Alkatrész
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
400
Győző nagy fába vágtad a fejszédet! Sok sikert,de félek ez így nagyon kevés lesz,egyébként ott van a kentaur-nál egy jó hűtő,abba egy karikát beledörzsölt a ventilátor,vagy csak közé került valami,egy vékony hegyű fogóval vissza egyengeted és már kész a zsír új hűtőd de,ha úgy marad még az sem baj,mert a sérült rész az belül van nem látszik a hűtést,meg nem befolyásolja.
UFF.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
401
399-re
Jo a sorosdoboz megoldas, csak menetkozben nagyon megmelegszik benne a sor
Azt latom, hogy a csatlakozasi pontok mashol vannak, de meretre nem ua. az 500-as huto? Ha igen, nem lehet azt ratenni mas csovekkel? Vagy hutossel atrakni a csatlakozasi pontokat?
Jol mondja retro. Az altalad emlitett megoldasnal a Kentaur hutojet kiegyengetni sztem celravezetobb. A mienket is kis csavarhuzoval, csipesszel hoztam helyre. Igaz azon csak ko, bogar, hasznalati serulesek voltak, de hibatlanra ki lett pofozva. Es, ha jol emlekszem aszonta Kentaur nem ereszt, ami a lenyeg.
Jo a sorosdoboz megoldas, csak menetkozben nagyon megmelegszik benne a sor
Azt latom, hogy a csatlakozasi pontok mashol vannak, de meretre nem ua. az 500-as huto? Ha igen, nem lehet azt ratenni mas csovekkel? Vagy hutossel atrakni a csatlakozasi pontokat?
Jol mondja retro. Az altalad emlitett megoldasnal a Kentaur hutojet kiegyengetni sztem celravezetobb. A mienket is kis csavarhuzoval, csipesszel hoztam helyre. Igaz azon csak ko, bogar, hasznalati serulesek voltak, de hibatlanra ki lett pofozva. Es, ha jol emlekszem aszonta Kentaur nem ereszt, ami a lenyeg.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
402-
400,401-re
láttam azt a hűtőt komoly sérülések vannak rajta nem csupán
ventilátor karc.
Máshol a csatlakozási pontok? - én erről nem is tudok ...
Az 500-as hűtővel az a gond h a ventilátor direktbe van hajtva,
tehát ha jár a motor akkor forog a ventilátor.
A 650-en elektromos. Alul van egy hőérzékelő gomba, az
kapcsolja a ventilátort.
Tehát az 500-én nincs meg az a menetes lyuk ahova be lehet tenni
a gombát.
Most ne gyertek nekem azzal h tegyek bele lyukat ... - bár lehet h
inkább majd azt teszem ha ezzel a hűtővel nem boldogulok.
láttam azt a hűtőt komoly sérülések vannak rajta nem csupán
ventilátor karc.
Máshol a csatlakozási pontok? - én erről nem is tudok ...
Az 500-as hűtővel az a gond h a ventilátor direktbe van hajtva,
tehát ha jár a motor akkor forog a ventilátor.
A 650-en elektromos. Alul van egy hőérzékelő gomba, az
kapcsolja a ventilátort.
Tehát az 500-én nincs meg az a menetes lyuk ahova be lehet tenni
a gombát.
Most ne gyertek nekem azzal h tegyek bele lyukat ... - bár lehet h
inkább majd azt teszem ha ezzel a hűtővel nem boldogulok.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
403
Lehet túl egyszerűnek tűnik,de én nem furkálnám a hőérzékelő miatt,egy kapcsolóval oldanám meg a ventilátor működését,mivel van hőfok kijelződ azon kontrollálhatod mikor kell rásegíteni a rendszerre.
UFF.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
406
402-re
Az 500-as hutonek bal oldalon van mind2 cso, a tagulasi csatlakozas vizszintesen hatra mutat. A 650-nek a felso cso kozepen, a tagulasi cso lefele mutat.
Ott a leereszto csavar. Abba kelle befaragni egy hokapcsolot. De, ha mar 500-bol csinalod meg a csatl. pontok athelyezesevel, akkor mar megegy furatot beilleszt a hutos vagy nem, oly mind1.
Az 500-as hutonek bal oldalon van mind2 cso, a tagulasi csatlakozas vizszintesen hatra mutat. A 650-nek a felso cso kozepen, a tagulasi cso lefele mutat.
Ott a leereszto csavar. Abba kelle befaragni egy hokapcsolot. De, ha mar 500-bol csinalod meg a csatl. pontok athelyezesevel, akkor mar megegy furatot beilleszt a hutos vagy nem, oly mind1.
407
Hallo Mindenki!
397-re
Jól látod Győző, arról van szó. Rajta a két impulzus tekercs. Abból sz@rt be a jobb oldali.
Továbbra is várom a megoldást. (-és a jóidőt!) Üdv. Mindenkinek!
397-re
Jól látod Győző, arról van szó. Rajta a két impulzus tekercs. Abból sz@rt be a jobb oldali.
Továbbra is várom a megoldást. (-és a jóidőt!) Üdv. Mindenkinek!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára tata 2010.12.10., pén. 21:19-kor.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég