CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18279 Szerző: Pesta »
Az a tapasztalat hogy a LED féklámpa „izzó” címén árult LED fénye messze elmarad a 21W-os izzó fényétől.
Most itt lumen -ről kéne beszélnünk.
Így senkinek sem javaslom ezt a cserét.
És mivel az index izzó is ugyan az mint a féklámpa (21W) ezt a cserét nyilván arra szintén nem javaslom.
Na már most én saját magamnak építettem index és féklámpát LED -ből ami sokkal de sokkal fényesebb mint a gyári.
Viszont még így is sokkal kisebb áramot vesz fel ezért a hagyományos index relé nem jó hozzá.
Terhelés független kell.
Ezért írtam.
A BMW -csinája azt (nagyon kis okos) hogy nézi a hátsó lámpát. Ha kiég (nem érzékeli h áram folyik ott) akkor a féklámpát nevezi ki hátsó lámpának is.
Teszi azt úgy, hogy akkor ad egy állandó feszültséget a féklámpának ám az jóval kisebb mint az amit akkor ad amikor fékezünk.
Vagy lehet h a feszültség ugyan az és csak az áramot korlátozza, nem tudom de esetünkben mind1 is.
A lényeg h akkor folyamatosan világít a féklámpa, viszont csak halványan !!!
Amikor fékezünk akkor viszont erősen.
Az a tapasztalat hogy a LED féklámpa „izzó” címén árult LED fénye messze elmarad a 21W-os izzó fényétől.
Most itt lumen -ről kéne beszélnünk.
Így senkinek sem javaslom ezt a cserét.
És mivel az index izzó is ugyan az mint a féklámpa (21W) ezt a cserét nyilván arra szintén nem javaslom.
Na már most én saját magamnak építettem index és féklámpát LED -ből ami sokkal de sokkal fényesebb mint a gyári.
Viszont még így is sokkal kisebb áramot vesz fel ezért a hagyományos index relé nem jó hozzá.
Terhelés független kell.
Ezért írtam.
A BMW -csinája azt (nagyon kis okos) hogy nézi a hátsó lámpát. Ha kiég (nem érzékeli h áram folyik ott) akkor a féklámpát nevezi ki hátsó lámpának is.
Teszi azt úgy, hogy akkor ad egy állandó feszültséget a féklámpának ám az jóval kisebb mint az amit akkor ad amikor fékezünk.
Vagy lehet h a feszültség ugyan az és csak az áramot korlátozza, nem tudom de esetünkben mind1 is.
A lényeg h akkor folyamatosan világít a féklámpa, viszont csak halványan !!!
Amikor fékezünk akkor viszont erősen.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 203
- Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
- Tartózkodási hely: Hosszúpályi
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
BMW , tdm cx .
Ahopgy én látom !
-Vagy gondolom !
A CX 500 EURO VOLT AZ ELSŐ OLYAN MINT AZ AZ ELSŐ SZERELEM .... TÖBB SZÁZ OLDAL OLVASÁSA UTÁN VENNI 1 CX 500-AT 9 ÉV ÁLLÁS UTÁN...
TDM ! IMÁBA FOGLALNI MOLI NEVÉT, MEERT ő AJÁNLOTTA A TDM-ET. SZUPER MOTOR!!!
A bmw!
RÉGI SÓVÁRGÁS UTÁN 1 BMW 1100 RT - AMIRE VÁGYTAM!!!
a TDM SOKKAL KEZELHETŐBB! ----dE-- MIKOR?
_HA A BOLTBA MEGYEK KENYÉRÉRT, DE SOKKAL JOBB A 3 BETŰS HA FIAMHOZ 255 KM -RE !
MIÓTA MEGVAN A bmw 100 RT 2000-BŐL .... A 30 E FT-OS BRINGA IS ELŐ LETT VÉVE HOGY A NAPI RUTINT IS ELVÉGEZZEM!
úGY TŰNIK , HOGY BELE SZALADTAM A KALLÓS GYULA BARÁTUNK SORSÁBA!
Nagy nekem a BMW 1100RT.
A bringa amit a párom évek óta erőszakkal akar rám erőltetni magától lekerül a padlásról.Most gyertek elő nálam bölcsebb barátok!
Mert mit akarok?
'1 kurva Jó motort !
mit nem akarok::: beismerni Hogy 63 Évesen erősen korlátozottak a képességeim!De Most adjatok varázsszert a nehezen beismerhető öregedésre.
Ahopgy én látom !
-Vagy gondolom !
A CX 500 EURO VOLT AZ ELSŐ OLYAN MINT AZ AZ ELSŐ SZERELEM .... TÖBB SZÁZ OLDAL OLVASÁSA UTÁN VENNI 1 CX 500-AT 9 ÉV ÁLLÁS UTÁN...
TDM ! IMÁBA FOGLALNI MOLI NEVÉT, MEERT ő AJÁNLOTTA A TDM-ET. SZUPER MOTOR!!!
A bmw!
RÉGI SÓVÁRGÁS UTÁN 1 BMW 1100 RT - AMIRE VÁGYTAM!!!
a TDM SOKKAL KEZELHETŐBB! ----dE-- MIKOR?
_HA A BOLTBA MEGYEK KENYÉRÉRT, DE SOKKAL JOBB A 3 BETŰS HA FIAMHOZ 255 KM -RE !
MIÓTA MEGVAN A bmw 100 RT 2000-BŐL .... A 30 E FT-OS BRINGA IS ELŐ LETT VÉVE HOGY A NAPI RUTINT IS ELVÉGEZZEM!
úGY TŰNIK , HOGY BELE SZALADTAM A KALLÓS GYULA BARÁTUNK SORSÁBA!
Nagy nekem a BMW 1100RT.
A bringa amit a párom évek óta erőszakkal akar rám erőltetni magától lekerül a padlásról.Most gyertek elő nálam bölcsebb barátok!
Mert mit akarok?
'1 kurva Jó motort !
mit nem akarok::: beismerni Hogy 63 Évesen erősen korlátozottak a képességeim!De Most adjatok varázsszert a nehezen beismerhető öregedésre.
-
- Hozzászólások: 203
- Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
- Tartózkodási hely: Hosszúpályi
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Jani barátunk Fehérvárróll!
__az idősebb!
Te hogy csinálod? van titka amiért nem kell megőlnőd?
__az idősebb!
Te hogy csinálod? van titka amiért nem kell megőlnőd?
- papa
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2014.04.08., kedd 22:14
- Tartózkodási hely: Abádszalók
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia cxkopi barátom!cxkopi írta:Jani barátunk Fehérvárróll!
__az idősebb!
Te hogy csinálod? van titka amiért nem kell megőlnőd?
Nem kell megölni semmit elkel fogadni hogy az idő elszállt felettünk, (nem öregedtünk meg, mert a motoros sosem öregszik ) van akinek ez sem sikerült. Én 67 éves vagyok, volt egy Yamaha 1300 FJR-em amit jelenleg is a fiam használ mert rákellet jönnöm 60 évesen nekem az már túl nagy. Ezért akkor vettem egy Jawa 350 Kaliforniát, felújítottam használtam 2 évig, de ez meg akkor még kicsinek találtam akkor vettem GL 500 Silver Winget ami még jelenleg is megvan és még egyenlőre nem gondolkoztam kisebben. Summa summarum elkel fogadni az idő múlását.
Amit ma meg tehetsz, ne halazd holnapra, mert nem-biztos hogy megéred.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18285 cxkopi
Jól értelmezem?
Azt állítod h már most megbántad a beruházást?
Az Erdélyi túra során Klock Jani -t nem engedték át a határon mert h le volt járva a személyije.
Ez 14h kor történt. A majd 400 km-es út után vissza fordult, haza ment az útlevélért.
Este hazaért.
Hajnalban felkelt és ujra nekivágott az útnak.
Reggel 8:00 h -kor már együtt reggelizett velünk Torockón.
És csatlakozott, már együtt mentünk tovább.
Így Ő nem egészen 24h alatt több mint 1000km-t motorozott le.
Klock Jani egy példakép előttem.
Igen, javaslom h konzultálj vele :- )
Jól értelmezem?
Azt állítod h már most megbántad a beruházást?
Az Erdélyi túra során Klock Jani -t nem engedték át a határon mert h le volt járva a személyije.
Ez 14h kor történt. A majd 400 km-es út után vissza fordult, haza ment az útlevélért.
Este hazaért.
Hajnalban felkelt és ujra nekivágott az útnak.
Reggel 8:00 h -kor már együtt reggelizett velünk Torockón.
És csatlakozott, már együtt mentünk tovább.
Így Ő nem egészen 24h alatt több mint 1000km-t motorozott le.
Klock Jani egy példakép előttem.
Igen, javaslom h konzultálj vele :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Motor és motoros
CXKoPi!
A hozzászólásod erősen gondolkodásra késztetett. Távol álljon tőlem, hogy (2 évtizedes "lemaradásban", vagy éppenséggel "előnyben" lévén - bár ez utóbbit sose tudhatja az ember) okoskodónak tűnjek, de tényleg felmerültek bennem gondolatok, hát leírom őket.
Az írásodat nehéz volt értelmeznem, de a végére nagyjából kikristályosodott, hogy mit is akarsz mondani. Ezt nem kritikaként szánom, hanem pusztán azt érzékeltetni, hogy olyan volt a hozzászólás, mint egy elkeseredett segélykiáltás, amiből elsőre nem is jött le, hogy valójában mi is a baj.
Győző hozzászólását, miszerint fordulj Klock Janihoz, kissé céltalannak érzem, mivel nem egyformák az emberek. Kinek-kinek hogy alakul az élete folyása, a szerencsésebbek még hetvenévesen motoroznak el a Nordkapp-ra (konkrétan van ilyen ismerősöm), a kevésbé szerencsések örülnek, ha abban a korban még fel tudják állítani (a motorra gondoltam, természetesen).
Az utóbbi években én is kiléptem a CX-ek világából - de nem találtam meg azt, amiért ezt tettem.
Vettem egy Pan Europeant, amit még talán te is láttál. Jó sokat bajlódtam vele, mire a jelenlegi állapotát elérte, és ha teljesen őszinte akarok lenni akkor azt kell mondjam, hogy aránytalanul sok munkát, időt öltem bele.
Közben úgy éreztem, hogy elérhető közelségbe került az a motor, ami húsz éve sokaknak a csúcsot képviselte: vettem egy CBR1100XX-et, pusztán azért, hogy átélhessem azt az élményt, hogy a képességeimhez mérten "végtelen" erőforrás nyújtotta élvezetben lehessen részem.
Szeret(t?)em a motorjaimat szerelni, szeretem tudni, hogy mivel motorozok, és szeretem azt is tudni, hogy mit csináltam meg, vagy éppenséggel mulasztottam el a motoron. Soha nem jártam szervízben a motorjaimmal (kivéve a gumicseréket, meg az olyan munkákat, amelyekhez komolyabb gépműhely, felszerelés szükséges), és ha valamit nem érzek jónak a motoron, akkor feltétlenül magam szeretném megcsinálni.
Talán nem hangzik túlontúl ömlengésnek, ha azt mondom, hogy az útjaimon mindig társsal vagyok: én és a motor - nomeg néha az utasom, bár elég ritkán...
Az utóbbi pár évben rákaptam a technikai motorozásra: ahelyett, hogy egy szép útvonal bejárása lenne a célom, elmegyek egy olyan helyre, ahol abban élem ki a technikát, hogy leér-e a csizmám talpa a kanyarban, és mennyire magabiztosan tudom irányítani a gépet. Ennek oka nyilván abban is keresendő, hogy a CX-ek utáni motorjaimmal éreztem meg azt a technikát, amivel már "merek" is motorozni. Ehhez persze kell a megfelelő út, időjárás, de az efféle motorozásnak már nem az a lényege, amit anno a CX-en megszerettem.
Aztán a hétvégén olyasmit láttam, ami ráébresztett, hogy talán nem kellene túl komolyan venni ezt a dolgot: egy ETZ-s barátommal futottam össze Mátraházán, akivel gurultam egyet a szerpentinen. Olyat ment azon az úton, hogy csak néztem. Lefelé én mentem elöl, és nem maradt le, pedig a Pan sokat megenged a kanyarokban. Aztán cseréltünk, ő ment előttem, és csak pislogtam, amikor azt láttam, hogy fékezés nélkül megy be a kanyarokba. Igen, egy ETZ250-essel.
A tényszerűséghez hozzátartozik, hogy egy jól karbantartott ETZ-ről van szó, és a motoros is (saját elmondása szerint) kb. alatta van a 70kg-nak, és az is, hogy azt az útvonalat már valószínűleg többszázszor végigmotorozta, mivel közel lakik hozzá. Az biztos, hogy én anno ugyanilyen motorral, 90kg-osan nem tudtam olyat menni, mint ahogy ő ment.
Miért írtam ezt le?
Mert ezzel elérkezik a gondolatmenet oda, hogy a motor és a motoros elválaszthatatlan egységet kell, hogy képezzen. Ha az egyik a másik nélkül megy, ott már tényleg van valami baj... Utalnék itt papa megjegyzésére, aki szerint (sajnos egyáltalán nem alaptalanul) egyesek/néhányak/sokak meg sem érik a ti korotokat.
A motoros és a motor közötti harmónia ezzel még nem oldódott meg, ugyanis az ember néha a teljesítményt, néha a kényelmet, néha meg a stílust, néha az univerzális motort áhítja, és mindezek ritkán vannak meg egyazon motorban. Innen jön az, hogy többen is próbálgatják a stílusokat, aztán könnyen azzal találhatják szemben magukat, hogy NINCS olyan motor (legalábbis a lehetőségeikhez mérten), ami mindenben jó lenne.
Nekem eddig pl. az endúró kategória az, ami kimaradt - a többire (pl. csopperezésre) nem vágyok, de egy olyan motor, amivel nem akadály, ha eltűnik az út, még benne van az álmaimban...
Ez a fajta útkeresés a motorosok körében egyáltalán nem tűnik ritkaságnak. Persze sokaknak a lehetőségek szabnak határt, sokaknak meg az, hogy úgy érzik, nem is annyira fontos számukra a motorozás, hogy ebbe a "normálisnál" több energiát, pénzt fektessenek.
Te megtetted, hogy kerestél - találtál is, még ha ezt csak ideig-óráig érezted így. Te magad is változol, ezek után nem lesz furcsa, ha a motorod is változik. Tudnod kell magadról, hogy mit érzel fontosnak: egy nagy túragépen zabálni a kilométereket úgy, hogy közben szinte észrevétlenül suhan el melletted a táj, és szinte csak az indulásra meg az érkezésre emlékszel; vagy egy félig-meddig univerzális motort használsz mindenre, és kicsivel lassabban, de talán szabadabban, többet látva a világból róni a km-eket, kiélvezve mindegyiket. Vagy esetleg nem a motorral foglalkozol annyit, hanem úgy döntesz, hogy amit elbírsz, azzal mész, akár ki a világból is.
(Van egy ismerősöm, aki jópár évvel ezelőtt egy Honda Innovával(125ccm!) megjárta Görögországot, és "természetesen" oda is motorral, meg vissza is azzal a motorral ment/jött. Egy másik ismerősöm (kb. húsz éve) egy ETZ-vel járta meg Isztambult.)
Tanulság? Talán csak annyi, hogy nem a motor szabja meg, hogy hova mész, hova szeretnél menni. Az útra való indíttatás belülről jön, és ha megvan hozzá az elhatározás, akkor majdnem mindegy, hogy melyik motorral kell menned. Ha tudsz olyan embereket magad köré gyűjteni, akik társak az ilyesmiben, akkor már nem sülhet el rosszul a dolog: megbeszélitek, megtervezitek, rákészültök aztán mentek. Csak legyen rá időtök, pénzetek, és egészségetek. Az út már gyerekjáték - és élmény, amire szívesen fogsz emlékezni akkor is, ha már nem akaródzik két keréken lenni. De addig is menj, ha menni szeretnél - amíg megteheted.
És mi van akkor, ha nem akarsz menni? Semmi. Legfeljebb nem motorozol. Millió dolog van még a világban, ami leköthet. Sosem késő új dolgokat tanulni, emberi kapcsolatokat építeni, ápolni, örülni akár egyszerűen a létezésnek is.
Jómagam hasonlóképpen vagyok a horgászattal: tizenéves koromban még elképzelhetetlennek éreztem az életemet horgászat nélkül. Aztán már vagy 15-20 éve engedélyem sincs - és horgászni sem járok. Persze, hiányzik az az énem, amelyik képes volt naphosszat ülni a tóparton, akár egyedül is, figyelni a víz meg a szél mozgását, vagy csak elmélkedni dolgokon. Sokszor akkor sem éreztem feleslegesnek az ott töltött időt, ha nem volt fogás. Időt szánhattam magamra.
Tedd ezt te is! Motorral, vagy anélkül, ez már szinte csak részletkérdés.
A hozzászólásod erősen gondolkodásra késztetett. Távol álljon tőlem, hogy (2 évtizedes "lemaradásban", vagy éppenséggel "előnyben" lévén - bár ez utóbbit sose tudhatja az ember) okoskodónak tűnjek, de tényleg felmerültek bennem gondolatok, hát leírom őket.
Az írásodat nehéz volt értelmeznem, de a végére nagyjából kikristályosodott, hogy mit is akarsz mondani. Ezt nem kritikaként szánom, hanem pusztán azt érzékeltetni, hogy olyan volt a hozzászólás, mint egy elkeseredett segélykiáltás, amiből elsőre nem is jött le, hogy valójában mi is a baj.
Győző hozzászólását, miszerint fordulj Klock Janihoz, kissé céltalannak érzem, mivel nem egyformák az emberek. Kinek-kinek hogy alakul az élete folyása, a szerencsésebbek még hetvenévesen motoroznak el a Nordkapp-ra (konkrétan van ilyen ismerősöm), a kevésbé szerencsések örülnek, ha abban a korban még fel tudják állítani (a motorra gondoltam, természetesen).
Az utóbbi években én is kiléptem a CX-ek világából - de nem találtam meg azt, amiért ezt tettem.
Vettem egy Pan Europeant, amit még talán te is láttál. Jó sokat bajlódtam vele, mire a jelenlegi állapotát elérte, és ha teljesen őszinte akarok lenni akkor azt kell mondjam, hogy aránytalanul sok munkát, időt öltem bele.
Közben úgy éreztem, hogy elérhető közelségbe került az a motor, ami húsz éve sokaknak a csúcsot képviselte: vettem egy CBR1100XX-et, pusztán azért, hogy átélhessem azt az élményt, hogy a képességeimhez mérten "végtelen" erőforrás nyújtotta élvezetben lehessen részem.
Szeret(t?)em a motorjaimat szerelni, szeretem tudni, hogy mivel motorozok, és szeretem azt is tudni, hogy mit csináltam meg, vagy éppenséggel mulasztottam el a motoron. Soha nem jártam szervízben a motorjaimmal (kivéve a gumicseréket, meg az olyan munkákat, amelyekhez komolyabb gépműhely, felszerelés szükséges), és ha valamit nem érzek jónak a motoron, akkor feltétlenül magam szeretném megcsinálni.
Talán nem hangzik túlontúl ömlengésnek, ha azt mondom, hogy az útjaimon mindig társsal vagyok: én és a motor - nomeg néha az utasom, bár elég ritkán...
Az utóbbi pár évben rákaptam a technikai motorozásra: ahelyett, hogy egy szép útvonal bejárása lenne a célom, elmegyek egy olyan helyre, ahol abban élem ki a technikát, hogy leér-e a csizmám talpa a kanyarban, és mennyire magabiztosan tudom irányítani a gépet. Ennek oka nyilván abban is keresendő, hogy a CX-ek utáni motorjaimmal éreztem meg azt a technikát, amivel már "merek" is motorozni. Ehhez persze kell a megfelelő út, időjárás, de az efféle motorozásnak már nem az a lényege, amit anno a CX-en megszerettem.
Aztán a hétvégén olyasmit láttam, ami ráébresztett, hogy talán nem kellene túl komolyan venni ezt a dolgot: egy ETZ-s barátommal futottam össze Mátraházán, akivel gurultam egyet a szerpentinen. Olyat ment azon az úton, hogy csak néztem. Lefelé én mentem elöl, és nem maradt le, pedig a Pan sokat megenged a kanyarokban. Aztán cseréltünk, ő ment előttem, és csak pislogtam, amikor azt láttam, hogy fékezés nélkül megy be a kanyarokba. Igen, egy ETZ250-essel.
A tényszerűséghez hozzátartozik, hogy egy jól karbantartott ETZ-ről van szó, és a motoros is (saját elmondása szerint) kb. alatta van a 70kg-nak, és az is, hogy azt az útvonalat már valószínűleg többszázszor végigmotorozta, mivel közel lakik hozzá. Az biztos, hogy én anno ugyanilyen motorral, 90kg-osan nem tudtam olyat menni, mint ahogy ő ment.
Miért írtam ezt le?
Mert ezzel elérkezik a gondolatmenet oda, hogy a motor és a motoros elválaszthatatlan egységet kell, hogy képezzen. Ha az egyik a másik nélkül megy, ott már tényleg van valami baj... Utalnék itt papa megjegyzésére, aki szerint (sajnos egyáltalán nem alaptalanul) egyesek/néhányak/sokak meg sem érik a ti korotokat.
A motoros és a motor közötti harmónia ezzel még nem oldódott meg, ugyanis az ember néha a teljesítményt, néha a kényelmet, néha meg a stílust, néha az univerzális motort áhítja, és mindezek ritkán vannak meg egyazon motorban. Innen jön az, hogy többen is próbálgatják a stílusokat, aztán könnyen azzal találhatják szemben magukat, hogy NINCS olyan motor (legalábbis a lehetőségeikhez mérten), ami mindenben jó lenne.
Nekem eddig pl. az endúró kategória az, ami kimaradt - a többire (pl. csopperezésre) nem vágyok, de egy olyan motor, amivel nem akadály, ha eltűnik az út, még benne van az álmaimban...
Ez a fajta útkeresés a motorosok körében egyáltalán nem tűnik ritkaságnak. Persze sokaknak a lehetőségek szabnak határt, sokaknak meg az, hogy úgy érzik, nem is annyira fontos számukra a motorozás, hogy ebbe a "normálisnál" több energiát, pénzt fektessenek.
Te megtetted, hogy kerestél - találtál is, még ha ezt csak ideig-óráig érezted így. Te magad is változol, ezek után nem lesz furcsa, ha a motorod is változik. Tudnod kell magadról, hogy mit érzel fontosnak: egy nagy túragépen zabálni a kilométereket úgy, hogy közben szinte észrevétlenül suhan el melletted a táj, és szinte csak az indulásra meg az érkezésre emlékszel; vagy egy félig-meddig univerzális motort használsz mindenre, és kicsivel lassabban, de talán szabadabban, többet látva a világból róni a km-eket, kiélvezve mindegyiket. Vagy esetleg nem a motorral foglalkozol annyit, hanem úgy döntesz, hogy amit elbírsz, azzal mész, akár ki a világból is.
(Van egy ismerősöm, aki jópár évvel ezelőtt egy Honda Innovával(125ccm!) megjárta Görögországot, és "természetesen" oda is motorral, meg vissza is azzal a motorral ment/jött. Egy másik ismerősöm (kb. húsz éve) egy ETZ-vel járta meg Isztambult.)
Tanulság? Talán csak annyi, hogy nem a motor szabja meg, hogy hova mész, hova szeretnél menni. Az útra való indíttatás belülről jön, és ha megvan hozzá az elhatározás, akkor majdnem mindegy, hogy melyik motorral kell menned. Ha tudsz olyan embereket magad köré gyűjteni, akik társak az ilyesmiben, akkor már nem sülhet el rosszul a dolog: megbeszélitek, megtervezitek, rákészültök aztán mentek. Csak legyen rá időtök, pénzetek, és egészségetek. Az út már gyerekjáték - és élmény, amire szívesen fogsz emlékezni akkor is, ha már nem akaródzik két keréken lenni. De addig is menj, ha menni szeretnél - amíg megteheted.
És mi van akkor, ha nem akarsz menni? Semmi. Legfeljebb nem motorozol. Millió dolog van még a világban, ami leköthet. Sosem késő új dolgokat tanulni, emberi kapcsolatokat építeni, ápolni, örülni akár egyszerűen a létezésnek is.
Jómagam hasonlóképpen vagyok a horgászattal: tizenéves koromban még elképzelhetetlennek éreztem az életemet horgászat nélkül. Aztán már vagy 15-20 éve engedélyem sincs - és horgászni sem járok. Persze, hiányzik az az énem, amelyik képes volt naphosszat ülni a tóparton, akár egyedül is, figyelni a víz meg a szél mozgását, vagy csak elmélkedni dolgokon. Sokszor akkor sem éreztem feleslegesnek az ott töltött időt, ha nem volt fogás. Időt szánhattam magamra.
Tedd ezt te is! Motorral, vagy anélkül, ez már szinte csak részletkérdés.
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Pesta, ez jó volt
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18300 Pesta
Íjászkodom is.
Azt már láttátok hogy felpakolom az íjat meg a vesszőfogót a motorra és megérkezek.
Na már most azt is tudjátok hogy horgászom is.
A többit nem nehéz kitalálni
Igen, motorral megyek horgászni.
És amikor épp nincs kapás, akkor előveszem az íjat és célba lövök ott a vízparton.
Cxkopi szuper jó motort talált, láttam róla képet.
Azt gondolom hogy fogja élvezni …
Íjászkodom is.
Azt már láttátok hogy felpakolom az íjat meg a vesszőfogót a motorra és megérkezek.
Na már most azt is tudjátok hogy horgászom is.
A többit nem nehéz kitalálni
Igen, motorral megyek horgászni.
És amikor épp nincs kapás, akkor előveszem az íjat és célba lövök ott a vízparton.
Cxkopi szuper jó motort talált, láttam róla képet.
Azt gondolom hogy fogja élvezni …
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 203
- Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
- Tartózkodási hely: Hosszúpályi
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
"ugyanis az ember néha a teljesítményt, néha a kényelmet, néha meg a stílust, néha az univerzális motort áhítja, és mindezek ritkán vannak meg egyazon motorban" igen, azt hiszem ez a fő probléma Pesta.
Elsődleges gond, nehézség a motor mozgatása- toszigálása. Ezt félve-óvatosan teszem. Meg kell fontolni hol, hogyan állok meg, és induláskor irányba legyek.
Ezzel nem igazán lehet a sógor után mentésbe menni a hatába mint a TDM-el. Pedig a + 40-50 kg nem tűnik soknak.
Ha már az aszfalton gurul akkor viszont jó,kényelmes erős, szemtelenül jó szélvédelemmel.
Évente 2-3 alkalommal megyek hosszabb útra, sokat mentem helyben már 1km-re is a TDM-e, ezzel ez nehézkes, a sok forgolódás miatt. Vezetéstechnikai tréning, vagy inkább fizikai erőnlét növelés, vagy csak nagyobb bátorság ha mozgatni kell??
Remélem megszokom Győző.
Az ülés nekem túl széles-nagynak tűnik. Ki kéne próbálnom egy normállal is.
Elsődleges gond, nehézség a motor mozgatása- toszigálása. Ezt félve-óvatosan teszem. Meg kell fontolni hol, hogyan állok meg, és induláskor irányba legyek.
Ezzel nem igazán lehet a sógor után mentésbe menni a hatába mint a TDM-el. Pedig a + 40-50 kg nem tűnik soknak.
Ha már az aszfalton gurul akkor viszont jó,kényelmes erős, szemtelenül jó szélvédelemmel.
Évente 2-3 alkalommal megyek hosszabb útra, sokat mentem helyben már 1km-re is a TDM-e, ezzel ez nehézkes, a sok forgolódás miatt. Vezetéstechnikai tréning, vagy inkább fizikai erőnlét növelés, vagy csak nagyobb bátorság ha mozgatni kell??
Remélem megszokom Győző.
Az ülés nekem túl széles-nagynak tűnik. Ki kéne próbálnom egy normállal is.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok!
Így néztek ki a motorjaink tegnap késő délután.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Lehet kocsival megyünk?
Így néztek ki a motorjaink tegnap késő délután.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Lehet kocsival megyünk?
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég