CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6911

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2018.05.31., csüt. 21:27

Vajjatok ma'! Ne szedjuk szet egybol azt a szegeny motrot! ;) Foleg ha nem vizes az olaj es nem olajos a viz.

Karbipucc, szinkron, gyujtasrendszer csekk, uj gyertya, pipa ellenallas csekk, trafo test csekk, fals csekk, szelephezag csekk, uj legszuro, friss benya. Ja! kompresszio meres!

Ha ezek megvoltak, lehet tovabb nezelodni. :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6912

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2018.06.01., pén. 09:29

Hagyd szedjék szét, A Legót már kidobták, játszani akarnak. :lol: :lol: :lol:
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6913

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2018.06.01., pén. 09:32

Nehezen indul, de beindul. Majd szépen jár és melegen ok, akkor nem nagy a baj....
Rosz gyerty, hézag, kábel meg amit Forreszt leírt az mind valós.
A gyújtást, úgy szoktam, hogy kesreszt csere. Átcserélem a jobb. ball pipákat és átdugom a sárga-rózsaszín kábeleket. Ha a másik henger lesz szar akkor gyújtótekercs, hanem akko lehet tovább menni.
CDI bemenetek felcserélése. Ha viszi a hibát, egyértelmű ha nem akkor üzemanyag ellátáson lehet keresgélni.

Ha van endoszkóp kamera érdemes belenézni a hengerbe. A szétszedés az utolsó.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6914

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2018.06.01., pén. 11:19

A gyertya kiszedése szerintem az egyik legegyszerűbb manőver a CX-eken - és még szétszedésnek sem minősíteném. Ellenben egy durva hiba kiszűrésére alkalmas.

Gaborvrg!

1. Nem beindítani kell a motort a teszt során, hanem indítózni (KILL-kapcsoló legyen OFF állásban!).
2. Nem hazaérkezés után, meleg motornál! Az este letett motort másnap reggelig pihenni és lehűlni hagyni. EKKOR elvégezni az indítózós-papírtörlős tesztet. Üzem közben a hűtőfolyadékot kidolgozza a motor, de pár óra alatt bejuthat az égéstérbe annyi, hogy lásd ha belefolyt az éjszaka folyamán. Ezt az első forgatás alkalmával kinyomja a dugattyú.

Nem szorosan a témához tartozó, de érdekes (a gyertyák látványa után): nekem a 650-es kb. 10mp-ig bírja hidegindítás után a szívatót, utána elkezd fulladni a motor.
Az egyik Pan-omat rendszeresen szívató nélkül indítom - szépen beindul.

Abból kiindulva, hogy a túl sokat használt szívató felesleges benzint zúdít az égéstérbe (ahol aztán vagy elég, vagy nem!), és ez a benzin szépen belemosódhat a karterbe, ahol aztán tönkreteszi az olajat, de legalábbis a hengerek kenésének nem tesz jót. Vagyis: a szívatót javaslom a legrövidebb ideig használni.
Üdv.
Pesta

Gaborvrg
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6915

Hozzászólás Szerző: Gaborvrg » 2018.06.07., csüt. 18:47

Pesta írta: 1. Nem beindítani kell a motort a teszt során, hanem indítózni (KILL-kapcsoló legyen OFF állásban!).
2. Nem hazaérkezés után, meleg motornál! Az este letett motort másnap reggelig pihenni és lehűlni hagyni.
Pesta,

koszonom a kijavitast. Most jo par nap pihenes, allas utan leteszteltem ujra a fentiek alapjan es elmondhatom, hogy hibatlan lett igy is. Teljesen tiszta maradt a papirtorlo, es a gyertya visszarakasa utan, egy kis szivatozassal hibatlanul el is indult. Szerintem csak ennyi volt a baja, de legalabbis bizom benne. Kosz mindenkinek a tobbi tanacsokat, elteszem a jovore, ha megis lenne hasonlo problemam kesobb.

talpastibi
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6916

Hozzászólás Szerző: talpastibi » 2018.06.18., hétf. 07:59

Szevasztok, egy kis segítséget kérnék: az olajszűrő házhoz milyen méretű o gyűrű kell . ( a ház és a blokk közé). köszönöm a válaszokat.

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6917

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2018.06.18., hétf. 12:59

Szevasz talpastibi !

Amit én mértem: 1 db 90 x 4 mm átmérőjű, és 1 db 20 x 2,5 mm átmérőjű O gyűrű.

cznorbert
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6918

Hozzászólás Szerző: cznorbert » 2018.06.18., hétf. 14:42

most láttam, akit érdekel, ennyiért ajándék:

https://auto.jofogas.hu/somogy/Elado_Ho ... 626711.htm

nem én hirdetem és nem ismerem a hirdetőt sem

talpastibi
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6919

Hozzászólás Szerző: talpastibi » 2018.06.18., hétf. 15:01

Köszönöm Janibácsi

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6920

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2018.06.18., hétf. 15:47

18380 cznorbert

Ez a piros szerű vajon gyári szín?
De valóban jó vételnek tűnk.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 55 vendég