CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 123
- Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
307
Hello Mindenki,
azért még vannak dolgok, amiért érdemes küzdeni - ld.http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0469506661
..öregbítse (ez is) a hírnevét, ez a korszakalkotó motortípus, sokáig még a motoros társaink között..
Ui.: ..mint ahogyan a mi szekciónkat is remélem az alábbi linken látható...
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :MESELX:IT
Seitenaufrufe: 642
Verjük fel a port együtt - legközelebb Izsákon!
üdv
kentaur
azért még vannak dolgok, amiért érdemes küzdeni - ld.http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0469506661
..öregbítse (ez is) a hírnevét, ez a korszakalkotó motortípus, sokáig még a motoros társaink között..
Ui.: ..mint ahogyan a mi szekciónkat is remélem az alábbi linken látható...
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :MESELX:IT
Seitenaufrufe: 642
Verjük fel a port együtt - legközelebb Izsákon!
üdv
kentaur
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
308
307-re
kentaur,
gondosan kimunkáltad a hirdetést mint magát a motort.
Elolvastam a szöveget és nyomban bele is szerettem.
Tényleg jó.
Ha van rá lehetőség azért még tehetnél fel legalább 1
olyan képet is amin nagyobban látszik a moci.
Adod hozzá azt a színre fújt sisakot is? Leírva
nem láttam ugyan de lehetne ez a hab a tortán:-)
kentaur,
gondosan kimunkáltad a hirdetést mint magát a motort.
Elolvastam a szöveget és nyomban bele is szerettem.
Tényleg jó.
Ha van rá lehetőség azért még tehetnél fel legalább 1
olyan képet is amin nagyobban látszik a moci.
Adod hozzá azt a színre fújt sisakot is? Leírva
nem láttam ugyan de lehetne ez a hab a tortán:-)
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
310
Sracok itt van 3 kép:
Ezek arról szólnak h vannak a 650 es blokkok egyes motorszámokkal és h az adott blokk hány kW-os gép. Az lehet 37 vagy 48 kW.
AZ írás szerint lehet változtatni a motor kW -ját ha kicseréljük a kipufogót és a karburátort.
E szerint adott blokk esetében a teljesítmény csak ezek függvénye.
Ennek tükrében van 3 kérdésem:
1, Tudja valaki h mi a KONKRÉT különbség a karburátorok között ? Pl. mi a különbség a
16100-ME2 -611 (Typ VB 2 BB – 48 kW és a 16100-ME2 -713 (Typ VB 2 BC –37kW) között?
2, MI a különbség a 16100-ME2 -611 (Typ VB 2 BB) és a 16100-ME8 -612 (Typ VB 2 BE) között? Mert itt mindkettő 48 kW.
3, MIlyen karburátor kell a RC10E 200xxxx számú blokkhoz h az 48kW -os legyen?
Tudja valaki ezeket a válaszokat?
Ki találkozott már ezekkel a kérdésekkel?
És ha megvan a válasz akkor jön a következö igazán kreatív kérdés ... mit kell tenni egy VB36A kódú 37 kW-os CX500 karbival h
az 48kW-ossá tudjon tenni egy 650-es RC10E 200xxxx számú blokkot?
Ezek arról szólnak h vannak a 650 es blokkok egyes motorszámokkal és h az adott blokk hány kW-os gép. Az lehet 37 vagy 48 kW.
AZ írás szerint lehet változtatni a motor kW -ját ha kicseréljük a kipufogót és a karburátort.
E szerint adott blokk esetében a teljesítmény csak ezek függvénye.
Ennek tükrében van 3 kérdésem:
1, Tudja valaki h mi a KONKRÉT különbség a karburátorok között ? Pl. mi a különbség a
16100-ME2 -611 (Typ VB 2 BB – 48 kW és a 16100-ME2 -713 (Typ VB 2 BC –37kW) között?
2, MI a különbség a 16100-ME2 -611 (Typ VB 2 BB) és a 16100-ME8 -612 (Typ VB 2 BE) között? Mert itt mindkettő 48 kW.
3, MIlyen karburátor kell a RC10E 200xxxx számú blokkhoz h az 48kW -os legyen?
Tudja valaki ezeket a válaszokat?
Ki találkozott már ezekkel a kérdésekkel?
És ha megvan a válasz akkor jön a következö igazán kreatív kérdés ... mit kell tenni egy VB36A kódú 37 kW-os CX500 karbival h
az 48kW-ossá tudjon tenni egy 650-es RC10E 200xxxx számú blokkot?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
314
313-ra
szerkezet beli eltérést nem látok, annyi h az 500-as karbija egyenesben
van a 650-é pedig szögben.
AZt én is látom h más a cikkszám ... viszont méreteket azt nem ír.
Ezzel nem lehet előrébb jutni.
szerkezet beli eltérést nem látok, annyi h az 500-as karbija egyenesben
van a 650-é pedig szögben.
AZt én is látom h más a cikkszám ... viszont méreteket azt nem ír.
Ezzel nem lehet előrébb jutni.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
315
Sziasztok!
Kaptam néhány képet Moli-tól, egy hazai CX építésről. Nagyon igényes munka sok apró szépen kidolgozott részlettel, de a lényeg az eleje teljesen egyedi futómű és módosított villanyak. Nem kis meló lehetett érdemes megnézni:
Kaptam néhány képet Moli-tól, egy hazai CX építésről. Nagyon igényes munka sok apró szépen kidolgozott részlettel, de a lényeg az eleje teljesen egyedi futómű és módosított villanyak. Nem kis meló lehetett érdemes megnézni:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég