Alkatrész

Válasz küldése
hondamaki
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2014.11.13., csüt. 20:04
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4451

Hozzászólás Szerző: hondamaki » 2018.11.06., kedd 08:52

Köszi Neked is Pesta a kimerítő és részletes technikai leírást , ennyire én nem vagyok benne ebben a témában de mindíg jó tanúlni a tapasztaltabtól ! Most van egy újabb "gebasz " a gép elkezdett furcsa (ciripelő (amolyan szelep hangot ) adni de nem a hengerfejből hanem a blokkból jön, ez arányos a fordulatszámmal, amint növelem a fordulatot, úgy nő ennek acsattogó "szelephangnak " is a frekvenciája ! Elvittem egy nem GL szerelőhöz aki a vezérláncot nevezte meg bűnösnek ...vagy a feszítőjét ??? A mociba jelenleg 85 ezer van, ez mennyire gyakori ? Eddig 6 év alatt nem volt semmi bajom vele, amióta Németből behoztam tette a dolgát szépen .Mivel a blokból jön a hang, és mindkét oldalon azonos hangerővel csattog, nem tudom mitévő legyek ? Merjek még vele így szezon végig járni vagy azonnal keressek valakit aki már látott CX-GL- szétszedve ?
Köszi !

ScheibliGL400
Hozzászólások: 190
Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4452

Hozzászólás Szerző: ScheibliGL400 » 2018.11.06., kedd 22:35

A hátsó féklámpa izzót senki ne cserélje ki, mert az első fékezéskor kigyullad az olajnyomás jelző. Ennek okát korábban valaki (talán Pesta) leírta.
Feri

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4453

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2018.11.07., szer. 12:31

Az én izzó/LED cserémet az első lámpában nem a fogyasztás csökkenés motíválta.
Hanem a látni és látszani szemléletből a LÁTNI rész.
Egyértelműen jobban látok a LED -el.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

moli
Hozzászólások: 314
Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4454

Hozzászólás Szerző: moli » 2018.11.08., csüt. 14:44

szia Maki!

"Merjek még vele így szezon végig járni vagy azonnal keressek valakit aki már látott CX-GL- szétszedve ?"
Keressél! 85e km-nél eljött az ideje a cserének.
Üdv.:moli

hondamaki
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2014.11.13., csüt. 20:04
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4455

Hozzászólás Szerző: hondamaki » 2018.11.08., csüt. 18:17

Szia Molli ! Vége van már az épitkezésnek ? Vállasz újból moci javitást ? Akkor rád bíznám a csotrogányt, eddig jó volt ! Küldj egy számotkérlek ha lehet szó róla !
Üdv

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4456

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2018.11.10., szomb. 15:58

ScheibliGL400 írta:
2018.11.06., kedd 22:35
A hátsó féklámpa izzót senki ne cserélje ki, mert az első fékezéskor kigyullad az olajnyomás jelző. Ennek okát korábban valaki (talán Pesta) leírta.
Feri
Nekem a hátsó LEDes plusz a muszerekbe minden. Sose volt hasonló gondom.
Olaj nyomás jelző egy sima kapcsoló, nem látom az összefüggést.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

ScheibliGL400
Hozzászólások: 190
Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4457

Hozzászólás Szerző: ScheibliGL400 » 2018.11.11., vas. 00:52

0szi
Utána kerestem, és a kérdésre a választ a cx/gl.... 6604 hozzászólás.
Feri

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4458

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2018.11.11., vas. 15:49

Feri,

Értem és köszi, h utána kerestél.
viewtopic.php?p=17654#p17654

Ez lehetséges, de az oldalon (http://diagramonwiring.blogspot.com/201 ... 1-and.html) lévő rjzból és leírásból ez számomra nem derűl ki.

Annyit biztos, hogy USA és UK modellekre irja.

A kérdest holt 1szerűen le tudod ellenőrizni:
Ülés le és széthúzod a féklámpa csatit vagy kiszeded a féklámpa izzót aztán féket benyomod.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4459

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2018.11.12., hétf. 10:26

Oszy!

Nézd csak meg azt a rajzot jobban, fogod látni a jobb alsó sarokból az olajnyomás/STOP indicator lámpához szaggatottal húzott vezetéket!
A szaggatott vezeték azt jelenti, hogy csak bizonyos modellek esetében van ilyen áramkör.
Scheibli Feri motorja egy GL400-as, amit ránézésre CX500C-nek mondanánk, de legalábbis CX400C-nek. Abban van ilyen áramkör. Szintén van a CX650C-kben.

Feri tehát kicsit túltolta a biciklit, amikor azt írta, hogy "senki" ne cserélje LED-re a féklámpát, de nyilván jószándék vezérelte. Mindenesetre figyelemfelhívónak nagyonis jó volt, az egyes "egzotikus" modellek gazdáinak pedig jó figyelmeztetés arra, hogy tájékozódjanak, mielőtt cserélnek.
Üdv.
Pesta

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4460

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2018.11.12., hétf. 11:26

áhá, Igy már stimmel. Sajnos a kép felbontása nema legjobb. Igy mpost megtaláltam.
Ugye erre gondols:
Cx Stop unit.png
Cx Stop unit.png (36.91 KiB) Megtekintve 9248 alkalommal
Igen "túl tólta", egyetértek, jó szándékkal.
Amint írtam, ezt egyszerűen ellenőrizni lehet.

Ha van benne ilyen áramkör akkor semmi képpn nem kell a LED. innen mindig tudod h jó vagy sem a féklámpád,

Ha nincs ilyen akkor csere LED-re és bizz benne, hgy a LED "sose" ég ki. :lol:
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég