Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

668

#751

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.04.20., szer. 22:00

664-re
Na, jó' van, örülök hogy kisimultabbnak tűnik az ábrázatod ;)

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

669

#752

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.04.20., szer. 22:08

665-re
Bár ezzel nem az Egér nyer :roll: de az eredetiség iránti elkötelezettségemhez híven nagyon lájkolom! Mondjuk egy ilyen lájkolós képpel ;)
101_2107.JPG

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

670

#753

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.04.20., szer. 22:11

665-re

Holnap szkennelek pár dolgot és felrakom ide kuriózumként.
Elöljáróban annyi, hogy találtunk pár dolgot a győri kék CX dolgai között ;)

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

671

#754

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.04.21., csüt. 09:04

664-re

tudom, klasszikusokkal lenne szebb a kép ha az én ábrázatom nem csúfítaná, bocsi
de nem mozdulok az új generátorom mellől.
Csak az a gond h lehet h a héten nem lesz alkalmam kipróbálni ill. össze rakni a gépet.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

672

#755

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.04.21., csüt. 09:32

665-re
szóval furdalna a lelkiismeret ha a Népítélet alapján bezsebelem a jól megérdemelt Legszebb Motor
címet – mivel az én mocim a legszebb - míg a többi lelkes restaurátor csak könnyeibe fulladva,
romokban hever a sátor tövében … :- )
Szóval én is pártolom és örülök Gary javaslatát, várom a többiek reakcióját is.
Nyílt szavazás lenne, a legeredetibb, legszebb, az ETALON MOTOR címért amit mi magunk választunk.
Nyilván senki nem szavazhat a saját motorjára mert akkor kaphatna akár minden motor egyenlő számú,
1 szavazatot :- )
Mit mondotok?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
nevető Nap
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2011.03.18., pén. 08:55
Tartózkodási hely: Budapest,XIII.
Kapcsolat:

673

#756

Hozzászólás Szerző: nevető Nap » 2011.04.21., csüt. 09:41

Napsütéses jó reggelt:)

664-re, szép munka Gary, volt szerencsém megnézni végre ;-)

További szépeket és jókat nektek :)

:D N.

Avatar
Gary
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
Kapcsolat:

674

#757

Hozzászólás Szerző: Gary » 2011.04.21., csüt. 12:11

Üdv mindenkinek!
Úgy beindult a fórum, mint Győző 650-es blokkja! :-)
Látom tetszik mindenkinek az etalon motor ötlete.
A 666-os hozzászólás ördögire sikerült! :mrgreen:
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

675

#758

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.04.21., csüt. 14:44

672-re
Na de uaze! Ha telleg az a kerdes kie a legszebb motor, akkor muszaj a sajatunkra szavaznom :lol:

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: 676

#759

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.04.22., pén. 22:46

Gary írta:615-re!
"... Továbbra is ajánlom a ledes helyzetjelző és menetfény ledeket, mert ezek nem terhelik menet közben a generátort!...."
Üdv: Gary
"

Sziasztok!

Csak egy rövid bemutatkozás: Pesta vagyok (polgári nevem Sándor István), és jó 10 éve egy CX650E gazdája vagyok. Most egy másikat renoválok, de nem beszélek róla többet, mert sose tudom, mikor leszek készen vele. Igazából csak "renoválgatom", de ez nem jelenti azt, hogy nem foglalkozok vele...

Néhányótokkal már személyesen is találkoztam, még az "ős-CX-klubból", amely azóta tkp. megszűnt, de Döme barátunk elfoglalt ember lett, így nem is csodálom, hogy nem sikerült ilyen szép létszámú klubot összehozni.

A fenti idézetet (626.sz. hozzászólásból) azért tettem be ide (Szia Gary!), mert amennyire én ismerem a CX-ek töltési rendszerét, szerintem állandó gerjesztésük van, ebből adódóan a fordulatszámtól fögg csak a generátorról levehető feszültség (és áram). Ezt a fesszabályzó (tudtommal) testre vezeti le (mármint a felesleget), számomra ebből az következik, hogy ha kisebb fogyasztókat szerelek is fel, akkor is (x fordulaton, ugyanazt az akkut feltételezve) ugyanakkora lesz a generátor árama, legfeljebb rögtön testre viszi a nagyobb részét a feszültségszabályzó.

Így -szerintem- a LED-es világítótestek alkalmazása nem megoldás a generátor-problémára, csak további fogyasztók felszerelését teszi lehetővé.

Minden ilyen jellegű kérdésben örömmel látom a hozzászólásokat, miután CX-tulajként én is érintett vagyok (lehetek) a motorjaink típushibáiban, nomeg tanulni is szeretnék tőletek ;) .

Üdv mindenkinek!
Pesta
Üdv.
Pesta

Avatar
Retro
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
Tartózkodási hely: Hajdúdorog
Kapcsolat:

677

#760

Hozzászólás Szerző: Retro » 2011.04.23., szomb. 07:01

Üdv Pesta!
Örülök,hogy hallattál magadról,akkor ezek szerint a körülmények úgy alakultak,hogy újból CX használója leszel.
Bélapátfalván találkoztunk személyesen azóta elég sok víz lefolyt a Tiszán.Az akkori piros túra CX-motoromat lecseréltem egy bordó ;) Customra.
UFF.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 16 vendég