Alkatrész
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Szia Zpower,
Nekem sincs sajnos, ebayen nezelodj, ha itt nem jelentkezik vki akinek lenne.
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... &_osacat=0
Nekem sincs sajnos, ebayen nezelodj, ha itt nem jelentkezik vki akinek lenne.
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... &_osacat=0
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
4596 Zpower !
Amit forrest linklet, abból lehet csemegézni.
Ismered az ebay -t ?
Amit forrest linklet, abból lehet csemegézni.
Ismered az ebay -t ?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: 2021.09.23., csüt. 14:30
- Tartózkodási hely: Szügy
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Szia Győző,
Persze, hogy ismerem. Külföldről akár újat is tudok venni cirka 300 Euróért. És az biztosan működik is. Ez egy horror ár érte. És a szállítási költség
is elég drasztikus.
Angliában vannak ( voltak ) elég jó áron. De most már vámolják az onnan érkező árukat. Nem is kevés rá a vám. Van benne tapasztalatom.
Elsőkörben ha tudok itthon venni egy működő képeset az jó volna. Ha nem, akkor szétszerelem a rosszat -vagy ha találok mestert aki megjavítja
akkor vele megcsináltatom- és megpróbálom megcsinálni. Ha kell elkészítem hozzá a szerszámokat is. Legvégső esetben külfölről hozatok egyet.
Nem sürgős ez a forszámmérő legkésőbb jövő tavaszra akarom beépíteni amikor a motor már gatyába lesz rázva rendesen.
Legalábbis ez a terv.
Addig dolgozunk máson.
Persze, hogy ismerem. Külföldről akár újat is tudok venni cirka 300 Euróért. És az biztosan működik is. Ez egy horror ár érte. És a szállítási költség
is elég drasztikus.
Angliában vannak ( voltak ) elég jó áron. De most már vámolják az onnan érkező árukat. Nem is kevés rá a vám. Van benne tapasztalatom.
Elsőkörben ha tudok itthon venni egy működő képeset az jó volna. Ha nem, akkor szétszerelem a rosszat -vagy ha találok mestert aki megjavítja
akkor vele megcsináltatom- és megpróbálom megcsinálni. Ha kell elkészítem hozzá a szerszámokat is. Legvégső esetben külfölről hozatok egyet.
Nem sürgős ez a forszámmérő legkésőbb jövő tavaszra akarom beépíteni amikor a motor már gatyába lesz rázva rendesen.
Legalábbis ez a terv.
Addig dolgozunk máson.
A minőség olyan mint a fing, tartjuk amíg bírjuk.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
4603 Zpower !
Nyilván átgondoltad a kérdést.
Nem vagyok otthon a témában de én azt gondolnám így 1.körben, hogy egy szerszám gyártás már önmagában el is érheti a 300 EUR -t.
Forrest !
Te a Caffe racer -hez csináltál saját egyéni előlapot a műszerbe.
Azt ki szedte szét neked?
Vagy az hogy lett ?
Nyilván átgondoltad a kérdést.
Nem vagyok otthon a témában de én azt gondolnám így 1.körben, hogy egy szerszám gyártás már önmagában el is érheti a 300 EUR -t.
Forrest !
Te a Caffe racer -hez csináltál saját egyéni előlapot a műszerbe.
Azt ki szedte szét neked?
Vagy az hogy lett ?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: 2021.09.23., csüt. 14:30
- Tartózkodási hely: Szügy
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
4604 fgyöző
Persze, hogy átgondoltam. Ebben élek.
Persze, hogy átgondoltam. Ebben élek.
A minőség olyan mint a fing, tartjuk amíg bírjuk.
-
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: 2021.09.23., csüt. 14:30
- Tartózkodási hely: Szügy
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
4604 fgyőző,
Tudod, 21 évet lenyomtam már az autóiparban. Készülékek célgépek tervezése, összeszerelése telepítése ...
Egy készülék elkészítése legyártása nem költség.
Tudod, 21 évet lenyomtam már az autóiparban. Készülékek célgépek tervezése, összeszerelése telepítése ...
Egy készülék elkészítése legyártása nem költség.
A minőség olyan mint a fing, tartjuk amíg bírjuk.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Szedtem szet, javitottam is sokat. Viszont nincs semmim mar hozza, igy ha szet is szedem, max megallapitom, hogy ez vagy az a baj.
-
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: 2021.09.23., csüt. 14:30
- Tartózkodási hely: Szügy
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
4607 forrest99,
Köszönöm a segítséget. Ha arra kerül a sor, hogy szétszedem és elakadok kereshetlek?
Köszönöm a segítséget. Ha arra kerül a sor, hogy szétszedem és elakadok kereshetlek?
A minőség olyan mint a fing, tartjuk amíg bírjuk.
-
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: 2021.09.23., csüt. 14:30
- Tartózkodási hely: Szügy
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Sziasztok,
Szeretnék veletek megosztani valamit. Nem biztos, hogy nagy dolog de nekem az. Anno idén én is vásároltam egy
CX500 C motort. Nem pontosan ezt a típust akartam hanem a túrát de hát ez jutott jó áron.
Mindig is tetszett nekem ez a Honda típus, pár évvel ezelött is ezt szerettem volna venni, de nekem is voltak igényeim hogyan
is nézzen ki az a motor amit én szeretnék. V elrendezés, kardánhajtás, drótküllös kerék, retro stílus … .
Az a lényeg hogy ebböl nem lett semmi. Vagyis lett, egy drótküllös, sor 4-es, láncos Kawasaki zephyr 750
Csak részben teljesült amit akartam. Böngésztem a neten nézegettem CX-eket és belenyugodtam, hogy ebben nem létezik
drótküllövel szerelt típus. Nekem ez már nem is kell. Ez a “nem is kell “egészen addig tartott amíg rá nem bukkantam egy
ausztrál oldalon egy motorépítöre aki éppen egy CX500-at alakított át cafe racer-nek. Küllös kerekeket épített bele.
Átalakította az eredeti kerekeket küllösre. Nekem csak ez hiányzott. Ez abban a pillanatban a bogár elindult és motoszkált
az agyban és eldöntöttem, hogy egyszer biztosan megcsinálom én is. Átalakított kereket lehet venni, még tán átalakító
szettet is de méreg drága.
Neki fogni ennek a feladatnak nem is nehéz az átalakíáshoz szükséges darabokat megtervezem és megcsináltatom én is
de mi lesz a küllök osztókörének mérete? Illetve itt az elterjedt a 36 küllös ráf nem pedig a 40. Kell vki akivel tudok együtt
dolgozni. És az sem baj ha nincsen messze. Ja igen és válallja a munkát!
Szerencsére találtam vkit profinak profi de viszont Ö sem csinált még ilyet. És igazából elsöre nem is hitt benne. De bele
fogtunk. Enyém a tervezés, a gyártás Ö adta az instrukciókat, gyártatta a küllöket majd füzte.
És elkészült az elsö kerék. 19 collos 36 küllös acél ráfos. 100%-ban magyar tervezés, megmunkálás, gyártás!
További képek ezen a linken elérhetöek.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Ez pedig az átalakulás menete.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Itt tart a hátsó kerék.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Szeretnék veletek megosztani valamit. Nem biztos, hogy nagy dolog de nekem az. Anno idén én is vásároltam egy
CX500 C motort. Nem pontosan ezt a típust akartam hanem a túrát de hát ez jutott jó áron.
Mindig is tetszett nekem ez a Honda típus, pár évvel ezelött is ezt szerettem volna venni, de nekem is voltak igényeim hogyan
is nézzen ki az a motor amit én szeretnék. V elrendezés, kardánhajtás, drótküllös kerék, retro stílus … .
Az a lényeg hogy ebböl nem lett semmi. Vagyis lett, egy drótküllös, sor 4-es, láncos Kawasaki zephyr 750
Csak részben teljesült amit akartam. Böngésztem a neten nézegettem CX-eket és belenyugodtam, hogy ebben nem létezik
drótküllövel szerelt típus. Nekem ez már nem is kell. Ez a “nem is kell “egészen addig tartott amíg rá nem bukkantam egy
ausztrál oldalon egy motorépítöre aki éppen egy CX500-at alakított át cafe racer-nek. Küllös kerekeket épített bele.
Átalakította az eredeti kerekeket küllösre. Nekem csak ez hiányzott. Ez abban a pillanatban a bogár elindult és motoszkált
az agyban és eldöntöttem, hogy egyszer biztosan megcsinálom én is. Átalakított kereket lehet venni, még tán átalakító
szettet is de méreg drága.
Neki fogni ennek a feladatnak nem is nehéz az átalakíáshoz szükséges darabokat megtervezem és megcsináltatom én is
de mi lesz a küllök osztókörének mérete? Illetve itt az elterjedt a 36 küllös ráf nem pedig a 40. Kell vki akivel tudok együtt
dolgozni. És az sem baj ha nincsen messze. Ja igen és válallja a munkát!
Szerencsére találtam vkit profinak profi de viszont Ö sem csinált még ilyet. És igazából elsöre nem is hitt benne. De bele
fogtunk. Enyém a tervezés, a gyártás Ö adta az instrukciókat, gyártatta a küllöket majd füzte.
És elkészült az elsö kerék. 19 collos 36 küllös acél ráfos. 100%-ban magyar tervezés, megmunkálás, gyártás!
További képek ezen a linken elérhetöek.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Ez pedig az átalakulás menete.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Itt tart a hátsó kerék.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
A minőség olyan mint a fing, tartjuk amíg bírjuk.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
A De Luxe az enyem volt, alatta nehany az altalam epitett kullos kerekuek kozul:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég