Alkatrész
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
671
664-re
tudom, klasszikusokkal lenne szebb a kép ha az én ábrázatom nem csúfítaná, bocsi
de nem mozdulok az új generátorom mellől.
Csak az a gond h lehet h a héten nem lesz alkalmam kipróbálni ill. össze rakni a gépet.
tudom, klasszikusokkal lenne szebb a kép ha az én ábrázatom nem csúfítaná, bocsi
de nem mozdulok az új generátorom mellől.
Csak az a gond h lehet h a héten nem lesz alkalmam kipróbálni ill. össze rakni a gépet.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
672
665-re
szóval furdalna a lelkiismeret ha a Népítélet alapján bezsebelem a jól megérdemelt Legszebb Motor
címet – mivel az én mocim a legszebb - míg a többi lelkes restaurátor csak könnyeibe fulladva,
romokban hever a sátor tövében … :- )
Szóval én is pártolom és örülök Gary javaslatát, várom a többiek reakcióját is.
Nyílt szavazás lenne, a legeredetibb, legszebb, az ETALON MOTOR címért amit mi magunk választunk.
Nyilván senki nem szavazhat a saját motorjára mert akkor kaphatna akár minden motor egyenlő számú,
1 szavazatot :- )
Mit mondotok?
szóval furdalna a lelkiismeret ha a Népítélet alapján bezsebelem a jól megérdemelt Legszebb Motor
címet – mivel az én mocim a legszebb - míg a többi lelkes restaurátor csak könnyeibe fulladva,
romokban hever a sátor tövében … :- )
Szóval én is pártolom és örülök Gary javaslatát, várom a többiek reakcióját is.
Nyílt szavazás lenne, a legeredetibb, legszebb, az ETALON MOTOR címért amit mi magunk választunk.
Nyilván senki nem szavazhat a saját motorjára mert akkor kaphatna akár minden motor egyenlő számú,
1 szavazatot :- )
Mit mondotok?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- nevető Nap
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2011.03.18., pén. 08:55
- Tartózkodási hely: Budapest,XIII.
- Kapcsolat:
673
Napsütéses jó reggelt:)
664-re, szép munka Gary, volt szerencsém megnézni végre
További szépeket és jókat nektek
N.
664-re, szép munka Gary, volt szerencsém megnézni végre
További szépeket és jókat nektek
N.
- Gary
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
- Kapcsolat:
674
Üdv mindenkinek!
Úgy beindult a fórum, mint Győző 650-es blokkja!
Látom tetszik mindenkinek az etalon motor ötlete.
A 666-os hozzászólás ördögire sikerült!
Úgy beindult a fórum, mint Győző 650-es blokkja!
Látom tetszik mindenkinek az etalon motor ötlete.
A 666-os hozzászólás ördögire sikerült!
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: 676
"Gary írta:615-re!
"... Továbbra is ajánlom a ledes helyzetjelző és menetfény ledeket, mert ezek nem terhelik menet közben a generátort!...."
Üdv: Gary
Sziasztok!
Csak egy rövid bemutatkozás: Pesta vagyok (polgári nevem Sándor István), és jó 10 éve egy CX650E gazdája vagyok. Most egy másikat renoválok, de nem beszélek róla többet, mert sose tudom, mikor leszek készen vele. Igazából csak "renoválgatom", de ez nem jelenti azt, hogy nem foglalkozok vele...
Néhányótokkal már személyesen is találkoztam, még az "ős-CX-klubból", amely azóta tkp. megszűnt, de Döme barátunk elfoglalt ember lett, így nem is csodálom, hogy nem sikerült ilyen szép létszámú klubot összehozni.
A fenti idézetet (626.sz. hozzászólásból) azért tettem be ide (Szia Gary!), mert amennyire én ismerem a CX-ek töltési rendszerét, szerintem állandó gerjesztésük van, ebből adódóan a fordulatszámtól fögg csak a generátorról levehető feszültség (és áram). Ezt a fesszabályzó (tudtommal) testre vezeti le (mármint a felesleget), számomra ebből az következik, hogy ha kisebb fogyasztókat szerelek is fel, akkor is (x fordulaton, ugyanazt az akkut feltételezve) ugyanakkora lesz a generátor árama, legfeljebb rögtön testre viszi a nagyobb részét a feszültségszabályzó.
Így -szerintem- a LED-es világítótestek alkalmazása nem megoldás a generátor-problémára, csak további fogyasztók felszerelését teszi lehetővé.
Minden ilyen jellegű kérdésben örömmel látom a hozzászólásokat, miután CX-tulajként én is érintett vagyok (lehetek) a motorjaink típushibáiban, nomeg tanulni is szeretnék tőletek .
Üdv mindenkinek!
Pesta
Üdv.
Pesta
Pesta
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
677
Üdv Pesta!
Örülök,hogy hallattál magadról,akkor ezek szerint a körülmények úgy alakultak,hogy újból CX használója leszel.
Bélapátfalván találkoztunk személyesen azóta elég sok víz lefolyt a Tiszán.Az akkori piros túra CX-motoromat lecseréltem egy bordó Customra.
Örülök,hogy hallattál magadról,akkor ezek szerint a körülmények úgy alakultak,hogy újból CX használója leszel.
Bélapátfalván találkoztunk személyesen azóta elég sok víz lefolyt a Tiszán.Az akkori piros túra CX-motoromat lecseréltem egy bordó Customra.
UFF.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 20 vendég