CX/GL Te és Motorod
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Vajjatok ma'! Ne szedjuk szet egybol azt a szegeny motrot! Foleg ha nem vizes az olaj es nem olajos a viz.
Karbipucc, szinkron, gyujtasrendszer csekk, uj gyertya, pipa ellenallas csekk, trafo test csekk, fals csekk, szelephezag csekk, uj legszuro, friss benya. Ja! kompresszio meres!
Ha ezek megvoltak, lehet tovabb nezelodni.
Karbipucc, szinkron, gyujtasrendszer csekk, uj gyertya, pipa ellenallas csekk, trafo test csekk, fals csekk, szelephezag csekk, uj legszuro, friss benya. Ja! kompresszio meres!
Ha ezek megvoltak, lehet tovabb nezelodni.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hagyd szedjék szét, A Legót már kidobták, játszani akarnak.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Nehezen indul, de beindul. Majd szépen jár és melegen ok, akkor nem nagy a baj....
Rosz gyerty, hézag, kábel meg amit Forreszt leírt az mind valós.
A gyújtást, úgy szoktam, hogy kesreszt csere. Átcserélem a jobb. ball pipákat és átdugom a sárga-rózsaszín kábeleket. Ha a másik henger lesz szar akkor gyújtótekercs, hanem akko lehet tovább menni.
CDI bemenetek felcserélése. Ha viszi a hibát, egyértelmű ha nem akkor üzemanyag ellátáson lehet keresgélni.
Ha van endoszkóp kamera érdemes belenézni a hengerbe. A szétszedés az utolsó.
Rosz gyerty, hézag, kábel meg amit Forreszt leírt az mind valós.
A gyújtást, úgy szoktam, hogy kesreszt csere. Átcserélem a jobb. ball pipákat és átdugom a sárga-rózsaszín kábeleket. Ha a másik henger lesz szar akkor gyújtótekercs, hanem akko lehet tovább menni.
CDI bemenetek felcserélése. Ha viszi a hibát, egyértelmű ha nem akkor üzemanyag ellátáson lehet keresgélni.
Ha van endoszkóp kamera érdemes belenézni a hengerbe. A szétszedés az utolsó.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
A gyertya kiszedése szerintem az egyik legegyszerűbb manőver a CX-eken - és még szétszedésnek sem minősíteném. Ellenben egy durva hiba kiszűrésére alkalmas.
Gaborvrg!
1. Nem beindítani kell a motort a teszt során, hanem indítózni (KILL-kapcsoló legyen OFF állásban!).
2. Nem hazaérkezés után, meleg motornál! Az este letett motort másnap reggelig pihenni és lehűlni hagyni. EKKOR elvégezni az indítózós-papírtörlős tesztet. Üzem közben a hűtőfolyadékot kidolgozza a motor, de pár óra alatt bejuthat az égéstérbe annyi, hogy lásd ha belefolyt az éjszaka folyamán. Ezt az első forgatás alkalmával kinyomja a dugattyú.
Nem szorosan a témához tartozó, de érdekes (a gyertyák látványa után): nekem a 650-es kb. 10mp-ig bírja hidegindítás után a szívatót, utána elkezd fulladni a motor.
Az egyik Pan-omat rendszeresen szívató nélkül indítom - szépen beindul.
Abból kiindulva, hogy a túl sokat használt szívató felesleges benzint zúdít az égéstérbe (ahol aztán vagy elég, vagy nem!), és ez a benzin szépen belemosódhat a karterbe, ahol aztán tönkreteszi az olajat, de legalábbis a hengerek kenésének nem tesz jót. Vagyis: a szívatót javaslom a legrövidebb ideig használni.
Gaborvrg!
1. Nem beindítani kell a motort a teszt során, hanem indítózni (KILL-kapcsoló legyen OFF állásban!).
2. Nem hazaérkezés után, meleg motornál! Az este letett motort másnap reggelig pihenni és lehűlni hagyni. EKKOR elvégezni az indítózós-papírtörlős tesztet. Üzem közben a hűtőfolyadékot kidolgozza a motor, de pár óra alatt bejuthat az égéstérbe annyi, hogy lásd ha belefolyt az éjszaka folyamán. Ezt az első forgatás alkalmával kinyomja a dugattyú.
Nem szorosan a témához tartozó, de érdekes (a gyertyák látványa után): nekem a 650-es kb. 10mp-ig bírja hidegindítás után a szívatót, utána elkezd fulladni a motor.
Az egyik Pan-omat rendszeresen szívató nélkül indítom - szépen beindul.
Abból kiindulva, hogy a túl sokat használt szívató felesleges benzint zúdít az égéstérbe (ahol aztán vagy elég, vagy nem!), és ez a benzin szépen belemosódhat a karterbe, ahol aztán tönkreteszi az olajat, de legalábbis a hengerek kenésének nem tesz jót. Vagyis: a szívatót javaslom a legrövidebb ideig használni.
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:44
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Pesta,Pesta írta: 1. Nem beindítani kell a motort a teszt során, hanem indítózni (KILL-kapcsoló legyen OFF állásban!).
2. Nem hazaérkezés után, meleg motornál! Az este letett motort másnap reggelig pihenni és lehűlni hagyni.
koszonom a kijavitast. Most jo par nap pihenes, allas utan leteszteltem ujra a fentiek alapjan es elmondhatom, hogy hibatlan lett igy is. Teljesen tiszta maradt a papirtorlo, es a gyertya visszarakasa utan, egy kis szivatozassal hibatlanul el is indult. Szerintem csak ennyi volt a baja, de legalabbis bizom benne. Kosz mindenkinek a tobbi tanacsokat, elteszem a jovore, ha megis lenne hasonlo problemam kesobb.
-
- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szevasztok, egy kis segítséget kérnék: az olajszűrő házhoz milyen méretű o gyűrű kell . ( a ház és a blokk közé). köszönöm a válaszokat.
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szevasz talpastibi !
Amit én mértem: 1 db 90 x 4 mm átmérőjű, és 1 db 20 x 2,5 mm átmérőjű O gyűrű.
Amit én mértem: 1 db 90 x 4 mm átmérőjű, és 1 db 20 x 2,5 mm átmérőjű O gyűrű.
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
most láttam, akit érdekel, ennyiért ajándék:
https://auto.jofogas.hu/somogy/Elado_Ho ... 626711.htm
nem én hirdetem és nem ismerem a hirdetőt sem
https://auto.jofogas.hu/somogy/Elado_Ho ... 626711.htm
nem én hirdetem és nem ismerem a hirdetőt sem
-
- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Köszönöm Janibácsi
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18380 cznorbert
Ez a piros szerű vajon gyári szín?
De valóban jó vételnek tűnk.
Ez a piros szerű vajon gyári szín?
De valóban jó vételnek tűnk.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég