CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
420
Közhirré tétetik:
Lehetőségünk nyílt, meg is ragadtuk, így pénteken voltunk (Pali, DKálmán és jómagam)
Dress -nél, akire Fórum hozzászólásai által már egyébként is kedves ismerősként tekintettünk.
Köszönjük a szíves vendéglátást, azt hiszem elmodhatom h egy remek fickóval gazdagodott
a csapatunk.
Dress, ahogy már említettem kérlek küldj néhány képet a mocidról és írj néhány sórt magadról,
azt hiszem köztünk, a MI VAGYUNK -ban a helyed:-) Küld és felteszünk.
Lehetőségünk nyílt, meg is ragadtuk, így pénteken voltunk (Pali, DKálmán és jómagam)
Dress -nél, akire Fórum hozzászólásai által már egyébként is kedves ismerősként tekintettünk.
Köszönjük a szíves vendéglátást, azt hiszem elmodhatom h egy remek fickóval gazdagodott
a csapatunk.
Dress, ahogy már említettem kérlek küldj néhány képet a mocidról és írj néhány sórt magadról,
azt hiszem köztünk, a MI VAGYUNK -ban a helyed:-) Küld és felteszünk.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Dress
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.28., vas. 07:40
- Tartózkodási hely: Budapest XVI.
- Kapcsolat:
421
Köszönöm, ez jól esett. Majdnem pelepirultam.
Amilyen a jó "fogadj Isten", olyan jó lesz az "adjon Isten", ezt megigérhetem.
417-re
De, szívesen meg is csinálom (az elektronikát). Csak azt kéne kitalálni, hogy mit és hova rakunk a tankba?
Ezen egyébként már sokat gonbolkoztam, de ez a fő problémám.
Már majdnem lemondtam az 500-asról a 650 javára.
Egyszerűen bepánikolok a benzincsap tartalékra rakása után. (hordok a dobozomba egy pillepalack benzint, komolyan)
Na de mindegy, csináljuk! Benne vagyok.
Amilyen a jó "fogadj Isten", olyan jó lesz az "adjon Isten", ezt megigérhetem.
417-re
De, szívesen meg is csinálom (az elektronikát). Csak azt kéne kitalálni, hogy mit és hova rakunk a tankba?
Ezen egyébként már sokat gonbolkoztam, de ez a fő problémám.
Már majdnem lemondtam az 500-asról a 650 javára.
Egyszerűen bepánikolok a benzincsap tartalékra rakása után. (hordok a dobozomba egy pillepalack benzint, komolyan)
Na de mindegy, csináljuk! Benne vagyok.
üdv:
Dress
Dress
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
422
...szóval a hétvége CX650 izgalomban telt ... az előzetes tervek szerint
eljött hozzám BakaJoe és együtt mentünk VFerihez.
Nem titkol célunk az volt h végre életet leheljük az angol szerzeménybe.
Vittük a szükséges kellékeket, karburátor, kipufogó könyökök, kipufogó közösítő dob, hűtő, autó akkumlátor, bika kábel, önindító, egy 1,5 m-es cső a benzinnek,
2 gyújtótrafó, 2 gyújtás elektronika, 2 pipa és egy zsák izgalom.
Mielőtt ráengedtük volna az önindítót a blokkra előtte ellenőriztük h van e valami ami tudná gátolni a forgást.
Levettük a gyújtás házat, megnéztük a röpsúlyt - rendben.
Levettük a vízpumpa házat, vízpumpa - O.K.
Megnéztük mi van a fordulatszámláló kihajtásnál mert h a házában 1 csavar sem volt - de ott sem volt gond és kapott a ház csavarokat.
Végül is a hűtőrendszer és a kipufogó nem került fel gondoltuk be kell a mocinak röffenie a nélkül is. Így hát karbi fel, vezetékelés és hajrá!
Megpróbáltuk de a 75 Ah -s akksi alig bírta megmozdítani az önindítót ill. az a motort. Nem igazán pörgetett...
Kiderült h az önindítót át kell vezetékelni mert az iggen csak vastag kábele tök szakadt volt nagyjából a ¾ e csak úgy lógott így az áram nem tudott átmenni rajta. Kapott új sarut, jobb lett mint a gyári. Utána sem forgatott sokkal jobban mert kifektette az autó akksit. Na akkor egy kis töltés …
A lényeg szegényke forgatott ahogy tudott, kapta is az alkoholos indítás segítőt a karbi levegő részébe, robbant is akkorákat h le sem tudom írni, olyan lángcsóvák csaptak ki a hengerből a kipufnál mintha disznót perzselnénk. Bele remegett az egész testünk na meg a fülünk a garázsban de csak nem akart indulni.
Nos, csak h tudja mindenki : a sárga a JOBB a kék a BAL oldali gyújtás. Megcseréltük mert először persze rosszul kötöttük(a minta után ami ezek szerint rossz volt) hát láss csodát!!!! Nyomban indult is !!!!
Nem tudom leírnia az élményt hogyan futkos a hideg a hátadon ahogy guggolsz egy üvöltő, kipufogó nélküli 650-es blokk mellet, ami hatalmas elemi erővel okádja a tűzcsóvát magából csak úgy a földön. Szívem szerint ráugrottam volna de el voltam foglalva azzal h lefogjam, el ne ugráljon a lelkem. Egyébként annyira nem is ugrált, tök jól ki van
egyensúlyozva.
Szóval leírni nem lehet de itt egy kis videó az segít elképzelni.
http://www.youtube.com/watch?v=KJeXRJ5Ye8U
Úgy hogy egy fázis kipipálva, blokkot már láttam beindulni és járni.
Persze víz nélkül nem járattuk sokáig de a nagy izgalomban igggen csak nehezemre esett h ne indítsam be megint és megint és megint… annyira élveztem azt a hangot.
Aztán mértünk egy kompressziót úgy tűnik azzal sincs gond. Ettől függetlenül azért lehet h mégis csak kap egy új gyűrű garnitúrát.
Ígérte Dress is h benéz hozzánk a 650-es blokkhoz a hétvégi motorozás vissza útján, vártuk is de nem jött. Érthető h elhúzódott a karikája, Őt is elkapta a hév.
Volt már valakinek ilyen földön indítós élménye?
eljött hozzám BakaJoe és együtt mentünk VFerihez.
Nem titkol célunk az volt h végre életet leheljük az angol szerzeménybe.
Vittük a szükséges kellékeket, karburátor, kipufogó könyökök, kipufogó közösítő dob, hűtő, autó akkumlátor, bika kábel, önindító, egy 1,5 m-es cső a benzinnek,
2 gyújtótrafó, 2 gyújtás elektronika, 2 pipa és egy zsák izgalom.
Mielőtt ráengedtük volna az önindítót a blokkra előtte ellenőriztük h van e valami ami tudná gátolni a forgást.
Levettük a gyújtás házat, megnéztük a röpsúlyt - rendben.
Levettük a vízpumpa házat, vízpumpa - O.K.
Megnéztük mi van a fordulatszámláló kihajtásnál mert h a házában 1 csavar sem volt - de ott sem volt gond és kapott a ház csavarokat.
Végül is a hűtőrendszer és a kipufogó nem került fel gondoltuk be kell a mocinak röffenie a nélkül is. Így hát karbi fel, vezetékelés és hajrá!
Megpróbáltuk de a 75 Ah -s akksi alig bírta megmozdítani az önindítót ill. az a motort. Nem igazán pörgetett...
Kiderült h az önindítót át kell vezetékelni mert az iggen csak vastag kábele tök szakadt volt nagyjából a ¾ e csak úgy lógott így az áram nem tudott átmenni rajta. Kapott új sarut, jobb lett mint a gyári. Utána sem forgatott sokkal jobban mert kifektette az autó akksit. Na akkor egy kis töltés …
A lényeg szegényke forgatott ahogy tudott, kapta is az alkoholos indítás segítőt a karbi levegő részébe, robbant is akkorákat h le sem tudom írni, olyan lángcsóvák csaptak ki a hengerből a kipufnál mintha disznót perzselnénk. Bele remegett az egész testünk na meg a fülünk a garázsban de csak nem akart indulni.
Nos, csak h tudja mindenki : a sárga a JOBB a kék a BAL oldali gyújtás. Megcseréltük mert először persze rosszul kötöttük(a minta után ami ezek szerint rossz volt) hát láss csodát!!!! Nyomban indult is !!!!
Nem tudom leírnia az élményt hogyan futkos a hideg a hátadon ahogy guggolsz egy üvöltő, kipufogó nélküli 650-es blokk mellet, ami hatalmas elemi erővel okádja a tűzcsóvát magából csak úgy a földön. Szívem szerint ráugrottam volna de el voltam foglalva azzal h lefogjam, el ne ugráljon a lelkem. Egyébként annyira nem is ugrált, tök jól ki van
egyensúlyozva.
Szóval leírni nem lehet de itt egy kis videó az segít elképzelni.
http://www.youtube.com/watch?v=KJeXRJ5Ye8U
Úgy hogy egy fázis kipipálva, blokkot már láttam beindulni és járni.
Persze víz nélkül nem járattuk sokáig de a nagy izgalomban igggen csak nehezemre esett h ne indítsam be megint és megint és megint… annyira élveztem azt a hangot.
Aztán mértünk egy kompressziót úgy tűnik azzal sincs gond. Ettől függetlenül azért lehet h mégis csak kap egy új gyűrű garnitúrát.
Ígérte Dress is h benéz hozzánk a 650-es blokkhoz a hétvégi motorozás vissza útján, vártuk is de nem jött. Érthető h elhúzódott a karikája, Őt is elkapta a hév.
Volt már valakinek ilyen földön indítós élménye?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
422-re
424,
Ez igen Győző!
Már jobban néz ki mint a talicskában!
És szépen is szól!
Sok kitartás és sok munka,és "legalább"úgy nézzen ki mint az 500 asod!
Különben ne is gyere vele Pusztavacsra!
Üdv : Jani
Ez igen Győző!
Már jobban néz ki mint a talicskában!
És szépen is szól!
Sok kitartás és sok munka,és "legalább"úgy nézzen ki mint az 500 asod!
Különben ne is gyere vele Pusztavacsra!
Üdv : Jani
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Lichtenberger 2010.11.08., hétf. 18:47-kor.
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
422-re
424
Ez igen Győző!
Már jobban néz ki mint a talicskában!
És szépen is szól!
Sok kitartás és sok munka,és "legalább"úgy nézzen ki mint az 500 asod!
Különben ne is gyere vele Pusztavacsra!
Üdv : Jani
Ez igen Győző!
Már jobban néz ki mint a talicskában!
És szépen is szól!
Sok kitartás és sok munka,és "legalább"úgy nézzen ki mint az 500 asod!
Különben ne is gyere vele Pusztavacsra!
Üdv : Jani
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
426: CX/GL Te és Motorod
422-re Gratula Győző!! Úgy látom Pusztavacson már 650-el találkozunk!
425-re A 650E-nek biztos van üzemanyagszint mérője. Üdv LF
425-re A 650E-nek biztos van üzemanyagszint mérője. Üdv LF
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
428
A cx 500E ben mechanikus, tud is zörögni ha már kevés benne a nafta!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég