizsgálatot követő legfeljebb 60 napig végezhető el a muzeális jellegű jármű forgalomba helyezés előtti vizsgálata. Emellett szükség lesz a KöHÉM rendelet 4/C. §-a szerint a jármű egyedi forgalomba helyezésének engedélyezésére, amely a forgalomba helyezés előtti vizsgálattal összevontan, egy eljárásban is lefolytatható.
Muzeális jellegű jármű forgalomba helyezés előtti vizsgálata a megyeszékhely szerinti járási (fővárosi kerületi) hivatal, Pest megyében az Érdi Járási Hivatal, Budapest fővárosban Budapest Főváros Kormányhivatalának III. Kerületi Hivatala, vagy a Magyar Autóklub vizsgáló állomásán.
A hatósági vizsgáló állomások listáját a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz tartozó www.nkh.gov.hu honlapon, az oldal alján található kereső segítségével a „Műszaki vizsgálóállomások (hatósági)” kategóriát kiválasztva érheti el.
A vizsgálat során a jármű gyártási időpontja alapján meghatározott műszaki követelményeket kell alkalmazni.
Tájékoztatom, hogy a Korm. rendelet 92. § (8) bekezdése szerint a forgalomba helyezés előtti vizsgálat elvégzésére kitűzött időpontra szóló, a közlekedési hatóság által kiadott értesítés az adott napon a lakcímről, telephelyről a vizsgálat helyére, és onnan a lakcímre (telephelyre) való közlekedésre jogosít.
A Muzeális Minősítő Bizottság igazolása, továbbá a muzeális jellegű járműhöz a közlekedési hatóság által kiadott „Műszaki Adatlap” alapján az OT betűjelű különleges rendszámtáblát a Központi Okmányiroda (1133 Budapest, Visegrádi u. 110., h-p 08:00-19:30) adja ki a Korm. rendelet 60. § (4) bekezdésének rendelkezése szerint.
A jármű OT betűjelű különleges rendszámtáblával történő forgalomba helyezése iránti, a Központi Okmányirodában benyújtandó kérelemhez tehát csatolni kell
a tulajdonjog megszerzését igazoló okirat eredeti vagy hitelesített másolati példányát, illetve ha az nem magyar nyelven került kiállításra, annak hiteles, magyar nyelvű fordítását is,
a származási ország hatósága által kiadott igazolást a nyilvántartásába történő bejegyzés, szereplés tényéről, továbbá az okiratot, amely a forgalmi engedély hiányának okát tartalmazza, valamint ezek OFFI által készített magyar nyelvű fordítását,
a Muzeális Minősítő Bizottság igazolását (4. sz. melléklet),
a közlekedési hatóság által kiállított Műszaki Adatlapot, és egyedi forgalomba helyezési engedélyt,
a forgalmi engedély és a törzskönyv illetékének, az állandó rendszámtábla igazgatási szolgáltatási díjának befizetéséről szóló igazolást. A forgalmi engedély és a törzskönyv kiadása iránti eljárások illetéke 6000 – 6000,- forint, egy pár különleges rendszámtábla kiadásának díja 15000,- forint.
A kérelem benyújtásakor pedig be kell mutatni
a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétéről vagy a mentességről szóló igazolást,
a vagyonszerzési illeték megfizetését tanúsító igazolást, ha a tulajdonszerzés és a jármű birtokba vétele a Magyarország területén történt,
és az ügyfél-azonosító okmányt.
Kérem tájékoztatásom szíves tudomásul vételét.
Májer-Bakonyi Andrea
igazgatási szakügyintéző
Budapest Főváros Kormányhivatala
XIII. Kerületi Hivatala
Központi Okmányirodai Főosztály
Személyes Ügyfélszolgálatot Támogató Osztály
1133 Budapest, Visegrádi u. 110.
Tel.: +36 1 412-6449
Fax: +36 1 412-6453
Email: Majer-Bakonyi.Andrea@13kh.bfkh.gov.hu
Honlap: http://www.kormanyhivatal.hu/
A Budapest Főváros Kormányhivatala XIII. Kerületi Hivatala Központi Okmányirodai Főosztályához (a továbbiakban: Központi Okmányiroda) 2017. szeptember 12. napján érkezett levelével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom.
Levelében az Ön által vásárolt, 1996-ban Ausztriában a forgalomból kivont jármű OT betűjelű különleges rendszámmal történő ellátására és Magyarországon történő forgalomba helyezésére irányuló eljárás menetéről kért hatóságomtól információt. Levelében arról tájékoztatott, hogy a jármű forgalmi engedélyével nem rendelkezik, a forgalomból kivonásról hivatalos irat, típusbizonyítvány, tulajdonos igazolás és kétnyelvű adásvételi szerződés viszont rendelkezésre áll.
A járművek forgalomba helyezésével kapcsolatos szabályokat a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról szóló 326/2011. (XII.28.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) szabályozza.
Tekintettel arra, hogy az Ausztriából behozni kívánt járműnek a forgalmi engedélye nem áll rendelkezésre, szükséges a jármű származás-ellenőrzése, mely származás-ellenőrzési nyilvántartásba vétellel valósul meg, és bármely kormányablakban kezdeményezhető.
A Korm. rendelet 43. § (2) bekezdése szerint a jármű származás-ellenőrzéséhez az ügyfélnek a kérelméhez be kell mutatnia:
- a tulajdonjog megszerzését igazoló eredeti okiratot vagy hitelesített másolati példányát, illetve ha az nem magyar nyelven került kiállításra, annak hiteles, az Országos Fordító- és Fordításhitelesítő Iroda (a továbbiakban: OFFI) által készített magyar nyelvű fordítását (kétnyelvű adásvételi szerződés esetén természetesen nincs szükség fordításra), valamint
- forgalmi engedély hiányában a külföldi hatóság által kiadott igazolást a jármű nyilvántartásba történő bejegyzésének tényéről, és az okiratot, amely a forgalmi engedély hiányának okát tartalmazza, valamint ezek OFFI által készített magyar nyelvű fordítását.
A származás-ellenőrzés hatósági díja 10 900,- forint.
Az OT betűjelű különleges rendszámtábla kiadásához szükséges a jármű muzeális jellegű minősítése. A közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet (továbbiakban: KöHÉM rendelet) 19/A. § (3) bekezdése értelmében a jármű muzeális jellegét a tulajdonos kérelmére, az általa biztosított műszaki dokumentáció figyelembevételével, minősítő vizsgálat keretében (a továbbiakban: muzeális minősítő vizsgálat) a Muzeális Minősítő Bizottság állapítja meg.
A muzeális minősítő vizsgálatra vonatkozó részletes szabályokkal kapcsolatban információk a Magyar Veteránjárművesek Autonóm Muzeális Szövetségénél (MAVAMSZ, cím: 1134 Budapest, Dózsa György út 53., honlap címe: www.mavamsz.hu) érhetők el.
A KöHÉM rendelet 19/A. § (6) bekezdése szerint a muzeális minősítő vizsgálatot követő legfeljebb 60 napig végezhető el a muzeális jellegű jármű forgalomba helyezés előtti vizsgálata. Emellett szükség lesz a KöHÉM rendelet 4/C. §-a szerint a jármű egyedi forgalomba helyezésének engedélyezésére, amely a forgalomba helyezés előtti vizsgálattal összevontan, egy eljárásban is lefolytatható.
Muzeális jellegű jármű forgalomba helyezés előtti vizsgálata a megyeszékhely szerinti járási (fővárosi kerületi) hivatal, Pest megyében az Érdi Járási Hivatal, Budapest fővárosban Budapest Főváros Kormányhivatalának III. Kerületi Hivatala, vagy a Magyar Autóklub vizsgáló állomásán.
A hatósági vizsgáló állomások listáját a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz tartozó www.nkh.gov.hu honlapon, az oldal alján található kereső segítségével a „Műszaki vizsgálóállomások (hatósági)” kategóriát kiválasztva érheti el.
A vizsgálat során a jármű gyártási időpontja alapján meghatározott műszaki követelményeket kell alkalmazni.
Tájékoztatom, hogy a Korm. rendelet 92. § (8) bekezdése szerint a forgalomba helyezés előtti vizsgálat elvégzésére kitűzött időpontra szóló, a közlekedési hatóság által kiadott értesítés az adott napon a lakcímről, telephelyről a vizsgálat helyére, és onnan a lakcímre (telephelyre) való közlekedésre jogosít.
A Muzeális Minősítő Bizottság igazolása, továbbá a muzeális jellegű járműhöz a közlekedési hatóság által kiadott „Műszaki Adatlap” alapján az OT betűjelű különleges rendszámtáblát a Központi Okmányiroda (1133 Budapest, Visegrádi u. 110., h-p 08:00-19:30) adja ki a Korm. rendelet 60. § (4) bekezdésének rendelkezése szerint.
A jármű OT betűjelű különleges rendszámtáblával történő forgalomba helyezése iránti, a Központi Okmányirodában benyújtandó kérelemhez tehát csatolni kell
a tulajdonjog megszerzését igazoló okirat eredeti vagy hitelesített másolati példányát, illetve ha az nem magyar nyelven került kiállításra, annak hiteles, magyar nyelvű fordítását is,
a származási ország hatósága által kiadott igazolást a nyilvántartásába történő bejegyzés, szereplés tényéről, továbbá az okiratot, amely a forgalmi engedély hiányának okát tartalmazza, valamint ezek OFFI által készített magyar nyelvű fordítását,
a Muzeális Minősítő Bizottság igazolását (4. sz. melléklet),
a közlekedési hatóság által kiállított Műszaki Adatlapot, és egyedi forgalomba helyezési engedélyt,
a forgalmi engedély és a törzskönyv illetékének, az állandó rendszámtábla igazgatási szolgáltatási díjának befizetéséről szóló igazolást. A forgalmi engedély és a törzskönyv kiadása iránti eljárások illetéke 6000 – 6000,- forint, egy pár különleges rendszámtábla kiadásának díja 15000,- forint.
A kérelem benyújtásakor pedig be kell mutatni
a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétéről vagy a mentességről szóló igazolást,
a vagyonszerzési illeték megfizetését tanúsító igazolást, ha a tulajdonszerzés és a jármű birtokba vétele a Magyarország területén történt,
és az ügyfél-azonosító okmányt.
Kérem tájékoztatásom szíves tudomásul vételét.
Májer-Bakonyi Andrea
igazgatási szakügyintéző
Budapest Főváros Kormányhivatala
XIII. Kerületi Hivatala
Központi Okmányirodai Főosztály
Személyes Ügyfélszolgálatot Támogató Osztály
1133 Budapest, Visegrádi u. 110.
Tel.: +36 1 412-6449
Fax: +36 1 412-6453
Email: Majer-Bakonyi.Andrea@13kh.bfkh.gov.hu
Honlap: http://www.kormanyhivatal.hu/
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ez részletes.Köszi.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
sziasztok
7végén együtt motoroztam egy TLF Pancsival és R45ös BMWvel, mindegyik motor elnyomta a saját CXem hangját, miközben mellettük gurultam, fura volt, hogy mindkét motort hallom, de a CXet nem, elnyomta a szél és a kísérők hangja
olvastam régebben a lenti cikket, s eszembe jutott egy benne leírt részlet, nevezetesen a kipufogó dobok végéből eltávolították a végében lévő lemezt, némi fojtást kivéve, s nagyobb hanggal ellátva ezáltal a motort
ennek a cikkben szereplő motornak lehet tudni a gazdájáról? Bakos Richárdnak hívják a videó szerint
https://totalbike.hu/tesztek/2011/07/22 ... agy_csoda/
nekem 4db, ránézésre popszegecs rögzíti ezt a lemezt, de nemtudom simán lefúrhatóak-e vagy belül rögzítenek egyéb alkatrészt is?
neten találtam egy szétvágott dobról képet, de persze azt a részt nem bántották, így nem segítség ebben a kérdésben
http://cx500forum.com/forum/general-dis ... ffler.html
üdv
Norbi
7végén együtt motoroztam egy TLF Pancsival és R45ös BMWvel, mindegyik motor elnyomta a saját CXem hangját, miközben mellettük gurultam, fura volt, hogy mindkét motort hallom, de a CXet nem, elnyomta a szél és a kísérők hangja
olvastam régebben a lenti cikket, s eszembe jutott egy benne leírt részlet, nevezetesen a kipufogó dobok végéből eltávolították a végében lévő lemezt, némi fojtást kivéve, s nagyobb hanggal ellátva ezáltal a motort
ennek a cikkben szereplő motornak lehet tudni a gazdájáról? Bakos Richárdnak hívják a videó szerint
https://totalbike.hu/tesztek/2011/07/22 ... agy_csoda/
nekem 4db, ránézésre popszegecs rögzíti ezt a lemezt, de nemtudom simán lefúrhatóak-e vagy belül rögzítenek egyéb alkatrészt is?
neten találtam egy szétvágott dobról képet, de persze azt a részt nem bántották, így nem segítség ebben a kérdésben
http://cx500forum.com/forum/general-dis ... ffler.html
üdv
Norbi
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég