CX/GL Te és Motorod
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Nem írtam ide a számát de FB-on is megtalálod. Szóltam neki is, hogy keresni fogod. Ő a régi motorokra főleg Hondákra specializálódott.
https://www.facebook.com/KlockWorksVintageMotorbikes/
https://www.facebook.com/KlockWorksVintageMotorbikes/
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2018.09.03., hétf. 08:00
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7268 -ra
Szia Balu216 !
Örülök, hogy benéztél
Gratulálok a kitartásodhoz, remélem rendbe jön a moci.
Oszy fentebb ajánlotta Klock Janit, én isa csak jót hallottam Róla.
Majd mi lett, ok?
Szia Balu216 !
Örülök, hogy benéztél
Gratulálok a kitartásodhoz, remélem rendbe jön a moci.
Oszy fentebb ajánlotta Klock Janit, én isa csak jót hallottam Róla.
Majd mi lett, ok?
- placix
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2014.07.07., hétf. 22:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdv mindenkinek!
2014-ben léptem be először ezen a fórumon.
Akkor vásáróltam egy CX500E típusú, 1983-ban gyártott motort és a felújításhoz sok-sok tanácsot kértem és kaptam tőletek.
Azóta bejártuk a környező országokat, mindig jóval korszerűbb motorok között.
Egyetlen túrán sem hagyott a jó öreg cserben.
A héten volt a szezonzáró túránk.
Most szeretném a motort átadni arra érdemes embernek baráti áron, a piaci áron alul.
Képet is küldenék, de valahogy nem sikerült mellékelni. (hogyan kell?)
Ha valakit érdekel, írjatok!
placix
2014-ben léptem be először ezen a fórumon.
Akkor vásáróltam egy CX500E típusú, 1983-ban gyártott motort és a felújításhoz sok-sok tanácsot kértem és kaptam tőletek.
Azóta bejártuk a környező országokat, mindig jóval korszerűbb motorok között.
Egyetlen túrán sem hagyott a jó öreg cserben.
A héten volt a szezonzáró túránk.
Most szeretném a motort átadni arra érdemes embernek baráti áron, a piaci áron alul.
Képet is küldenék, de valahogy nem sikerült mellékelni. (hogyan kell?)
Ha valakit érdekel, írjatok!
placix
placix
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Placix,
Jó olvasni amit írtál. Igen a Cx nem hagy el soha, ezért azt mondanám, hogy te se hagyd el.
Több indokot is mondok, természetesen ezek csak saját vélemények nem tanácsok. Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz.
Jelen pillanatban par száz ezer Ft az ára de ennél tudjuk, többet ér.
(Tudom, ez is pénz, főleg ha egy újabb motort vásárolsz. Szóval kérlek ne értsd félre.)
Egyszer valamikor, netán restaurálva sokkal többet ér. Gondolok olyanra esetleg valaki kedvesnek örökségben hagyod.
Én ahányszor motort cseréltem, vásároltam a CX eladása soha nem merült fel. Inkább tartom, enni nem kér. Én a gyerekeimnek adom. Akkora már bőven 50 éves lesz.
Ha eladod soha nem lesz még egy. Én 20 évvel ezelőtt egy óriásit hibáztam, egy Simson AWO 250 T adtam el bgóért, hogy majd úgyis lesz másik. Hát nem és most 30-40x annyiért vannak.
Ps. :Képet lehet csatolni, de limitált a felbontás ezért lehet konvertálni kell.
Jó olvasni amit írtál. Igen a Cx nem hagy el soha, ezért azt mondanám, hogy te se hagyd el.
Több indokot is mondok, természetesen ezek csak saját vélemények nem tanácsok. Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz.
Jelen pillanatban par száz ezer Ft az ára de ennél tudjuk, többet ér.
(Tudom, ez is pénz, főleg ha egy újabb motort vásárolsz. Szóval kérlek ne értsd félre.)
Egyszer valamikor, netán restaurálva sokkal többet ér. Gondolok olyanra esetleg valaki kedvesnek örökségben hagyod.
Én ahányszor motort cseréltem, vásároltam a CX eladása soha nem merült fel. Inkább tartom, enni nem kér. Én a gyerekeimnek adom. Akkora már bőven 50 éves lesz.
Ha eladod soha nem lesz még egy. Én 20 évvel ezelőtt egy óriásit hibáztam, egy Simson AWO 250 T adtam el bgóért, hogy majd úgyis lesz másik. Hát nem és most 30-40x annyiért vannak.
Ps. :Képet lehet csatolni, de limitált a felbontás ezért lehet konvertálni kell.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- placix
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2014.07.07., hétf. 22:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Oszy,
Igazad van, nem egyszerű megválni az öreg vastól. Volt már Danuviám, Mz-em Yamaha XT 600, Yamaha FJR1300 és Yamaha Bulldog-om is
A CX-et azért vettem, mert a konstrukció varázsolt el. Miután felújítottam (vezéműlánc és láncfeszítő, olajpumpa lánc, dugattyúgyűrűk, minden tömítés a vízpumpa szimmeringet és szelepszár szimmeringeket is beleétve, teljes fő-kábelköteg,szívó bevezető csövek (Manifold) , gyertyakábelek, pipák...stb mind gyárial katrészekkel. ... mind lecserélve újra és mind sajátkezűleg). A Kardáncsukló gumiharangját Skodából alakítottam át, mert nem tudtam gyárit szerezni.
Ja és a futőmüvön szinte mindent javítottam.
Toszkánától a Transzfogarasig nagyon sok túrán voltunk együtt, végül kiküldtem fiamnak Angliába.
Nála volt négy évig, majd 2023-ban hazajött vele és itthagyta nekem, mivel ott már három motorja van.
Másik két fiam: Az egyik csak új motorral, másik csak öreg Mercikkel hobbyznak, nekik nem kell a CX.
Már így 75 évesen arra gondoltam, hogy hátha van a CX-GL klubban olyan ember, aki tovább tudná vinni a hosszú úton. Nem vagyok sem öreg, sem béna, csak realista.
Szívem szerint megtartanám, és nem az anyagiak miatt akarom továbbadni, hanem mert úgy érzem, hogy már nem fogok tudni úgy foglelkozni vele, mint eddig.
Ha nem kell senkinek, megtartom és megyek vele tovább, amíg tudok.... és tudok!
Köszi az őszinte sorokat, mindennel egyetértek,
Igazad van, nem egyszerű megválni az öreg vastól. Volt már Danuviám, Mz-em Yamaha XT 600, Yamaha FJR1300 és Yamaha Bulldog-om is
A CX-et azért vettem, mert a konstrukció varázsolt el. Miután felújítottam (vezéműlánc és láncfeszítő, olajpumpa lánc, dugattyúgyűrűk, minden tömítés a vízpumpa szimmeringet és szelepszár szimmeringeket is beleétve, teljes fő-kábelköteg,szívó bevezető csövek (Manifold) , gyertyakábelek, pipák...stb mind gyárial katrészekkel. ... mind lecserélve újra és mind sajátkezűleg). A Kardáncsukló gumiharangját Skodából alakítottam át, mert nem tudtam gyárit szerezni.
Ja és a futőmüvön szinte mindent javítottam.
Toszkánától a Transzfogarasig nagyon sok túrán voltunk együtt, végül kiküldtem fiamnak Angliába.
Nála volt négy évig, majd 2023-ban hazajött vele és itthagyta nekem, mivel ott már három motorja van.
Másik két fiam: Az egyik csak új motorral, másik csak öreg Mercikkel hobbyznak, nekik nem kell a CX.
Már így 75 évesen arra gondoltam, hogy hátha van a CX-GL klubban olyan ember, aki tovább tudná vinni a hosszú úton. Nem vagyok sem öreg, sem béna, csak realista.
Szívem szerint megtartanám, és nem az anyagiak miatt akarom továbbadni, hanem mert úgy érzem, hogy már nem fogok tudni úgy foglelkozni vele, mint eddig.
Ha nem kell senkinek, megtartom és megyek vele tovább, amíg tudok.... és tudok!
Köszi az őszinte sorokat, mindennel egyetértek,
placix
- fgyozo
- Hozzászólások: 3816
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
7275 placix
Nem szívesen teszem de egyet értek Oszy -val!
Az én CX -em kb.30 éve van nálam.
Méltatlanul mellőzött helyzetben van. 1 évben talán ha 2x – 3x megyek vele egy kis karikát.
DE fel sem vetődött a gondolat, hogy megváljak tőle. Főleg ha nem muszáj!!!!!!!!
Nagyon szép és teljesen átérzem azt a gondolatot amit megfogalmaztál. Számomra az tűnik ki belőle, hogy Igazából egy olyan gondos gazdát keresnél neki aki méltóan használja és kiélvezi azt amit ez a motor adni tud. Mert, hogy kb. olyan méltatlan és kihasználatlan sorban van most nálad mint az enyém nálam.
Csak hát ugye a KOR. Az IDŐ.
A Tiéd is és az Övé (CX)is. Ami adja az adott helyzetet.
Mert egy mai fiatal szívesebben pattan fel egy modernebb vasra, mert hogy az már más design, más technika, menőbb, stb. Mind ez persze érthető, annak ellenére is, hogy a CX akkor megelőzte a korát. Ám mostanra mégis csak egy több mint 40éves „elavult” technika pl. a mostani injektorokhoz képest.
Amikor mi hajdanán megvettük, akkor az volt a fő, egyetlen motorunk, azért vettük, hogy azzal motorozzunk. DE azóta mi is 20-30 évvel idősebbek lettünk …
Együtt öregedtünk a CXünkel. DE maga az érzés amit a CX adott, az a kor előre haladtával nem öregedett. Mert hogy ez a motor SZERETHETŐ és ezt érzed te is és mi is.
Egy új gazda nem biztos, hogy ezt fogja. Egy gyűjtő estleg – de valami más, a márka iránti tisztelet érzésével vegyítve. A közös kalandok és emlékek nélkül.
Azt gondolom, hogy legjobb esetben is talán egy ilyen új gazda jöhetne szóba.
Semmi közöm hozzá, nem ismerem a körülményeket így nem is mondhatok meg neked semmit.
Annyit tehetek, hogy esetleg olyan motívációval tudlak sarkallni, hogy mégse add el
Ezt pedig kérlek keresd a TÚRA topikban, mert most támadt egy ötletem, hamarosan kiírom oda.
Nem szívesen teszem de egyet értek Oszy -val!
Az én CX -em kb.30 éve van nálam.
Méltatlanul mellőzött helyzetben van. 1 évben talán ha 2x – 3x megyek vele egy kis karikát.
DE fel sem vetődött a gondolat, hogy megváljak tőle. Főleg ha nem muszáj!!!!!!!!
Nagyon szép és teljesen átérzem azt a gondolatot amit megfogalmaztál. Számomra az tűnik ki belőle, hogy Igazából egy olyan gondos gazdát keresnél neki aki méltóan használja és kiélvezi azt amit ez a motor adni tud. Mert, hogy kb. olyan méltatlan és kihasználatlan sorban van most nálad mint az enyém nálam.
Csak hát ugye a KOR. Az IDŐ.
A Tiéd is és az Övé (CX)is. Ami adja az adott helyzetet.
Mert egy mai fiatal szívesebben pattan fel egy modernebb vasra, mert hogy az már más design, más technika, menőbb, stb. Mind ez persze érthető, annak ellenére is, hogy a CX akkor megelőzte a korát. Ám mostanra mégis csak egy több mint 40éves „elavult” technika pl. a mostani injektorokhoz képest.
Amikor mi hajdanán megvettük, akkor az volt a fő, egyetlen motorunk, azért vettük, hogy azzal motorozzunk. DE azóta mi is 20-30 évvel idősebbek lettünk …
Együtt öregedtünk a CXünkel. DE maga az érzés amit a CX adott, az a kor előre haladtával nem öregedett. Mert hogy ez a motor SZERETHETŐ és ezt érzed te is és mi is.
Egy új gazda nem biztos, hogy ezt fogja. Egy gyűjtő estleg – de valami más, a márka iránti tisztelet érzésével vegyítve. A közös kalandok és emlékek nélkül.
Azt gondolom, hogy legjobb esetben is talán egy ilyen új gazda jöhetne szóba.
Semmi közöm hozzá, nem ismerem a körülményeket így nem is mondhatok meg neked semmit.
Annyit tehetek, hogy esetleg olyan motívációval tudlak sarkallni, hogy mégse add el
Ezt pedig kérlek keresd a TÚRA topikban, mert most támadt egy ötletem, hamarosan kiírom oda.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég