Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#11

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2009.12.09., szer. 16:04

és ahhoz el kellett vágni a bowdent?
mert akkor ezt akár most is meg lehetne tenni a
még jó résznél... a kérdés h hogyan kerül rá
rá vissza a ' bumszli '
mit kellett rajta alakítani?
Rövidíteni a házon? - mert ezzel kvázi hosszabodik
a szabad bovden rész ... vagy?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Tóth G. Péter

Re: Alkatrész

#12

Hozzászólás Szerző: Tóth G. Péter » 2009.12.09., szer. 17:18

A végén lévő szem az MZ-nél lágyforrasztással van rögzítve,ez melegítve lehúzható.
A másik vég már adott.
Először a külső (fekete)borítást vágtam méretre(ez maradhat az eredeti japán is)
aztán a belső szál lett méretes.
Esetedben,ha engedi,akkor 3-4cm levágható a belső szálból,de akkor ugyanannyi levágandó a külsőből is.
A belső szál újraforrasztandó részét sósavba mártod és az MZ bowdenről lehúzott "szemet"ráforrasztod.
HA az eredeti belső szál marad,akkor lehet,hogy a forrasztandó szemet fel kell bővíteni(fúrni),mert az eredeti belső szál úgy emlékszem,hogy vastagabb az MZ-nél.
El lehet vele tökölni,de mire elviszed-visszahozod az sem rövidebb idő.
Először én valahova a váci útra vittem,de mivel rosszul adtam meg a méreteket,ezért használhatatlan lett,ezért csináltam meg inkább magamnak.A szakik által gyártott is olyan anyagból volt,mint az MZ-é.Kb 3000-ft volt 2 éve.
Ha bevállalod,akkor jó bütykölést.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#13

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2009.12.09., szer. 17:28

... igen, én is azt gondolom h ennek a történetnek a forrasztás a lelke ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Gary
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#14

Hozzászólás Szerző: Gary » 2009.12.09., szer. 17:48

Sokat javítottam bowdent. Javaslom, hogy a kifúrt , kiforrasztott szemet felfűzöd a bowdenszálra, aztán egy hegesztődrótot kiköszörülsz kúposra, mint egy tűt. A hengeres szemet a lapolt felénél befogod satuba és belekalapálod a tűt, mint egy éket a kalapácsba.A kilógó részt lecsiped. Na utána érdemes sárgarézzel és borax folyasztószer használatával lánggal keményforrasztani, mindezt úgy, hogy a bowdenszálat aluminium pofába fogod meg tőben, hogy ne melegedjen fel, mert kilágyulhat az acélbowdwden. A szem úgy is felizzik. A forrasztást ha kilóg egy kicsi, köszörűn le tudod köszörülni.
;)
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/

Avatar
lferi
Hozzászólások: 270
Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
Tartózkodási hely: Gárdony
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#15

Hozzászólás Szerző: lferi » 2009.12.09., szer. 18:32

Sziasztok!
A Gary tüskés módszere jó, de szerintem ha kicsit besüllyeszted a szemet a bovden végénél és a drótot kicsit kinyitod akkor a sima forrasztó ón is jó lehet csak vigyázni kell, hogy nagyon ne folyjon be az ón a bovdenbe mert akkor fog törni a szemnél.
Az alábbi linken lehet venni méterbe bovdent amilyet akarsz. ha jó a külső rész akkor elég a belső.

http://www.bowdenszerviz.hu/index.php?p ... rtekesites

Piti Péter Pál
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2009.12.08., kedd 10:12
Kapcsolat:

kuplungbowden

#16

Hozzászólás Szerző: Piti Péter Pál » 2009.12.10., csüt. 10:20

Sziasztok

Sikerült megoldani a kupludgbowden problémát. Az eredeti buwdenkülsőt kimostam, vettem babetta fékbowdent, (2mm) méretre vágtam. Tettem rá állítható csavaros rézdiót, aminek a másik oldalát beforrasztottam. A bowdent pedig megkentem láncfűrész kenőolajával. Tökéletes lett csak ajánlani tudom.
Jó motorozást!

Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

Szívócsonk

#17

Hozzászólás Szerző: klb » 2009.12.14., hétf. 22:50

Sziasztok!

Találtam szívócsonkot itt!


http://www.cma-motor.hu/Szivocsonkok/Ho ... k2222.html

K.L

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: szívócsonk

#18

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2009.12.15., kedd 10:05

NAGY VAGY LACI !
Fel is hívtam az embert megkérdeztem ha többet
rendelek ad-e kedvezményt.
Azt mondta igen, jövöre tudja küldeni a cuccost.
Ugy h mindjárt indítok egy listát, aki kér az jelezze.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Közös Szívócsonk rendelés

#19

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2009.12.15., kedd 10:18

sziasztok,
ahogy ígértem aki szívócsonkot akar a szokásos
módon jelezze.
Az ár tekintetében egyenlőre maradjunk az eredetinél,
a végén majd elszámolunk.

Tehát

szívócsonk 10.400 Ft/db
1 pár(jobbos-balos) 20.800 Ft

http://www.cma-motor.hu/Szivocsonkok/Ho ... k2222.html

1) fgyozo : 1 pár
2) Váradi F: 1 pár
2)
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
lferi
Hozzászólások: 270
Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
Tartózkodási hely: Gárdony
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#20

Hozzászólás Szerző: lferi » 2009.12.15., kedd 10:58

Közös Szívócsonk rendelés

Új hozzászólásSzerző: fgyozo » 35 perccel ezelőtt
sziasztok,
ahogy ígértem aki szívócsonkot akar a szokásos
módon jelezze.
Az ár tekintetében egyenlőre maradjunk az eredetinél,
a végén majd elszámolunk.

Tehát

szívócsonk 10.400 Ft/db
1 pár(jobbos-balos) 20.800 Ft
http://www.cma-motor.hu/Szivocsonkok/Ho ... k2222.html

1) fgyozo : 1 pár
2) Váradi F: 1 pár
2)Lferi : 1 pár cx500B

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég