Alkatrész
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
624: Alkatrész
Na ennek örülök és a Mamát már azzal viszed?
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
625
619-re
Tudod, a generátorok korán halnak!
Ez most a gyerek eurojába kellett,az enyém azóta is tökéletesen műkszik!
Még jó hogy van egy Garynk a családban
A másikat amit tekert, a Galó Tibinek csinálta Szántódra.
Jani
Tudod, a generátorok korán halnak!
Ez most a gyerek eurojába kellett,az enyém azóta is tökéletesen műkszik!
Még jó hogy van egy Garynk a családban
A másikat amit tekert, a Galó Tibinek csinálta Szántódra.
Jani
- Gary
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
- Kapcsolat:
626
615-re!
Győző! A menetszámon nem kell növelni, mert az feszültségtöbbletet eredményez, viszont a huzalátmérő növelésével fokozható lenne a terhelhetőség, ha a szegmenseken elférne, de a gyári cx500c 18 szegmenses generátora 1,1 mm-es átmérőjű zománchuzallal van tekercselve(+ a zománc=1,15)én 1,25-el tekertem meg(+zománc)! Az 1,3-assal próbált tekerés már nem fért el!!!!! 24 menet/ szegmens! A régi típusnál a gyári 0,75-ös huzalból 44 menet van, de kevesebb szegmenspár társul hozzá.
Így sajnos be kell érni ezzel a teljesítménnyel! Továbbra is ajánlom a ledes helyzetjelző és menetfény ledeket, mert ezek nem terhelik menet közben a generátort! (http://WWW.helvox.hu)
614-re: Az nem a kutya dolga!!!!
Egyébként az a kincsesládika amiben a kutya csücsül az is az én munkám!
Ezt a képet most nem tudtam idebiggyeszteni a technika ördöge miatt, de megtekinthető a http://www.motorozz.hu oldalon a HONDA CX/GL (öreg járgányok fóruma) fórumban!
Üdv: Gary
Győző! A menetszámon nem kell növelni, mert az feszültségtöbbletet eredményez, viszont a huzalátmérő növelésével fokozható lenne a terhelhetőség, ha a szegmenseken elférne, de a gyári cx500c 18 szegmenses generátora 1,1 mm-es átmérőjű zománchuzallal van tekercselve(+ a zománc=1,15)én 1,25-el tekertem meg(+zománc)! Az 1,3-assal próbált tekerés már nem fért el!!!!! 24 menet/ szegmens! A régi típusnál a gyári 0,75-ös huzalból 44 menet van, de kevesebb szegmenspár társul hozzá.
Így sajnos be kell érni ezzel a teljesítménnyel! Továbbra is ajánlom a ledes helyzetjelző és menetfény ledeket, mert ezek nem terhelik menet közben a generátort! (http://WWW.helvox.hu)
614-re: Az nem a kutya dolga!!!!
Egyébként az a kincsesládika amiben a kutya csücsül az is az én munkám!
Ezt a képet most nem tudtam idebiggyeszteni a technika ördöge miatt, de megtekinthető a http://www.motorozz.hu oldalon a HONDA CX/GL (öreg járgányok fóruma) fórumban!
Üdv: Gary
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/
- nevető Nap
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2011.03.18., pén. 08:55
- Tartózkodási hely: Budapest,XIII.
- Kapcsolat:
627
626-ra, szép kalózláda Gary ,ügyi vagy Jah és mellesleg igazad van
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
628
627-re
Látom, veszed a lapot!
Persze, hogy igaza van Garynak!
Jani
Látom, veszed a lapot!
Persze, hogy igaza van Garynak!
Jani
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég