Alkatrész
-
- Hozzászólások: 190
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
- Kapcsolat:
554
Köszönöm mindenkinek a gyors válaszokat és tanácsokat.
SF
SF
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
555.
Hallo Minden Érdekelt!
Ajánlom a csatolt tartalmakat!!!
"...köszönjük, hogy ilyen sokan eljöttetek már az első két napon:
mivel rengetegen kértétek, ezért megszerveztük, és nyitva tartunk
március 26-án, szombaton is, 9 és 14 óra között. A jövő heti nyitvatartás
remélhetőleg hasonlóan alakul, mint az aktuális heti.
(1191 Budapest, Üllői út 200, bejárat a Földváry utcából,
udvaron a raktár épület, telefonos bejelentkezés: 06307032454)..."
Bocs' de az xls és pdf kiterjesztés nem engedélyezett.(!!!)
üdv
kentaur
Ajánlom a csatolt tartalmakat!!!
"...köszönjük, hogy ilyen sokan eljöttetek már az első két napon:
mivel rengetegen kértétek, ezért megszerveztük, és nyitva tartunk
március 26-án, szombaton is, 9 és 14 óra között. A jövő heti nyitvatartás
remélhetőleg hasonlóan alakul, mint az aktuális heti.
(1191 Budapest, Üllői út 200, bejárat a Földváry utcából,
udvaron a raktár épület, telefonos bejelentkezés: 06307032454)..."
Bocs' de az xls és pdf kiterjesztés nem engedélyezett.(!!!)
üdv
kentaur
556
554-re!
Szia Scheibligl400!
Láttam az előzményekben, hogy Te is rendeltél ir. gyertyát a motorodba, tehát szereted a lovadat kényeztetni. Ne hozz hibás döntést, telószimeringet vegyél a vasba, és meglásd: reggelente előre fog köszönni, tán még a nyakadba is fog ugorni örömében. Az "okosembernek" pedig igaza volt: okozhat problemmákat a nem oda illő tömítés./személyes tapasztalat, nem az én motoromon!/Csőcsavar:moli
Szia Scheibligl400!
Láttam az előzményekben, hogy Te is rendeltél ir. gyertyát a motorodba, tehát szereted a lovadat kényeztetni. Ne hozz hibás döntést, telószimeringet vegyél a vasba, és meglásd: reggelente előre fog köszönni, tán még a nyakadba is fog ugorni örömében. Az "okosembernek" pedig igaza volt: okozhat problemmákat a nem oda illő tömítés./személyes tapasztalat, nem az én motoromon!/Csőcsavar:moli
-
- Hozzászólások: 190
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
- Kapcsolat:
557
Hali Molicx
Én is gondoltam már erre amit írtál. Igaz még nem néztem utána de nem hiszem, hogy arany árát kérnének két szimeringért.Ha te már rendeltél teló szimeringet, azt hol tetted. A Hondánál, vagy egy egyszerű csapágy boltban. A méretről mit tudsz? Mennyi idő alatt szerzik be?
SF
Én is gondoltam már erre amit írtál. Igaz még nem néztem utána de nem hiszem, hogy arany árát kérnének két szimeringért.Ha te már rendeltél teló szimeringet, azt hol tetted. A Hondánál, vagy egy egyszerű csapágy boltban. A méretről mit tudsz? Mennyi idő alatt szerzik be?
SF
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.11.19., csüt. 17:55
- Kapcsolat:
559
Szia Scheibli!
Telószimmering témához. (Moli baráom jól beszél)
www.nagyvas.hu kb 2500 Ft. Én ott vettem, japán cucc.
Telószimmering témához. (Moli baráom jól beszél)
www.nagyvas.hu kb 2500 Ft. Én ott vettem, japán cucc.
-
- Hozzászólások: 190
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
- Kapcsolat:
601
Kösz bakajoe vettem
Sf
Sf
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
602.
Hallo Mindenki,
de főleg a 'szakik '!
Szezon nyitásra az üzemanyag és szelepek viszonyáról...
1.Anno motorjaink ólmozott üza val kezdték önálló életüket - ténykérdés.
2. Ma nem kapunk csak (!) ólommentes üza-t, ill. beszerezhető az ólom adalék - ténykérdés.
3. Az ólmozatlan üza. a szelepeinket jobban felhevítik és így sérülékeny a szelepülés - vagyis, nem zár megfelelően .
A felvetésem - korábban mások tapasztalatát is megismerve (fGyozo, Moli) , hogy melyik út a járhatóbb, hatékonyabb - az új, és átalakított szelepülésű alkatrészre cserélés, vagy a folyamatos adalékolás?!?
Megjegyzés: Korábban nem tulajdonítottam (évi 6-10 e Km és alkalmi jövés-menés mellett), de napi használatban ennek a gyakorlatban nagyobb jelentőséget kell tulajdonítani Nemde
Iridium project_2011: Április első hetére várom a raktáron levő készletet További értesítésig
Üdv és Verjük fel a port együtt
kentaur
de főleg a 'szakik '!
Szezon nyitásra az üzemanyag és szelepek viszonyáról...
1.Anno motorjaink ólmozott üza val kezdték önálló életüket - ténykérdés.
2. Ma nem kapunk csak (!) ólommentes üza-t, ill. beszerezhető az ólom adalék - ténykérdés.
3. Az ólmozatlan üza. a szelepeinket jobban felhevítik és így sérülékeny a szelepülés - vagyis, nem zár megfelelően .
A felvetésem - korábban mások tapasztalatát is megismerve (fGyozo, Moli) , hogy melyik út a járhatóbb, hatékonyabb - az új, és átalakított szelepülésű alkatrészre cserélés, vagy a folyamatos adalékolás?!?
Megjegyzés: Korábban nem tulajdonítottam (évi 6-10 e Km és alkalmi jövés-menés mellett), de napi használatban ennek a gyakorlatban nagyobb jelentőséget kell tulajdonítani Nemde
Iridium project_2011: Április első hetére várom a raktáron levő készletet További értesítésig
Üdv és Verjük fel a port együtt
kentaur
603
ÓLOMMENTES üzemanyag.
Akkoriban amikor megszűnt az ólmozott benzin, figyelemmel kísértem sokakkal együtt a nyilvánosságra hozott szakvéleményeket, köztük a gépkocsi gyártókét is.
Összegezve: Egy-két gyengébb minőségű anyagból készült gyártmány kivételével károsodás nélkül használható a mentes üzemanyag. Felsorolták akkor a régi lada, dácia, skoda (120-al bezárólag), tipusokat. A cx úgy gondolom a maga 9000-es fordulatával nem ez a kategória. Az említett átalakítás, nem csak a szelepülést, hanem a szelep, és esetleg a szelepvezető cseréjét is jelentené, (elég költséges, szakmunka). Ha valaki nem bízik a szelepek jó minőségében, válassza az adalékolást, ami ha nem is használ, de garantáltan nem árt.
Létezi még egy csodás anyag, a molibdén-diszulfid. Ez az anyag ott is biztosít kenést ahol az olaj vagy a zsír már nem képes kenni, amikor az érintkező felöletek nagy nyomással feszülnek egymáshoz. Használjuk 2-4 ütemű motorok üzemanyagához, motorolajához, sebváltókhoz, stb. Amikor a kuplungot is a motorolaj keni, akkor a motorolajba nem javasolt. Az anyag FIMOL néven a mol kutaknál kereshető. (olvass utána az interneten)
Akkoriban amikor megszűnt az ólmozott benzin, figyelemmel kísértem sokakkal együtt a nyilvánosságra hozott szakvéleményeket, köztük a gépkocsi gyártókét is.
Összegezve: Egy-két gyengébb minőségű anyagból készült gyártmány kivételével károsodás nélkül használható a mentes üzemanyag. Felsorolták akkor a régi lada, dácia, skoda (120-al bezárólag), tipusokat. A cx úgy gondolom a maga 9000-es fordulatával nem ez a kategória. Az említett átalakítás, nem csak a szelepülést, hanem a szelep, és esetleg a szelepvezető cseréjét is jelentené, (elég költséges, szakmunka). Ha valaki nem bízik a szelepek jó minőségében, válassza az adalékolást, ami ha nem is használ, de garantáltan nem árt.
Létezi még egy csodás anyag, a molibdén-diszulfid. Ez az anyag ott is biztosít kenést ahol az olaj vagy a zsír már nem képes kenni, amikor az érintkező felöletek nagy nyomással feszülnek egymáshoz. Használjuk 2-4 ütemű motorok üzemanyagához, motorolajához, sebváltókhoz, stb. Amikor a kuplungot is a motorolaj keni, akkor a motorolajba nem javasolt. Az anyag FIMOL néven a mol kutaknál kereshető. (olvass utána az interneten)
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég