CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
nemtudom Győző hogy gyári szín-e? bár szerintem újrafényezéskor kevesen bajlódnak a csíkozás pótlásával, de ha nem az, attól ez még szép darab szerintem
nekem a fejidom fura, csálé kicsit, szemből is és a műszerfalat mutató képen is, ott látszik valami lemezdarabbal összetákolás is és ez a lemezdarab is piros, szóval lehet, tényleg újrafújták
nekem a fejidom fura, csálé kicsit, szemből is és a műszerfalat mutató képen is, ott látszik valami lemezdarabbal összetákolás is és ez a lemezdarab is piros, szóval lehet, tényleg újrafújták
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Győző, Cz!
A háttérbe lévő száradó törölköző volt a színminta a festékesnél! moli
A háttérbe lévő száradó törölköző volt a színminta a festékesnél! moli
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
mondjuk a dobozokat a tartóval azt irigyelem tőle, az én krómozott tartóm már 2x eltörött/repedt....
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
A piros Eurosporton gyongyhazfeher-sotetkek matricazas van. Vagy a fenykep csal, de ezen kiralykek-ezustnek tunik. A fejidomon sincs se csikozas, se a fenyvisszaverosarga matrica es az elobb emlitett takolas is lelett festve a fejidommal egyutt. Szal 99% hogy nem gyari feny, ettol fuggetlenul ugy tunik egyben van.
Ja, ules is ujrahuzott.
Ja, ules is ujrahuzott.
-
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2018.01.24., szer. 22:13
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Köszöntök mindenkit.
Ime forrest egyik szép tavaszi felújítási munkája gyári leírás szerint.
'82-es. Németországban találtuk.
39 ezer km-t futott.
10 évig állt átalakításra várva.
Olyan állapotban volt, hogy úgy döntöttünk, megőrizzük eredetiben.
Felújítás után OT vizsgán és műszakin egyből átment. Apró festés munka van még a tankon.
Már csak az okmányirodába kell eljutnom. Évadzárón látható lesz élőben is.
Ime forrest egyik szép tavaszi felújítási munkája gyári leírás szerint.
'82-es. Németországban találtuk.
39 ezer km-t futott.
10 évig állt átalakításra várva.
Olyan állapotban volt, hogy úgy döntöttünk, megőrizzük eredetiben.
Felújítás után OT vizsgán és műszakin egyből átment. Apró festés munka van még a tankon.
Már csak az okmányirodába kell eljutnom. Évadzárón látható lesz élőben is.
-
- Hozzászólások: 34
- Csatlakozott: 2016.05.09., hétf. 22:13
- Tartózkodási hely: Debrecen
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Én is beszereztem egy másik járgányt a CX mellé. CBR900RR-ről letettem (nehéz olyat találni jó áron, ami csak egyszer volt össezcsukva), a Street Triple-t drágán mérik, így lett szaladgálós motornak egy Bandit 1200S.
Mindenki bazinagy motornak aposztrofálja, pedig még a garázsban tologatni is könnyebb, mint a CX-et. Hogy milyen lesz a Honda után egy lég-olajos Suzuki, majd kiderül...
Mindenki bazinagy motornak aposztrofálja, pedig még a garázsban tologatni is könnyebb, mint a CX-et. Hogy milyen lesz a Honda után egy lég-olajos Suzuki, majd kiderül...
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Bandit1200
Balu!
Használd egészséggel!
1200 köbcenti más dimenzióba tudja helyezni a motorozást. Bár a Bandit (ahogy hallottam) erősen meg van szelídítve, de azért nyomatékhiányban nem valószínű, hogy szenvedni fogsz.
A lég-olaj hűtésről: érdekes megoldás a Suzukitól. Nagyjából annyi a lényege, hogy két olajszivattyú van benne, az egyik a "szokványos", a csapágykenő kört nyomja (nagynyomású), a másik pedig a szelepekre "fossa" az olajat (kisebb nyomáson, de lényegesen nagyobb mennyiségben). A hűtőbordák szerintem viszonylag picik, bár sűrűn vannak.
Nekem is van egy ilyen gépem (GSX1100F), de ha eljutok rajta odáig, hogy olajat cseréljek benne (majd ha egyszer rendesen beüzemelem...), akkor biztos, hogy az olajhűtő lebontását és kiürítését/kimosását sem fogom kihagyni. Az olaj erős termikus terhelése miatt jófajta olajat érdemes tenni bele, és nem elmismásolni az olajcserét...!
Használd egészséggel!
1200 köbcenti más dimenzióba tudja helyezni a motorozást. Bár a Bandit (ahogy hallottam) erősen meg van szelídítve, de azért nyomatékhiányban nem valószínű, hogy szenvedni fogsz.
A lég-olaj hűtésről: érdekes megoldás a Suzukitól. Nagyjából annyi a lényege, hogy két olajszivattyú van benne, az egyik a "szokványos", a csapágykenő kört nyomja (nagynyomású), a másik pedig a szelepekre "fossa" az olajat (kisebb nyomáson, de lényegesen nagyobb mennyiségben). A hűtőbordák szerintem viszonylag picik, bár sűrűn vannak.
Nekem is van egy ilyen gépem (GSX1100F), de ha eljutok rajta odáig, hogy olajat cseréljek benne (majd ha egyszer rendesen beüzemelem...), akkor biztos, hogy az olajhűtő lebontását és kiürítését/kimosását sem fogom kihagyni. Az olaj erős termikus terhelése miatt jófajta olajat érdemes tenni bele, és nem elmismásolni az olajcserét...!
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18393 Szasza
Szép ez a Piroska ... mondja a farkas ...
Szép ez a Piroska ... mondja a farkas ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Az "Ez is keszult CX-bol" mappaba:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég