CX/GL Te és Motorod
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
BÚÉK!
Igen OMW 100 vagy maxmotion. eddig is ezt raktammindenbe. Hálásak a gépek érte.
A CX pl. érezhetően máskép ment. Kis emelkedőn amit eddig éreztem, most olyan mintha lejtő, na jó na, egyenes.
Szóval csak alőnyei vannak.
Ugyan ígí prémium diesel vs normál, na ott igazán érzed a külömbséget, főleg visszafele. Fogyasztás csökkenést is tapasztaltam. összegezve amennyivel drágább annyivalk kevesebbet evett. tehát ugyan ott vagyok 1 tankal,DE a motor meghál
álja, föleg az üzemanyag rendszer.
Szar kajától te is szarúl vagy,....
Ez az én saját tapasztalatom és vélemenyem....
Mindenki tegyen belátása szerint.
Igen OMW 100 vagy maxmotion. eddig is ezt raktammindenbe. Hálásak a gépek érte.
A CX pl. érezhetően máskép ment. Kis emelkedőn amit eddig éreztem, most olyan mintha lejtő, na jó na, egyenes.
Szóval csak alőnyei vannak.
Ugyan ígí prémium diesel vs normál, na ott igazán érzed a külömbséget, főleg visszafele. Fogyasztás csökkenést is tapasztaltam. összegezve amennyivel drágább annyivalk kevesebbet evett. tehát ugyan ott vagyok 1 tankal,DE a motor meghál
álja, föleg az üzemanyag rendszer.
Szar kajától te is szarúl vagy,....
Ez az én saját tapasztalatom és vélemenyem....
Mindenki tegyen belátása szerint.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7096 forrest99
Igen, értem mire gondolsz.
Sajnálom h ez a helyzet.
Nem tudom h tehetnék-e valamit az ügyben?
Vagy mondjuk azt h jól van ez így? - pedig úgy érzem h nincs :- (
Igen, értem mire gondolsz.
Sajnálom h ez a helyzet.
Nem tudom h tehetnék-e valamit az ügyben?
Vagy mondjuk azt h jól van ez így? - pedig úgy érzem h nincs :- (
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7098 Plero
Le vagyok maradva :- (
Milyen B10 -es mizéria?
Mire gondolsz?
Le vagyok maradva :- (
Milyen B10 -es mizéria?
Mire gondolsz?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
7103-ra
Szia Győző! Bár nem tőlem kérdezted, de én válaszolok! Január 1 től változik a benzin (B10) 95-ös összetétele, több lesz benne a "környezetbarát" rész!! Magyarul rosszabb lesz! Nem is javasolt az öreg gépekhez, többek között a HONDA sem dícséri!! Több a bio adalék a 95-ösben!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7104 maclas
Értem, köszönöm a választ.
Akkor ezért írta Oszy h inkább a 100 -st.
Bár most tél van így nyilván kevésbé aktuális ... de ha
valakinek már lesz tapasztata ezzel a 95-össel a motorban
szívesen olvasnám ...
Értem, köszönöm a választ.
Akkor ezért írta Oszy h inkább a 100 -st.
Bár most tél van így nyilván kevésbé aktuális ... de ha
valakinek már lesz tapasztata ezzel a 95-össel a motorban
szívesen olvasnám ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok.
Győző nekem volt tapasztalatom a bioetanollal: Asszony szuzuki szvift 1.3 karburátoros.Amikor még nagyon olcsón adták a benzinkutaknál a bioetanolt a szviftbe azt is tankoltunk kb50-50% ban semmi baja nem volt neki tőle,igaz télen csökkentettük a bioetanol mennyiségét, mert hidegben nehezen indult kb 1 1/2 évig használtuk így.Ezen felbátorodtam és kipróbáltam az akkori motoromba is (boxer 750 de nem 3 betűs) karburátoros.Kb30% etanol 70 benzin.A motor alsó fordulatszám tartományban fulladt köhögött mindent csinált csak menni nem akart de amikor "elkapta ment mint állat"ez azért kanyarokban nem igazán előnyös, Hogy kanyarban fullad és ha a kijárati ívnél már húzod neki, akkor semmi semmi utána olyat ránt,hogy majd le esel róla.Abban az időben elhangoztak olyan vélemények is, hogy a bioetanol kiszárítja a vele érintkező gumi alkatrészeket, ezt nem tudom! Volt egy ismerősömnek egy opelje ő csak bioetanolt használt,de írt hozzá egy másik motorvezérlő progit,ő megvolt vele elégedve!Különben most is van a benzinekben bioetanol azt hiszem kb 5% körül.Régebben olvastam róla egy szakcikket amiben azt is leírták,hogy 1l bioetanolban sokkal több energia van mint ugyan annyi benzinben,Hát fene tudja (de ha ők írták)Na ez volt az én tapasztalatom.
Győző nekem volt tapasztalatom a bioetanollal: Asszony szuzuki szvift 1.3 karburátoros.Amikor még nagyon olcsón adták a benzinkutaknál a bioetanolt a szviftbe azt is tankoltunk kb50-50% ban semmi baja nem volt neki tőle,igaz télen csökkentettük a bioetanol mennyiségét, mert hidegben nehezen indult kb 1 1/2 évig használtuk így.Ezen felbátorodtam és kipróbáltam az akkori motoromba is (boxer 750 de nem 3 betűs) karburátoros.Kb30% etanol 70 benzin.A motor alsó fordulatszám tartományban fulladt köhögött mindent csinált csak menni nem akart de amikor "elkapta ment mint állat"ez azért kanyarokban nem igazán előnyös, Hogy kanyarban fullad és ha a kijárati ívnél már húzod neki, akkor semmi semmi utána olyat ránt,hogy majd le esel róla.Abban az időben elhangoztak olyan vélemények is, hogy a bioetanol kiszárítja a vele érintkező gumi alkatrészeket, ezt nem tudom! Volt egy ismerősömnek egy opelje ő csak bioetanolt használt,de írt hozzá egy másik motorvezérlő progit,ő megvolt vele elégedve!Különben most is van a benzinekben bioetanol azt hiszem kb 5% körül.Régebben olvastam róla egy szakcikket amiben azt is leírták,hogy 1l bioetanolban sokkal több energia van mint ugyan annyi benzinben,Hát fene tudja (de ha ők írták)Na ez volt az én tapasztalatom.
-
- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ja az oszynak szerintem is igaza van,én is alá tudom támasztani amit ő írt
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7106 talpastibi »
Köszönöm az infót !
Én is hallottam már valami károsító hatásról de pontosan nem tudom :- (
Köszönöm az infót !
Én is hallottam már valami károsító hatásról de pontosan nem tudom :- (
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
A legnagyobb probléma az etanollal, hogy vizmegkötő hatása nagy. A hőmérséklet ingadiozádból adodó páratartalom segíti a sok vizet megkötni. Télen semmi képpen ne tárold ilyennel, akkor szigorúan 100as!
Valamikor próbáltam 50-50% a CX-be is.
Tapasztalat alapján, nehezen indult, kínoztam aksit, ünindítot. Amikor ment nem igazán volt gond, kicsit talán érezhető volt h gyengébb. Akkor derült ki h a tankom lyukas és ragasztott volt, el kezdett felpuposodni a festék majd fólyni.
tank forrasztás javítás majd csere lett a vége.
Főleg az öreg fémtankos motorok látják ennek a legnagyobb kárát. Tele van mégis elkezd rozsdásodni a tank belülről.
A másik, ha sok víz oldódik benne, természetesen szarúl megy és nehezen indul.
Az nem igaz h nagyobb energia van benn, csak magasabb hőfokon ég.
Ha magasabb lenne az energia sürűsége akkor nem kéne dúsítani, injektorosnál is igy írják át.Tehát "többet " eszik belőle.
E10-re vatítve ez azt jelenti, hogy 1L E10 kp 0,95L tiszta (vagy normál 95, 98-asnak) felel meg.
A magasabb hőfok jobbak égeti a szelepeket stb...
Az etanollal kapcsolatban a jelszó leginkább a környezettudatosság. Én e mellet vagyok, de természetesen egy veterán korú jármű erre nem alkalmas.
A különböző arányú alkohol-benzin keverékminták hatása a fémre. Csupán szemléltető ábra
Valamikor próbáltam 50-50% a CX-be is.
Tapasztalat alapján, nehezen indult, kínoztam aksit, ünindítot. Amikor ment nem igazán volt gond, kicsit talán érezhető volt h gyengébb. Akkor derült ki h a tankom lyukas és ragasztott volt, el kezdett felpuposodni a festék majd fólyni.
tank forrasztás javítás majd csere lett a vége.
Főleg az öreg fémtankos motorok látják ennek a legnagyobb kárát. Tele van mégis elkezd rozsdásodni a tank belülről.
A másik, ha sok víz oldódik benne, természetesen szarúl megy és nehezen indul.
Az nem igaz h nagyobb energia van benn, csak magasabb hőfokon ég.
Ha magasabb lenne az energia sürűsége akkor nem kéne dúsítani, injektorosnál is igy írják át.Tehát "többet " eszik belőle.
E10-re vatítve ez azt jelenti, hogy 1L E10 kp 0,95L tiszta (vagy normál 95, 98-asnak) felel meg.
A magasabb hőfok jobbak égeti a szelepeket stb...
Az etanollal kapcsolatban a jelszó leginkább a környezettudatosság. Én e mellet vagyok, de természetesen egy veterán korú jármű erre nem alkalmas.
https://www.autonavigator.hu/cikkek/e85-a-gyakorlatban/az alkohol tulajdonságai nem egyenértékűek a benzin jellemzőivel, ami a gyakorlatban azt eredményezi, hogy egyező teljesítmény eléréséhez kb. 20-30 százalékkal több etanol elégetésére van szükség.
A különböző arányú alkohol-benzin keverékminták hatása a fémre. Csupán szemléltető ábra
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7109 Oszy
Köszönöm !
Ez Elég meggyőző volt.
Szóval végeredmény h 2020-tól a CX-be kerüljük a 95-ös benzint és inkább a 100-st tankoljuk.
Így fogok eljárni.
Köszönöm !
Ez Elég meggyőző volt.
Szóval végeredmény h 2020-tól a CX-be kerüljük a 95-ös benzint és inkább a 100-st tankoljuk.
Így fogok eljárni.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég